IkäväEi vastauksia

Siitä onkin jo aikaa

🥶👙☕ kun olen nähnyt kopisevia pyykkejä. Eilen pesemäni vaatteet olivat yön -4 pakkasessa jäätyneet narulle. Kunhan sulavat, niin siirrän sisälle kuivumaan. Lähestyvän talven huomaa siitä, kun aurinkoiset säät ovat kyl…
IkäväVastattu 3 v

Ajatuksia tälle päivälle

🤧💻☕ Ei kannata aivastella läppärin suuntaan, jollei ole nenäliinaa naaman edessä (oma) Kirjoita joka päivä, sillä kaipaan piristystä päivälle kun aurinko ei paista (Agatha Christie toiselle miehelleen tämän palvelless…
IkäväVastattu 3 v

Älykkäät vuodetuotteet

🥰🛏☕ Mainos kutsuu testaamaan. Kaipauksen pää tyynyllä, siinä olisi kaksi älykästä päällekkäin. Olispa kiva testailla hänen kanssaan. En voi sille mitään, että olen hiukan epäluuloinen ihmisten suhteen. En uskalla suor…
IkäväVastattu 2 v

Onkohan minusta tullut vanha?

🧑‍🦳📯❤ kun ei enää kiinnosta vastailla palstan gallupeihin anonyyminäkään. Eihän sillä ole mitään väliä mitä siellä lukee vastauksessa, kun kukaan ei erota oikeasti anonyymiä anonyymistä. Aamupäivällä tein anonyymin s…
IkäväVastattu 3 v

Tänään on sisäpäivä

🥰☔🫶 vettä sataa kaatamalla ja on pimeä. Ei sentään niin paha tilanne ole, kuin Nykissä. Siellä viemäritkin tulvii kaduille ja ihmiset on jääneet jumiin metroasemille vaden takia. Neiti on nukkuvinaan plyyssituolissaan…
IkäväVastattu 3 v

Tänään on kaunis syysilta

🥰🍁🌕 Ilta-aurnko valaisee värikkään maiseman. Näyttää siltä, että kuukin näkyy tänään. Saunassa odottaa pesällinen puita sytyttämistä ja vesi on jo kuumaa. Vain selänpesijä puuttuu. Kotieläin odottaa niitä herkkujaan,…
IkäväVastattu 3 v

Se on taas täysikuu tulossa

🥰 🌕 ❤ Illalla keltainen pallero kurkisteli keittiön ikkunasta. Tähtiäkin näkyi eilen saunapolulla. Jotakin niin kaunista ja pysyvää. Ei ihme, että kuutamosta on tehty niin paljon rakkauslauluja. Eikallakin on aiheesta…
IkäväVastattu 3 v

Tänään on oksasilppuripäivä

🤔🪚☕ siinä saa sopivasti hyötyliikuntaa samalla. Ei tartte sen kummemmin jumppailla. Onneksi mulla on vielä tapaturmavakuutus jos käy niinkuin naapurille. Hänellä on kipsi ranteessa 5 viikkoa. Sotesäästöt näkyy täällä …
IkäväVastattu 3 v

Käsilaukku on hyvin intimiasia naiselle

🤔👜🔨 Joskus mulla piti olla käsilaukku, mihin mahtui vasarakin, kun kuljetin sitä maalta työn kautta kotiin. Nyt riittää pienempikin väsky, mutta siinä pitäisi olla hihna joka ylettyy kunnolla olkapään toiselle puolel…
IkäväVastattu 3 v

Kapealla mökkitiellä

😊🚜☕ täyttä vauhtia ajeleva omakotitalon kokoinen leikkuupuimuri herättää kunnioitusta. Pitäisköhän kysyä, että saisinko kokeilla millaista olisi ajaa sellaista "laivaa". Yksi suosikkiohjelmani maajussille morsian saa …
IkäväVastattu 2 v

Asiat on silloin huonosti

💇🪞🥸 Kun ei tunnista itseään peilistä. Tänään on sellainen päivä, että peilin ohi kulkiessani pitää tarkistaa onko siinä näkemäni hahmo minä vai Groucho Marx, Mulla näet laitettiin kulmakarvat samalla kun kävin kampaa…
IkäväVastattu 3 v

Olipas äkäinen lounas

🙄🌧🌬 tuossa ennen kahdeksaa aamulla. Heräsin kattopeltien ryskeeseen. Pelkäsin jo, että jalaksilla oleva pikkusauna mäjähtää mökin seinään. Kun aamukahvi oli tippunut hävisi sähkötkin! Siinä sitten pimeässä ehdin jo m…
IkäväEi vastauksia

Sadekausi alkamassa

🤔🌧☔ Kaikki on kuitenkin hyvin niin kauan, kun vain ulkona sataa! Singin in the rain/Gene Kelly https://www.youtube.com/watch?v=swloMVFALXw
IkäväVastattu 3 v

Tuli silmiinkatselusta mieleen

🥰👀📖 se, kun olin kerran asioinut hänen kanssaan. Unohdin kaiken mulle ennen niin tärkeän. Mun piti kotimatkalla kääntyä takaisin hakemaan unohtamiani papereita. Tarvitsin niitä illalla kotona kun olin luvannut tehdä …
IkäväVastattu 3 v

Se on syksy tulossa taas

🥰🍁🍄 Tienvierusta on täynnä sieniä. Pelloilla voi nyt kävellä kun vehnä on korjattu. Tämä kesä on mennyt enimmäkseen koiran vointia murehtiessa. Syksyn alakuloisissa tunnelmissa tulee mieleen Kirkan hetki lyö. Ennen o…
IkäväVastattu 3 v

Täällä on tänään pyykkipäivä!

🥰🧺👙Aurinkokin sopivasti paistaa. Pyykin voi kivasti pestä ulkona. Vaikka onhan täällä juokseva likavesi (adidaksilla toimiva), mutta likaveden matka lyhenee kun pesaisen omatekoisella työpöydällä ojan vieressä.
IkäväVastattu 3 v

Kaksi silmää jotka katsovat

👀❤👍 minuun päin lempeästi riittävät ihsn hyvin. Jos niitä olisi 200 yksittäin näkevää näköelintä niin se olisi vähän liikaa. Mihin kohtaan sitä katselisi. Sekin on liikaa jos silmät olisi kierot kuin Marty Feldmanilla…
IkäväEi vastauksia

Ai lav juu nalle

🐻‍❄️🥰☕ on kärsinyt kovia edellisen koiran suussa. Siltä puuttuu kuono. Olen tuonut tänne muistoja, jotka eivät kaupunkiin mahdu. 60-luvun kirjahyllyyn sopii kehystetyt valokuvatkin. Nyt on tullut aika luopua ylimääräi…