🥵🍲🔥 mausteinen ruoka. Tänään tein pitkästä aikaa chili con carneeta , sin chili. Paprikasta ja pippureista tuli ihan tarpeeksi hottia ilman chiliäkin. Suuta polttalee nyt ihan kuin olisi pussailtu enemmänkin ikävän k…
🥰🫖🍋 sitruunalla maustettua kuumaa teetä mukaan puistoon. Tuli vähän vilu siellä penkillä istuessa,
🙄❤🌝 Olishan se ollut romanttista istua tuolla mun partsilla yhdessä tsiikaamassa täysikuuta. Toinen mökin perintönä saadussa kiikkutuolissa ja toinen rottinkituolissa. Täysikuu, joka tunnetaan nimellä Beaver Moon, on …
🥰🍕🪑 Minusta olisi kiva viettää kanssasi enemmän aikaa, ja haluaisin käydä kanssasi ulkona syömässä joku viikonloppu. https://dev2.rd.fi/2018/03/13/14-anteeksiantamatonta-lausetta-parisuhteessa/
🙄🍕🪑 niinpä jossain väitettiin, että on uusi muotivillitys nimittäin single-dining. Ihmiset käyvät yksikseen syömässä iltaisin. He ovat enimmäkseen miehiä ja syövät koko repertuaarin alkupalasta jälkkäriin. Eivätkö va…
🤔☕💰 tarjouskahveja autotallin täyteen. Hän laski säästävänsä 400 euroa niissä. Ihmettelen miten hän sai ne kassasta läpi kun ainahan noissa tarjouksissa on kahden kappaleen rajoitus. Mulla on vasta neljä pakettia tumm…
🤔🚴🎖 kyselytunnin aikana. Harmitti niin se, että ministerit eivät vastanneet kysymyksiin, että tuli matkaenkka. Kysymykset oli kyllä hyviä. Niinkuin se, että miksei leikkauksia tehdä ministeritason tuloihin. Tai miksi…
🤔🐶🦶 eurolla puolipyöreän kumipallukan, jossa on nyppylöitä. Olen käyttänyt sitä jalkapohjan hierontaan töllöä katsellessani. Koiranomistaja oli ostanut neljä samanlaista pallukkaa. Hän oli opettanut koiransa seisomaa…
🤔🐟🚣 verkolla tai katiskalla. Senverran kuitenkin ymmärrän, ettei niitä upoteta veteen ilman että pinnalle jää jonkinlainen merkki. Tällainen moka kävi Farmi Suomessa ja vielä samalle parille. Kalat ovat olleet mukava…
🥰🐶❤ koiran puutetta lievittää pentulive 24/7 ohjelma. Ajatella, että bortskut oppii jopa 1000 sanaa. Jollakin oli ollut 800 lelua ja se tunsi ne kaikki nimeltä. Linnutkin osaa jotakin ajatella. Varikset ja lokit tulee…
🥶🧣🧤 mittari näyttää vain 1,3 astetta. Nenä valuu ja aivastuttaa kun eilen ei ollut pipoa päässä kauppareissulla. Jää kuntosalikin tänään väliin.
🤔🕯🌹eli pyhäinpäivä. Ei mikään jenkkiläinen markkinapäivä. Tänään viedään kynttilöitä ja kukkia haudoille. Kotonakin poltetaan kynttilää pois menneiden muistolle. Monissa seurakunnissa on nykyisin netissä kynttiläpalv…
🥰❤👍 joka saa kaiken tuntumaan paremmalta!❤ Ihanaa, että hän on olemassa💋
🤔🧹🪓 Jos nainen on orja, kun tekee taloustöitä, niin mikäs sitten taloustöitä tekevä mies on? Itse kyllä tykkään tehdä taloustöitä, enkä tunne itseäni orjaksi. Kunhan kukaan ei röhnötä sohvaperunana mun siivoillessa🛋
🤔🧽🪣 ettei osu vahingossa salaliittoteorioihin? 😅 Tänään pesen ikkunoita. Pakkasella niitä ei voi pestä. Nollakelillä pesuveteen voi sekottaa tärpättiä tai etikkaa niin klasit ei jäädy ennen kuivaamista. Kun ei ole s…
🥶❄☃ Aika harvoin sitä näin aikaisin satelee. Jostakin syystä mulle on jäänyt mieleen ensilumi vuonna 2006. Ei pitäisi liukkailla kengänpohjilla kävellä vasta sataneessa lumessa. Pitäskö jo talvirenkaat vaihdattaa? Hyvä…
😅🤸🪑 nykyaika on outoa. Kotoa ei tartte mihinkään lähteä, jos haluaa ohjattua liikuntaa. Youtube on täynnä kaikkia pilipali jumppavideoita. Itse valikoin fysioterapeuttien ohjelmat, kun ne ovat tehokkaimpia. Tuolijump…
🤔🔍👙 ylläpä ne tarkkaan syynäsi eilen ennenkuin pääsi sisään. Hyvä ettei ihan alasti tarvinnut sentään riisuuntua. Taisin olla vaarallisen näköinen mustassa naamarissani. Aion pitää sitä maskia joulukuulle asti näytti…
🥰🐶❤ Ylellä alkaa kahdeksan viikon satsi 24h koiranpentujen elämää. Tällä kertaa vuorossa on bordercollie, joka on fiksu paimenkoira. Joskus ihmetellyt miten sellainen saa ison lammaslauman ohjattua isännän haluamaan p…
🤔🐕☕ parisuhteessa joutuu sovittelemaan asioita. Ihanne olisi sovittaa jutut molempien etujen mukaan. Pitäsköhän meillä molemmilla olla omat koirat tai kissat?