IkäväVastattu 1 v

Aivan ihania kuvia pentuliven pennuista

🐶🥰 Ylellä on uutinen ennen joulua seuratuista bordercollien pennuista. Uutisessa kerrotaan, että noita ihania vipeltäjiä seurataan vuosi. Uusi sarja pennuista julkaistaan ensi vuonna. Jutun ohella on aivan ihanat kuva…
IkäväVastattu 1 v

Jos lukee jonkun ajatuksia herättävän otsikon

🤔👑👗 niin kannattaa tarkistaa asia lukemalla koko juttu kokonaan. Ensimmäinen mielikuva saattaa vaihtua järkevämmäksi. Otsikothan lehdissä on tarkoitettu vain herättämään ostohalut lukijoissa. Tänään hämmästyin luettu…
IkäväVastattu 1 v

1952 oli hyvä vuosi

😋🍲👍 Silloin näet kauppoihin tuli purkkihernekeitto. Tuo retkeilijöiden ja kotivaran kerääjien suosituin ruoka. No tulihan silloin Miss Universumiksi Armi Aavikko keittiön verhoista tehdyllä iltapunvullaan. Suomessa o…
IkäväVastattu 1 v

Taitaa olla jonkun ruokakauppiaan

🍕🌻🤔 väite, että on muotia stailata jääkaappi. Ruoat pitäisi muka ottaa pois myyntipakkauksista ja asetella näteihin kuppeihin ja kippoihin jääkaappiin. Juomatkin koristeellisiin laseihin. Ja tämäkään ei vielä riitä v…
IkäväVastattu 1 v

Hyvää ystävänpäivää

❤🥰🌹 Hän ei tarvi lahjaa 🎁 Ei mitään kukkaa 🌹 Ei makeata pullaa 🧁 Vaan kun kääntyy hymyyn suu 😊 Ystävän päivä kirkastuu🤩
IkäväVastattu 1 v

Suomen euroviisubiisi

🤔🎶☕ on aina vaan kamalampi, mitä useammin sen kuulee. Kävin katsomassa sanat, kun ajattelin etten ehkä vaan ymmärrä miten hieno se on. Mulle tulee biisistä mieleen näinä levottomina aikoina se, että onko viisasta koro…
IkäväVastattu 1 v

Paheiden summa on vakio

🥰💻🐕‍🦺 Lopetin tupakoinnin syyskuussa 2013. Tilalle on tullut uusi pahe. Mulla on nimittäin paha tapa juuttua tiktok videoihin facebookissa. Kaikki tylsät tosin svaippaan ohi. Mun suosikkitähdet tiktokissa ovat: Koti…
IkäväVastattu 1 v

Tänäänkin olis ollut

🔥⛑📣 vaikka mitä asiaa. Varsinkin kun aamupäivällä kesken palsun syöksyttiin ulos palohälytyksen takia.🥰 Hyvää yötä 🛏😴
IkäväVastattu 1 v

AI on hyvä renki mutta huono isäntä

🤔🖥🍲 Aamutv:n jälkidigissä kerrottiin, että parillakympillä kuussa saa käyttöönsä haplaversion AI:sta. Se voi esim skannata yhteenvedon maailman uutisista. Itse en ainakaan mitään kiinalaista versiota haluaisi. Eihän …
IkäväVastattu 1 v

Onneksi ei tarvitse

🖥🪠🔧 itse selvitellä mikä palstoja vaivaa. Pätkiminen hankaloittaa elämää sen verran, että tänään jää palstailu vähälle.
IkäväVastattu 1 v

Nyt saa harjoitella

🤔🥤🍲 kolmen päivän hätävaraa, kun on kaupan lakko tulossa. Täällä varmaan vessapaperit taas loppuu kupoista ensimmäisenä sekä nuudelit. Kunhan on hernekeittopurkkeja, tonnikalaa ja kanamunia nuudelin lisäksi niin sill…
IkäväVastattu 1 v

Aina on joku huonosti!

👀☔💡 Valot taas päällä keskellä päivää. Sade rapistelee ikkunalaudalla ja asteita plus 3,3. En ole kuitenkaan itkenyt, vaikka näköelimet on kuin tomaatit 👀= 🍅🍅 joku allergiakohtaus vaivaa. Ehkä uusi pyykinpesuaine.
IkäväVastattu 1 v

Kaikenlaiseen sitä pitääkin varautua

🤔☎☕Jokapuolelta tapahtuu häirintää. Afrikkalaiset ilmoittavat miljoonaperinnöistä. Itänaapuri kalastelee tilitietoja. Lännestä on odotettavissa tekoälyn villiintyminen. Salasanoja kannattaa vaihdella ja niitä pitää säi…
IkäväVastattu 1 v

Olipas ulkona raikas keväinen ilma

😊🌡🛒 täällä pöis 4,6 ja aurinkokin pilkisteli niinkuin eilen. Hain jälkeläiselle putkireiskaa ja mustat nitriilikäsineet huomista siivousreissua varten. Minusta on kivaa, että edes hän huolehtii mun kunnosta kannustam…
IkäväVastattu 9 kk

Kesä tulee

🌡🥵🫖 Torstaina 7 astetta lämmintä! P.S Tänään on yksi vuosipäivä ikävätarinassa❤
IkäväVastattu 1 v

Kello viiden tee

🤔🫖🍰 englantilaisilla ontapana litkiä teetä joka välissä. Brittisatjoissa poliisit keittää teetä viedessään murhan uhrin omaisille suruviestiä. Mulla ei ollut suruviestiä, eikä teetä, mutta huomasin että klo 14 oli oi…
IkäväVastattu 1 v

Ei ole mikään pakko tunkea

🥶🧣☕ ulos yhdentoista asteen pakkasella kun muutaman tunnin päästä tarkenee paremmin. Muutama päivä plussaakin tulossa. Kainalossa olisi lämpöisempää 🙄