🥰☎️❤ vaikka tämä on tuontijuhla, niin ei haittaa jos muustutetaan ystävien tärkeydestä. Se on ainakin positiivista että ystävänpäivään kuuluu vain pienet muistamiset eikä mitään kallista. Omatekoinen kuppikakku tai mok…
🥰🛷❄ kivaa laskiaistiistaita. Tämä on viimeinen lihansyöntipäivä ennen paastonajan alkua. Useimmille varmaan laskiaispullapäivä. Tuulen takia pakkanen tuntuu 10 astetta mittaria kylmemmältä. 🧣. Luntakin tupruttaa liik…
🇫🇮🥶🧦 laittakaa lämmintä päälle äänestämään mennessä. Alle pitkät kalsarit tai merinovillaa. Itse äänestin onneksi jo tiistaina. Tälläisellä säällä olis kiva jos olis kotivara. Kotieläinkin näyttää selvästi ettei tyk…
😋🫕 🍳 että jos käy ystävän kanssa lounaalla, niin voi syödä enemmän, kuin yksin ollessa. Nimittäin siinä jutellessa ehtii tulla uudelleen nälkä ja voi käydä santsaamassa. Siksi kannattaakin mennä sisään heti lounas-aj…
🤔🍲🛍 ovat loppuneet kaupoista? Kauppiaat väittää että ne eivät lopu ensiviikon logistiikkalakon takia. En oikein usko. Ihmiset ovat tapojensa orjia ja hamstraavat. Netistä löytyy ohjeita miten varustautua pula-aikaan …
🏋🧦🪑 jos nainen on liian sisukas? Ennen rollaattoreita sukulaistäti, leski-ihminen, käveli keittiön tuolin kanssa pari kilsaa torille myymään omia käsitöitään.
🇫🇮😘👍Runebergiltä "Ma sua, tyttö, suutelen. Ja kyllästynkö koskaan? En! Nyt vastaa mulle tingatta, Mi hyöty sulla muiskusta? Se sullekin on mieluinen; Nyt, miksi on se herttainen? Ma tuota kysyn uudestaan, Ja muiskun…
🥰☎️❤ ja kysy sun tilitunnuksia. Soitto on tekoälyllä tehty. Mulla ei edes ole enää salaista puhelinnumeroakaan. Se hävisi joskus simmin vaihdossa. P.S. Ihmisille tulee nyt sellaisia feikkiviestejä missä lukee : "äiti p…
🌪☔🙄 onneksi ei olla Norjassa missä hurrikaani vaivaa. P.S. Mä olen rauhallinen luonne. Kotonakaan ei ole myrskyjä odotettavissa ❤
🥰 🕘 🐶 Mutta klo 9 aamulla on liian aikaista ja klo 9 illalla on liian myöhäistä mulle. Hetki lyö/Kirka https://youtu.be/cfPseeWPnrc?si=f4jEdS9tz4NJU1xN
🤔🚗🅿️ kaipausta useammin. Eilen tuli kirje aimoparkilta. Ensin säikähdin, mutta kun avasin sen alkoi naurattaa. Paperilasku oli alle 2 euroa pysäköintimaksun suorittamatta jättämisestä. Taisi laskun lähettäminen tulla…
🤔❄🦴 Varokaa katoilta putoavaa lunta. Äänestettävä tyyppi voi unohtua jos päähän kumahtaa lumikasa.😳 Kummallista, että joku voi tehdä sellaisen vaikutuksen, ettei unohdu ollenkaan.
🤔🪪☕ vaaleja täällä noin paljon. Joka kommentissa lukee "Äänestä". Uutisissa niistä jauhetaan niin pljon, että ei keneltäkään ole voinut jäädä huomaamatta. Yhtä äänestäjämummoa haastatellessa hän sanoi äänestävänsä mie…
🤔❄🍲 itse Pekka Pouta sanoo, että hävettää se ennuste, jossa hän sanoi paukkupakkasten palaavan tällä viikolla. Vaikka niillä on käytössä tilastot, sateliittimittaukset ja järeät tietokoneet dataa jauhamassa niin tuntu…
🙄👎⛔ oikeiden ihmisten nimillä. Olishan se kiva, että olisin upea ja hymyni vastustamaton. Kirjoitettuna google kääntäjällä virheineen. Mun profiilista ei edes näe juuri mitään muutakuin facebook kaverit. Yksikin kauka…
🤔👔☕ maalaiskoulussa ei noita säätyarvoja opetettu, joten tietokilpailussa vastasin väärin. Vapaaherra (ruots. friherre) onkin epäviralliselta nimitykseltään paroni. Suomessa on ollut 63 paroni sukua, joista elossa on …
🥰🧹🐕 miehen tukkaa. Koiralta tippuu liikaa karvaa tähän aikaan vuodesta. Mulla on ollut koko ajan tilaus sille siksi en siitä koko ajan kirjoita.
🥰🏆👍 Ikäväpalstaa ei voi äänestää, eikä omaa kaipaamaansa. Listoilta löytyy varmaankin jokaiselle joku sopiva. Itse äänestin pentuliveä. äänestys loppuu 22,1,2024. Jos ei äänestä, niin ei voi valittaa voittajista. Sam…
🥶🥶🥶 jotakin positiivista tapahtuvaksi ja saakin kylmää vettä niskaan. Mulle tapahtuu tällaista melkein joka päivä. Tänäänkin aamulla oli kovempi pakkanen (-23) kuin mitä odotin. Saa nähdä tuleeko alkuviikolla plussaa…
🥰🌞🕞 Sentään 10 minuuttia tullut päivään lisää pituutta tänä vuonna. Enää yksi kylmä päivä ja sitten helpottaa pakkaset. Tälläisellä pakkassäällä ihaninta on mennä saunaan lämpimään löylyyn. Tietenkin hallitus kieltää…