😅🍲☕ tuo tekoäly väsäämään runoja. Tässä siitä esimerkki: "Lounasajan iloinen kiiru, vatsa murisee, on nälän hiiru. Työkaverit koolla, puheensorina, päivän kohokohta, ei todellakaan turha. Salaatti ja pihvi, ehkä keitt…
😋🍕🥤 vaikka kyllä tuo paistopisteen parasta ennen pizza ihan hyvältä maistui saunankin jälkeen. Sillä oli 60% alennus. Mullakin on vähän tuo sama aikaraja. Sen jälkeen en pahemmin ulkona liikuskele. Varsinkaan täällä …
🥰🌲🥀 Metsäkukat alkavat käydä vähiin ja lehtipuut vaihtavat kohta väriään. Olavi Virta laulaa kauniisti metsäkukista: "Metsään on tullut jo syys Lohduton yön hämäryys Vain hongat huokaillessaan suojaavat kukkia maan H…
🙄🌼☕ en siis ole itse menossa mihinkään hajuvesineni vaan tuoksukki kukka. Sen siitepölyä on tulossa Suomeen. En tiedä johtuuko siitä vai noista myöhään yöhön jatkuvista puintihommista kun aivastuttaa, nenä vuotaa ja s…
😳🐀👎 saakohan niitä miesten kokoa? Laitoin sen tuonne nurkkaan missä en paljon liiku. Nyt pelottaa, että sinne joutuu rotta. Kaikkeen sitä naisihminen joutuu sotkeutumaan 😳 Hyvää Yötä!
🤔🦢☕ että laulujoutsenet ovat taas muuttomatkallaan pysähtyneet tänne. Niinkuin ne ovat tehneet aiemmin jo vuosikausia. En kyllä ymmärrä miksi niitä sanotaan laulujoutseniksi, kun ääni on kuin epävireisen torven töötöt…
🥰🐁🛍 päästäisen katselin pienen vipeltäjän touhuja ihastuneena. Kun hain kellarista porkkanoita, jotka olivat kestokassissa en ollut enää niin ihastunut. Kassissa oli vietetty pitkä tovi papanoista ja keltaisista länt…
🙄🦊🐑 lampaat ja lehmät söivät heinää pelloilla auringonlaskun aikaan. Kettu vaani hiiriä heinäpellolla. Kauriskin oli liikkeellä hämärän aikaan. Aurinko laskee jo 21 maissa. Syksy lähestyy ja ties kuinka mones loka-ma…
🙄🪣🧹 Mukaan on otettava kaikki tarvittava: - oma ämpäri 🪣 - wc ja talouspaperi - milrokuituliinat ja karhunkieli - pesuaineita - putkireiska - suojakäsineet - vaihtovaatteet - eväät
🙄🦞🫖 vaan illallisesta. Jenkeissä eräs sinkkunainen osti 12 dollarilla lipun sinkkujen illalliselle. Lippuun sisältyi siis illallinen ja muitten sinkkujen tapaaminen. Kun hän meni ravintolaan, ei henkilökunta tiennyt …
🥰👗🥇 Niin sitten pidän. Katsoin juuri 9 kauden finaalin. Olin voittajasta samaa mieltä kuin tuomarit. Nyt voin taas mennä ulkohommiin ohdakkeiden ja lupiinin pariin, kun sää on vielä hyvä. Mun tuurilla kun jostakin ri…
🥶🛏🧣Piti ihan laittaa sähköpatteri yöllä päälle, että tarkeni. Aamun korvamato : "Mua aina odottaa lämmin, hellä ja pehmoinen" Matti Esko - Lämmin, hellä ja pehmoinen https://youtu.be/OJgKd9mWeNM
🙄🚽🧻 etten taas nolannut itseäni kaupassa ns. miesten puolella. Olen yrittänyt huussissa kärsiä kotimaisesta lämpöistuimesta. Siinä on tosi vaikea istua mukavasti kun sen reunat painavat jalkoja. Onneksi miesmyyjä häv…
🥰🫐🪣 marjat pensaissa hupenee sato ämpärissä pahenee😫 Nyt pitäisi keksiä miten säilytän marjoja, kun torstaina vielä pitää olla täällä. Jääkaappikin on niin pieni, että kolme ämpäriä ei mahdu sinne. Joku oli kaivanut…
😳👖👙 Onneksi olin täällä mökin pihalla, kun päällyshousut yhtäkkiä solahtivat pois päältäni. Kaupassa oli onneksi legginsit jalassa, kun alkkarit valahti alatasolle. Kaikkea kun sattuu, niin onneksi olen varautunut my…
😎🫐🐝 marjapensaissa. Pukeutuminen mietityttää, kun on nuo pistäjät liikkeellä.
😫🖕🐝 niinkuin tee-mainoksessa sanottiin. Ensin iski paarma peukaloon, kun teroitin viikatetta. Sitten saman oikean käden keskisormeen pisti vihainen ampiainen. Se ei tykännyt kun laitoin käden pensaan alle missä niill…
🥰🥜☕ kun syö manteleita joka päivä. Saksanpähkinät ovat EU:n probioottien listoilla. 7 mantelia tai saksanpähkinää on hyvä terveyspommi päivittäin. Sitä en kuittenkaan tiennyt, että ne pitäisi liottaa ennen syöntiä nii…
🥰🐶💻 käy esim. jonkun hyvän ohjelman katsominen. Mä olen löytänyt sellaisen torstaisin esitettävästä Ruotsin lihavimmat koirat ohjelmasta. Jo se alku on niin hauska, että nauroin ääneen. Siinä alussa on kuvia pulskist…
🥰🌺🦋 amiraaliperhonen oli tullut keittiön ikkunasta sisään ja lepatteli ympäriinsä. Kun avasin ikkunan se lehahti heti ulos. Oli fiksumpi kuin kärpäset ja mehiläiset, jotka jäävät pörräämään lasissa. Oli ihanaa nähdä …