IkäväVastattu 2 v

Hyvää ystävänpäivää!

🥰☎️❤ vaikka tämä on tuontijuhla, niin ei haittaa jos muustutetaan ystävien tärkeydestä. Se on ainakin positiivista että ystävänpäivään kuuluu vain pienet muistamiset eikä mitään kallista. Omatekoinen kuppikakku tai mok…
IkäväVastattu 2 v

Liu lau laskiaista

🥰🛷❄ kivaa laskiaistiistaita. Tämä on viimeinen lihansyöntipäivä ennen paastonajan alkua. Useimmille varmaan laskiaispullapäivä. Tuulen takia pakkanen tuntuu 10 astetta mittaria kylmemmältä. 🧣. Luntakin tupruttaa liik…
IkäväVastattu 2 v

Hyvää vaalipäivän ja laskiaispäivän aamua

🇫🇮🥶🧦 laittakaa lämmintä päälle äänestämään mennessä. Alle pitkät kalsarit tai merinovillaa. Itse äänestin onneksi jo tiistaina. Tälläisellä säällä olis kiva jos olis kotivara. Kotieläinkin näyttää selvästi ettei tyk…
IkäväVastattu 2 v

Tuli tuosta mun nimimerkistä mieleen

😋🫕 🍳 että jos käy ystävän kanssa lounaalla, niin voi syödä enemmän, kuin yksin ollessa. Nimittäin siinä jutellessa ehtii tulla uudelleen nälkä ja voi käydä santsaamassa. Siksi kannattaakin mennä sisään heti lounas-aj…
IkäväVastattu 2 v

Joko vessapaperit ja makarooni

🤔🍲🛍 ovat loppuneet kaupoista? Kauppiaat väittää että ne eivät lopu ensiviikon logistiikkalakon takia. En oikein usko. Ihmiset ovat tapojensa orjia ja hamstraavat. Netistä löytyy ohjeita miten varustautua pula-aikaan …
IkäväVastattu 2 v

Ärsyttääköhän se

🏋🧦🪑 jos nainen on liian sisukas? Ennen rollaattoreita sukulaistäti, leski-ihminen, käveli keittiön tuolin kanssa pari kilsaa torille myymään omia käsitöitään.
IkäväVastattu 2 v

Runo nimeltä Suudelma

🇫🇮😘👍Runebergiltä "Ma sua, tyttö, suutelen. Ja kyllästynkö koskaan? En! Nyt vastaa mulle tingatta, Mi hyöty sulla muiskusta? Se sullekin on mieluinen; Nyt, miksi on se herttainen? Ma tuota kysyn uudestaan, Ja muiskun…
IkäväVastattu 2 v

Kulta minä en sitten soittele

🥰☎️❤ ja kysy sun tilitunnuksia. Soitto on tekoälyllä tehty. Mulla ei edes ole enää salaista puhelinnumeroakaan. Se hävisi joskus simmin vaihdossa. P.S. Ihmisille tulee nyt sellaisia feikkiviestejä missä lukee : "äiti p…
IkäväVastattu 2 v

Kesä jatkuu

🌪☔🙄 onneksi ei olla Norjassa missä hurrikaani vaivaa. P.S. Mä olen rauhallinen luonne. Kotonakaan ei ole myrskyjä odotettavissa ❤
IkäväVastattu 2 v

Kellon seisahtavan tahdon

🥰 🕘 🐶 Mutta klo 9 aamulla on liian aikaista ja klo 9 illalla on liian myöhäistä mulle. Hetki lyö/Kirka https://youtu.be/cfPseeWPnrc?si=f4jEdS9tz4NJU1xN
IkäväVastattu 2 v

Aimo muistaa minua kirjeellä

🤔🚗🅿️ kaipausta useammin. Eilen tuli kirje aimoparkilta. Ensin säikähdin, mutta kun avasin sen alkoi naurattaa. Paperilasku oli alle 2 euroa pysäköintimaksun suorittamatta jättämisestä. Taisi laskun lähettäminen tulla…
IkäväEi vastauksia

Äänestämään mennessänne

🤔❄🦴 Varokaa katoilta putoavaa lunta. Äänestettävä tyyppi voi unohtua jos päähän kumahtaa lumikasa.😳 Kummallista, että joku voi tehdä sellaisen vaikutuksen, ettei unohdu ollenkaan.
IkäväVastattu 2 v

Mitä varten te mainostatte

🤔🪪☕ vaaleja täällä noin paljon. Joka kommentissa lukee "Äänestä". Uutisissa niistä jauhetaan niin pljon, että ei keneltäkään ole voinut jäädä huomaamatta. Yhtä äänestäjämummoa haastatellessa hän sanoi äänestävänsä mie…
IkäväVastattu 2 v

Sattuu sitä virheitä paremmissakin piireissä

🤔❄🍲 itse Pekka Pouta sanoo, että hävettää se ennuste, jossa hän sanoi paukkupakkasten palaavan tällä viikolla. Vaikka niillä on käytössä tilastot, sateliittimittaukset ja järeät tietokoneet dataa jauhamassa niin tuntu…
IkäväVastattu 2 v

Facebookissa on feikkiprofiileja

🙄👎⛔ oikeiden ihmisten nimillä. Olishan se kiva, että olisin upea ja hymyni vastustamaton. Kirjoitettuna google kääntäjällä virheineen. Mun profiilista ei edes näe juuri mitään muutakuin facebook kaverit. Yksikin kauka…
IkäväEi vastauksia

Minä luulin vapaaherraa eläkeläiseksi

🤔👔☕ maalaiskoulussa ei noita säätyarvoja opetettu, joten tietokilpailussa vastasin väärin. Vapaaherra (ruots. friherre) onkin epäviralliselta nimitykseltään paroni. Suomessa on ollut 63 paroni sukua, joista elossa on …
IkäväVastattu 2 v

Olisi se kivempi rapsutella

🥰🧹🐕 miehen tukkaa. Koiralta tippuu liikaa karvaa tähän aikaan vuodesta. Mulla on ollut koko ajan tilaus sille siksi en siitä koko ajan kirjoita.
IkäväVastattu 2 v

Se on ikävää kun odottaa

🥶🥶🥶 jotakin positiivista tapahtuvaksi ja saakin kylmää vettä niskaan. Mulle tapahtuu tällaista melkein joka päivä. Tänäänkin aamulla oli kovempi pakkanen (-23) kuin mitä odotin. Saa nähdä tuleeko alkuviikolla plussaa…
IkäväVastattu 2 v

Päivä on lyhyt mutta aurinkoinen

🥰🌞🕞 Sentään 10 minuuttia tullut päivään lisää pituutta tänä vuonna. Enää yksi kylmä päivä ja sitten helpottaa pakkaset. Tälläisellä pakkassäällä ihaninta on mennä saunaan lämpimään löylyyn. Tietenkin hallitus kieltää…