IkäväEi vastauksia

Onko se nyt niin väärin

🙄🛏🪣 toivoa, että yllätykset olisivat positiivisia edes joskus! Se tunne kun pyykit on kaikki pesty ja narulla ja sitten yhtäkkiä on pestävänä kaikki omat vuodevaatteet ja koiran peti. Melkein tekis mieli käydä uudess…
IkäväVastattu 2 v

Hyvää Yötä

🥰🐕🥣 neidon kammarista. Käväisen ensin omaverossa ja sitten täällä alkaa iltapuuhat koiran iltanamituksella. Koira käväisi siitä jo ilmoittamassa. Pyykitkin pitää vielä ripustaa kuivumaan. Samalla voi kuunnella uutisi…
IkäväVastattu 2 v

Pienillä asioilla ylellisyyttä arkeen

🥰🧊🥤 vesi lounasjuomana maistuu paljon hienostuneemmalta, kun seassa kilisee jääpalaset! Tämän kesän ensimmäinen jääpalajuoma. Valkovuokotkin kukkivat jo💮👍 Kesärenkaatkin optimistisesti alle tänään vaikka keskiviikk…
IkäväVastattu 2 v

Toi nostelijabotti on vasta keväässä 2023

🙄🌷🦋 silloin en jaksanut olla kovinkaan optimistinen. Järkytyin niin paljon joulukuun tapahtumista. Sensijaan keväällä jaksoin käydä tammikuusta kesäkuuhun klo 19 paikassa josta varovasti vihjailin täällä.
IkäväVastattu 2 v

Naurattaa se Venäjän botti

😅🍿🎡 mikä nostelee vanhoja kirjoituksia näkyville. Nimittäin mietin miten sitä mun p*kärpästä (ei siis kaivattu vaan se joka on ärsyyntynyt mun olemassaolostani palstalla) mahtaa harmittaa kun mun omia näkyy tiheämmin…
IkäväVastattu 2 v

29.4.2020 satoi mökillä lunta

🙄🐶❄ joten kylmää on ollut ennenkin vapun aikaan. Tänään on ihanan aurinkoista ja lämmintä. Aina löytyy jotakin valittamista kumminkin. Katupölystä on liikaa haittaa, ennenkuin sade tai lakaisukone huuhtoo liiat pölyt …
IkäväVastattu 2 v

Nolojen tilanteiden nainen taas

🙄🏢👓 Tänään istumakivellä tuli yksi nainen iloisesti tervehtien juttelemaan. Keskustelun aikana mietin kiivaasti, että mistä tunnen hänet kun ääni oli niin tuttu. Vasta kun tuli puhe mun neulomista lahjasukista. niin …
IkäväVastattu 2 v

Kansallista veteraanipäivää tänne!

🇫🇮😊👍 Mun juttuja on toi kuumattytötbotti nostellut näköjään tänne näkyviin 30 kertaa. Ne näkyvät mun komenttihistoriassa, jonka eilen tyhjensin entisistä kommenteista. Komenttihistoria näkyy mulle mun profiilissa. H…
IkäväVastattu 2 v

Ensi lumi on taas satanut!

☃️🙄👎 Säilyyköhän hanki vappuun asti? Ihmiset vaihdattavat talvirenkaita takaisin. Mä lainasin omaa autoa kun mökillekään ei kannata lähteä hiihtelemään! ⛷ Onneksi kävin eilen kaupassa niin.
IkäväVastattu 2 v

Lakritsi on hyvää

😋🍬☕ suussa etenkin kipparipiippu. Mutta mitäpä nainen ei kauneutensa eteen tekisi. Mun uudessa kasvovoiteessa on lakritsiuutetta. Jonkun aikaa jo sitä olen käyttänyt. Hinnasta huolimatta naama punottaa niinkuin ennenk…
IkäväVastattu 2 v

Ihanaa romantiikkaa sadepäivänä

❤🥰🌧 Eilen katselin taas Bridgetin ja Markin rakkauselämän kiemuroita. Jonkunlainen korvike tuollainen hömppäleffa 🙄 Bridget Jones Elämä jatkuu: https://www.mtv.fi/video/1390e4abb0d264b54324/bridget-jones-elama-jatkuu
IkäväVastattu 2 v

Hyvää yötä

🙄 🛏 💤 Mulla on joku outo jakso meneillään. Varmaan johtuu siitä kun on niin valoisaa. En nuku tarpeeksi ja se alkaa näkyä toimissa. Dosetista iltalääkkeitä ottaessani huomasin aamulääkkeidenkin olevan syömättä. Nykyi…
IkäväVastattu 2 v

Nyt tulee hiekkaa rattaisiin

🥰 🌬🏜 tuulahdus Saharasta tuo hiekkaa tänne asti. Tämä ei ole tehty AI:lla vaikka se niin muotia onkin. Jos vielä oot vapaa/ Pasi Kaunisto https://youtu.be/43ddXOIOzVw
IkäväVastattu 2 v

No nyt on pinaattiletut paistettu iltapalaksi

🥰🥞💻 ja voi vajota romanttisen leffan pariin. Ties monettako kertaa Bridget Jones ja ihana Darcy. Hyvää Yötä tänne Linkki leffaan mtv-sivulla https://www.mtv.fi/ohjelma/2b5e8ec49d604cbd365e/bridget-jones-elamani-sinkk…