Onneksi rasismi on nousukiidossa koko euroopassa. Ilman olisimme täyskisessa mehmettien kanssa. Nyt säilyy joku roti.
Parasta asiassa on, että ko. apinat suvakkeineen itse pitävät rasismin lisääntymisestä huolta :D
Eläköön rasismi
31
467
Vastaukset
- Eitosiaansamaarotua
Sillä konstilla säilyy kunnioitus ylempää rotua kohtaan.
- Rasisti_numero_3266744
Tätä onnellista rasismin päivää olen odottanut vuosikaudet.
- sokearasmus
Jee rasismi! Elää laput silmillä ja aivopestynä idioottina!
- Weewweew
Samaa mieltä täysin, suvakkien on jo avattava silmänsä.
- ettänii
Samaa mieltä vaikka rasisti onkin pelkkä kommunistien keksimä sana jolla on jo Trotskin aikoina pyritty vaimentamaan toisinajattelijoita:
https://josministries.prophpbb.com/topic11987.html - Eitulevaisuutta
Tervetuloa suomeen kaikenväriset ihmiset, jotka kunnioitatte lakejamme ja elätätte itsenne ja perheenne. Muut ei kiitos...täyskäännös ja takaisin. Ette ole missääntapauksessa tervetulleita vaan suomalaisten mielestä kuin punkit, loisia.
- Tyranniaa_kohti
Joko Rasmus sivut toimii? Taisi puhdistus iskeäkin sinne valeperseiden puolelle? Vai joko ymmärsitte lopulta mistä pakko-tappaja-matutuksesta on kysymys?
- nauraa.buaaaah
Ja suvkkeja vituttaa. :D
Mikä siinä rasismissa niin viehättää? Mitä on tapahtunut ihmisarvolle ja kunnioitukselle?
- miksivihaatsuomalaisia
Niin, sitä saa ihmetellä miksi suomalaisia yritetään vainota meidän omassa maassamme.
miksivihaatsuomalaisia kirjoitti:
Niin, sitä saa ihmetellä miksi suomalaisia yritetään vainota meidän omassa maassamme.
Kuka niitä suomalaisia oikein vainoaa?
- kmrtrtrttrtut
a.yahya kirjoitti:
Kuka niitä suomalaisia oikein vainoaa?
Kaltaisesi suvakkinatsit.
kmrtrtrttrtut kirjoitti:
Kaltaisesi suvakkinatsit.
Mikä logiikka tuossa on? Olen itse suomalainen.
Toisaalta en usko käänteisrasismiin. Jos tietyt valkoiset todella ymmärtäisivät rasismin järjestelmällisyyden, eivät he itkisi, kun joku kutsuu rasistiseksi niitä sammakoita, jotka pyrkivät loukkaamaan muita.- Jahhha
a.yahya kirjoitti:
Mikä logiikka tuossa on? Olen itse suomalainen.
Toisaalta en usko käänteisrasismiin. Jos tietyt valkoiset todella ymmärtäisivät rasismin järjestelmällisyyden, eivät he itkisi, kun joku kutsuu rasistiseksi niitä sammakoita, jotka pyrkivät loukkaamaan muita.Eli siis sinä olet niitä hörhöjä, jotka uskovat, että valkoinen ei voi koskaan olla rasismin uhri?
Jahhha kirjoitti:
Eli siis sinä olet niitä hörhöjä, jotka uskovat, että valkoinen ei voi koskaan olla rasismin uhri?
Tiedätkö todella, mitä rasismi on?
Se ei ole vain huutelua kadulla. Se on systemaattista.
- Mjuhamed
Rasistit ovat jälkeenjääneitä juntteja joilla on matal ÄO, ihan naurattaa kyseiset munattomat pellet:D.
- suomenmies
Afrikkalaisilla ja Lähi-itäläisillä on apinan aivot,ovat niin läheistä sukua.
Toivottavasti kuolisivat sukupuuttoon niin IHMISTEN olisi parempi elää maailmassa! - Nirripoisnekrulta
Eipä paljoa poju naurata kun satut kohdalle...
Olet ilmeisesti trolli, sillä todellinen anti-rasisti ei haukkuisi rasisteja tällä tavoin.
"When they go low, we go higher."
- Pikkugöran
Lukekaa suvakit uutisia! Pitäisikö mielestänne tosissaan noita väkivaltaisia raiskaajaapinoita tuoda vaan lisää ja lisää?
Älkää suvakit vaan sattuko mulle luennoimaan agendaanne. Löydätte itsenne satavarmasti letkuista!Hm, unohdatkohan sen, että suomalaiset miehet ovat väkivaltaisia? Ei sen alkoholin osallisuuden takia pitäisi lieventää suhtautumista ja rangaistuksia, mutta niin vain tehdään.
- Paitsi_että
a.yahya kirjoitti:
Hm, unohdatkohan sen, että suomalaiset miehet ovat väkivaltaisia? Ei sen alkoholin osallisuuden takia pitäisi lieventää suhtautumista ja rangaistuksia, mutta niin vain tehdään.
Lähi-idästä ja Afrikasta tulleet miehet raiskaavat väestömäärään nähden 17-kertaa enemmän kuin kantaväestö. Väkivaltarikoksiakin tekevät moninkertaisesti useammin kuin suomalaismiehet.
Paitsi_että kirjoitti:
Lähi-idästä ja Afrikasta tulleet miehet raiskaavat väestömäärään nähden 17-kertaa enemmän kuin kantaväestö. Väkivaltarikoksiakin tekevät moninkertaisesti useammin kuin suomalaismiehet.
Minkä perusteella?
- Omatensin
Kunnia työnantajille jotka pitävät nuo rasitteet pois työpaikoista.
- antimatu
Tunnustamalla tosiasiat siitä on hyvä lähteä liikkeelle (hieno saarna):
https://www.youtube.com/watch?v=TAzXY8J4ZRo
Näiden pastorin mainitsemien asioiden korjaaminen on tehokkain tapa poistaa rasismia. - Ideologiaa_vastaan
En usko, että tässä on pelkästään rasismin noususta kyse. Vaikka rasismi onkin Euroopassa lisääntynyt. Rasistien lisäksi on myös olemassa ei-rasistien joukko, joka kannattaa islamin kriminalisointia ja pitkiä vankeusrangaistuksia vihapuheita pitäville imaameille.
Suomalaisista rasisteja oli erään tutkimuksen mukaan (en löytänyt nyt juuri linkkiä) vain joka seitsemäs. Huomattavasti suurempi osa meistä vastustaa kuitenkin islamia. - lkkfkfk
Jees, rasismia ka pakolaiskritiikki nousuun.
- päättäjille.lopputili
Edelleenkin, suomessa ei oikeasta rasismista ole tietoakaan.
Sana on kokenut jo inflaation, ja sen käyttäminen ei enää hyödytä ketään.
Kukaan ei usko siihen enää.
Ja siitä eurooppalaisesta liikehdinnästä, se on ihan oikein, koska jonkunhan ulkopuolisen täytyy sanoa TYPERILLE suomalaisille päättäjille miten pitää toimia.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä293255- 1181302
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu101235- 581011
- 711008
Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa
Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu183972olet kaiken rakkauden arvoinen
Olisinpa kertonut kuinka rakastuin sinuun. Kuinka hyvältä tunnuit siinä lähelläni, kunpa en olisi väistänyt vastapäätyy26947Olisi kiva
Tietää, mitä oikein ajattelet minusta tai meistä? Mitä meidän välillä on? Salattua tykkäämistä, halua, himoa? Onhan tämä38911Mikä koirarotu muistuttaa kaivattuasi eniten?
Koirien piirteet muistuttavat usein ihmisten ja omistajiensa piirteitä.66890Oot mun koko maailma
Ei ole koskaan ollut ketään, joka olisi niin täydellinen minulle kuin sinä mies ❤️ Ikävöin sua🥹77827