tehkää ateistit rukoustesti

eithiestrukous

kokeilkaa ateistit edes kerran rukosta. vain yksi ainoa kerta Jeesuksen nimeen rukous ja syntien tunnustaminen. jos vastausta ei kuulu välittömästi jääkää ateisteiksi.

56

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fgjhre

Rukoilin vessassa ummetuskohtauksen tuskissa, ei auttanut. Sitten kuunteli Sreamin Jay Hawkinsin kappaleen Constipation Blues, Ummetus blues, ja siinä kohdassa jossa Hawkins imitoi kitaralaan kakkatulpan irtoamista ja ripulilöräyksen valloilleen pääsyä, se tapahtui -, minunkin suolessani ollut kakkatulppa irtosi, ja.... blörps,blurps, bläps... uuuh uuuh aah, huuh huh! Kylläpä helpotti!

• ateisti

Kokeilepa aloittaja itse pidättyä rukoilemasta.
        Ja kas - kaikki rullaa kuin ennekin

• ateisti kirjoitti:

Paitsi että ahistaa, kun alkaa pelätä Helvetin tulta.

• katariinasuuri
        ateisti kirjoitti:

KANNATAN. Ja saa myös käyttää oikeaa suomen kieltä. Siis ilman niitä kirjoitusvirheitä...

• vm41
        katariinasuuri kirjoitti:

KANNATAN. Ja saa myös käyttää oikeaa suomen kieltä. Siis ilman niitä kirjoitusvirheitä...

Et näköjään itse hallitse virkettä, etkä lausetta.
        Teitä on paljon, jotka näkevät vain >roskat muiden rappusilla<, itse seisoessa nilkkoja myöden sonnassa, rappusillaan.

• Jeesus_on_Herra

Hyvä aloitus!

Vain usko Jeesukseen Kristukseen synnyttää meidät Jumalan lapsiksi. "Kaikille, jotka ottivat hänet vastaan, hän antoi oikeuden tulla Jumalan lapsiksi" (Joh 1:12)

• Kokeiltu

Kokeilin tuota jo iät ajat sitten lapsena. Ei yhtään mitään.

• Juu, satoja rukouksia on takana ilman mitään. Myöhemmin kokeilin rukoilla satanaa, ja sekin ilman mitään.

Kun jätin uskon, ajattelin Jumalan nyt kovasti rankaisevan, koska en uskonut häneen enää. Mutta kaikki on mennyt aivan hyvin.

On siis todellakin niin, että jumalat, jeesukset, satanat, rukoilut, ovat vain uskovien hörhöilyä. Niillä ei ole mitään tekemistä todellisen elämän kanssa.

• UrbanLegends

Hehe, kokeiltu kauan sitten ja huomattavasti enemmän kuin vain yhden kerran. Ei koskaan yhtään mitään.

• unohda.ahneutesi

Ei se toimikaan kovin usein jos pyynnöt ovat itsekeskeisiä, kuten lottovoitto, uusi auto tai naapurin vaimo. Pitää pyytää jotain moraalisesti korkeampaa, ei mitään sellaista, jota Jumalan rakkauteen uskomattomat yleensä himoitsevat.

• UrbanLegends
        unohda.ahneutesi kirjoitti:

Ei se toimikaan kovin usein jos pyynnöt ovat itsekeskeisiä, kuten lottovoitto, uusi auto tai naapurin vaimo. Pitää pyytää jotain moraalisesti korkeampaa, ei mitään sellaista, jota Jumalan rakkauteen uskomattomat yleensä himoitsevat.

Eipä tullut moisia mieleeni pyydellä. Oletus toki uskovalla aina on, että väärin rukoilit ja itsekkäästi ja siksi ei Jumala vastannut - kertoo paljon uskovista mielestäni. Tosiasiassa Raamattu ei kuitenkaan rajaa sitä, mitä saa pyytää, vaan lupaa, että mitä pyydätte, se annetaan.

• Ihmin
        UrbanLegends kirjoitti:

Eipä tullut moisia mieleeni pyydellä. Oletus toki uskovalla aina on, että väärin rukoilit ja itsekkäästi ja siksi ei Jumala vastannut - kertoo paljon uskovista mielestäni. Tosiasiassa Raamattu ei kuitenkaan rajaa sitä, mitä saa pyytää, vaan lupaa, että mitä pyydätte, se annetaan.

Et sinä Urban ole vielä tarvinnut mitään, siksi sinä et vastauksiakaan ole saanut. Mutta tiedä häntä, josko sattuisit vielä tosissaan tarvitsemaan. Muista silloin psalmi 50:15. Kaikella hyvällä!

• UrbanLegends
        Ihmin kirjoitti:

Et sinä Urban ole vielä tarvinnut mitään, siksi sinä et vastauksiakaan ole saanut. Mutta tiedä häntä, josko sattuisit vielä tosissaan tarvitsemaan. Muista silloin psalmi 50:15. Kaikella hyvällä!

:D No onpas minulla hyvin asiat. En siis tarvinnut sitä uskoakaan, jota myös aikanaan pyysin. Mutta että sellainen rukoustesti.

• Ihmin
        UrbanLegends kirjoitti:

:D No onpas minulla hyvin asiat. En siis tarvinnut sitä uskoakaan, jota myös aikanaan pyysin. Mutta että sellainen rukoustesti.

On meidän aikamme ja Jumalan aika. Niin se minulla meni, eivät auttaneet pyynnöt hartaatkaan, ennen kuin tuli Jumalan aika. Siis se josta mm. Jesajakin kirjoittaa Jes.55:6 ja Paavali myös 2 Kor.6:1,2

• UrbanLegends
        Ihmin kirjoitti:

On meidän aikamme ja Jumalan aika. Niin se minulla meni, eivät auttaneet pyynnöt hartaatkaan, ennen kuin tuli Jumalan aika. Siis se josta mm. Jesajakin kirjoittaa Jes.55:6 ja Paavali myös 2 Kor.6:1,2

Tai ehkäpä sitä Jumalaa ei vain ole :)

• unohda.ahneutesi kirjoitti:

Minä rukoilin aikanaan palavasti ja lujassa uskossa homoudesta vapautumista, mutta mitään sellaista ei tapahtunut. Ehkä kerrot missä oli vika.

• Arion
        unohda.ahneutesi kirjoitti:

Ilmeisesti ne lukemattomat kuolemaisillaan olevat syöpäsairaat isät ja äidit, jotka ovat rukoilleet parantumistaan, jotta lapsilla olisi vielä isä/äiti, ovat rukoilleet itsekkäistä syistä, koska ovat menehtyneet sairauteensa?

• Onko kokemusta?
      Jos ostaisin itämaisen rukousmyllyn ja pistän sen pyörimään aurinkopaneelilla niin mahtaisiko se auttaa Suomen taoluteen ja maailman rauhaan?

• Ihmin

Ei, vaan tauluteeveen virtaan.

• palkkarosvot

-- omistaako jeesus valtion kassan vai .. miten on selitettävissä ,että liputetaan golgatan kakkosnelosilla. -- mikä faktori tällä golgatan uskonnolla on yhteiskunnassamme ??

• tässä.selitys

Yhteiskuntamme rakentuu henkisesti kristilliselle perinteelle. Pakanoista ei olisi saanut valtiota kasattua lainkaan, ja nyt kun uskonnollisuus on katoamassa, taitaa valtiokin hajota. Ainakin se on uppoamassa velkasuohon, mikä on ymmärrettävää etupiiri-itsekkyyden seurausta. Kristillinen toisista ihmisistä välittäminen kun on kadonnut oman rintansa röyhistelemisen tieltä.

• asdfasdfsdf
        tässä.selitys kirjoitti:

Yhteiskuntamme rakentuu henkisesti kristilliselle perinteelle. Pakanoista ei olisi saanut valtiota kasattua lainkaan, ja nyt kun uskonnollisuus on katoamassa, taitaa valtiokin hajota. Ainakin se on uppoamassa velkasuohon, mikä on ymmärrettävää etupiiri-itsekkyyden seurausta. Kristillinen toisista ihmisistä välittäminen kun on kadonnut oman rintansa röyhistelemisen tieltä.

Kyllähän sinä itsekin tiedät tuon olevan sen luokan yksisilmäinen yleistys, että nauraisit itsekin jollet olisi uskova.

• fda
        tässä.selitys kirjoitti:

Selitäpä ne valtiot, jotka olivat olemassa ennen kristinuskoa ja se valtio, jonka alaisuudessa päätettiin mitkä kirjat kuuluvat Raamattuun ja mikä on aitoa kristinoppia.

• nopeajalka

ei kuulunut vastausta välittömästi. jatkan ateistina

• tättärätää

Ei ole vastaillut.

• opdfdjs

Kokeilin lapsena moneenkin kertaan. Rukoilin Jeesusta poistamaan maailmasta kaiken pahan.

Eli minusta tuli ateisti.

• "kokeilkaa ateistit edes kerran rukosta. vain yksi ainoa kerta Jeesuksen nimeen rukous ja syntien tunnustaminen. jos vastausta ei kuulu välittömästi jääkää ateisteiksi."

Vaimoni kokeili ja on ateisti yhä. Ei vissiin toiminu.

• se.kohde

Oletko varma, että hän ei vahingossa rukoillut mitään epäjumalaa? Ehkä hän on palvonut Mammonaa tai jotain sellaista, ihan vaan huomaamattaan.

• hehhheeeee
        se.kohde kirjoitti:

Oletko varma, että hän ei vahingossa rukoillut mitään epäjumalaa? Ehkä hän on palvonut Mammonaa tai jotain sellaista, ihan vaan huomaamattaan.

Jep, taitaa ollakin vastaus aina kun rukous ei toimi: väärin rukoiltu.

• "Oletko varma, että hän ei vahingossa rukoillut mitään epäjumalaa? Ehkä hän on palvonut Mammonaa tai jotain sellaista, ihan vaan huomaamattaan."

Tuskin hän Latviassa katolisessa kappelissa käydessään rukouksia Shivalle tai Ahura Mazdalle osoitti.

Mutta kuten hehhheeeee sanoo, taisi silti väärin rukoilu mennä. Olikohan polvistuminen tai käsien asento väärä jne. Kun ei taika toiminut.

• mitäsny

Palvelu tuntuu ruuhkautuneen, en saanut edes jonotusnumeroa.

• tuleeko.sitäkään

Harppukusiikkia odotellessa?

• correcting
        tuleeko.sitäkään kirjoitti:

Harppukusiikkia odotellessa?

*Harppumusiikkia*

• fda

Koskaan ei ole tullut vastausta. Olisiko rippikoulussa opittu loitsukaava jotenkin virheellinen?

• rukoilun.halpa.korvike

No tämä palsta toimii paremmin. Aina kun kirjoitat tänne, minä vastaan siihen. Aina kun minä kirjoitan tänne, sinä vastaat siihen. Meistä kumpikaan kuitenkaan tuskin saa sellaisia vastauksia kuin haluaisi.

• fda

Mulla ei varsinaisesti ole odotukset korkealla. Enkä tarkoita sillä mitään pahaa juuri sinua kohtaan, se vaan on fakta netissä, että harva vaivautuu tutkimaan yhtään sen syvemmeltä asioita. Oletus tuntuu olevan, että ateistit eivät tiedä asiaa X, kun yleensä onkin niinpäin että teisti ei ole edes kuullut asiasta Y ja pitää sitä valheena.

Jos olisin uskis, tuskin perääntyisin tai pelkäisin tietoa. Erään sellaisen kerettiläisen kanssa olikin varsin mielenkiintoinen keskustella, joka oli sekä kristitty, että tiesi samat asiat kirjojensa taustoista kuin minä. Tosin hänen Jeesuksensa ei ollut luterilainen tai katolinen Jeesus puettuna Cesare Borgian ulkomuotoon.

• EiNiinMitään

Listaan tähän valmiiksi ne uskiksien tuhansia kertoja esittämät, säälittävän epätoivoiset seliseli-selitykset sille miksi mitään ei koskaan tapahdu:

Et rukoillut oikein / Et rukoillut aidosti.
      Et ollut rehellinen / Et ollut vilpitön.
      Et rukoillut Jeesusta vaan jotain muuta.
      Et katunut etkä tunnustanut syntejäsi.
      Et oikeasti halua jättää syntielämääsi.
      Sabotoit itse koska rakastat syntiä ja pahuutta.
      Valehtelet koska olet moraaliton ateisti.

• eithiestrukouks

en ole säälittävä uskis.ei tekosyitä. jos rukoilit ja vastausta ei tullut. jumalaa ei ole. kokeilin rukousta vielä itsekin.halusin vahvistuksen ateisteilta vastataanko heidän rukoukseen. ei vastattu.luovun uskosta tällä päivämäärällä

• Eikö just noin tehty sinun mielestäsi peruskoulussa ja riparilla?
        Kyllä vaan moni tuli uskoon viimeistään riparilla, mutta minä en, eikä lapsuudenystäväni samalla riparilla tai siskoni vuosia myöhemmin.

Usko nyt ei vaan tarttunut, kunnei ollut tarpeeksi siihen "soveltuvat geenit" ja nykyaikana hyvin harvemmasta ihmisestä tulee enää uskova. Se on henkilön omasta geeniperimästä enää kiinni, tuleeko ihmisestä uskova vai ei.
        Tietenkin lapsen oman perheen uskonnollisuus voi vaikuttaa tietenkin asiaan, muttei sekään ole välttämätöntä että uskonnollisissa perheissäkään kristillinen kasvatus siirtyisi enää niin kuin "isältä pojalle" tai "vanhemmilta tyttärelle". Sitä uskonnollista elämää on kristityiden perheissä vain turhaa vanhemmipien enää nykypäivänä edes vaatia lapsiltaan. Sekin tulisi olla tietty ihmisoikeus lapselta valita, haluaako olla itse uskova vanhempiensa toiveiden mukaan.

Hyvä, että Suomeen tulee vihdoinkin sukupuolineutraali avioliitto viimeistään v. 2017 maaliskuussa. Suomessa vähemmistöllä (kristittyjä tai muita konservatiivejä ja hihhuleja) ei ole onneksi siihen mitään sanomista kun se tulee voimaan. Mä en voisi muuta enää hyväksyä, vaikka rukoilisit jonkun aivottoman Aito Avioliitto ry:n puolesta, joka kaataisi koko roskan. Suomessa suuri osa heteroista ei ole sitä vastaan sitä samaa oikeutta homoseksuaaleille. Aito Avioliitto ry:n täytyy "kerätä" nimiä kuoleviltakin jos aikoo tyrmätä tuon lain kansalaisaloitteellaan!?

Pääministeri Juha Sipilä on todennut, ettei hallitus lähde tekemään mitään "tuon Aito Avioliitto ry:n aloitteesta" vaan haluaa säilyttää edellisen hallituksen tekemät päätökset, vaikka Soini kuinka haluaisi nostella niitä käsiään ja haluten puheenvuoroja!! Eikö Soini ole Suomen ulkoministeri -aikamoiselle bakteerille ja sodanlietsojalle nykyinen Suomen hallitus on antanut ulkoministeripaikan!?

• "kokeilkaa ateistit edes kerran rukosta. vain yksi ainoa kerta Jeesuksen nimeen rukous ja "...

Kokeiltu on, ei toimi.

• eithiestrukous

Testi-rukouksessani minä nimim."eithiestrukous". Rukoilen
      Jeesusta parantamaan tämän forumin viha-hihun eli tuon
      Helluntalaisen, Sovauksen synnistä.

Ellei tämä rukoukseni auta, eroan välittömästi kirkosta

Auta Jeesus, Amen

• Ihmin

Pyydän tämän nuoren miehen puolesta, että hänestä vielä tulisi pohtiva jannu.

• ystävällisestitoki

Ei kiinosta.

• Kalju_Pitkätukka

Moni ateisti on entinen uskovainen, jonka usko on vähitellen haihtunut.

Eli olen kokeillut rukoilua.

Ei Jumala eikä Jeesus ikinä vastannut.

Toki mielikuvitusolennolle juttelu voi olla rauhoittavaa niin kauan kuin ko. olentoon uskoo.

• sfdghjk

Juu, lapsena sitä uskoi vanhemmat niin sanoi. Mutta alkoi epäilyttämään, kun ei tullut minkäänlaista vastausta rukoillessa, ei koskaan.

• Ateisti1982EiKirj

Eiköhän sitä Suomen koululaitos ole ihan tarpeeksi pakottanut lapsena jo rukoilemaan erinäisissä uskonnon hartauksissa myöskin ruokarukouksineen ja uskonnon opetuksissaan, jotta moiselle tulisi kuluttaa enää sekunttiakaan elämästäni.
      Pitää myöskin muistaa, että varsin monet ateistit ovat myöskin käyneet nuorempana rippileirin tai -koulun siinä missä tavalliset kristitytkin. Se taitaa kuulua kuitenkin suomalaiseen perinteeseen, mutten ole jälkeen tainnut käydä kirkossa ja kappelissa kuin korkeintaan isovanhempieni hautajaisissa ja avovaimoni serkun rippikonfirmaatio tilaisuudessa (kirkossakin kaikki muut taisivat rukoillla, mutta minä en). Serkkuni vihkimisseremoniaan en osallistunut, jotka pidettiin ev.lut . -kirkossa, koska avioliittoon vihkiminen ei tulisi kuulua papille vaan ainoastaan juristille.
      Avioliitto ja "kastetilaisuudet" kuitenkin vaativat juridisia toimenpiteitä. Toivoisin siviilihautajaistenkin yleistyvän Suomessa.

Ihmisten kuolema on ihan luonnollinen asia, enkä pelkää kuolemaa. Tosin jokainen pelkäisi sellaista kuolemaa, mikäli se tulisi yhtäkkiä ettei sitä kukaan kerkiäisi edes pelätä, kuten liikenneonnettomuus tai joutuisi kadulla pahoinpitelyn uhriksi. Sairauksille ei mahdeta mitään, jollei niitä etukäteen todeta. Niihin harvoin auttaa rukoileminen tai muutkaan taikatemput vaan se kehittynyt lääketiede. Et usko vaikka sulle todettaisi syöpä ja sinusta olisi otettu koepalanäyte, joka todettaisi syöväksi? Kas, kunnei se kaikkitietävä Jumala sinulle mitään ole kertonut vaikka olisit kuinka rukoillut.
      Vastustan erityisesti sairaalapappeja. Ne eivät ihmistä kuitenkaan koskaan paranna. Voivat tietysti toimia eräänlaisina ihmisten psykologeina, mutta talloin heidän teologeina tulisi olla koulutukseltaan myöskin psykologeja. Suomen valtio tahtoo leikata sairaalakuluistakin, joten leikkaaminen tulisi aloittaa sairaalapapeista, vaikka heille palkan maksaa varmaankin seurakunta, mutta silti pitävät mahdollisesti sairaalan tiloissa työhuonetta?!
      Harvoin sairaalapappi osaa antaa potilaalle elvytystä (ellei ole käynyt ensin DIAK:a), mutta irrottaa potilaan hengityskoneesta letkun se varmasti osaa!? :)
      Kummatkin isovanhempani allekirjoittivat ollessaan vielä hyvävointisia taannoin sellaisen "elintestamentin" tms., jollei ole mahdollisuutta palata takaisin entiselleen niin lääkäri saa halutessaan päättää heidän elämästään. Isoisäni pelkäsi vihanneksi tulemista. Suvussaan monta oli joutunut kituamaan hoitolaitoksessa, jossa mummu tai pappa lykättiin syötettäväksi pöydän ääreen. Isoisäni sairastui lopulta afasiaan ja halvaantui, mutta eli yli 90-vuotiaaksi, jota isoisäni ei olisi koskaan kyennyt hyväksymään itselleen. Vaikeinta oli hänelle, kun paljon häntä terveempi isoäitini kuoli häntä ennen. Kappelissa hän itki papin puhuessa hänen vaimostaan isoäidistämme. Häneen osasin samaistua, sillä olin serkuistani ainoa joka hänet tunsi. Muistan hänet yhä minun yhtenä tärkeimpänä elämäni rakentajana. Niin monta elämänohjetta tältä äitini isältä ja niin monta samanlaista näkemystä! Hän ei ollut ateisti vaan ennemminkin uskontojen suhteen hyvin skeptinen! Hän vastusti sitä että hänen tyttären pojalla on jotakin uskonnon kokeita tulossa ja ääh semmoiset on ihan turhan kanssa. Totesi: "katsotaan tätä matematiikkaa nyt vaan". Tosin meinasin jäädä ehtoihin uskonnon takia 5.- tai 6.-luokalla! :) Se uskonnonopetus on peruskouluissa niin helkkarin turhaa. Se uskonto ei ihmistä tee kuin "nynnyksi", jos sitä aletaan pitämään elämän tärkeimpänä kuin se että ollaan n. 10-vuotiaita poikia ja juostaan tyttöjen perässä tai juostaan sitten sen perässä mihin nyt satutaan olemaan sukupuolisesti suuntautuneita. Mä mitään viikkorahaa koskaan ole saanut -onko sekin jokin naperoille jokin "must"! Mä pyysin äidiltä karkkirahaa aina silloin tällöin! :)
      Lapsia ei vielä ole, mutta en vaan ymmärrä miten mun lapset jonakin päivänä saisivat sen kännykän (koulusta tulin minäkin suoraan kotiin ja kavereiden kanssa sovittiin, että käyn ensin kotona tekemässä läksyt), kunnei niillä ole omia tuloja!

• ei.oikein.nappaa

Herra suojatkoon sinua ajatukselta, että lapsia hankitaan kidnappaamalla.

• fda

Tämän tosiaan hihut yleensä haluavat unohtaa, että ainakin ennenvanhaan koulussa oli rukoilupakko ja kirkossa käytiin säännöllisesti kuluttamassa penkkiä ja kuuntelemassa ne samat vanhat tarinat Jeesuksen taikavoimilla monistuvista kaloista ja leivistä ja tietysti se taikatemppu Lazaruksella. Se Raamattuun myöhemmin lisätty pätkä jossa Jeesus esti prostituoidun kivityksen ei tuntunut kuuluvan lukemistoon, mutta yllättääkö tuo. Tuskin sellaiset positiiviset stoorit ketään kiinnostaa kun on taikavoimia esiteltävänä.

• Ateisti1982EiKirj
        ei.oikein.nappaa kirjoitti:

Herra suojatkoon sinua ajatukselta, että lapsia hankitaan kidnappaamalla.

Ketään lasta ei ole kidnapattu! Tarkastuta pääsi lääkärillä!

• Ateisti1982EiKirj
        fda kirjoitti:

Tämän tosiaan hihut yleensä haluavat unohtaa, että ainakin ennenvanhaan koulussa oli rukoilupakko ja kirkossa käytiin säännöllisesti kuluttamassa penkkiä ja kuuntelemassa ne samat vanhat tarinat Jeesuksen taikavoimilla monistuvista kaloista ja leivistä ja tietysti se taikatemppu Lazaruksella. Se Raamattuun myöhemmin lisätty pätkä jossa Jeesus esti prostituoidun kivityksen ei tuntunut kuuluvan lukemistoon, mutta yllättääkö tuo. Tuskin sellaiset positiiviset stoorit ketään kiinnostaa kun on taikavoimia esiteltävänä.

Entäs se, että oliko jokaisella hihun lapsella 90-luvulla kännykät? :) Minulla ei ollut 90-luvulla kännykkää käydessäni peruskoulua kuin sen PALJOOON jälkeen kun peruskoulusta selviytynyt ja olin jo ammattikoulussa. Miten voikaan olla mahdollista nykyisin se suunnaton pelko lasten vanhemmilta, että lapselta jäisi kotiin puhelin ja menisi kouluun ilman puhelintaan, heh! :)

Eikös se Jumala tai enkelit enää suojelekaan lapsia, kun ne kännykät suojelevat lapsia!? Miten voikaan uskova olla niin kehitysyhteiskuntaan sitoutuva, kun aina on ollut vastaan kaikenlaista yhteiskunnan kehitystä!? Se ei mene mun tajuntaani millään! Lisäksi se, että alle 18-vuotiaalle tulee antaa kännykkä tai kouluissa saavat tabletin. Miten meidän jälkeläiset enää paperille osaa mitään enää kirjoittaakaan?!

• Haitallistakin

Sairaalapapeista tuli mieleen, kun eräs mies oli sairaalassa hengitysletkun päässä. Pahin vaihe oli ohi ja miehen odotettiin paranevan. Sairaalapapin ollessa hänen luonaan mies alkoi äkkiä voida huonommin ja viittoili kovasti, koska ei voinut "kuonokoppansa" vuoksi puhua. Pappi kaivoi taskustaan kynän ja paperia. Mies kirjoitti paperille jotain. Sen jälkeen hänen tilansa huononi entisestään ja hän kuoli.
        Pappi ajatteli, että viesti oli tarkoitettu läheisille hyvästelyksi, joten hän ei itse lukenut sitä, vaan antoi omaisille.
        Omaiset lukivat viestin: "Perkeleen pappi! Älä seiso sen ilmaletkun päällä!"

• fda
        Ateisti1982EiKirj kirjoitti:

Entäs se, että oliko jokaisella hihun lapsella 90-luvulla kännykät? :) Minulla ei ollut 90-luvulla kännykkää käydessäni peruskoulua kuin sen PALJOOON jälkeen kun peruskoulusta selviytynyt ja olin jo ammattikoulussa. Miten voikaan olla mahdollista nykyisin se suunnaton pelko lasten vanhemmilta, että lapselta jäisi kotiin puhelin ja menisi kouluun ilman puhelintaan, heh! :)

Eikös se Jumala tai enkelit enää suojelekaan lapsia, kun ne kännykät suojelevat lapsia!? Miten voikaan uskova olla niin kehitysyhteiskuntaan sitoutuva, kun aina on ollut vastaan kaikenlaista yhteiskunnan kehitystä!? Se ei mene mun tajuntaani millään! Lisäksi se, että alle 18-vuotiaalle tulee antaa kännykkä tai kouluissa saavat tabletin. Miten meidän jälkeläiset enää paperille osaa mitään enää kirjoittaakaan?!

Rukousyhteydet ovat niin epävarmoja, sieltä ei ole koskaan tullut hyötyä suojelun tai paikannuksen suhteen. Tietysti hihut haluavat mielummin luotettavasti tieteen saavutusta käyttää eli kännykkää, jolla voi selvittää missä lapset ovat. Siinä sivussa pääsevät kirjoittelemaan tännekin tieteen saavutuksilla ja mollaamaan tiedettä. Eivät tajua, että ne kännykät eivät maagisesti vain ilmaantuneet siihen.

Olin myös myöhäinen kännykän käyttöönottaja. Eipä tuota ennenvanhaan tarvittu, mutta nykyään eivät taida osata elää ilman sitä. Hyvä puoli näissä on, että voi vaan unohtaa omansa kotiin ja elää niinkuin ennenvanhaan.

• näin-sen-näin

>> tehkää ateistit rukoustesti <<
      Ok!
      Kiitos Jeesus, että et ole olemassa, Amen!
      >> jos vastausta ei kuulu välittömästi jääkää ateisteiksi <<
      Olen edelleen ateisti.
      Kiitos kyselystä.

• ei.oikein.nappaa

Jeesusta julistava pipi-uskis, pääsi omaan laatikkoon, jossa se sai syödäkseen omenaa, päärynää, kaurahiutaleita ja ruisnäkkileipää kaltereiden välistä ihanassa pakkopaidassaan lämpimässä hihassa.

• näin-sen-näin

Uskova on ihminen joka on oman mielikuvituksensa vanki.

• Ateisti1982EiKirj

Mene propagandahörhö matkoihisi tyrkyttämään näiltä palstoilta kirkkoon niitä rukouksia. Kerta yleensä riittää, sanoi pahin puistoraiskaajakin!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan

anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html
      Maailman menoa
      283
      3422
    2. BLACKFRIDAY 186e 4pv Alicantte lennoilla ja hotellilla

No nyt löytyi hyvä blackfriday tarjous. Sivustolla matkapörssi myös muita hyviä tarjouksia. 4 Päivän reissu, 3 tähden ho
      Matkailu
      6
      2385
    3. Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin

että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html
      Maailman menoa
      253
      2184
    4. Millaista naista ikävöit

Ulkonäkö/persoona
      Ikävä
      68
      2069
    5. Minkälainen naama

kaivatullasi on? 🫠
      Ikävä
      72
      1718
    6. Purra esiintyi epäasiallisesti

Eduskunnassa keskustellaan vaihtoehtobudjeteista. Niistä voi olla monta mieltä ja myönnän niiden olevan osin heikkoja. M
      Pyhäjärvi
      345
      1358
    7. MTV: Jyrkistä eronnut Jenni kritisoi kovin sanoin Ensitreffit-ohjelmaa: "Ei esimerkiksi kysytty..."

Ohhoh! Jenni lataa tekstiä! Tsemppiä Jennille ja Jyrkille "sen oikean" löytämiseen. Lue lisää: https://www.suomi24.fi/
      Ensitreffit alttarilla
      25
      1137
    8. Hyvää yötä

Kaveri🥰... Olen vähän yllättynyt.
      Ikävä
      65
      1079
    9. "Tapaus" Aittakumpu/Simula hyvin paljastaa kuinka tyhmää ja turhaa sakkia Suomesta

löytyy. Toissapäivänä "joku" teki tänne avauksen liittyen Kalevan juttuun, että noilla kahdella olisi suhde. Eli Otsikko
      Maailman menoa
      23
      1056
    10. Martina Aitolehti pitkästä aikaa tv:ssä - Nyt mukana kokkauskisassa!

Oho, Martina Aitolehti nyt kokkauskisassa! Häntä ei ole nähtykään pitkään aikaan tv:ssä. Mukana myös mm. Henny Harjusola
      Kotimaiset julkkisjuorut
      167
      1005
    Aihe