NYT ON VOIMASSA UUSI LIITTO Jeesuksen nimessä ja veressä - Aamen!
Vanha liitto on kumottu koska itse Jumala kumosi sen. Kristinuskossa on nyt Uusi Liitto ja evankeliumi ja pelastus löytyy Uudesta Testamentista eikä Vanhasta Testamentistä.
VT ja vanha liitto = Lihan liitto.
Usko ja vanhurskaus ei tule laista ja eikä sapatista.
- Mitä lakia adventistit sanovat noudattavansa?
Adventistit eivät ole kristittyjä
74
1425
Vastaukset
Jeremian mukaan uudessa liitossa alkukielellä Toora kirjoitetaan meidän sydämiimme, joten uudessa liitossa laki on edelleen voimassa:
"Vaan tämä on se liitto, jonka minä teen Israelin heimon kanssa niiden päivien tultua, sanoo Herra: Minä panen lakini (Tooran) heidän sisimpäänsä ja kirjoitan sen heidän sydämiinsä; ja niin minä olen heidän Jumalansa, ja he ovat minun kansani." (Jer. 31:33)- totuus_voittaa
Jeesuksen mukaan lain tärkein käsky on tämä:
"Jeesus vastasi: "Tärkein on tämä: 'Kuule, Israel: Herra, meidän Jumalamme, on ainoa Herra." (Markus 12:29)
Kolminaisuus?
Sellaista ei ole eikä tule. - Laskuntulos
Kr. net on huolissaan muiden synneistä vaikka hän syntistä suurin!
Kr.netillä on Saulus Tarsolaisen murhaava uskonto.
Hän kirjoittelee harhaoppiansa kaikilla keskustelufoorumeilla.
Hän luulee olevansa suuri opettaja (käy sääliksi).
Hänen sydämessään on Toora eli viisi Mooseksen kirjaa. Uskoon ken tahtoo! Laskuntulos kirjoitti:
Kr. net on huolissaan muiden synneistä vaikka hän syntistä suurin!
Kr.netillä on Saulus Tarsolaisen murhaava uskonto.
Hän kirjoittelee harhaoppiansa kaikilla keskustelufoorumeilla.
Hän luulee olevansa suuri opettaja (käy sääliksi).
Hänen sydämessään on Toora eli viisi Mooseksen kirjaa. Uskoon ken tahtoo!Raamatun mukaan uudessa liitossa Toora kirjoitetaan meidän sydämiimme. Tämä on Jumalan sana, ja sinä pilkkaat Jumalan sanaa.
- Laskuntulos
Kristitty.net kirjoitti:
Raamatun mukaan uudessa liitossa Toora kirjoitetaan meidän sydämiimme. Tämä on Jumalan sana, ja sinä pilkkaat Jumalan sanaa.
No niin, alahan Kr.net ulkomuistista kertoa Mooseksen ensimmäinen kirja!
Olen uudestisyntynyt kristitty ja tiedän ja olen kokenut mitä ko. Raamatun paikka tarkoittaa. Sinä et.
Sinä Kr.net taistelet Jumalan pelastussuunnitelmaa vastaan ja se on vakava asia! Jos sinulla olisi valtaa, niin sinä kivittäisit kaikki uudestisyntyneet kristityt, koska tiedät, että he eivät tule kumartamaan sinun Toora-jumalaasi! Laskuntulos kirjoitti:
No niin, alahan Kr.net ulkomuistista kertoa Mooseksen ensimmäinen kirja!
Olen uudestisyntynyt kristitty ja tiedän ja olen kokenut mitä ko. Raamatun paikka tarkoittaa. Sinä et.
Sinä Kr.net taistelet Jumalan pelastussuunnitelmaa vastaan ja se on vakava asia! Jos sinulla olisi valtaa, niin sinä kivittäisit kaikki uudestisyntyneet kristityt, koska tiedät, että he eivät tule kumartamaan sinun Toora-jumalaasi!Pilkkaat edelleen Jumalan sanaa. Jumalan sanan mukaan uudessa liitossa Toora kirjoitetaan meidän sydämiimme. Se ei tarkoita sitä, että osaisimme sen ulkoa, mutta se tarkoittaa että me sisäistämme sen ja noudatamme sitä Pyhän Hengen ohjauksessa.
- sillälaillako
Siis tooran kirjoittaminen ei tarkoita kirjaimellisen tooran kirjoittamista sydämeen, vaan että Henki opettaa meitä noudattamaan rakkauden periaatteita!
Niinhän kristityt uskovatkin! sillälaillako kirjoitti:
Siis tooran kirjoittaminen ei tarkoita kirjaimellisen tooran kirjoittamista sydämeen, vaan että Henki opettaa meitä noudattamaan rakkauden periaatteita!
Niinhän kristityt uskovatkin!Jeremia puhuu Toorasta, joka kirjoitetaan meidän sydämiimme. Toora voi tarkoittaa enemmän kuin vain Mooseksen lakia, mutta ei koskaan vähempää.
- on_ne
On adventistit uskovaisia.
He itse uskovat pelastuvansa Jeesuksen ristinkuoleman kautta.
Se, että ovat lahkoutuneet ja koettavat erottautua muista Jeesuksen omista kaikenlaisilla pikku ulkonaisilla jumalanpalvelusmerkeillä ei muuta sitä tosiasiaa että he hyväksyvät syntien pesun Jeesuksen verellä. Jeesuksen joka on tosi ihminen ja Kaikkivaltias Jumala.
Lain sekoittaminen tähän ilouutiseen vie ilon pois uutisesta mutta ei se Jeesuksen työtä mitätöi. Se tekee vain adventistin elämästä pelokasta ja arkaa.- hahhahahaaaa
Adventismi ei ole kristillinen oppi. Jotkut sen jäsenistä sattavat olla uskossa.
- Sanoisin_toisin
Ehkä toisinpäin. Jotkut adventisteista eivät ole Kristuksen seuraajia.
- Totuuden-Puolesta
Jos hylkäävät "adventtitotuuden"
- sapatti on sinetti
- sunnuntai on pedonmerkki
- tutkivan tuomion opin
- Jeesus on Mikael
- annihilaatio opin
- Ellen White on oikea profeetta
JOS HYLKÄÄVÄT NÄMÄ NIIN PELASTUVAT KUIN TULEN LÄPI
Adventismi on USKONTO eikä kristinuskoa vaikka se imitoi kristinuskoa - 1234567---
Pelokasta ja arkaa !
Ilm.14:7. Ja hän sanoi SUURELLA ÄÄNELLÄ: PELJÄTKÄÄ JUMALAA ja antakaa kunnia Hänelle, sillä HÄNEN TUOMIONSA HETKI ON TULLUT, ja kumartakaa Häntä, joka on tehnyt taivaan ja maan ja meren ja vetten lähteet.
Ilm.12: Tässä on pyhien kärsivällisyys, niiden, jotka pitävät JUMALAN KÄSKYT JA JEESUKSEN USKON.
Vielä muistutukseksi Jumalan merkki on SAPATTI.
Sunnuntai on pedonmerkki, ihmiskäsky pyhäksi. Pedon muuttama lepopäivä on ollut pedonmerkkinä siitä alkaen kuin se on ollut katolisen vallan tunnusmerkki, eli alusta asti. Tuomioiden julistaminen on eri asia kuin merkin aikaansaaminen paavin toimesta keskiajoista lähtien, mutta merkki säilyy muuttumattomana ajan loppuun saakka.
Dan. 7:25. Hän puhuu sanoja Korkeinta vastaan ja hävittää Korkeimman pyhiä (pimeä keskiaika) Hän pyrkii muuttamaan ajat ja lain, ja ne annetaan hänen käteensä ajaksi ja kahdeksi ajaksi ja puoleksi ajaksi.
Jesaja: Maa on saastunut asukkaittensa alla, sillä he ovat rikkoneet lait, muuttaneet käskyt, hyljänneet iankaikkisen liiton. - totuus_voittaa
1234567--- kirjoitti:
Pelokasta ja arkaa !
Ilm.14:7. Ja hän sanoi SUURELLA ÄÄNELLÄ: PELJÄTKÄÄ JUMALAA ja antakaa kunnia Hänelle, sillä HÄNEN TUOMIONSA HETKI ON TULLUT, ja kumartakaa Häntä, joka on tehnyt taivaan ja maan ja meren ja vetten lähteet.
Ilm.12: Tässä on pyhien kärsivällisyys, niiden, jotka pitävät JUMALAN KÄSKYT JA JEESUKSEN USKON.
Sunnuntai on pedonmerkki, ihmiskäsky pyhäksi. Pedon muuttama lepopäivä on ollut pedonmerkkinä siitä alkaen kuin se on ollut katolisen vallan tunnusmerkki, eli alusta asti. Tuomioiden julistaminen on eri asia kuin merkin aikaansaaminen paavin toimesta keskiajoista lähtien, mutta merkki säilyy muuttumattomana ajan loppuun saakka.
Dan. 7:25. Hän puhuu sanoja Korkeinta vastaan ja hävittää Korkeimman pyhiä (pimeä keskiaika) Hän pyrkii muuttamaan ajat ja lain, ja ne annetaan hänen käteensä ajaksi ja kahdeksi ajaksi ja puoleksi ajaksi.
Jesaja: Maa on saastunut asukkaittensa alla, sillä he ovat rikkoneet lait, muuttaneet käskyt, hyljänneet iankaikkisen liiton.Jos sunnuntai on pedon merkki niin sanalla sunnuntai pitää olla lukuarvo 666.
Jos näin ei ole niin jauhaminen sunnuntaista pedon merkkinä on pelkkää huuhaata. - 1234567---
totuus_voittaa kirjoitti:
Jos sunnuntai on pedon merkki niin sanalla sunnuntai pitää olla lukuarvo 666.
Jos näin ei ole niin jauhaminen sunnuntaista pedon merkkinä on pelkkää huuhaata.Tässä on VIISAUS. Jolla YMMÄRRYS ON, se laskekoon pedon luvun, sillä se luku on kuusisataa kuusikymmentä kuusi.
Saksalainen professori Andeas Helwing (1572-1643) selvitti pedon luvun viisaasti. Hänen mukaansa se tulee sanasta VICARIVS FILII DEI.
Ensin on tunnettava tietysti Ilmestyskirjan peto, niin senjälkeen on helppo tunnistaa tämän pedonmerkki.
1700-luvun Luterilainen virsikirja kertoo pedosta, antikristuksesta paavista, joka Jumalan käskyi wastaan räyskyi. - sdaherätysliike
Adventismi ei ole kristinuskoa vaan uskontoa monien kristinuskon imitaatioiden joukossa.
Jos sinä kristitty olet samassa hengessä adventistien kanssa niin liity kipinkapin seitsemännen päivän adventistiseen uskontoon.
10 mijoonaa ihmisttä on myynyt sielunsa ismille nimeltä advent-ISMI pääosa kehitysmaissa. - totuus_voittaa
1234567--- kirjoitti:
Tässä on VIISAUS. Jolla YMMÄRRYS ON, se laskekoon pedon luvun, sillä se luku on kuusisataa kuusikymmentä kuusi.
Saksalainen professori Andeas Helwing (1572-1643) selvitti pedon luvun viisaasti. Hänen mukaansa se tulee sanasta VICARIVS FILII DEI.
Ensin on tunnettava tietysti Ilmestyskirjan peto, niin senjälkeen on helppo tunnistaa tämän pedonmerkki.
1700-luvun Luterilainen virsikirja kertoo pedosta, antikristuksesta paavista, joka Jumalan käskyi wastaan räyskyi."Saksalainen professori Andeas Helwing (1572-1643) selvitti pedon luvun viisaasti. Hänen mukaansa se tulee sanasta VICARIVS FILII DEI."
Ai ne niinku vaihtelee, äsken oli pedon merkki sunnuntai, nyt on VICARIVS FILII DEI? - Laskuntulos
1234567--- kirjoitti:
Pelokasta ja arkaa !
Jesaja: Maa on saastunut asukkaittensa alla, sillä he ovat rikkoneet lait, muuttaneet käskyt, hyljänneet iankaikkisen liiton.Budhalaisillako ei ole pedon merkkiä?
1234567--- lukee EGW:n harhoja! - EIVÄTolekristittyjä
Adventistit ovat ainoina "kristittyinä" demonisoineet Jeesuksen ylösnousemuspäivän pedonmerkillä nimenomaan aitoja kristittyjä Jeesuksen seuraajia kohtaan.
Adventistit hyökkäävät kristittyjä vastaan sapattiruoska kädessään. - 1234567---
totuus_voittaa kirjoitti:
"Saksalainen professori Andeas Helwing (1572-1643) selvitti pedon luvun viisaasti. Hänen mukaansa se tulee sanasta VICARIVS FILII DEI."
Ai ne niinku vaihtelee, äsken oli pedon merkki sunnuntai, nyt on VICARIVS FILII DEI?Etkö osaa eroittaa pedon lukua ja pedon merkkiä toisistaan ? Pedon LUKU on kuusisataa kuusikymmentä kuusi. K UN TUNNISTAT TÄMÄN PEDON 666, NIIN SENJÄLKEEN YMMÄRRÄT MYÖSKIN TÄMÄN PEDONMERKIN, joka on sunnuntai.
- Laskuntulos
1234567--- kirjoitti:
Etkö osaa eroittaa pedon lukua ja pedon merkkiä toisistaan ? Pedon LUKU on kuusisataa kuusikymmentä kuusi. K UN TUNNISTAT TÄMÄN PEDON 666, NIIN SENJÄLKEEN YMMÄRRÄT MYÖSKIN TÄMÄN PEDONMERKIN, joka on sunnuntai.
Pedon merkki on minun mielestäni kolme kuuden numeron sarjaa, jolla voidaan antaa sotu-tunnus kaikille maailman ihmisille. Siru laitetaan käteen.
- 1234567---
Laskuntulos kirjoitti:
Pedon merkki on minun mielestäni kolme kuuden numeron sarjaa, jolla voidaan antaa sotu-tunnus kaikille maailman ihmisille. Siru laitetaan käteen.
Pedon luku on 666 .Pedonmerkki on sunnuntai.
- hutkitaan_varovasti
Tietenkin jos Jeesuksen alentavat karvankin alle Kaikkivaltiaasta Jumalasta he ovat isästä perkeleestä.
Jeesuksen asema on kriittinen.
Noita muita kohtia voi pyöritellä ja selitellä ja jopa hyväksyä pelkiksi virheellisiksi tulkinnoiksi.
Adventisteilla tosin on monenlaisia näkemyksiä keskenään enkä tarkkaanottaen koulukunnista tiedä.- Eivätolekristittyjä
Adventisteilla on lopunajan jäännös srk-opillinen uskomus ja siksi he eivät pidä kristittyinä katolisia, helluntalaisia, luterilaisia ym. koska nämä ovat hylänneet sapatin vrt. sunnuntai pedonmerkki uskomus.
Adventistit ovat eksyttäjiä ja yrittävät imitoida kristinuskoa. - on_ne
Ei mua ainakaan haittaa yhtään jos muutama tuhat adventistia pitää minua kadotettuna.
En silti heitä pääosin pidä sellaisina. - totuus_voittaa
hutkija: "Tietenkin jos Jeesuksen alentavat karvankin alle Kaikkivaltiaasta Jumalasta he ovat isästä perkeleestä."
Jeesus Kristus:
"Kuulittehan, mitä sanoin: minä menen pois, mutta tulen taas teidän luoksenne. Jos rakastaisitte minua, te iloitsisitte siitä, että minä menen Isän luo, sillä Isä on minua suurempi." (Joh 14:28)
"Isä on minua suurempi"
hutkija: "Jeesuksen asema on kriittinen."
Eikä ole, hutkijan itsensä asema on kriittinen jos ei usko Jeesusta joka sanoo olevansa Jumalan Poika (Joh 10:36) eikä Kaikkivaltias Jumala.
Kaikkivaltias Jumala on Jeesuksen Isä. - eksytyksistä_1
Lopunajan VÄKEVÄ eksytys = ismi, mimeltä advent-ismi.
- 1234567---
eksytyksistä_1 kirjoitti:
Lopunajan VÄKEVÄ eksytys = ismi, mimeltä advent-ismi.
Monet julistavat, että sapatti ei kuulu enää Uudenliiton kristityille. Jumala onkin lähettänyt heille väkevän eksytyksen hengen, koska heillä ei ole rakkautta totuuteen voidaksensa pelastua.
- väkevistäEKSYTYKSISTÄ
Minkä raamatunjakeen perusteella Jumala teki seitsemännen päivän adventistien kanssa sapattiliiton?
Virallisissa SDA julkaisussa sapatti on sinetti ja jopa Kirkon vrallisissa opinkohdassa profeetan hengelle ja sapatille on oma opinkohtansa.
Kristityiltä onnistuu sapatin lepo ihan hyvin ilman adventismia. - 1234567---
väkevistäEKSYTYKSISTÄ kirjoitti:
Minkä raamatunjakeen perusteella Jumala teki seitsemännen päivän adventistien kanssa sapattiliiton?
Virallisissa SDA julkaisussa sapatti on sinetti ja jopa Kirkon vrallisissa opinkohdassa profeetan hengelle ja sapatille on oma opinkohtansa.
Kristityiltä onnistuu sapatin lepo ihan hyvin ilman adventismia.Mietihän ja pohdi näitä.
- 1234567---
Eivätolekristittyjä kirjoitti:
Adventisteilla on lopunajan jäännös srk-opillinen uskomus ja siksi he eivät pidä kristittyinä katolisia, helluntalaisia, luterilaisia ym. koska nämä ovat hylänneet sapatin vrt. sunnuntai pedonmerkki uskomus.
Adventistit ovat eksyttäjiä ja yrittävät imitoida kristinuskoa.Lopun ajan jäännöksellä, on sapatti pyhänäpäivänä. Lopunajan jäännöksellä eivät ole naiset pastoreina. Lopunajan jäännös ei hyväksy homo ja lesboliittoja. Lopunajan jäännös, ei syö saastaisia eläimiä, kuten sikaa.
- Outoakristinuskolle
Miksi kaikki adventistit eivät osallistu jalkojen pesurituaaliin?
- seuraaJeesusta
Jeesus pesi opetuslasten jalat. Nöyrry ja pese sinäkin.
- VastaaKysymykseen
Et vastannut kysymykseen.
- raamatullinen.perusta
VastaaKysymykseen kirjoitti:
Et vastannut kysymykseen.
Jalkojenpesusta. No, jaa. Ainakin helluntaistaustainen nuorten srk. pastorit pesivät ehtollisellaan jalat.
https://fi.wikipedia.org/wiki/Jalkojen_pesu
Ainakin Ordotoksikirkon papit pesät ehtoollisella jalat. Mielenkiitoista on jallittajille tuosta linkistä se asia. "Tämän jälkeen piispa pukee omoforin ylleen ja toimittaa palveluksen loppuun.
Palvelus symboloi ensimmäisen pääsiäisen tapahtumia ja on --->määritelty n.ö.y.r.y.y.d.e.n.. osoitukseksi.<----
Palvelus on erittäin suosittu ja se onkin toimitettu Helsingin Uspenskin katedraalissa katkeamattomana koko Suomen oman hiippakunnan olemassaolon ajan eli vuodesta 1896. Koko Suomen alueella se aloitettiin vuonna 1936 kun Viipurin piispa Aleksanteri vihittiin edellisenä vuonna virkaansa.
Vain Karjalan hiippakunnassa oli pitkähkö tauko vuosina 1972 - 1988, kun vakavasti sairastunut arkkipiispa Paavali ei saanut lääkärin määräyksestä toimittaa tätä raskasta palvelusta. Vasta arkkipiispa Johannes aloitti käytännön uudelleen Kuopiossakin.
laina päättyy.
Raamatun opetusten perusteella on matkalaisille tarkoitettu muistutus omasta paikastaan ja näyttää moni niskoittelevat Sanan opetusta vastaan.
Se oma MINÄ kirstillisyys hyväntiedonpuulta tulee Jumalan eteen ja sanoo STOP.
Tässä loukkaannun Jeesuksen opetuslapseuteen. Että, minunko pitäisi osoittaa nöyryyttä. Ja sitten alkaa selitysten ja isien oppien opetusjakso, että miksi se pitää lopettaa.
Sitten sapattiin. Apostolinen kansainvälinen seitsemännepäivän seurakunta, sapattia kunnioittava uskovien joukko eri maista, se on helluntalainen.
Eli he ovat kuuliaisia Sanalle, ja kun meillä helluntaissa "arvostettu kirjailija ja pappi mäyhäsi saarnatuolista, kun kysyttiin sapatista, että MEILLe ja hyvä kun käytti sanaa kristityt, meille kuuluu yhdenksän käskysanaa ja sapatti on kumottu.
Okei, se eli hyvä avaus vuosikymmenet seurakunnassa istuneelle ja siitä alkoi raamatunluku. Lepopäivälle en löytänyt muuta raamatullista perustetta, kuin sapatti.
Sunnuntain, siis ylösnousemuspäivän nimissä otsikoitu oppi se on perinnäisoppi, millä ei ole raamatullista Jumalan lepopäiväarvovaltaa.
Ylösnousemus kuuluu pääsisanomaan, Sinne kuuluu myös sanat "se on täytetty" jne.
Mutta perinnäisoppi sunnuntaijuttuineen tekee tyhjäksi Jumalan sanan.
Eli on kysymyksessä tämänpäivän "kristitty" -siis sehän on ulkopuolisten antama haukkumanimi - niin heidän oma pyhänsä. Ei Jumalan.
Jumalan omat ovat opetuslapsia, ja heille on ja sanotaan ilman adventisteja, en kuulu sinne, niin sapatti - oikeana raamatullisena lepopäivänä.
Lisätään vielä, että helluntapastori sanoi minulle, kun asiaa tarkasteltiin raamatusta, että olen kirjoitusten mukaan oikeassa, mutta sitten astui kuvioihin leipäpappeus ja pelko. -- En ala kääntämään laivaa-- siis opettamaan helluntalaisia täällä, jotka äidinnmaidosta on hapatettu, että sunnuntai on perinnäisoppi, ja sapatti on Jumalan erottama ja omilleen antama lepopäivä, joka JULISTAA, että Herra on Luoja ja pelastus on kaikkinensa Jumalan työtä. Siis lepopäivän maailmanlaajuinen hengellinen sisältö kristittyjen muotouskonnossa kielletään. Siitähän on kyse.
Ette löydä raamatusta lepopäivälle, sen Hengelliseen sisältöön mitään muuta perustetta, kuin sapatti.
Ja kuka sitä kirjaa vastaan ja itse Jumalaa vastaan tässä mussuttaa, se kertoo vain rienaajan hyväntiedonpuun hapatetta, jota tarjoillaan valkoisin silkkihansikkain.
Jaa'a. Onhan maassamme sapattia viettäviä uskovia paljon ja aivan muualla sapattisin kokoontuvat, kuin adventtikirkossa. Olen jopa katsonut nuorten leiriä, jossa oli Vapaakirkosta ja helluntaista pastoria, joille sapatti on selvä.
He olivat opettamassa ko. kesäreisissä, erään uskovan liikemiehen maa-alueella.
https://www.google.fi/search?q=jalkojen pesu raamatussa&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwj-qfOAt6zZAhUB1ywKHWkpCRMQ_AUICigB&biw=1280&bih=579#imgrc=URyqetrjIrsCPM:
ps. sanoisin näin, että älkää pilkatko adventisteja sapatista, sillä he voivat nousta tuomiolla teidän eteenne tuomioksenne. Te tiedätte Kirjoituksista ainoan totuuden, mutta ette tee, Sodomakin nousee tuomiolla tuomioksi tälle sukupolvelle. Heillä ei ollut raamattua, mutta tulivat tuomituksi, meillä on raamattu, mutta kristilliset ja viittaan kansankirkkoomme, lapsikastetut, hapattavat kaiken Pyhän. Miehen ja naisen liitto on Edenistä luettu Jumalan kansalle, mutta nyt kaikenkarvaiset liitetään pappien siunauksella, jossa Jumalaa mukamas manataan rakkauden nimissä.
Siinä teille oppia. Sapatti ja avioliitto on aivan aikain alusta annettu, opiksi ja ohjeeksi, sekä siunaukseksi. Kun puette Intiassa orjatyöllä teetettyä paitaa "halvalla" päälle, olette kieltäneet sapatin siltä ompelijalta.
Siksi sapatti on koko maailmaa koskeva ja ihmisen sen ompelijan sapatin auktoriteetti on LUOJA, jota pitäisi tämä työnantaja kunnioittaa ja päästää ihmisen rakentumaan.
Se on hänelle lepo, lepo jopa siten, että siinä julistetaan Jumalan työnä, ihmisen pelastus ja lopullinen sapatinlepo Uudessa taivaassa ja maassa.
Siis sapatilla on raamatullien
- Motiivista
Käännynnäisiä, maksajia ja testamenttejä tarvitaan kipeästi lisää Adventtikirkolle?
Onko tämä totta?- 1234567---
Adventisteja on jo ihan tarpeeksi paljon. Käänny sinä totuuteen siellä omassa kirkossasi, ja julista siellä totuutta.
- SapatinRahastuksesta
Kukaan ei voi kieltää adventistipastoreiden rahanahneutta eivät edes maksavat adventistit.
Sapatin vietto perustuu rahaan ja Amerikan pääkonttorin ohjaukseen.
Ellen White oli tyypillinen 1800-luvun meediomamma. Seuraajat samaa luokkaa.
- Samaatietä
En ole perehtynyt adventisteihin, mutta tuosta, että uutta testamenttia pitäisi lukea, että sen, minkä olen Raamattua lukenut, niin olen huomannut, että se on kokonaisuus. Uutta testamenttia ei ymmärrä ilman vanhaa testamenttia. Uusi testamentti jää kuin pinnalla kelluvaksi ilman vanhaa testamenttia, vaikkakin Raamatun punainen Lanka kulkee sovitustyössä ja ainoastaan siittä kiinni pitämällä pelastuu.
On paljon näkemyseroja Raamatun opeista, kirjoituksista, kun oikeastaan meille tärkein on uskoa synnit anteeksi, uskoa Jumalaan ja Hänen poikaansa Jeesukseen ja pitää käskyt.
Uskon myös, että PyhäHenki opettaa paljon.
Sekä rukoileminen.- Rukoileymmärrystä
Evankeliumi = Uusi Liitto = Jeesus
eikä Vanha Liitto = laki liitto = uhrit.
Lihasta vai hengestä?
Jeesus ei tehnyt mitään sapatti liittoa. - Samaatietä
Rukoileymmärrystä kirjoitti:
Evankeliumi = Uusi Liitto = Jeesus
eikä Vanha Liitto = laki liitto = uhrit.
Lihasta vai hengestä?
Jeesus ei tehnyt mitään sapatti liittoa.Tiedän mikä on uusi liitto. Sapatin kanssa saatte tapella hamaan loppuun asti. Minä en siihen puutu.
Minulle on sama, onko se lauantai vai sunnuntai, kunhan pyhittää sapatin.
En usko, että Jumala on tarkoittanut niin, että sen olisi pakko olla joko lauantai tai perjantai, kunhan sen pitää ja pyhittää.
Niinkuin 10 käskyssä on, joka on voimassa edelleenkin uuden liiton aikana, pyhitä lepopäiväsi. - Samaatietä
Samaatietä kirjoitti:
Tiedän mikä on uusi liitto. Sapatin kanssa saatte tapella hamaan loppuun asti. Minä en siihen puutu.
En usko, että Jumala on tarkoittanut niin, että sen olisi pakko olla joko lauantai tai perjantai, kunhan sen pitää ja pyhittää.
Niinkuin 10 käskyssä on, joka on voimassa edelleenkin uuden liiton aikana, pyhitä lepopäiväsi.Enkä usko, että kukaan ihminen joutuu helvettiin sen takia, milloin hän viettää lepopäiväänsä. Kunhan pyhittää sen Herralle.
Näin ollen minun puolestani saatte viettää kumpana päivänä vaan. - 1234567---
Samaatietä kirjoitti:
Tiedän mikä on uusi liitto. Sapatin kanssa saatte tapella hamaan loppuun asti. Minä en siihen puutu.
Niinkuin 10 käskyssä on, joka on voimassa edelleenkin uuden liiton aikana, pyhitä lepopäiväsi.Hyvin on hataraa sananjulistuksesi.
- Samaatietä
1234567--- kirjoitti:
Hyvin on hataraa sananjulistuksesi.
No, eiköhän yksi hatarapää sovi täyspäiste joukkoon.
- laukkuryssä
1234567--- kirjoitti:
Hyvin on hataraa sananjulistuksesi.
Kun aikoinaan Israelin juutalaisilla ei ollut ainoatakaan lepopäivää viikossa, vaan he tekivät seitsemän päivää töitä, eli jokainen päivä vuosikaudet, niin Isä Jumalalla tuli sääli noita raatajia kohtaan. Ja sen seurauksena hän päätti, että nyt on suotava kaikille edes yksi päivä viikossa lepohetkeen, että edes hetken saavat levätä. Ja kun Isä Jumala itse teki luomistyössään kuusi päivää töitä yhteen urakkaan, ja yhden päivän huilasi, niin samoin Isä Jumalan omalle kansalle, juutalaisille, kuuluu yhden päivän lepo viikossa. Ja Isä Jumala asetti oman työnsä ja lepopäivänsä lakialoitteeksi asiassa.
Kelpaako Sinulle 1234567--- tällainen evankeliumi? - laukkuryssä
Samaatietä kirjoitti:
Enkä usko, että kukaan ihminen joutuu helvettiin sen takia, milloin hän viettää lepopäiväänsä. Kunhan pyhittää sen Herralle.
Näin ollen minun puolestani saatte viettää kumpana päivänä vaan.Asiassa on tosiaankin huomionarvoista se, että niin Euroopan valtioille kuin Pohjoismaan valtioillekin on Isä Jumala suuressa armossaan suonut kaksi lepopäivää viikossa. Eikä Isä Jumalaa ole armonsa vuoksi millään tavalla syytä kyseenalaistaa ja väheksyä.
Samaatietä kirjoitti:
Niinkuin 10 käskyssä on, joka on voimassa edelleenkin uuden liiton aikana, pyhitä lepopäiväsi.>> Niinkuin 10 käskyssä on, joka on voimassa edelleenkin uuden liiton aikana, pyhitä lepopäiväsi. <<
Raamattussa ei sanota sanaakaan mistään ihmeen lepopäivästä! Laitan tähän linkin interlineaariin, josta jokainen voi tutkia alkukieltä:
http://biblehub.com/interlinear/exodus/20-8.htm
Alkukielellä 2. Moos. 20:8 kuuluu "zahor et yom haShabbat lekadshoo" eli "Muista pyhittää sapatinpäivä". Tuossa siis käsketään pyhittää sapatinpäivä, ei mitään lepopäivää! Lepopäivä on Raamatun väärentäjien keksintöä. Jumalan käsky on, että me pyhitämme sapatinpäivän lauantaina, viikon seitsemäntenä päivänä, ei mitään ihmeen lepopäivää milloin huvittaa.
- 987654--
Adventistit yrittävät joukolla käännyttää helluntalaisia niin siksi niitä paljon on 24/7 täällä.
ADVENTISTIT OVAT TULLEEET TAISTELEMAAN HELLUNTALAISTEN SIELUISTA SAPATTIMISSIOLLAAN JA ISMEILLÄÄN. - Syntykertookaiken
Adventismin syntyhistoria on enemmän epäkristillisempi kuin jehovan todistajien synty jossa on myös adventistisia vaikutteita.
Molemmat kuvittelevat olevansa PYHEMPIÄ kuin kristityt.
Adventismiin kuullu hyökkäykset kristittyjä kohtaan.- laukkuryssä
Olen lukenut jostakin, että entisaikaan jehovantodistajat olivat vain yksi lahko. Kunnes se sisäisten ristiriitaisuuksen seurauksena jakautui kahdeksi erilliseksi lahkoksi. Ja kun alkuperäinen lahkoon jäivät jehovien opin kannattajat, niin toisesta lahkosta tuli nimeltään seitsemännen päivän adventistit.
Olisiko ristiriitaisuuksien syynä ollut opilliset näkemysten eroavaisuudet sapatista, koska en ole kuullut jehovantodistajien puhuvan sapatista. - 1234567---
laukkuryssä kirjoitti:
Olen lukenut jostakin, että entisaikaan jehovantodistajat olivat vain yksi lahko. Kunnes se sisäisten ristiriitaisuuksen seurauksena jakautui kahdeksi erilliseksi lahkoksi. Ja kun alkuperäinen lahkoon jäivät jehovien opin kannattajat, niin toisesta lahkosta tuli nimeltään seitsemännen päivän adventistit.
Olisiko ristiriitaisuuksien syynä ollut opilliset näkemysten eroavaisuudet sapatista, koska en ole kuullut jehovantodistajien puhuvan sapatista.Jehovalaisille ei käy sapatti pyhäksi. Jehovalaiset syövät sianlihaa. Jehovalaiset viettävät 1000-vuotista rauhanvaltakuntaa maanpäällä. Paavi ei käy heille pedoksi, antikristukseksi, sunnuntai ei ole heille pedonmerkki. Kuitenkin 1700-luvun Luterilaiset virret kertovat pedosta, antikristuksesta paavista, joka Jumalan käskyi wastaan räyskyi.
Olen keskustellut useasti Jehovan todistajien kanssa. - jassoo_
1234567--- kirjoitti:
Jehovalaisille ei käy sapatti pyhäksi. Jehovalaiset syövät sianlihaa. Jehovalaiset viettävät 1000-vuotista rauhanvaltakuntaa maanpäällä. Paavi ei käy heille pedoksi, antikristukseksi, sunnuntai ei ole heille pedonmerkki. Kuitenkin 1700-luvun Luterilaiset virret kertovat pedosta, antikristuksesta paavista, joka Jumalan käskyi wastaan räyskyi.
Olen keskustellut useasti Jehovan todistajien kanssa.Ovat siis lähemmpämä helluntailaisia.
- yhtäovat
jassoo_ kirjoitti:
Ovat siis lähemmpämä helluntailaisia.
Jehovalaiset ja helluntailaiset yhteen sopii 1000-vuotiseen valtakuntaan maanpäällä, sulassa sovussa. Adventistithan ovat siellä taivaassa.
- trollaamassa
Sama trolli pyörii tuolla adventistien sivuilla.
- Änkyräadventisteista
Kaikki adventistit ovat paenneet helluntalaisten sivuille ja tekevät oman ideologiansa käännytystyötä täällä.
Nämä änkyräadventistit ovat kuin purkka tukassa.
- NoEivätTodellakaan
Eihän adventisteja ole koskaan tunnustettu kristityiksi, sillä he eivät tunnusta kirkolliskokouksissa määrättyjä pääoppeja ja kristinuskon käytäntöjä.
He ovat oma uskonnollinen ryhmänsä, kuten jehovantodistajat ja mormoonitkin. Eivät nekään ole kristittyjä. Siksi ihmettelen miksi adventistit on merkitty S24:llä kristinuskon alaotsikoksi.
Myös helluntailaiset ovat niissä rajoissa, voiko heitä kutsua kristityiksi. Itse kutsun heitä antikristityiksi, sillä heidän oppinsa ja käytäntönsä ovat aina olleet kaikessa kristinuskoa vastustavia. Eihän satanismiakaan kutsuta kristinuskoiseksi, vaikka Saatana Raamatussa mainitaankin. - temont
Usko ja vanhurskaus ei tule laista ja eikä sapatista.
- Mitä lakia adventistit sanovat noudattavansa? Jos helluntailaisten kristillisyys olisi edes sinapinsiemenen verran raittiimpaa kuin mitä se on, niin yhdelläkään adventistinperkeleellä ei olisi mitään mahdollisuuksia vietellä heitä joukkoonsa.
- Varoituss
Jaakobin kirje 3:9. Kielellä me kiitämme Herraa ja Isää, ja SILLÄ ME KIROAMME IHMISIÄ, Jumalan kaltaisiksi luotuja. 10. Samasta suusta lähtee kiitos ja KIROUS. NÄIN EI SAA OLLA VELJENI.
Varoituss kirjoitti:
Jaakobin kirje 3:9. Kielellä me kiitämme Herraa ja Isää, ja SILLÄ ME KIROAMME IHMISIÄ, Jumalan kaltaisiksi luotuja. 10. Samasta suusta lähtee kiitos ja KIROUS. NÄIN EI SAA OLLA VELJENI.
Minua ovat israelrfanittajaperkeleet yrittäneet kirota judaistisella Pulsa Denura kirousloitsulla jo vuoskymmenten ajan näilläkin foorumeilla mutta koska olen KRISTUKSEN PYHÄN HENGEN SUOJAAMA, niin kaikki kiroukset palaavat lähettäjiensä riesaksi ja moni kiroaja on kohdannut myös viimeisen noutajansa!
- Laskuntulos
KTS on tyypillinen palestiinalainen muslimi. Kirouksia satelee kuten palestiinalaisilta, mutta niillä ei ole mitään vaikutusta.
Etkö tosiaan tiedä että sulla on mahdollisuus täyttä Laki Jeesuksen Lain kautta ja ei tarvitse enää raskas Mooseksen Laki täyttää? Varo nyt että et kompastu ja putoat niin että kosketat Jumalan alttaria. Huonosti käy kun et ole täyttämässä Uuden Liiton kriterit. Olet edelleen vanhan Liiton ja lain alla ja sinne sä sitten lain kuopan putoat. Jos et tee parannus ja täytät laki. Minä olen käynyt lähimmäiset auttamassa aina kun he ovat tarvinneet apua. Ja kun he nyt uuden kaapin Ikeasta saa ostettu niin olen menossa hakemaan sen heille ja kasamassa sen. On se vaan ihana kun olen saanut täyttää Raskas vaativa Vanhan Liiton ja Mooseksen Laki. Tule mukaan maistamaan Vapauden mihin Jeesus meitä Vapautti kuolemalla Ristillä. Et kait meinaa tehdä tyhjäksi omalla kohdalla Ristinkuoleman.. Mutta tässä nähdään miksi nainen ei tulis olemaan opettaja. Hän vetää mukaan vino pino raskautetut naisia joka tanssii sapatissa ja menettää kaiken
Missä kohtaa Raamattua Mooseksen lakia kutsutaan raskaaksi taakaksi? Annas tulla luku ja jae. Raamatun mukaan Mooseksen laki ei ole raskas taakka:
”Sillä tämä käsky, jonka minä tänä päivänä sinulle annan, ei ole sinulle vaikea täyttää eikä liian kaukana. Se ei ole taivaassa, eikä sinun tarvitse sanoa: ‘Kuka nousisi meidän puolestamme taivaaseen noutamaan sen meille ja julistaisi sen meille, että me sen täyttäisimme?’ Se ei ole meren takana, eikä sinun tarvitse sanoa: ‘Kuka menisi meidän puolestamme meren taakse noutamaan sen meille ja julistaisi sen meille, että me sen täyttäisimme? Vaan sana on sinua aivan lähellä, sinun suussasi ja sydämessäsi, niin että voit sen täyttää.’” (5. Moos. 30:11-14)
”Sillä rakkaus Jumalaan on se, että pidämme hänen käskynsä. Ja hänen käskynsä eivät ole raskaat” (1. Joh. 5:3)
- eilepoapäivääkään
Onneksi on vielä joitakin jotka tunnustavat kymmenen käskyn arvovallan ja samalla uskovat Jeesuksen kuolemallaan maksaneen näiden käskyjen rikkomisesta määrätyn rangaistuksen!
Toiset: Jos kymmenen käskyä oli väärin mutta yhdeksän kuitenkin oikein, silloin on lepopäivä poistettu uskovilta. Siksikö Jeesus kuoli?
Älkäämme siis levätkö joka viikko, ja siis jatkako lain alla olemista! Eikö se ole lain alle viemistä jos houkutellaan sunnuntain viettoon? - Jabin1.0
Mooseksen Laki ja myös kymmennen käskyä kuuluvat Vanhaan Liittoon. Jumala teki Vanhan Lakiliiton vain israelilasten kanssa. Uusi Liitto ei ole Lakiliitto eikä kymmennen käskyä velvoita Uuden Liiton uskovia.
Sanassa on kirjoitettu: te ette ole käyneet sen vuoren tykö, jota voidaan käsin koskea ja joka tulessa palaa, ettekä synkeyden, ette pimeyden, ette myrskyn, ette pasunan kaiun ettekä äänen tykö, joka puhui niin, että ne, jotka sen kuulivat, pyysivät, ettei heille enää puhuttaisi;
Jeesuksen seuraajat eivät mene Siinain vuorelle ja ja Vanhan liiton välimiehen Mooseksen tykö eivätkä Mooseksen Lain alle.
Vaan Sanassa on kirjoitettu: vaan te olette käyneet Siionin vuoren tykö ja elävän Jumalan kaupungin, taivaallisen Jerusalemin tykö, ja kymmenien tuhansien enkelien tykö, taivaissa kirjoitettujen esikoisten juhlajoukon ja seurakunnan tykö, ja tuomarin tykö, joka on kaikkien Jumala, ja täydellisiksi tulleitten vanhurskasten henkien tykö,
ja uuden liiton välimiehen, Jeesuksen, tykö, ja vihmontaveren tykö, joka puhuu parempaa kuin Aabelin veri.- EV.LUTT
Kymmenenkäskyä kuuluu meille Suomalaisillekin !
Ai kymmenen käskyä ei velvoita uuden liiton kristittyjä, eli uudessa liitossa saa tappaa, varastaa ja tehdä huorin? Niinkö?
- antilate
Kristitty.net kirjoitti:
Ai kymmenen käskyä ei velvoita uuden liiton kristittyjä, eli uudessa liitossa saa tappaa, varastaa ja tehdä huorin? Niinkö?
Kristitty.net, jatkat samaa höpimääsi. Sinulle on vastattu kymmeniä kertoja. Olet vaarallinen tappamis kirjoittaja.
- luetooraa
Koska Kristitty.netin moraali on kirjoissa, ei sydämessä, niin hänen tarvitsee tutkia tooraa, ettei aivan olisi tietämätön siitä miten käyttäytyä. Muutoin hän olisi heti valmis varastamaan, tappamaan ja tuhoamaan, Onneksi toora on sellaisille tarkoitettu!
1.Tim.1:9. ja tiedetään, että lakia ei ole pantu vanhurskaalle, vaan laittomille ja niskoitteleville, jumalattomille ja syntisille, epähurskaille ja epäpyhille, isänsä tappajille ja äitinsä tappajille, murhamiehille,
10. haureellisille, miehimyksille, ihmiskauppiaille, valhettelijoille, valapattoisille ja kaikelle muulle, mikä on tervettä oppia vastaan -
- saarnaajasetä
Olisivatkohan nämä uudet Avdentistit nyt näitä hallituksessa olevia sinisiä myötäileviä siipeilijöitä, joita eivät mitkään veret pysäytä.
- ovat_kristittyjä
En lähtisi väittämään etteivät olisi kristittyjä. Adventisteilla on hyvä ja laadukas raamatun opetus jos vertaa vaikka helluntaikirkkoon jossa Mika Yrjölän ja monien hänen hengen heimolaisten johdossa vaihdettu syvällinen raamatun opetus preis gospeliin, puujalka vitseihin joille kaikki nauraa vaikka mitään oikeasti hauskaa ei edes ole ja muuhun tälläiseen vähemmän tärkeään.
- hahhahahaaaahahhahahaaaa
Jaa. ellen noidan opetukset sitten "hyvä ja laadukas raamatun opetus" osaatko muita satuja kertoa?
- pveli20.12.kirjautum
Vanhaliitto on kumottu.
Eletään uutta liittoa.
Niinhän se on. Eedenissä Adam lankesi. Alastomuus ilmaisi, että Jumalan kirkkaus, eli rakkaussuhde on Adamista pois. Hän oli alaston syntiä kohtaan, eli kykenemätön voittamaan koska lankeemus oli sydämen tila.
Kuuliaisuus oli puuttunut Jumalantahdon ilmaisuun. Näinhän se oli.
Ennen Evan ilmaantumista, minkä Herra teki Adamin kylkiluusta, lainaten DNA.ta tämän päivän tiedon perusteella sanoitettuna, niin Herran kanssahan tuo Adam käyskenteli puutarhassa.
Edenissä, joka oli täydellinen.
Olihan siellä Adamille kaikenlaista syötävää, eli ne puut edustavat tiedon ja mielen ravintoa.
Sillä ei ihminen elä ainoastaan leivästä, vaan jokaisesta sanasta, joka Herran suusta lähtee.
Siellä oli elämänpuu, se antoi elämän ja kas, kaikki oli vapaaehtoisuuteen perustuvaa elämää.
Adamin elämä olisi ollut iankaikkista, jos hän olisi ollut kuulainen Isän tahdolle.
Tätähän se on nytkin.
Sitten on se oppipuun määritelmä, jota voidaan miettiä, "Hyvän ja pahantiedonpuu" ja ihan keskellä paratiisin aluetta. Taas vertaisin elämäämme täällä, samalla laillahan se puu on nokan edessä.
Syödäänkö vai ei? Hallitsemmeko kuin kuningas hyvän tiedon - jota rienaaja tarjoaa, ja ei aivan ymmärretäkään, että se on vääränlaista, ja pahantiedon - jota sitten seurauksena on tarjolla.
Tavallaan liitot meille tuodaan näitten sopimuksien äärellä eteen. Katoavaisuudessakin samat ongelmat, nyt vain lihalle on annettu vankeus, että otsan hiki muistuttaa aadamia miettimään syyn ja seurauksen hintasuhdetta.
Kun sitten tuota hyväntiedonpuulla natustellaan, se ei kuulu meille, se on Herran aluetta, Hän hallitsee sen. Siksi pitäisi Elämänpuulta kysellä kammioissamme, että mikä on se hedelmä, mitä syön.
Jos syön väärää - edes hoksaamatta ja tulee tämä muotouskonnollisuuskin matkaan, se muuttuu ihmisen käsissä pahantiedon hedelmäksi. Se on Jumalan aluetta, Hän on sovittaja.
Synnistä, eli Jumalan tahdon vastaisuudesta on tehtävä parannus.
Eli tuo sijaisuhrikäsite kulkee juuri sen tahdon mukaan, rakastammeko me Herraa, tai ei.
Elämmekö me Elämänpuun, eli Kristuksen kautta tätä aikaa.
Juuri tässä on se liittokäsite edelleen. Alastomuus vanhassa aadamissa on, ettei rakasteta Herran tahtoa, sen neuvoa ja ohjetta, eli kuulaisuus puuttuu elämästä.
Tai kun toteaa rikkomuksensa, eikä sitä salaa - tekee sydämestään parannuksen, eli palaa Jumalan mielenmukaisuuteen, haluaa anteeksiannon, niin juuri siinä on liittosuhde.
Eedenissä otettiin sijaisuhriin ensimmäinen oppi. Adam ja Eva peitettiin nahkaan.
Jumala uhrasi, olisiko uhrikaritsa jo täysi-ikäinen, luulisin näin, koska se edustaa Jeesusta.
Vertaisin noin, että 30- vuotta ihmisen ikään laskien tuo uhrilammas, mutta ei siitä enempiä.
Niin tuo uhrilammas oli se varjokuva, tulevasta. Siksi raamattu puhuu varjolain merkityksestä, joka valkeutena on kerran kertakaikkinen uhri Golgatalla.
Tässä toleranssissa liikkuvat nuo liittosuhteet.
Varjolaki on seremoniallinen, jossa vanhanliiton Jumalankansa lähestyi sijaisuhrinsa kanssa Herraa ja kuvasi Edenin lähteestä - Golgatalle. Ja tämä varjolaki poistui. Se kumottiin, koska kertakaikkinen uhri tuli, jota nyt Kristuksessa katsotaan.
Ja näin voidaan sanoa, että on Uusi liitto, Hänen veressään.
Synti on se, että on Jumalan tahto olemassa, se rakkauden laki., joka toteutuessaan olisi tätä eedeniläisyyttä ajassa, lepoa, sen rikkominen tekee meistä syntisiä.
Siksi lain merkitys on antaa ymmärrys, missä pitäisi käydä Hänen Hengessään. Se pelastus on Jumalan työ.
Ristiä katsellen näen työni. Etten ole kuulainen ja haluaisin tappaa Elämän Herran, siinä on se uhri. Ja näkemällä synnin seurauksen, eli kuolevan Herran, se voi avata näkemään uhrin ja synnin välisen juopa, eli synnin palkka on kuolema minulle.
Jos en tee parannusta, eli ojentaudu Herran tahtoon, että syntini saisi tuon uhrin kautta peittää anteeksiannossa tekoni, en pelastu.
Siis uhrin antamasta näköalasta, Herra opettaa meitä ja tässä nämä liitot ja suhteet perustuvat.
Synti on aina synti, ajan alusta, sen loppuun. Se on Jumalan tahdon vastustamista.
Siksi se uhri, että näkisimme. Siksi uhri, että se opettaa Herran mielen, Hän on anteeksiantava ja näin "elämänpuu". ajallemme.
Näitähän meidän on katseltava liittosuhteissa ja Uudessa liitossa Sanan mukaan Herra laittaa tahtonsa, eli lakinsa sydämeen ja jopa antaa Pyhän Hengen voimaksi, että se Jumalan työnä pitää meidät tuon sovitusuhrin peitossa, eli elämänpuussa kiinni.
"Tahdotteko tekin mennä pois" aikoinaan Jeesus kysyi opetuslapsiltaan. Monihan loukkaantui häneen.
Sinulla on iankaikkisen elämän sanat. Siinäpä se, seurataan Jeesusta ja kuuliaisuus on meidän osa, että rakkaudesta sitoudutaan Herraan ja Hänen tahtoonsa, tässä matkalla.
Näin sen näen, näitten liittosuhteiden välillä. Vanhan, eli varjolain suhteen, sekä Uuden, jossa juuri tämä uhri puhuu, puhuu peittävää, anteeksiantavaa kieltä, siihen Jumalan tahdon rikkomiseen nähden, että tekisimme parannusta. Sijaisestahan on aina ollut puhetta, läpi raamat
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona
Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks2074516Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa
On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t993267Väestönsiirtoa itään?
Ano "the Russo" Turtiainen sai poliittisen turvapaikan Venäjältä. Pian lähtee varmaan Nazima Nuzima ja Kiljusen väki per881777Ikävä sinua..
Kauan on aikaa kulunut ja asioita tapahtunut. Mutta sinä M-ies olet edelleen vain mielessäni. En tiedä loinko sinusta va131387Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä
Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu181346Vuoden luetuimmat: Mikä on Pelle Miljoonan taiteilijaeläkkeen suuruus?
Pelle Miljoonan eläkkeen suuruus kiinnosti lukijoita tänä vuonna. Artikkeli on Suomi24 Viihteen luetuimpia juttuja v. 20241213- 521148
Riikka Purra sanoo, että sietokykyni vittumaisiin ihmisiin alkaa olla lopussa.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/be8f784d-fa24-44d6-b59a-b9b83b629b28 Riikka Purra sanoo medialle suorat sanat vitt2491144Lindtmanin pääministeriys lähenee päivä päivältä
Suomen kansan kissanpäivät alkavat siitä hetkestä, kun presidentti Stubb on tehnyt nimityksen. Ainoastaan ylin tulodesi101131- 551059