🤔🕚🫖 kun kelloja käännettiin. Toivottavasti hän ei ala tiistaina ehdottelemaan mitään kun on aprillipäivä.
🥰🐐🐄 Ei kauheesti kiinnosta se julkimoiden sähellys siinä. Ne ihanat elukat ja se maalaismiljöö saavat seuraamaan ohjelmaa. Viimeksi asukit saivat vuohia hoidettavakseen. Kun tuolta selästä välillä kutisee, niin mieti…
😢🥀👎 kun miettii miten paljon hän elämänsä varrella on tuottanut iloa muille ihmisille ja sitten hän vaihtaa hiippakuntaa yksin kivuissaan hoitovirheen takia. Vaimokaan ei älynnyt olla paikalla, vaikka nyt julkisuudes…
🥰👙🫖 Siivoan nyt vaatekaappien sisältöä. Sovittelen uimapukuja juuri nyt. Mulla ei ole nyt peiliä käytössä, kun on hissilakko. Siksi otin kännykällä 10 sekan ajastuksella kuvia itsestäni uimapuvuissa. Jos olisi hänen …
🥰👍🫖 Näin ihanan uutispätkän, jossa zele vierailunsa aikana seisoi keskellä Kauppatoria ja huokaili liikuttuneena moneen kertaan "nice". Kauppatorin ympärillä oli paljon tukeaan osoittavia ihmisiä. Tunnelma oli ihan e…
😡🚽🧻 ja kaupassa. Olisinpa älynnyt mustikkasoppaa ja jaffaa varata kotiin. Maskista ja käsidesistä huolimatta mulla on nyt mahatauti. Onneksi ei mulla ole varattuna mitään tärkeää tilaisuutta tälle päivälle. Saa nähdä…
🥰💍☕ Sovittelin samalla nättiä perintösormuksia. Täytynee laittaa kiertoon, kun ne sopivat vain vasempaan nimettömään. Haluan sen pysyvän tyhjänä varmuuden vuoksi. KRISTA SIEGFRIDS - MARRY ME https://youtu.be/oXb9sLB8s…
🥰☕🧹 Vanhassa vara parempi. Jo kaksi aamua on mennyt pilalle tarjouskahvin kanssa. Ne porotkin tuoksuivat pahalta. Luulin, että se tuoksu häviää valmistuksen yhteydessä. En kuitenkaan pystynyt juomaan sitä valmista kah…
🤔👐🧼 käsien pesun kanssa. Noro näyttää olevan aika äkäinen tauti. Sitä on nyt paljon liikkeellä. Norovirus voi elää jopa viikon pinnoilla. Ahkeraan käsin pesuun tottuu parissa viikossa. Toista on kuntosalilla käynti. …
🤔🥬☕ miten television mainoksissa nykyisin käytetään paljon lapsia. Toinen mikä ärsyttää on ne mainokset missä miehiä vähätellään. Esim. se kattopäällikkömainos ei ole minusta kiva. Olen vähän pettynyt siihen, kun pirk…
🤔🍞👄 mieleen se, että meilläpäin käskettiin toisen pitää leipäläpi kiinni kun sieltä kuului jotakin epämieluista. Nythän sinne leipäläpeen ei ainakaan leipää voi laittaa, jollei ole lakkoon varautunut eikä osaa leipoa…
🤔 ☃️ 🫖 ettei kukaan tule kotoa hakemaan. Tajuanhan minä sen. On vaan vaikea lähteä liikkeelle kun ei ole enää koiraa eikä tupakkaa
😡💻🫖 kukahan sen ylen vaalikoneenkin on tehnyt. Se käski mun muuttaa johonkin Karijoelle. Kartasta katsoin sen sijaitsevan Pohjanmaalla. Sinne nyt viimeksi muuttaisin.
🤔🛒🛍 eilen ekan kerran yksi mies tarjoutui kantamaan mun ostoskasseja. Hän oli maahanmuuttaja. Kainalossa hänellä oli aivan ihana pieni pulloharja, jota sain rapsuttaa 🐕 Kassit halusin kantaa itse, kun mulle ei käy s…
🙂🌹☕ YK:n viideskymmenes naistenpäivä. Vieläköhän sitä jenkeissä vietetään vai kieltäkö pressa senkin? Prinssi Harrylta on peruuntunut USA lähtöpassi, mutta huhutaan hänen ja Meghanin erosta. Charles III on luvannut Ha…
🤔🍳🐔 vaikka katson aina vähintäin pääuutiset telkkarista, niin on jäänyt huomaamatta tuotteiden takaisinvedot. Kanamunien yhteydessä ekan ilmoituksen tultua tarkistin jääkaapin kanamunapakettien päiväykset. Yleensä en…
🤔♒🏋 jos haluaa niitä ajanvietteeksi lukea. Itse en oikein horoskooppeihin usko. Jos joku ennuste toteutuu, niin se voi olla alitajunnan ohjausta. Muutamista horoskoopeista löysin sopivia juttuja, jotka voivatkin toteu…
😡👎👙 Kun avaan palstan, niin mulle tulee näkyviin ruudun kokoiset naisten pikkuhousut. Jos käy tilailemassa postimyynnistä jotakin, niin ei niitä samoja tuotteita halua enää senjälkeen tilata. Tosin noi pikkuhousut ny…
🤔🇸🇪☕ tutkittu, että pakkoruotsista on hyötyä aivoille. Linkki uutiseen: https://www.stara.fi/2025/02/28/tutkimus-kaksikielisyys-hidastaa-dementian-puhkeamista/
😋🍨🇸🇪 lukiessani tuon otsikon tuli mieleeni mustikkajäätelö ja yksittäispakattu pakastettu pippuripihvi. No ainakin jätskiä näyttää tulevan tarjolle. Paras tapa syödä mustikkajäätelöä on pehmittää sitä ensin hiukan h…