IkäväVastattu 1 v

Aina sitä oppii uutta

🤔🕶🫖 Ilmeisesti katson peiliin liian vähän. Apteekin peilistä kirkkaassa valossa kuvaani katsellessani ihmettelin vaaleita silmänympäryksiäni. Mökillä tilannetta tutkiessani havaitsin, että kaulani oli melkein musta e…
IkäväVastattu 1 v

Mulla on valkoiset puuvillasormikkaat

🥰🧤🧦 ja punaiset villasukat sisällä. Lämmintä on vain sydämen muistossa! Sanotaan, että aika kultaa muistot. Jotkut muistot ovat kultaa jo syntyessään. Niinkuin eräs ensiluminen illansuu. 🥇
IkäväVastattu 1 v

Se on sitten lokakuu

🤔🧦🧶 Syksyn tulon huomaa siitäkin, että facebookissa sukulaisten marjaämpärit vaihtuvat villasukkien kuviin. Sukuvika meillä tuo neuloosi, eli liiallinen neulominen. Neuleita nyt näillä säillä tarvitaankin etenkin tää…
IkäväVastattu 1 v

Toisaalta niin

🤔🐺🐱 onhan tuo naapurin nukkavieru kuuro kissakin vielä hengissä. Ei pitäisi katsoa uutisia areenasta ennen saunalle kiirehtimistä. Varsinkin kun sanottiin susien keskittyneen lounaaseen. Vaikka ne näyttävät söpöiltä …
IkäväVastattu 1 v

Yksinäinen pilvenhattara

🥹☁🐶 purjehtii taivaalla. Hetken sen muoto muistuttaa juoksevaa koiraa. Joku viisaampi on sanonut, että suru merkitsee sitä että on kokenut jotakin merkittävää.
IkäväVastattu 1 v

Lounaaksi suhdesoppaa

🥰🍲🍏 Kello 11 on hyvä lounasaika. Se kellonaika kuuluu tähän tarinaan. Harmi vaan, että nälkäisenä tähän aikaan ajatukset pyörivät enimmäkseen ruoan parissa. Mitään lennokasta on vaikea keksiä. Kauan sitten googletin …
IkäväVastattu 1 v

Eilen liikutuin

🥹💻❤ kun katselin areenasta unohtumattomat sarjaa muistisairaiden kuorosta matkalla esitykseen. Siinä oli yltiöromanttisia parisuhdetarinoita 60 vuoden yhteisestä elosta kosimiseen kuoron ensi-illassa. Loppupuheissa er…
IkäväVastattu 1 v

Nyt olisi hyvä olla apulainen

😋🍕🥤 pizzan syönnissä. Itse tykkään enemmän reunapaloista. Nyt kuitenkin piti sitä täytettäkin ahtaa keskiosaan, ettei kinkkusuikaleista mene päiväys ohi. Tein neliskulmaisen pizzan ja nyt sen tuoksuessa tuolla uuniss…
IkäväVastattu 1 v

Tarjolla korkean paikan leiri

🤔🪜🔥 kaipaamalleni miehelle (ilmainen). Kaksi palanutta kattolamppua pitäisi vaihtaa. Kohta tulee aika, kun räystäistä pitäisi kaivaa puiden lehdet pois. Kesäsaunan katon kattohuopa pitäisi vaihtaa. Yms.
IkäväVastattu 1 v

Olisipa ikävää olla

🤔🦌🍁 peuramamma. Koko kesän se on kuleksinut vasojensa kanssa tuossa yksinään. Uroksen huidellessa ties missä. Tänään ukkonsa oli tullut paikalle tuohon pellon laidalle. Oli kyllä upea näky. Lyhyen vierailun jälkeen s…
IkäväVastattu 1 v

Perseverance on mönkinyt

🤔🚀🐾 Marsin pinnalla vuodesta 2021. Se on löytänyt vanhasta meren pohjasta jälkiä mikrobien aineen­vaihdunnasta. Tottakai niitä löytyy, kun suomalaistaustainen Matt Damon viljeli siellä perunoitansa. Mulla kasvaa katt…
IkäväVastattu 1 v

Aamutoimista tuli mieleen

👀💭☕ aamukahvi on tärkeä aamun käynnistäjä. Mutta sitäkin ennen levittelen silmien ympärille silmänympärysvoidetta. Samalla peiliin katsellessa tulee mietittyä miltä hänen mielestään näyttäisin tukka pörrössä ja puolin…
IkäväVastattu 1 v

Tuli mieleen

🙄💻📱 tuosta wifistä. Näen valintalistalla naapurinkin wifit. Olen oman kännykkäwifin nimennyt oman nimeni mukaan. Mitä jos laitankin sen kaupungissa päälle kun menen asioille. Joo joo. Kyllä tiedän, että se sammuu pia…
IkäväVastattu 1 v

Voi kun se päivä

🙄🪴🌞 paistaisi joskus risukasaankin! Hyvää Yötä! Paista päivä - Tapani Kansa https://youtu.be/kP3zSBLVK8A
IkäväVastattu 1 v

Okei okei uskotaan

🤗🦦🐈‍⬛ että alkaa tämä erakkoelämä jo kohtapuolin riittää. Täällä minä juttelen jo naapurin kissoillekin. Vahingossa sanoin kesäsaunan alta esiin puikahtaneelle kärpällekin, että "oletpas sinä söpö". Se katseli minua …
IkäväVastattu 1 v

Lapsena meilläpäin tytöillä

🥰📓✒ oli muistovihkot. Niihin piti kavereiden kirjoittaa joku muistolause. Jotkut liimasivat kaverin vihkoon hienon kiiltokuvankin. Muutamia värssyjä muistan vieläkin: -Kolme sanaa sinulle ole ystävä minulle - Kun kirp…
IkäväVastattu 1 v

Aika on täällä pysähtynyt

🙄🕰☕kuin verannan kello, josta paristo on kulunut loppuun. Mitään muuta ei tapahdu kuin aherrusta ulkona. Jaa no verannalle vaihtuu kohta uudet verhot, kun sain ne lyhennettyä käsin ompelemalla. Edellisistä verhoista p…
IkäväVastattu 1 v

Kenellä minkäkinlaisia syyshommia on

🙄🧊💩 mulla ne pahimmat on nyt tehty. Loppupäivä meneekin pyykätessä työvaatteita. Täällä tulee ulkoiltua pyykkiä pestessäkin. Pesuvati on keskellä pihaa ja siinä tarkeni riisua vaatteet pesuveteen.👙