Nykyään on muodissa kaiken sortin energiahoidot.Tosi on kuitenkin ettei kristityn ihmisen paikka ole niissä hoidoissa,Ihmisen parantaa vain Jumala Jeesuksen veren kautta.Moni ei vaan tiedä näistä asioista ja menee näihin noituuksiin mukaan jotka on verhottu enkelisanoihin ja hienoihin kynttilä- ja muihin tuoksuihin.Pyydä siis Jumalalta apua vaivoihisi tai mene henkilön luo jolla on terveeksitekemisen armolahja Raamatun mukaan,samoin seurakunnissa on henkilöitä jotka rukoilee sairaiden puolesta.
Enkelienergiahoidot humpuukia
25
353
Vastaukset
- SamaHuoli
Aamen !
- Järki käteen
Jee jee. Ei ole tieteellistä näyttöä moisesta enkelihömpästä. Huuhaa-meininkiä. Tosin ei Jessekään paranna sen kummemmin.Armolahjat on samaa vouhotusta. Uskokoon ken haluaa. Minä luotan lääketieteeseen.
Tässä hyvää lukemista:
http://vapaa-ajattelijat.fi/uskonnoton-tapakulttuuri/- Todettu on
Naiset monesti sortuu näihin enkeliterapioihin,kirkonpenkki ei niinkään kiinnosta.
- hf hf
Todettu on kirjoitti:
Naiset monesti sortuu näihin enkeliterapioihin,kirkonpenkki ei niinkään kiinnosta.
99% nykypäivän Noidista on juuri naisia.
- Uskokoon ken tahtoo
Todettu on kirjoitti:
Mitä haittaakaan siitä on?
- Vanh
Kannattaisi tutustua Raamattuun. Näillä "enkeleillä" viestinä on vain rauhaa ja rakkautta ilman mitään velvoitetta parannuksentekoon ja syntielämän jättämiseen. On nimittäin valkeuden ja pimeyden enkeleitä. Jumalan enkelit eivät ole ihmisten käskettävissä. Älkää eksykö!!!
- Hellä
Enkelihoidot todellakin toimivat! Itse sain apua reumaan, kun kävin hoidoissa kesällä.
- Hyvä ja paha
Kyllä pahuuden enkelitkin voi parantaa,mutta kielletään ettei kaikkien käsien alle kannata mennä,eikä altistaa itseään mille hengelle tahansa.Kannattaa tutustua kristilliseen kirjallisuuteen joka kertoo vaihtoehtohoidoista ja niiden vaaroista kristityille.
- Tetsa
En ole koskaan törmännyt missään niin tuomitseviin ja ahdasmielisiin näkemyksiin, kuin kirkon eri lahkojen edustajien lausunnot ovat. Kertokaas te tuomitsijat, että kumpi on oikeampi tapa oman ylösnousemuksen kannalta, elää niin kuin Jeesus itse eli ja opetti vai se tapa mitä tuomitsevat ihmiset Jeesuksen nimissä opettavat?
Jeesus itsehän opetti ainoastaan anteeksiantoa ja rakkautta, se oli ja on kaiken perusta.
Ei uskominen teitä ylöspäin vie. Tuomitseminen ja vihaaminen estää näkemästä totuuden. Anteeksianto ja rakkaus vie eteenpäin ylösnousemuksen polulla, ei mikään muu. Ei keneenkään uskominen mihinkään johda, vaikka kirkko niin väittääkin. Itse on jokaisen sisällään muutos tehtävä ja siinä enkelit ja muut valonauttajat ovat tukena ihmisen sitä itse pyytäessä.
Pimeyden enkeleitä on vain pelossa elävien ihmisten mielessä. Kirkkojen etu on saada ihmiset pelkäämään, siksi kirkot pelottelevat. Totuus on, että siellä missä on valoa, ei voi koskaan olla pimeyttä. Siksi itse olen paljon mieluummin valossa. Ei siellä ole mitään pelättävää.
Tiedän että kovin monen teistä on vaikea muuttaa ajatuksiaan mihinkään suuntaan, varsinkaan jos on koko elämänsä elänyt pelkojen vallassa. Kaikille kuitenkin ilmainen neuvo. Hiljentämällä mielenne, hiljentämällä oman egonne, kuulette totuuden äänen sisältänne. Se on Pyhä Henki. Se on sinun Jumalminäsi. Sinun Korkeampi itsesi. MINÄ OLEN olemus. Kristustietoisuus. Kun saatte siihen yhteyden, ette tarvitse koskaan muita opettajia.
Jeesus on kuuluisin esimerkki ihmisestä, joka yhtyi täydellisesti omaan MINÄ OLEN olemukseensa ja ylösnousi. Tätä hän tarkoitti sanoessaan MINÄ OLEN tie, totuus ja elämä. Ei itseään, vaan totuutta, joka löytyy meidän jokaisen sisältä.
Halukkaille opetamme enemmänkin. Voitte tutustua lisää osoitteessa www.valkoisenliekinvoima.fi
Meitähän tämän avauksen kirjoittaja kai kuitenkin tarkoitti ;)
Rakkautta teille kaikille- Tootta vääräs
"Valkoisenliekinvoima" kehottaa ottamaan oppia Jeesuksen tavasta opettaa ja tarjoaa kirjoituksessaan jopa yhden ilmaisen neuvon. Kaikella muulla taitaakin sitten olla hintalappu? Ymmärtääkseni Jeesus ei kuitenkaan pyrkinyt tekemään opetuksistaan bisnestä...
- nupo
höpö höpö ei tainnut jeesuksen jengi mitään persaukista olla.
Taisivat joosef ja maria kerätä sievoisen summan ennen kuin häippäsivät.
Eikä se ristinusko tullut tänne rahaa jakamaan, päinvastoin se tuli rahaa keräämään.
- hurraahurraa
Suomen evl. kirkolla ei ole "eri lahkoja", niinpä kirkosta ja lahkoista kannattaisi puhua eri aikaan.
Yleensä nämä kiihkoilijat eivät kuulu evl-kirkkoon, mutta sitäpä ei yleensä ihmiset tiedä. Kun joku tekee jotain, niin heti erotaan kirkosta, vaikka kirkko ei ole asiaan ollut millään lailla yhteydessä.- Faktaa huuhaasta
Marjut Vironhovi on kirjoittanut kirjan,Vapaaksi valkoisen valheen verkosta. Siitä löytyy tietoa kristityn näkökulmasta näistä enkeli, ym. hoidoista.
- piukkapipo
Kukaan ei voi ottaa yhteyttä todellisiin Jumalan enkeleihin. He voivat ilmestyä ihmiselle, jos Jumala niin hyväksi näkee, mutta eivät ihmisen pyynnöstä. Enkelit eivät paranna ketään eivätkä ole ihmisten komenneltavissa.
Kiertäkää kaukaa tällaiset huuhaa-"hoitajat" ja lukekaa ennakkoluulottomasti Raamattua. Siellä sanotaan selvästi, että saatana, sielunvihollinen, on tullut varastamaan, tappamaan ja tuhoamaan, hän on tuhansien juonten mestari ja pukeutuu valkeuden enkeliksi. Rauhalla ja rakkaudella se pyrkii eksyttämään ihmisen uskomaan mihin tahansa muuhun paitsi ylösnousseeseen Jeesukseen, joka on ainoa, joka voi ihmisen sielun ja ruumiin parantaa. Siihen tarvitaan syntien tunnustaminen ja hylkääminen, Jeesuksen vastaanottaminen omaan elämään.- jEESUSvOITTAA
AAMEN !
- yksisarvisensalaisuus
Samaa humpuukkia kaikki mitä kirjoitit, miksi pitää eritellä.
Muistakaa oi uskova kansa, terveyskeskuksen ovenkahvaa kohti kurkottava käsi hylkää jeesuksen, jumalan ja pyhän hengen.
Avaamalla oven joudut uskosi hylänneenä alimpaan helvetttiin, etkä pääse meidän ateistien kanssa edes pirun grilli-iltoihin, joissa rasva tirskuu, kalja virtaa ja noidat jakavat pebaa.- Hyväksihavaittuko
Haluaisin kuulla kokemuksia hoidoista.
- pilviveikko
Rahat pois tyhmiltä vaikka "etätyönä" Mitähän kuluttavirasto tähän sanoisi. Mutta suomessa on jokaisella oikeus tulla höynäytetyksi jos sitä tosissaan haluaa. Meithän on joka junaan ja vielä jää asemallekin joitain
- PowerF1
Minä kyllä ainakin haluaisin uskoa hoitoihin. Keskustelupalstoilla kovasti kiitellään ja kehutaan onnistuneita hoitoja.
- 8w3w
Ne ovat täysin saatanasta.
- kalluneno
No haloo! Jospa ihan itse niitä mainokseksi kirjoittelevat. Kiitos,kiitos,kiitos
- Toottavääräs
Siinäpä se, kyse on nimenomaan uskomushoidosista. Jos uskot, havainnoit uskoasi tukevia asioita. Mitään todellista muutosta ei tapahtu, mutta kertoo kuinka helppo joitain ihmisiä on suggeroida. Vaikeuksien keskellä kun on tarve löytää jotain itseä vahvempaa ja uskoa olevansa turvassa. Tätä voidaan sitten käyttää erilailla hyödyksi.
Aloittajan olisi syytä ottaa lääkärin hälle määräämät psyykelääkkeet.
- pyllis
Ja sun kans!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 174506
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1842509Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731647Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella271451Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641197- 201041
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon191005- 115961
Toivoisin etten jännittäisi
niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti42942- 171914