IkäväVastattu 1 v

Kivasti lämmittää pakkasella

🥵🍲🔥 mausteinen ruoka. Tänään tein pitkästä aikaa chili con carneeta , sin chili. Paprikasta ja pippureista tuli ihan tarpeeksi hottia ilman chiliäkin. Suuta polttalee nyt ihan kuin olisi pussailtu enemmänkin ikävän k…
IkäväVastattu 1 v

Haaveiden valtatielle yksi haave lisää

🙄❤🌝 Olishan se ollut romanttista istua tuolla mun partsilla yhdessä tsiikaamassa täysikuuta. Toinen mökin perintönä saadussa kiikkutuolissa ja toinen rottinkituolissa. Täysikuu, joka tunnetaan nimellä Beaver Moon, on …
IkäväVastattu 1 v

Ravintolat tarvitsevat mainosta

🙄🍕🪑 niinpä jossain väitettiin, että on uusi muotivillitys nimittäin single-dining. Ihmiset käyvät yksikseen syömässä iltaisin. He ovat enimmäkseen miehiä ja syövät koko repertuaarin alkupalasta jälkkäriin. Eivätkö va…
IkäväVastattu 1 v

Joku oli ostanut

🤔☕💰 tarjouskahveja autotallin täyteen. Hän laski säästävänsä 400 euroa niissä. Ihmettelen miten hän sai ne kassasta läpi kun ainahan noissa tarjouksissa on kahden kappaleen rajoitus. Mulla on vasta neljä pakettia tumm…
IkäväVastattu 1 v

Kuntopyöräily kannattaa eduskunnan

🤔🚴🎖 kyselytunnin aikana. Harmitti niin se, että ministerit eivät vastanneet kysymyksiin, että tuli matkaenkka. Kysymykset oli kyllä hyviä. Niinkuin se, että miksei leikkauksia tehdä ministeritason tuloihin. Tai miksi…
IkäväVastattu 1 v

Ostin taannoin krääsäkaupasta

🤔🐶🦶 eurolla puolipyöreän kumipallukan, jossa on nyppylöitä. Olen käyttänyt sitä jalkapohjan hierontaan töllöä katsellessani. Koiranomistaja oli ostanut neljä samanlaista pallukkaa. Hän oli opettanut koiransa seisomaa…
IkäväVastattu 1 v

En ole koskaan kalastellut

🤔🐟🚣 verkolla tai katiskalla. Senverran kuitenkin ymmärrän, ettei niitä upoteta veteen ilman että pinnalle jää jonkinlainen merkki. Tällainen moka kävi Farmi Suomessa ja vielä samalle parille. Kalat ovat olleet mukava…
IkäväVastattu 1 v

Eläimet on ihania

🥰🐶❤ koiran puutetta lievittää pentulive 24/7 ohjelma. Ajatella, että bortskut oppii jopa 1000 sanaa. Jollakin oli ollut 800 lelua ja se tunsi ne kaikki nimeltä. Linnutkin osaa jotakin ajatella. Varikset ja lokit tulee…
IkäväVastattu 1 v

Äkkiä tipahti lämpötilat

🥶🧣🧤 mittari näyttää vain 1,3 astetta. Nenä valuu ja aivastuttaa kun eilen ei ollut pipoa päässä kauppareissulla. Jää kuntosalikin tänään väliin.
IkäväVastattu 1 v

Tänään on vainajien muistopäivä

🤔🕯🌹eli pyhäinpäivä. Ei mikään jenkkiläinen markkinapäivä. Tänään viedään kynttilöitä ja kukkia haudoille. Kotonakin poltetaan kynttilää pois menneiden muistolle. Monissa seurakunnissa on nykyisin netissä kynttiläpalv…
IkäväVastattu 1 v

Naisten työt ja miesten työt

🤔🧹🪓 Jos nainen on orja, kun tekee taloustöitä, niin mikäs sitten taloustöitä tekevä mies on? Itse kyllä tykkään tehdä taloustöitä, enkä tunne itseäni orjaksi. Kunhan kukaan ei röhnötä sohvaperunana mun siivoillessa🛋
IkäväVastattu 1 v

Mistähän sitä kirjoittaisi

🤔🧽🪣 ettei osu vahingossa salaliittoteorioihin? 😅 Tänään pesen ikkunoita. Pakkasella niitä ei voi pestä. Nollakelillä pesuveteen voi sekottaa tärpättiä tai etikkaa niin klasit ei jäädy ennen kuivaamista. Kun ei ole s…
IkäväVastattu 1 v

Viikolle ennustetaan lunta eteläänkin

🥶❄☃ Aika harvoin sitä näin aikaisin satelee. Jostakin syystä mulle on jäänyt mieleen ensilumi vuonna 2006. Ei pitäisi liukkailla kengänpohjilla kävellä vasta sataneessa lumessa. Pitäskö jo talvirenkaat vaihdattaa? Hyvä…
IkäväVastattu 1 v

Tuolijumppaa netistä eilen

😅🤸🪑 nykyaika on outoa. Kotoa ei tartte mihinkään lähteä, jos haluaa ohjattua liikuntaa. Youtube on täynnä kaikkia pilipali jumppavideoita. Itse valikoin fysioterapeuttien ohjelmat, kun ne ovat tehokkaimpia. Tuolijump…
IkäväVastattu 1 v

Turvatarkastus poliisiasemalla

🤔🔍👙 ylläpä ne tarkkaan syynäsi eilen ennenkuin pääsi sisään. Hyvä ettei ihan alasti tarvinnut sentään riisuuntua. Taisin olla vaarallisen näköinen mustassa naamarissani. Aion pitää sitä maskia joulukuulle asti näytti…
IkäväVastattu 1 v

Söpötystä kerrakseen

🥰🐶❤ Ylellä alkaa kahdeksan viikon satsi 24h koiranpentujen elämää. Tällä kertaa vuorossa on bordercollie, joka on fiksu paimenkoira. Joskus ihmetellyt miten sellainen saa ison lammaslauman ohjattua isännän haluamaan p…
IkäväVastattu 1 v

Makuasioista ei voi kiistellä

🤔🐕☕ parisuhteessa joutuu sovittelemaan asioita. Ihanne olisi sovittaa jutut molempien etujen mukaan. Pitäsköhän meillä molemmilla olla omat koirat tai kissat?