IkäväVastattu 2 v

Maalla asuminen on kallista

🙄🥪🍳 kävin eilen kotilidlissä ja oikein pelästyin kun rahaa meni niin vähän. Tänään pitäs vielä hakea eväät huomiselle siivouskeikalle.
IkäväVastattu 2 v

Hyötyliikuntaa puutarhassa

🥵🍄💅 Syyspuuhista saa tarpeeksi liikuntaa, ei tarvitse kuntosalia täällä. Jumppaan vielä tämän päivän ennen pyykille lähtöä. Lounaaksi en pitkään aikaan voi syödä makrilleja, kun olen syönyt niitä ihan liikaa. Ikäänty…
IkäväVastattu 2 v

Mulla on pyykkilauta täällä

🥰🪣🧺 mutta ajattelin viikolla käydä kotona pyykillä. Vois sitten ajella metrollakin niin olisin metrotyttö. Luulin aina, että metrotyttöjen pesijätär laulussa lauletaan: Jos vain lantilla leipää saan, ostan toisella m…
IkäväVastattu 2 v

Olen melko tyytyväinen

😊🪑🪛 sadesään puuhasteluihin. Selvisin porauksista ilman, että minuun tuli reikiä. Porakoneen kanssa oli vähän alkuvaikeuksia, mutta sitten se alkoi tottelemaan. Ehkä porakoneissa on turvallisempia malleja kuin tämä h…
IkäväVastattu 2 v

AAaargh voi voi

🤕 🎯💊 olis pitänyt vain heitellä tikkaa pihalla. Puutarhahommattuntuu selässä niin ikävältä, että tässä odotan milloin särkypillerit auttaa. Eilen hain apteekista kassillisen erilaisia pillereitä. Sydämen särkyyn ei n…
IkäväVastattu 2 v

Saat ihan rauhassa mennä yksin venenäyttelyyn

😵‍💫🛥🚣 kelluvakin vielä. Ei kiinnosta. Ehkä voisin olla soutuveneessä jos se liikkuisi rantavesissä. Ehkä! P.S. Tänään näyttää tulevan tähtikirkas yö. Tähdenlennot näkyvät hyvin tääll mökillä. Joistakin jää jopa minu…
IkäväVastattu 2 v

Jos telepatia toimisi

⛈😳👎 niin nyt olisi ajoittain havaittavissa pelkoa täälläpäin. Nuo luonnonvoimat herättävät kunnioitusta, kun niille ei mitään voi. Onneksi sentään kaapelisähkön laittajat vetivät mun maadoituskaapelin asialisesti maan…
IkäväEi vastauksia

Tietoliikenteessä on tapana

😃📣☕ lähetellä I'm alive messuja, joilla linjaa pidetään päällä. Mulla nää aloitukset toimii vähän samanlaisina täällä olen viesteinä. Minusta olisi tylsää hokea ihanaa joka aloituksessa. Rakkaankin hokeminen tällaises…
IkäväVastattu 2 v

16 hukkunutta heinäkuussa

🏊⚠😟 12 miestä, 1 nainen, 3 muuta. Olkaapas miehet varovaisia uidessanne. Varokaa myös isoja haukia. Niille kelpaa ihmislihakin ravinnoksi. Vielä on kesää ja uintipäiviä jäljellä. Itse en etsi muuta uutta kuin rikkaruo…
IkäväVastattu 2 v

Nyt jysähti

😳🚙⛽ tein hurjan tempun lounas.ajatus jyrähtää. Ajoin ökyautolla hulppealle huvilalle. Lommilasta hain matkalla motomaatista jäähdytysnestettä ettei tarvi käydä kuumama. Hyvää Yötä P.S. Selitys tosikoille: tekstiini la…
IkäväVastattu 2 v

Golffi kestää neljä päivää

🏌‍♂️🙄☕ jos harrastettais golffia voisin neuloa miehelle söpöt pussit mailan pään suojukseksi. Tai sit voitas alkaa harrastaa yhdessä pianonsoittoa. Siinä vois istua vierekkäin. Pianoja saa kuulemma nyt ilmaiseksi tori…
IkäväVastattu 2 v

Toi golffi on mielenkiintoista

Varsinkin kun Sami Välimäki on kakkosena tällä hetkellä. Kaksi lyöntiä kärjestä. 🏌‍♂️ Golffissa on noita baarejakin! Täällä kotona pyykkien ja marjojen parissa voi hyvin seurata. Pesuainetta kipaisin jo hakemassa lisää.
IkäväVastattu 2 v

Ihana tunne kun paleltaa

🥶🪣🚽 18 astetta, pilvistä, vilpoinen tuuli ja sadetta luvassa. Tää on mulle sopivaa säätä. Tänään lähden käymään kotona pyykillä ja pakastamaan marjoja.
IkäväVastattu 2 v

Pitkästä aikaa kuuntelin radiota läppäristä

🙂💻☕ Yleensä mulla on radio päällä vain autossa. Radio Vega laittoi heti ekalla biisillä ajatukset sekaisin. Mahtaisi yksi tyyppi ihmetellä jos tietäisi miten paljon häntä niin vähästä olen ajatellut. Tää on yksi kaune…
IkäväVastattu 2 v

Valokuvat tuo mulle mieleen tunnelman

😟📸🐶 mikä on ollut silloin kun kuvaa on otettu. Facebook on siitä ikävä, että se ilmoittaa vanhoista julkaisuista mitkä on tehty samana päivänä vuosia sitten. Ja taas kyyneleet herahtaa silmiin kun näen koiran 10v van…
IkäväVastattu 2 v

Nyt on vuorossa karviaiset

🙂🫒☕ ennen pensaaseen sukeltamista ajattelin toivottaa hyvää yötä. On näet arvoitus kuinka kauan siellä piikkipensaassa viihdyn. Voi mennä auringonlaskuun. Se onkin täällä maalla aivan upea🌄 Tai siten sade keskeyttää …
IkäväVastattu 2 v

Aikoinaan valistin jälkeläistä täällä

🥵🪠☔ siitä, että linnunpesän poistaminen nokisesta saunan piipusta on miesten hommaa. Miesten hommaa olisi ollut myös saunan padan teräksisen sisäosan kiikuttaminen pihan perälle ja nokikarstan raapiminen siitä pois. S…
IkäväVastattu 2 v

Uskaltaako sitä enää Espoossa ajella

😳🚗👎 kun siellä jo pyssyllä aletaan uhkailemaan jos töpeksii? Minä en ainakaan erota ilmapistoolia tai pistoolia toisistaan. https://www.stara.fi/2024/07/18/rattiraivo-karjistyi-espoossa-kuski-veti-esiin-ilmapistoolin/
IkäväVastattu 2 v

Ötökkävapaita vyöhykkeitä

🙄🐝🪰olen luovuttanut verannan geeli-ilmanraikastimelle. Vähän sääli kun veranta jokapuolelle suuntautuvine ikkunoineen oli paras paikka iltapäiväkahville. Ilmanraikastin pitää kaikki ötökät loitolla. Hajusteyliherkäll…