Vapaa kuvaus

Olen NAINEN ja kaipaan täällä miestä, jonka kanssa tutustuttiin ylitöissä. Olen hänen kanssaan syönyt lounaaksi cajun broileria Sellossa.

Aloituksia

1075

Kommenttia

4772

1. Life is like a box of chocolates

🤔🍫❤ you never know what you're gonna get. Yhtäkkiä voi ilmaantua suklaalevy ja suklaakeksiä työpöydälle. Noi kuher
    Ikävä
    1
    36
  2. Täällä ei aina mene niinkuin strömsössä!

🤔💩👎 Vieläkin möhlin joissakin asioissa ja jälkien korjaaminen on työlästä. Kompostoinnin jaloa taitoa en sitten opi m
    Ikävä
    21
    203
  3. Maalla kun menee ulos

🥰🌞👍 niin paistaa aurinko. Lempeä tuuli heiluttaa puiden oksia. Pikkulinnut livertää (onneksi naakat muuttivat kirkoll
    Ikävä
    6
    144
  4. Maalla kun menee ulos

🥰🐦🐎 niin kaikki on ihan erilaista kuin kaupungissa. Hiljaistakin on. Vain linnut metelöivät pihapuussa. Kolme kaurist
    Ikävä
    10
    156
  5. Konstit on monet

🤔🐀🧽 sanoi akka, kun kissalla pöytää pyyhki. Ei mulla ole kissaa täällä, mutta pyyhkimiseen kaipaisin koiran korvienpu
    Ikävä
    5
    147
  6. Emojänis juoksi pyrynä metsän rajaa

🥰🦊🐀 paitsi, että kyseessä oli kettu ja pellon raja, jota näkyy noin 800 metriä. Kun herätessäni avasin pimennysverhon
    Ikävä
    10
    143
  7. Nyt alkaa lämpöä tulla torppaan

🥵🧣🧦 sähkäri lähti ja sain jääkaapin sekä patterit päälle. Sinkun pitää lämmittää sähköllä, ettei palellu peiton alle.
    Ikävä
    9
    131
  8. Oops! Jääkaappia ja pakastinta siivotessani

😳🫑🛒 huomaan olleeni jonkun kauppareissun jälkeen niin järkyttynyt, että olen pakastanut siemenettömät minipaprikat. H
    Ikävä
    5
    113
  9. Kesäkausi alkamassa täällä

🥰🧺👙 viimeisiä pyykkejä pörrää koneessa. Torstaina on pakko olla jo mökillä. Nämä kausivaihdokset tekevät mielen melan
    Ikävä
    3
    118
  10. Äitienpäivähampurilainen on syöty

😋🍔🍟 Namia oli. Alkaa tuo itsepalvelu mennä liian pitkälle. Kohta pitää ne ruoat paistaakin itse. Hyvää Yötä.
    Ikävä
    17
    211
  11. Minusta on hyvä, ettei sydämen asioissa

🤔❤🧯 ole valinnanvaraa. Nyt kun molemmat suosikkikahvit ovat eri kaupoissa tarjouksessa en osaa päättää kummassa käyn.
    Ikävä
    8
    143
  12. Ai pitiks tässä sanoa jotain?

🤔🧯🔥 Mainoskanavia katsellessä jää jotkut mainoslauseet ikävästi pyörimään mielessä. Samoin tuntuu, että kaikkein ärsy
    Ikävä
    4
    101
  13. Bar in every cell

😳🍻🕶 San Fransiscon lentokenttävirkailija tykkäsi mun Alcatraz T-paidasta jossa oli otsikon mukainen teksti. Se oli a
    Ikävä
    15
    173
  14. Koko Suomi leipoo

🥱🍪🥨 on ainoo reality mihin voisin osallistua. Huomenna vaihtuu kesätassut. Hyvää Yötä (jännitän Beckiä)
    Ikävä
    6
    128
  15. Kaikkea sitä kuuleekin

🫠⛷🐻 vaikka ihan kivahan se olisi ollut, jos suomalaiset olisi siirretty 1940-luvulla Alaskan asuttajiksi. Olis karhut
    Ikävä
    7
    157
  16. Olen nauttinut alkoholia!

🥳🥂🍪 älyttömän hyvää tuo kotitekoinen sima jääkylmänä. Netti väittää siinä olevan 0,5-0,8% alkoholia. Ohjelmassa on ol
    Ikävä
    10
    156
  17. Senkin verenimijä!

😡🦟💉 Ei ... en tietenkään tarkoita kaipausta, vaan punkkeja. Punkit ovat kuulemma erityisen terhakoita tänä vuonna. M
    Ikävä
    17
    224
  18. Usein katson facebookissa tiktok pätkistä koiria

🥰🥂🍋 ym. eläimiä. Tänään piti tiktokin takia käydä taas kaupassa vaikka eilenkin kirjaston jälkeen kävin. Nimittäin ti
    Ikävä
    8
    178
  19. Sängyn luona ollut pitkään vilpoista

😡🛏🐣 Meillä vaihdettiin palohälyttimet. En antanut laittaa alkuperäoseen paikkaan. Siinä hellan kohdalla katossa ollut
    Ikävä
    6
    150
  20. Hauska muisto

🥰🛩🖥 Poikani ei vielä saanut pelata tietsikalla kun meillä kävi serkut yökylässä. Hänestä oli ihmeellistä, kun yksi i
    Ikävä
    19
    317