IkäväVastattu 2 v

10-14 pv näkyy perseidit

🥰❤👍parhaiten. Näyttää tulevan hyvä tarkkailusää. Kun paljon lähetän toiveita tähdenlentojen myötä, niin jokunen voi kopsahtaa perille. 🌠 Onhan sitä lottovoittokin tullut tähdenlennon avustuksella, niin miksei sitten …
IkäväVastattu 3 v

Se olis tänään pyykkipäivä

😓🧺👙 hepeneet alkaa olla lopussa. Samalla täytyy sivusilmällä seurata kotieläintä. Tuleeko sieltä kaikki ulos, mitä on eilisen saunareissuni aikana onnistunut kähveltämään. Unohdin ottaa roskapussin mukaani ulos lähti…
IkäväVastattu 3 v

Voiko ihanammin päivän alkaa

🥰🏖☕ kuin herätessään laittaa varpaat lämpöiselle pehmeälle nukkamatolle jonka eilen halpahallista ostin. No olishan se kivempi jos aamukaveri vastaisi takaisin huomenta, eikä vaan toljottaisi ruskeilla silmillään tiiv…
IkäväEi vastauksia

Katsoin areenalta taas Lupaus leffan

🥰🎬☕ Se on hyvä muistutus siitä millaisista täällä oli sota-aikana. Kaikki tekivät jotakin maamme puolesta. Naapurinkin 93v mummeli oli silloin pikkulottana repimässä lakanoita sidetarpeiksi rintamalle. Tuli siinä miel…
IkäväVastattu 3 v

Autokysely täällä jo on

😊🚙☕ mutta löysin kivan jutun, jossa kuvaillaan millaiset miehet mitäkin automerkkiä harrastavat. Sen perusteella mersumiehiä kannattaa varoa, kun heillä on useampia naisia yhtä aikaa. Saab miehet taas kuulostavat muka…
IkäväVastattu 3 v

Sano muikku!

🥰🐟🍲 sanotaan, kun halutaan valokuviin iloinen ilme. Mulla on lounaaksi paistettuja muikkuja. Mökkivinkki on säästää litran paprika tai sipulijauhe muoviset maustepurkit. Niissä voi kuljettaa mökille muikkuihin tai si…
IkäväVastattu 3 v

Koirat eivät ole tyhmiä!

🥰🐕🐈 tämä munkin oma muistaa kaikki ihmiset, jotka sitä ovat silittäneet vuosienkin päästä. Häntä alkaa heilahdella ja se alkaa ohjata mua lähelle. Mulla itsellä menee kauemmin aikaa tunnistukseen, jos tunnistan ollen…
IkäväVastattu 3 v

Yöt ovat viileitä

😳🧦🍲 kun kukaan/mikään ei lämmitä. Piti laittaa sukat jalkaan yöksi etten herää siihen kun kylmät varpaat osuvat pohkeeseen. Ulkolämpötila käväisee kymmenen alapuolella. Sisällä ei ole vielä päästy alle 20:n. Suunnitt…
IkäväVastattu 3 v

Täällä on sellaisia pieniä tapahtumia

🥰🐦🌴 Välillä sataa ja välillä paistaa. Kirjosieppo ei enää piipittele mulle hädissään mökin katolla. Sensijaan naapurin kissaa se seurasi äsken säksättäen puunoksilla naapuriin asti. En uskalla ajatelle minkälainen li…
IkäväVastattu 3 v

Miss märkä teepaita!

😳👕🌧 Miten täällä maalla aina sattuu ja tapahtuu! Kaupungissa jos sataisi, niin menisin vain lasitetulle parvekkeelle ihailemaan luonnon voimaa. Täällä olin puita hakemassa, kun yhtäkkiä alkoi korvia huumaava ropina. …
IkäväVastattu 3 v

Niin söpöä

🐦❤🤗 mökin katolla tepastelee harmaasieppo hermostuneena piipittäen. Naapuri kertoi, että syksyllä laittamissani lintupöntöissä on pesinyt harmaasieppo. Varmaan sama yksilö joka majailee nyt katolla. Tai sitten voi oll…
IkäväVastattu 3 v

Kaupassa oli herttainen

🥰🥔❤ vanhempi pariskunta. Rouva jätti monien ohjeiden jälkeen miehen keräämään perunoita pussiin koska "niissä likaantuu kädet". Vähän ajan kuluttua mies saavutti rouvan hyllyjen välissä ja laittoi perunapussin ostoskä…
IkäväVastattu 3 v

Rohkeana tyttönä

🥰💉🩹 kävin leikkimässä neulatyynyä labrassa. Epä tarvitse sitten maalta tulla tänne sitä varten. En uskaltanut jättää testiä väliin, kun suoloissa oli viimeksi hässäkkää. Lähtövalmistelut alkavat olla jo melkein valmi…
IkäväVastattu 3 v

Tuli vaan mieleen

🥰☕🇫🇮 että enhän mä tässä olis jos en olisi näin älyttömän romanttinen luonne. Ei edes tää palsta saa mua muuttumaan ja luopumaan haaveista ❤ Kun hämärtää/Laila Kinnunen https://youtu.be/3EJHOjcOdx0
IkäväVastattu 3 v

Täällä olisi vieläkin miesten hommia

🤗🛁🧤 ilmankos pesukoneen nukkasihti on siisti kun se laskee kaiken töhnän läpi. Pesin parvekematot ja lavuaari meni siitä tukkoon. Putkimies ei auttanut vasn pitää nyt avata hajulukko. Nyt ei voi sitä jättää toisen hu…
IkäväVastattu 3 v

16 astetta tuntuu kuin 14

🥰👍☕ oi että! Asiasta kolmanteen Bidenin poskessa oleva painauma huolestutti mediaa. Selvisi, että hänellä on uniapnea ja siihen CPAP laite. Tainnu olla nyörit vähän liian tiukalla. Hänen ei sentään tarvi itse ajaa aut…
IkäväVastattu 3 v

Päivä se on maanantaikin

🥰🕶🌦 satoi tai paistoi. Ihanan viileätä -elämä voittaa taas! Hyttysille sopiva sää 🦟, linnut saa ruokaa. Viileässäkään ei tunteet jäähdy 🤗
IkäväVastattu 2 v

Tiedemiehet suunnittelevat

🥰🚀🌐 hissiä taivaaseen koska avaruuslennot ovat kalliita. Minä olen muutaman kerran ollut taivaassa ollessani hississä Hänen kanssaan. Hyvää Yötä❤
IkäväVastattu 3 v

Jotkut pilaa hyvät mansikat

😋🍓🍾 jollain skumpalla. Mansikat kuuluu syödä kermavaahdon tai vaniljajätskin kanssa. Nyt on etelässä mansikoiden pääsato käynnissä. Itellä pakastin jo melkein tyhjä, joten mun ei kannata sinne sitä jäätelöä enää vara…