Jos rakastat maahanmuuttajat niin kelpaat politiik

politiikkaan mukaan !! Mutta jos sä rakastat sun oma kansa enemmän kuin maahanmuuttajat !! Sä et kelpaa politiikkaan mukaan. !!

16

182

2Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kjhkjhkjh

      Väittää ihminen, joka ei osaa kirjoittaa suomea.

      • No siinä joku suvakki kimpaantui heti aamulla. Perfektionalistit ovat narsisti rakastavia minä itse itse !! : ) : ) ; ) Mutta hej !! Kyllä mä rakastan sua silti !! Tällainen rantaruottalaisella ei vooo ola huva suomiii !!


      • osaatkomuutasanaa
        Savis kirjoitti:

        No siinä joku suvakki kimpaantui heti aamulla. Perfektionalistit ovat narsisti rakastavia minä itse itse !! : ) : ) ; ) Mutta hej !! Kyllä mä rakastan sua silti !! Tällainen rantaruottalaisella ei vooo ola huva suomiii !!

        Onks kaikki jotka sua ei komppaa suvakkeja?


    • asfghasdfg

      Älä huoli, kyllä joku marginaalinatsilauma sinutkin jäsenekseen huolii, vaikket osaa kunnolla omaa äidinkieltäsi.

    • hardwork

      Kyl ameriikas kelpaa, jopa pressaksi.
      Sepä onkin oikea demokratia.
      Tosin venäläiset kuulemma häiritsee sitäkin.

    • dftrttwt

      Moni onkin Lähi-idän ja Afrikan kansanedustaja.

    • Et.rakasta.edes.itseäsi

      Voi p*rse näitä "oman kansan rakastajia"! "Omaa kansaa" on kaikki muut paitsi "vihervasemmistolaiset", "suvakit", juutalaiset, laatulehtien toimittajat, 90% poliitikoista, "vääränväriset", äidinkieleltään ruotsalaiset, seksuaalivähemmistöt, liian varakkaat, feministit jne jne.

      Populismi elää vihasta ja vastakkainasettelusta.

      • ghfgjghj

        Tajuamattasi, tai kierouttasi, sanoit oikeastaan aika hyvin. Juuri nuo mainitsemasi ryhmät vihaavat kansallista Suomea. On oman kansan vihaamista hyväksyä ne, jotka vihaavat omaa kansaansa. Ja hyväksymisellä en tarkoita, että antaa heidän elää; kelmeilläkin on oikeus Jumalan heille antamaan elämään - ehkä he vielä tekevät parannuksen. Tarkoitan väärällä hyväksymisellä sitä, että hymistelisi noiden kansamme vihamiesten tekemisiä ja kohtelisimme heitä ikäänkuin heillä olisi oikeus määritellä, mitä suomalaisten enemmistön pitäisi ajatella.

        Jos aloittaja tosiaan on syntyperäinen suomalainen, eikä osaa oman maansa kieltä, hänen on turha puhua isänmaanrakkaudesta. Jos hän on Suomeen ruotsinkieliselle alueelle muuttanut ulkomaalainen, on hienoa, jos hän puhuu ruotsia hyvin ja suomeakin edes välttävästi. Suomi on vaikea kieli opetella. Ruotsi on simppelimpi. Itse en osaa ruotsia oikeastaan ollenkaan, vaikka kuusi vuotta sitä koulussa luin ja sain kiitettäviä numeroita silloin. Jos muuttaisin ruotsiin, opettelisin tietysti kielen.


      • Zion-

        Suvakithan vihaa juutalaisia. He haluavat tuhota Israelin kansan ja valtion. Heidän antisemitismiään vain kutsutaan "Israelin politiikan kritisoimiseksi" ja palestiinalaisten puolustamiseksi.

        Ja antisemitismi on heille vain keppihevonen, josta syyttää äärioikeistoa ja alleviivata sen pahuutta. Vaikka samaan aikaan suojelevat juutalaisten pahinta vainoojaa islamia.


      • dfhgasdfg
        Zion- kirjoitti:

        Suvakithan vihaa juutalaisia. He haluavat tuhota Israelin kansan ja valtion. Heidän antisemitismiään vain kutsutaan "Israelin politiikan kritisoimiseksi" ja palestiinalaisten puolustamiseksi.

        Ja antisemitismi on heille vain keppihevonen, josta syyttää äärioikeistoa ja alleviivata sen pahuutta. Vaikka samaan aikaan suojelevat juutalaisten pahinta vainoojaa islamia.

        Te lahkopellet ette kai ikinä käsitä ettei edes teitä isommin vihata. Te vain haluatte vinkua olevanne vihattuja, koska se sopii sisäänrakennettuun marttyyriuskuvaanne. Ilman kuviteltua vihaamistanne ette tuntisi itseänne tärkeiksi.


      • 123d1231f23123f
        Zion- kirjoitti:

        Suvakithan vihaa juutalaisia. He haluavat tuhota Israelin kansan ja valtion. Heidän antisemitismiään vain kutsutaan "Israelin politiikan kritisoimiseksi" ja palestiinalaisten puolustamiseksi.

        Ja antisemitismi on heille vain keppihevonen, josta syyttää äärioikeistoa ja alleviivata sen pahuutta. Vaikka samaan aikaan suojelevat juutalaisten pahinta vainoojaa islamia.

        zion- sun pitää tietää että nykyajan suvakit on entisajan natseja ja äärioikeistoa. sen takia suvakit narsistisesti peilaa omia vihaamian piirteitä muihin ihmisiin eli natsismia ja rasismia ja koittavat sillä häivyttää omat perijuurensa. olen kuullut monien saksalais-suomalaisten ääniä maahanmuutosta ja he kannattavat sitä koska se on verhottu natsismi aatteeseen.

        sitten kun natseiksi haukutut normaalit ihmiset alkaa hyväksyä natsismin jotta saisi maahan muuton hallintaan, niin nämä nyky suvakit ovat onnistuneet tuoman natsismi aatteensa suomeen takaisin. suvakkien on sitten helppo kääntyä takaisin natseiksi kun kukaan ei ole heitä vastustamassa.


      • Pitäkää.dystopianne
        ghfgjghj kirjoitti:

        Tajuamattasi, tai kierouttasi, sanoit oikeastaan aika hyvin. Juuri nuo mainitsemasi ryhmät vihaavat kansallista Suomea. On oman kansan vihaamista hyväksyä ne, jotka vihaavat omaa kansaansa. Ja hyväksymisellä en tarkoita, että antaa heidän elää; kelmeilläkin on oikeus Jumalan heille antamaan elämään - ehkä he vielä tekevät parannuksen. Tarkoitan väärällä hyväksymisellä sitä, että hymistelisi noiden kansamme vihamiesten tekemisiä ja kohtelisimme heitä ikäänkuin heillä olisi oikeus määritellä, mitä suomalaisten enemmistön pitäisi ajatella.

        Jos aloittaja tosiaan on syntyperäinen suomalainen, eikä osaa oman maansa kieltä, hänen on turha puhua isänmaanrakkaudesta. Jos hän on Suomeen ruotsinkieliselle alueelle muuttanut ulkomaalainen, on hienoa, jos hän puhuu ruotsia hyvin ja suomeakin edes välttävästi. Suomi on vaikea kieli opetella. Ruotsi on simppelimpi. Itse en osaa ruotsia oikeastaan ollenkaan, vaikka kuusi vuotta sitä koulussa luin ja sain kiitettäviä numeroita silloin. Jos muuttaisin ruotsiin, opettelisin tietysti kielen.

        Teidän määrittelmänne "kansallinen Suomi" on sellainen, jossa 90% suomalaisista ei viihtyisi. Se on kansallissosialistinen utopia rotupuhtaasta yhden totuuden umpiosta.


      • Tyhmyys.ei.ole.viisautta
        123d1231f23123f kirjoitti:

        zion- sun pitää tietää että nykyajan suvakit on entisajan natseja ja äärioikeistoa. sen takia suvakit narsistisesti peilaa omia vihaamian piirteitä muihin ihmisiin eli natsismia ja rasismia ja koittavat sillä häivyttää omat perijuurensa. olen kuullut monien saksalais-suomalaisten ääniä maahanmuutosta ja he kannattavat sitä koska se on verhottu natsismi aatteeseen.

        sitten kun natseiksi haukutut normaalit ihmiset alkaa hyväksyä natsismin jotta saisi maahan muuton hallintaan, niin nämä nyky suvakit ovat onnistuneet tuoman natsismi aatteensa suomeen takaisin. suvakkien on sitten helppo kääntyä takaisin natseiksi kun kukaan ei ole heitä vastustamassa.

        Aina kun luuli lukeneensa harhaisimman äärioikeistolaisen viestin, niin joku lyö paremmaksi.

        Nyt suvakit ovatkin muka äärioikeistoa! Viimeksi Huhtasaari selitti, että Kokoomus on vasemmistoa. Sitä ennen se oli CIA:n asialla.

        No Orwel osasi tämänkin teitä paremmin: Orjuus on vapautta, Sota on rauhaa ja tietämättömyys on voimaa. Tuo viimeinen sopiikin teihin äärioikeistolaisiin täydellisesti.


      • sdfagsg
        123d1231f23123f kirjoitti:

        zion- sun pitää tietää että nykyajan suvakit on entisajan natseja ja äärioikeistoa. sen takia suvakit narsistisesti peilaa omia vihaamian piirteitä muihin ihmisiin eli natsismia ja rasismia ja koittavat sillä häivyttää omat perijuurensa. olen kuullut monien saksalais-suomalaisten ääniä maahanmuutosta ja he kannattavat sitä koska se on verhottu natsismi aatteeseen.

        sitten kun natseiksi haukutut normaalit ihmiset alkaa hyväksyä natsismin jotta saisi maahan muuton hallintaan, niin nämä nyky suvakit ovat onnistuneet tuoman natsismi aatteensa suomeen takaisin. suvakkien on sitten helppo kääntyä takaisin natseiksi kun kukaan ei ole heitä vastustamassa.

        Siinä taas yksi haittaisänmaallinen vähemmistönatsipelle, joka ei osaa kunnolla edes kirjoittaa omaa äidinkieltään.


    • Ja me vastustamme GCM sopimus ja ollaan allekirjoittaneet adressin ! Vaikka me ollaan hulluja rantaruootalaisia omasta mielestä ja tahdomme olla suomalaisia ja sentakia opimme suomea . Näin on aina ollut että Suomalaiset eivät ole oppineet Ruotsin kieliä eikä mun mielestä torvikaan. Mutta eikö ole hienoa että on 24 528 allekirjoittaneet GCM adressi parempi Suomen puolesta !!

    • ootinin_potkuri

      Tuolla isänmaallisuuspalstalla joku haittaisänmaallinen väitti, ettei Perussuomalaisten ja uusnatsien välillä ole yhteyttä. Kyllä on: halla-aholainen hurmosliike.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1585
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1224
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1147
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1066
    5. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      1027
    6. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      582
      1015
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      920
    8. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      912
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      774
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      700
    Aihe