IkäväVastattu 1 v

Ei yhtään hullumpi

😅🍲☕ tuo tekoäly väsäämään runoja. Tässä siitä esimerkki: "Lounasajan iloinen kiiru, vatsa murisee, on nälän hiiru. Työkaverit koolla, puheensorina, päivän kohokohta, ei todellakaan turha. Salaatti ja pihvi, ehkä keitt…
IkäväVastattu 1 v

Parasta ennen klo 20:00

😋🍕🥤 vaikka kyllä tuo paistopisteen parasta ennen pizza ihan hyvältä maistui saunankin jälkeen. Sillä oli 60% alennus. Mullakin on vähän tuo sama aikaraja. Sen jälkeen en pahemmin ulkona liikuskele. Varsinkaan täällä …
IkäväVastattu 1 v

Se on sitten taas syyskuu

🥰🌲🥀 Metsäkukat alkavat käydä vähiin ja lehtipuut vaihtavat kohta väriään. Olavi Virta laulaa kauniisti metsäkukista: "Metsään on tullut jo syys Lohduton yön hämäryys Vain hongat huokaillessaan suojaavat kukkia maan H…
IkäväVastattu 1 v

Tuoksukki tulee

🙄🌼☕ en siis ole itse menossa mihinkään hajuvesineni vaan tuoksukki kukka. Sen siitepölyä on tulossa Suomeen. En tiedä johtuuko siitä vai noista myöhään yöhön jatkuvista puintihommista kun aivastuttaa, nenä vuotaa ja s…
IkäväVastattu 1 v

Ostin tänään rotanloukun

😳🐀👎 saakohan niitä miesten kokoa? Laitoin sen tuonne nurkkaan missä en paljon liiku. Nyt pelottaa, että sinne joutuu rotta. Kaikkeen sitä naisihminen joutuu sotkeutumaan 😳 Hyvää Yötä!
IkäväVastattu 1 v

Ensimmäisellä kertaa kun näin

🥰🐁🛍 päästäisen katselin pienen vipeltäjän touhuja ihastuneena. Kun hain kellarista porkkanoita, jotka olivat kestokassissa en ollut enää niin ihastunut. Kassissa oli vietetty pitkä tovi papanoista ja keltaisista länt…
IkäväVastattu 1 v

Pikkulinnut kerääntyvät jo sähkölangoille

🙄🦊🐑 lampaat ja lehmät söivät heinää pelloilla auringonlaskun aikaan. Kettu vaani hiiriä heinäpellolla. Kauriskin oli liikkeellä hämärän aikaan. Aurinko laskee jo 21 maissa. Syksy lähestyy ja ties kuinka mones loka-ma…
IkäväVastattu 1 v

Poikamiesboksin siivous

🙄🪣🧹 Mukaan on otettava kaikki tarvittava: - oma ämpäri 🪣 - wc ja talouspaperi - milrokuituliinat ja karhunkieli - pesuaineita - putkireiska - suojakäsineet - vaihtovaatteet - eväät
IkäväVastattu 1 v

Nyt ei ole kysymys lounaasta

🙄🦞🫖 vaan illallisesta. Jenkeissä eräs sinkkunainen osti 12 dollarilla lipun sinkkujen illalliselle. Lippuun sisältyi siis illallinen ja muitten sinkkujen tapaaminen. Kun hän meni ravintolaan, ei henkilökunta tiennyt …
IkäväVastattu 1 v

Jos pidän suuri ompelukilpailu sarjasta

🥰👗🥇 Niin sitten pidän. Katsoin juuri 9 kauden finaalin. Olin voittajasta samaa mieltä kuin tuomarit. Nyt voin taas mennä ulkohommiin ohdakkeiden ja lupiinin pariin, kun sää on vielä hyvä. Mun tuurilla kun jostakin ri…
IkäväVastattu 1 v

Hyrrr olipas kylmä yö

🥶🛏🧣Piti ihan laittaa sähköpatteri yöllä päälle, että tarkeni. Aamun korvamato : "Mua aina odottaa lämmin, hellä ja pehmoinen" Matti Esko - Lämmin, hellä ja pehmoinen https://youtu.be/OJgKd9mWeNM
IkäväVastattu 1 v

Läheltä piti

🙄🚽🧻 etten taas nolannut itseäni kaupassa ns. miesten puolella. Olen yrittänyt huussissa kärsiä kotimaisesta lämpöistuimesta. Siinä on tosi vaikea istua mukavasti kun sen reunat painavat jalkoja. Onneksi miesmyyjä häv…
IkäväVastattu 1 v

Näin se kesä etenee

🥰🫐🪣 marjat pensaissa hupenee sato ämpärissä pahenee😫 Nyt pitäisi keksiä miten säilytän marjoja, kun torstaina vielä pitää olla täällä. Jääkaappikin on niin pieni, että kolme ämpäriä ei mahdu sinne. Joku oli kaivanut…
IkäväVastattu 1 v

Nolojen tilanteiden nainen

😳👖👙 Onneksi olin täällä mökin pihalla, kun päällyshousut yhtäkkiä solahtivat pois päältäni. Kaupassa oli onneksi legginsit jalassa, kun alkkarit valahti alatasolle. Kaikkea kun sattuu, niin onneksi olen varautunut my…
IkäväVastattu 1 v

Nyt tartteis teetå ja sympatiaa

😫🖕🐝 niinkuin tee-mainoksessa sanottiin. Ensin iski paarma peukaloon, kun teroitin viikatetta. Sitten saman oikean käden keskisormeen pisti vihainen ampiainen. Se ei tykännyt kun laitoin käden pensaan alle missä niill…
IkäväVastattu 1 v

Obama pysyy pirteänä

🥰🥜☕ kun syö manteleita joka päivä. Saksanpähkinät ovat EU:n probioottien listoilla. 7 mantelia tai saksanpähkinää on hyvä terveyspommi päivittäin. Sitä en kuittenkaan tiennyt, että ne pitäisi liottaa ennen syöntiä nii…
IkäväVastattu 1 v

Ikävän lievitykseen

🥰🐶💻 käy esim. jonkun hyvän ohjelman katsominen. Mä olen löytänyt sellaisen torstaisin esitettävästä Ruotsin lihavimmat koirat ohjelmasta. Jo se alku on niin hauska, että nauroin ääneen. Siinä alussa on kuvia pulskist…
IkäväVastattu 1 v

Vanessa atalanta

🥰🌺🦋 amiraaliperhonen oli tullut keittiön ikkunasta sisään ja lepatteli ympäriinsä. Kun avasin ikkunan se lehahti heti ulos. Oli fiksumpi kuin kärpäset ja mehiläiset, jotka jäävät pörräämään lasissa. Oli ihanaa nähdä …