😋🍓🥧 Ihana vaniljan tuoksu leijailee keittiössä. Uunissa paistuu kaksi vadelmarahkapiirakkaa. Toinen on naapurin mummolle, joka ei enää pääse tuonne ryteikköön seikkailemaan. Iltajukurtissakin oli vattuja seassa. Kävi…
🤗❤☕ että ikävöijällä on krooninen halipula. P.S. Loogista on sekin, että retkisuihku löytyi kotoa koiranruokakassista. Se on nyt latauksessa täällä mökillä. The Monkees - I'm a Believer https://youtu.be/5tpxXDILZHs
😋🍲🍅 Aattelin, että jotkut laittaa tähteet pyttipannuun, mutta mulla ne useimmin menee risottoon. Risotto on hyvää, vaikka vaan sipulia ja riisiä kuullottaisi pannulla ja sitten hauduttaisi kattilassa lihaliemessä. Mu…
🙄👙🧺 ei olekaan pyykit vielä kuivia. En jaksa stressata. Kyllä ne mökin rikkaruohot odottavat huomiseen. Ei niille kukaan tee mitään poissa ollessani. 🌱 Vantaa torjuu kuumalla vedellä rikkaruohoja. Olen minäkin kahvi…
🙄🐕🦺🛒 kädet vapaana, kun kaksikymmentä vuotta kädessä on ollut koira. Äkkiä nappasin ekan vapaan ostoskärryn käsien jatkeeksi!
🙄🛌🩺 olisi kauheata jos kaikilla potilailla olisi yhtäkkiä mun sukunimi. Toivottavasti vika on huomattu ennenkuin tyräpotilaalta on leikattu muita ulokkeita 😳 Uutinen TAYKSin IT ongelmasta https://www.iltalehti.fi/di…
🙄⛈🐕🦺 Koira oli onnistunut sytyttämään tulipalon jenkeissä. Hellalla oli ollut mielenkiintoista haisteltavaa ja sitä nuuhkiessaan koira oli kääntänyt hellan päälle. Keittolevyllä ollut pahvirasia oli sytyttänyt keitt…
😎🔦🔍 on mun mieleinen tv-sarja. Se perustuu enemmän älylliseen pohdiskeluun, eikä ole selaista päätöntä takaa-ajokohellusta kuin jenkkisarjoissa. Ilmeisesti olen nyt liikaa katsellut sitä areenasta, kun siinä oleva lu…
🥰☁🌻kuin makkarin ikkunasta näkyvät poutapilvet. Mietin tässä, että suhtautuisin uteliaalla hyväntahtoisuudella hänen pinttyneisiin tapoihinsa. Mitään ei tarvitsisi minun takiani muuttaa. Paitsi pizzan syönnissä, kun m…
🙂🌲🪜 soittelee mulle joka päivä. Epäilen, että hän tarkistaa onko mulle käynyt jotakin. Eien sanoinkin hänelle, että olisi pitänyt ottaa kävelysauva ja kännykkä mukaan metsään kun kävin tarkastamassa vadelmatilannetta…
😁🚿🪣 raahasin tänne. Retkisuihku on jäänyt kodin häkkivarastoon. Se maksaa vaan parikymppiä, joten periaatteessa voisin ostaa uudenkin. Toisaalta taas voin kuljeskella nyt vapaammin, kun ei ole koiraa. Joten ehkä aika…
🥰🏋🛋 vahva kuin härkä, eikä koskaan mussuta vastaan kun haluan siirrellä painavia huonekaluja. Se tarttuu reippaasti hommiin ja tekee mitä haluan. Edullinenkin, maksoi aikoinaan lidlissä 9 euroa. Siinä on pieni tunkki…
🥰👟🐦 suutuksissa mulle. Se ei enää säksätä talon katolla. Toivottavasti ei ole se lintu, joka söi mun kenkiä sisältävästä muovikassista pohjan pois sillä aikaa kun vein tavaroita sisälle tänne tullessani. Kassista puu…
🥰🍏👍 mulla paleltui valkeakuulas jotain 19 v sitten. Juuripaakusta tuli paljon uusia vesoja. Valitsin niistä isoimman, jota olen hoitanut. Joka vuosi on uusia vesoja tullut lisää. Olen niitä katkonut pois, että se alu…
🥵🌡👙 ovat hävinneet ties milloin. Olen seurannut lämpötiloja digimittarista niin ei ole mitään mielikuvaa ikkunamittareista. Täytyy lähteä kaivelemaan kukkapenkkejä, olisiko mittarit siellä. Jokaisessa huoneessa on an…
🙄🌞🕶 mitä on tullut tehtyä. Politiikka ei kuulu palstalle, mutta silti sanon että olen kerran äänestänyt Orpoa. Viimeaikaisten tapahtumien valossa hävettää.
🥰🚗🕶 En tahdo vaatia mä mitään ... sua jaksan odottaa Oet aamu kesän lämpimän Olet kulta jota rakastan/Reijo Kallio https://youtu.be/bG3x5-UW8n4?si=2pPg4SoRZNsOkYyo
🚣🏊🤔 Muistakaa, että uimaan ei mennä yksin, eikä veneessä nousta seisomaan. virtkistävien juomien vaikutuksen alaisena. Jokaisella on joku joka jää suremaan jos jotakin ikävää tapahtuu. Jokaisella on myös joku, joka o…
🚜🤔🌻 kun uutisissa juhannusruuhkaa katsellessani tajusin, ettei mun ole mikään pakko pahimpaan ruuhkaan mennä köröttelemään. Uutisten mukaan ruuhkaa on huomenna aamullakin. Käyköhän muille ihmisille niin, että roskia …
🗝🤔❤ hyvä kun ei muuta käynyt lainareissulla, kun mulla ei ole kolarikaskoa. Eihän mulle ole käynyt kolareitakaan kuin se yksi kohtalokas liikennevaloissa talvella kun perässä ajava päätti tulla liian lähelle. 🔐 sydän…