Oletteko törmänneet koskaan ??? Ihan mahtava laulaja, nuori mies Kazakstanista eikä vielä kovin tunnettu, mutta kannattaa kuunnella!! Toi eka on Rap biisi ja toinen poppia, kolmas enemmmän klassista. Viimeisenä hänen omalla kielellä vähän rokimpi kappale. Tää kaveri siis laulaa esim. ranskaksi, englanniksi, venäjäksi, kiinaksi.. ja ääniala on ihan huikea matalimmista baritoni äänistä korkeimpiin sopraano ääniin!!
https://www.youtube.com/watch?v=40Wmf1eJXRo
https://www.youtube.com/watch?v=gFrQXcHSp2c
https://www.youtube.com/watch?v=HZBFkXv4xyI
https://www.youtube.com/watch?v=pQIbClcjbnc
Dimash Kudaibergen
22
6570
Vastaukset
- dimasiin
no jokunen on kuullut..
https://www.facebook.com/groups/473083966534785/- Johannesteemu
Hänen levyjään ei luultavasti ole Euroopassa myynnissä,pitäisi tilata esim. Malaysiasta
- Lauluefekti
Ainutlaatuinen ääni. Ei rekisterinvaihtopysähdyksiä, ilmiömäistä. Alkusävelet paikallaan heti, tekniikka hallussa ja tunne mukana. Olin äimistynyt.
- marizka
Hanellä tule esitys Moskovassa 22.03.19
- Superlahjakkuus
Kuulin ekaa kertaa viime vuoden lopulla ja olin myyty. Löysin sattumalta SOS- videon. Kuten aiemmin joku mainitsi, tekniikka ja äänenkontrolli virheetöntä, äänenväri erityisen kaunis, laulu helppoa eikä ylimenosäveltä kuule. Siitä lähtien olen kuunnellut ja katsonut kaikki mitä netistä irtoaa. Nyt The world's best- kisa seurannassa. Dimash on tällä hetkellä maailman paras laulaja.
- Anonyymi
Kuuntelen päivittäin. Mahtava tulkitsija. Tulisipa Suomeen konsertti !
- Anonyymi
Pietarussa on konsertti Marraskuussaa
- Kudabergrulaa
Pari kuukautta sitten kuulin ekaa kertaa biisit: SOS ja kaksi venäjänkielistä, käännettynä Sinful passion ja Love of tired swans. Menin heti aivan transsiin hänen äänestä kun kuunteilin biisit hyvistä kajareista. Sen jälkeen kaikkien muiden laulajien äänet ovat kuulostaneet mun korviin tosi rumilta :D Tubessa löytyy myös hyvin sen esityksiä kiinalaisesta Singer 2017 ohjelmasta. Kaikki esitykset huikeita! Odotan kovasti The worlds best ohjelman finaalin näkemistä. Voittaja on selvinnyt jo, mutta hitsi kun ei pääse mitenkään näkemään sitä heti. Kumpa hän olisi voittaja.
- Babab
Kiinassa, Venäjällä ja muualla Aasiassa on todella suuri tähti jo. Ihan kohta varmaan jokainen tulee tietämään jenkeissä ja täällä kuka hän on 😍
- Tuulah
Juuri näin.
Loistava, llllllloistava artisti.
Netti on pullollaan huikeita kipaleita, kun laittaa hakuun yksinkertaisesti Dimash Hello tai Show must go on, By My Self, Adagio on liuta paaaaaljon muita.
- Superlahjakkuus
Dimash keskeytti the world's best-kisan. Teki hienon eleen ja osoitti, että kisaaminen lasten kesken ei ollut hänestä reilua - antoi lapsille mahdollisuuden edetä kisassa. Näistä lapsista toinen voitti koko kisan. Dimashin arvoa minusta ele vain entisestään nosti, koska kaikillehan oli selvää, että Dimash oli koko joukon ykkönen.
- Anonyymi
Satuin katsomaan telkkaria Tallinnassa ja sieltä tuli ihan huikea show, olin ihan myyty! Todella mahtava ääninen kaveri. YouTubesta löytyy vaikka kuinka paljon hänen esityksiä, kuunnelkaa ja nauttikaa!!!
- Anonyymi
Kyllä, kuunneltu on - ja paljon - ja usein! Hän on käsittämättömän lahjakas. Uskomaton, upea ääni.
- Anonyymi
Kuunneltu on paljon Dimashin huikeita lauluja jo vuoden 2017 alusta lähtien kun kilpaili Kiinassa Singer 2017 kisassa.
Tällä hetkellä takuulla maailman paras laulaja jolla on faniklubeja ympäri maailmaa ja seuraajia varmaan jo satoja miljoonia ympäri maailmaa ...
Erittäin karismaattinen nuori mies jolla ei ole tähden elkeitä, painvastoin on hyvin nöyrä ja selvästi arvot kohdillaan.
Varmasti kohta koko maailma tietää kuka on Dimash Kudaibergen, miljoonat jo tietävätkin.
Youtubesta löytyy Dimashin kanava, muutenkin youtube on täynnä Dimashin esityksia ja reaction-videoita. - Anonyymi
Ehdottomasti tämän vuosisadan paras miesääni. Etuoikeus saada elää samaan aikaan ja kuunnella tämän nuoren miehen taidokasta laulua ja tulkintaa.
- Anonyymi
Dimashilla Pietarissa konsertti marraskuun lopussa
- Anonyymi
Ihan varmasti paras laulaja maailmassa tällä hetkellä. Hienoa saada elää samaan aikaan tämän nuoren miehen kanssa josta on tulossa laulaja, jonka tuntee koko maailma. Karisma ihan omaa luokkaansa, samoin ääni !
- Anonyymi
Dimash Kudaibergen'in cd levyjä on myynnissä ebay'ssa.
Olen joskus kuunnellut.
- Anonyymi
Onneksi törmäsin Dimashiin youtubessa. Ihan älytön kokemus, matkasin esityksen aikana läpi universumin. Muutti minun käsityksen musiikista, se kosketti sielua. Miten ihmeessä hän pystyy tuollaisiin suorituksiin. Ehdottomasti maailman paras laulaja. Olen myyty.
- Anonyymi
25.3. konsertti Dubaissa
- Anonyymi
Olen kuuntelen aina yhden biisin päivässä nautintona. Hän on erittäin suosittu Arabiaksi maissa Italiassa espanjassa Aasiassa ym. Mutta ei Euroopassa eikä varsinkaan suomessa, todellakin multilahjakkuus.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1407905Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde432051Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251990- 911663
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801595Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1071050Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik5989- 50955
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28840- 34822