🥰🐕❤ missä nainen siirsi tyynyltään sivummalle pienen koiran niinkuin pikkuvauvan. Hän peitteli koiran niin ettei tälle tulisi kylmä. Tekstinä oli, että näin tehdään tilaa koiralle ja että niillä on niin lyhyt elämä. L…
😷👖❤ nyt sellaisen voi laittaa ulos mennessä suojaamaan pakkaselta. Pitkät kalsarit kannattaa myös laittaa jalkaan. Ajattelin lähteä kokeilemaan tuota maskihommaa, vaikka vähän epäilyttää kun kaupassakin on vaikea heng…
🤶🛍🍬 joulunvietto loppuu vasta loppiaisena. Sitten voikin lenkilke mennä tavallisissa verkkareissa. Huomisen rakettirumbaan valmistauduin keittämällä aprikoosivispipuuroa. Se vähän lohduttaa kun olen tärisevän koiran …
🤢🍲🛏 yöpymispaikka mihin voisi mennä silloin kun kotona on sattunut joku hajuvahinko. Viimeviikolla oli sellainen tilanne kun olin käyttänyt "pure" huuhteluainetta. Siitä onneksi selvisin kun laitoin pyykit parvekkeel…
🥰🌟🎄 sitä mielellään katselisi tähtien tuiketta Hänen silmissään❤ All I Want for Christmas is You https://youtu.be/NrGGIoDL6U4
🤔🔊💡 mulle on parin FB sukulaisen kautta yhtäkkiä tullut uusi ystäväpyyntö ja senjälkeen epämääräisiä kirjoituksia. Ollaan huomattu, että on kaksi samannimistä profiilia ja vielä kaverin kuvalla. Salasanan vaihto on a…
🤶❤🎅 äärimmäistä fyysistä rasitusta kolmen vuorokauden ajan. Tarkoittaa, että yhden poikamiehen boksi siivoutuu lauantaina joulukuntoon. Mites siellä? Selvitäänkö ilman apuja? Toista urakkaa en jaksaisi muutamaan päivä…
🥰 🌓🌟 ja tähtitaivas. Se vähä mitä näkyi kerrostalojen välistä. Jotenkin tuli mieleeni Katri Helenan Anna mulle tähtitaivas biisi. Kuuntelin sen kotiin palattuani. Huomasin, että sanat sopivat hyvin tähän elämänvaihee…
😷💉💪 miksi mun käsivarsi on ollut kipeä edellisestä neulasta lähtien. No toivottavasti ei muita oireita tule. Olen jo kehittänyt tuohon oireiluun sopivat liikkeet. Influensa käsi on ihan hiljakseen. Eilen sain tehtyä …
🥰🛍🕯Vähän aikaa vielä kestettävä, ennenkuin päivät alkavat pidentyä. Lämpimämpi ilma virkisti mieltä niin, että ostin eilen jälkeläiselle perinteisen joulukalenterinkin. Kassa vähän naureskeli kun siitä pitää rapsutel…
🥰🕯☕ Kaikkien muualta omittujen myyntiä edistävien hömppäpäivien sijasta voitaisiin enemmän juhlistaa kaunista sanomaa levittäviä päiviä. Niinkuin nyt Lucian päivänä, valon juhlana, saa sytytellä kynttilöitä. Light in …
😍🍲☕ laitoin siihen mantelin. Aika hyvä mahdollisuus löytää se kun yksin syö ❤. Mantelin löytäjä pääsee naimisiin 💍💍 vai oliko se niin, että ssa toivoa jotakin 😅
🤔 🛒🎄 Ihmiset ovat alkaneet jouluostokset jo hyvissä ajoin. Nykyisin ei tarvitse änlkeytyä ruuhkaan, kun netistä löytyy kaupan nimellä aukiolot ja suositummat ajat. Onpa jopa reaaliaikainen palkki, joka näyttää, kuink…
🇫🇮🇫🇮🇫🇮 se olisi sitten linnailta tänään perinteitä noudattaen!
🥶☕👎 lämpimämpää. Mutta ei kun on -15 ja tuntuu kuin -18. Eilen illalla 19-lenkillä ehdittiin kävellä parikymmentä metriä kunnes kuono kääntyi kotia kohti. Tämän neidin kanssa ei neuvotella.
👀🙄👎 nyt massasta hyvin. Niissä on sellainen lämmin jouluinen sävy 😍
🤔🧹🐶 kun huomain, että siellä oli keskutelu, jossa kysyttiin mikä toisten kodeissa ällöttää. Joku ei tykännyt siitä, kun aterinlaatikossa oli leivänmuruja. Toinen taas siitä, että huonekalut oli kuorrutettu koiran tai…
🥰🧥🛒 Oli miehillä kohteliaita tapoja. Sitä en oikein ymmärrä miksi miehen piti heittää oma takkinsa rapakkoon, että nainen sai siputella rapakon yli kastelematta kenkiään. Olisihn sen rapakon voinut kiertää. Mieshän e…
🥰🧺🧹 joka auttaa hankalissa asioissa. Kaivattuni rassasi eilen pesukonneen nukkasihtiä. Sitä on tosi hankalaa saada avatuksi, joten olin kiitollinen. Kerroin hänelle pesseeni koneessa parvekkeella olleet matot ennen m…
🤕💉🩺 niin hyvin kuin osaa, ettei joudu sairalaan. Sitä voisi kuvitella olevansa hyvissä käsissä, kun on Suomessa suomalaisessa sairaalassa. Eilisellä vierailulla naapuripetin suomenruotsalainen ei saanut asiaansa toim…