🤔🐭🍁 Lehtiä en ala haravoimaan. Riittää että ajan ne ruohonleikkurilla silpuksi. Hiirenloukkuja pitää ostaa, kun heitin kesällä kaikki vanhat pois. Vaikka paras karkotin niille on pauhaamaan jätetty matkaradio. Netiss…
🥰🦆🚜 Eilen niska kenossa seurailin hanhien muuttolentoa. Melkoinen kaakatus kävi taivaalla, kun iso parvi lintuja oli matkalla etelän lämpöön. Ihmiskorvaan yksitoikkoiselta kuuluvalla kaakatuksella ne osaavat viestitt…
😋🐟🍲 Kalojen kohdalta ruokasuositukset ovat muuttuneet. Kalan syönti pari kertaa viikossa on taas terveellistä. Rajoitukset koskevat vain päivittäin kalaa syöviä. Kulutusta lisäämällä turvataan kalastajien elanto. Kal…
🥰📰☕ lapsena iskä levitti sanomalehden lattialle. Hän luki sitä siinä oikeinpäin ja minä istuin häntä vastapäätä lattialla ja luin lehteä väärinpäin sitä mukaa kun opin lukemaan ennen kouluikää. Haluaisin joskus vielä …
😳🛒⛑ ei vielä romutettavaksi haluava täällä! Vaikka tuo popup mainos väittää ostavansa kaiken romun romutettavaksi kierrätykseen. Tilanne on vielä hyvä, kun yksi panadol riittää koko päiväksi.💊
🤔🥦❤ Useat riipivät jo kaupassa pois päällyslehdet, vaikka ne ovat yhtä herkullisia kuin se valkoinen kukkaosa. J.Oliver kokkasi kerran ne päällyslehdet mukaan ruokaan joten uskalsin kokeilla. Ne ovat tosi hyviä wokiss…
😳🌧🪣 on tullut yön aikana. Heräsin aamulla rantatontin omistajana, kun vesi lainehti pelon päässä. Tyhjään saaviin on ilmestynyt ämpärillinen sadevettä. Kaikki on kuitenkin hyvin niinkauan, kun sisällä ei "sada".
🤔🌧🌧 sataa kaatamalla ja näköjään koko päivän. Mun piti hakea juomavettä tänään. En kuitenkaan halua edes yrittää pihasta pois ajamista kun vähemmässäkin vedessä auto sutii ylämäessä. Kai sitä novellella voi hampaat p…
🙄🪜🪓 tänään kannattaa olla varovainen. Täällä maalla ikävöin lämmintä hanavettä, pesukonetta ja ennenkaikkea isoja kauppoja, joiden hyllyjen välissä seikkailee Hänkin joskus. Duudsonien kanssa eikannata eksyä samaan a…
🤔🧽🪣 kakkupalalla toimiva kaksilahkeinen olisi paras vaihtoehto. Tänään pitää lounassalaatti tehdä kakkuvatiin. Syömiseen ei ole muuta puhdasta kuin puukauha tai teelusikka. Isosta tiskipöydästä ei ole kuin haittaa. S…
🌞🪣🐺 sateen keskeltä. Aurinko laskee kohta joten en näe pestä pyykkiä👙 . Mietin tässä viikko-ohjelmaa pihatöille ja totesin ettei kannata suunnitella mitään etukäteen. Supersää näyttää ilmatieteenlaitoksen puolella p…
🤔🫎🐺 on lähimetsästä hävinneet. Eiväthän ne susien kanssa viihdy samoilla alueilla. Iltasella muakin vähän jännittää saunapolulla. Aiemmin vein lähimetsään broilerin luut kettuj varten. Nyt täytyy keksiö muuta. Ostin …
😎🌞🧣Ei tarvitse palella, vaikka nukkuukin yksin. Pattereitakaan ei ole tarvinnut laittaa päälle. Aamu-usvan häivyttyä aurinko valaisee peltomaiseman. Christina Perri -You are my sunshine https://youtu.be/uqvfbIuJd6Y
🤔🚦☕ enkä sellaisista vaatteista missä lukee jotakin. Nykyisin voi tilailla netistä t-paitoja omilla kirjoituksilla tai kuvilla. Auttaiskohan se tilanteeseeni, jos tilaisin kauppareissuja varten t-paidan vihreällä valo…
🥰🐦🎶 Tiri tiri teijaa lauloi kaiken kesän❤ Nyt ei peippo tai harmaasieppo voi enää vanhaan lintupönttöön tehdä pesää. Tuolla se palaa saaunan padan alla lämmittäen pesu- ja tiskivettä. Parin sadepäivän jälkeen on ihan…
🤔🌧💝 Ikävä on vanhanaikaista romantiikkaa! The D-Day Darlings - We'll Meet Again https://youtu.be/sThuGZcEtuU
🥺🕚⏰ kulunut aika ei missään näkyisi! Palstalla sitä ei huomaa. Hetki lyö - Kirka https://youtu.be/WH5QKr-gPJ4
🤔🐕🦺❤ koiran tehtävä oli mun ulkoiluttamisen lisäksi tuoda itsensä mulle silitettäväksi aamuisin herättyäni. Ne pienet hellät hetket olivat mulle tärkeitä. 🥺
🤔👖💤 saunan jälkeen pukiessani tummansinisiä yöhousuja, joita somistaa pinkit annansilmät, että olen ollut edellä aikaani. Nimittäin kerran maalta lähtiessäni mulla ei ollut muuta puhdasta vaatetta kuin samaiset housu…
🥰🪣🧹 Tämän huomasin, kun yllätin läheisen siivouskeikalla. Siivous jatkuu omassa kämpässä ja huomenna maalla.