🤔🕶🫖 Ilmeisesti katson peiliin liian vähän. Apteekin peilistä kirkkaassa valossa kuvaani katsellessani ihmettelin vaaleita silmänympäryksiäni. Mökillä tilannetta tutkiessani havaitsin, että kaulani oli melkein musta e…
🥰🧤🧦 ja punaiset villasukat sisällä. Lämmintä on vain sydämen muistossa! Sanotaan, että aika kultaa muistot. Jotkut muistot ovat kultaa jo syntyessään. Niinkuin eräs ensiluminen illansuu. 🥇
🤔🧦🧶 Syksyn tulon huomaa siitäkin, että facebookissa sukulaisten marjaämpärit vaihtuvat villasukkien kuviin. Sukuvika meillä tuo neuloosi, eli liiallinen neulominen. Neuleita nyt näillä säillä tarvitaankin etenkin tää…
🤔🐺🐱 onhan tuo naapurin nukkavieru kuuro kissakin vielä hengissä. Ei pitäisi katsoa uutisia areenasta ennen saunalle kiirehtimistä. Varsinkin kun sanottiin susien keskittyneen lounaaseen. Vaikka ne näyttävät söpöiltä …
🥹☁🐶 purjehtii taivaalla. Hetken sen muoto muistuttaa juoksevaa koiraa. Joku viisaampi on sanonut, että suru merkitsee sitä että on kokenut jotakin merkittävää.
🤔 🪚🪓 Olen aina ihmetellyt miten jotkut sahaa jalkojansa tai paukuttaa niihin kirveellä. No nyt kävi itselle sitten niin, kun ajatuksissani pilkoin pöllejä kirveellä. Se kirves sujahtikin kesän aikana hankituin voimin…
🥰🍲🍏 Kello 11 on hyvä lounasaika. Se kellonaika kuuluu tähän tarinaan. Harmi vaan, että nälkäisenä tähän aikaan ajatukset pyörivät enimmäkseen ruoan parissa. Mitään lennokasta on vaikea keksiä. Kauan sitten googletin …
🥹💻❤ kun katselin areenasta unohtumattomat sarjaa muistisairaiden kuorosta matkalla esitykseen. Siinä oli yltiöromanttisia parisuhdetarinoita 60 vuoden yhteisestä elosta kosimiseen kuoron ensi-illassa. Loppupuheissa er…
🤔🐺🪰 Jos olisi joku tärkeä tiedonanto, niin voin sen ilmoittaa näin. Tein nimimerkin kohteliaisuuttani, kun kaipaamani mies ei ole mikään somen selailija. Hänen on helpompi erottaa kirjoitukseni muusta taustahälystä, …
😋🍕🥤 pizzan syönnissä. Itse tykkään enemmän reunapaloista. Nyt kuitenkin piti sitä täytettäkin ahtaa keskiosaan, ettei kinkkusuikaleista mene päiväys ohi. Tein neliskulmaisen pizzan ja nyt sen tuoksuessa tuolla uuniss…
🤔🪜🔥 kaipaamalleni miehelle (ilmainen). Kaksi palanutta kattolamppua pitäisi vaihtaa. Kohta tulee aika, kun räystäistä pitäisi kaivaa puiden lehdet pois. Kesäsaunan katon kattohuopa pitäisi vaihtaa. Yms.
🤔🦌🍁 peuramamma. Koko kesän se on kuleksinut vasojensa kanssa tuossa yksinään. Uroksen huidellessa ties missä. Tänään ukkonsa oli tullut paikalle tuohon pellon laidalle. Oli kyllä upea näky. Lyhyen vierailun jälkeen s…
🤔🚀🐾 Marsin pinnalla vuodesta 2021. Se on löytänyt vanhasta meren pohjasta jälkiä mikrobien aineenvaihdunnasta. Tottakai niitä löytyy, kun suomalaistaustainen Matt Damon viljeli siellä perunoitansa. Mulla kasvaa katt…
👀💭☕ aamukahvi on tärkeä aamun käynnistäjä. Mutta sitäkin ennen levittelen silmien ympärille silmänympärysvoidetta. Samalla peiliin katsellessa tulee mietittyä miltä hänen mielestään näyttäisin tukka pörrössä ja puolin…
🙄💻📱 tuosta wifistä. Näen valintalistalla naapurinkin wifit. Olen oman kännykkäwifin nimennyt oman nimeni mukaan. Mitä jos laitankin sen kaupungissa päälle kun menen asioille. Joo joo. Kyllä tiedän, että se sammuu pia…
🙄🪴🌞 paistaisi joskus risukasaankin! Hyvää Yötä! Paista päivä - Tapani Kansa https://youtu.be/kP3zSBLVK8A
🤗🦦🐈⬛ että alkaa tämä erakkoelämä jo kohtapuolin riittää. Täällä minä juttelen jo naapurin kissoillekin. Vahingossa sanoin kesäsaunan alta esiin puikahtaneelle kärpällekin, että "oletpas sinä söpö". Se katseli minua …
🥰📓✒ oli muistovihkot. Niihin piti kavereiden kirjoittaa joku muistolause. Jotkut liimasivat kaverin vihkoon hienon kiiltokuvankin. Muutamia värssyjä muistan vieläkin: -Kolme sanaa sinulle ole ystävä minulle - Kun kirp…
🙄🕰☕kuin verannan kello, josta paristo on kulunut loppuun. Mitään muuta ei tapahdu kuin aherrusta ulkona. Jaa no verannalle vaihtuu kohta uudet verhot, kun sain ne lyhennettyä käsin ompelemalla. Edellisistä verhoista p…
🙄🧊💩 mulla ne pahimmat on nyt tehty. Loppupäivä meneekin pyykätessä työvaatteita. Täällä tulee ulkoiltua pyykkiä pestessäkin. Pesuvati on keskellä pihaa ja siinä tarkeni riisua vaatteet pesuveteen.👙