Laura Huhtasaari sai opetuksen! Miehet iskivät takaisin!

uuyy

45

55

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kljlkjklj

      Mitkä miehet iski takaisin? Mekkoihin pukeutuvat hinttapulit eivät ole miestä nähneetkään.

      • Juuri noin! Oikeat miehet eivät laita mekkoa päälleen millään ilveellä !

        Late Lapista.


      • persut-ihmeissään

        Huhtasaaren käyttämä Pylvänäisen mekkokuva oli kuitenkin poimittu tapauksesta vuodelta 2015, jossa Pylvänäinen pyrki puolustamaan nelivuotiasta suomalaispoikaa, joka oli joutunut kiusaamisen kohteeksi pukeuduttuaan mekkoon.

        Tämän vuoksi Huhtasaaren julkaisu vaikutti tylyltä, sillä Pylvänäisen mekkokuva oli ilmiselvästi julkaistu lapsen puolustamiseksi.

        Pian myös muut tunnetut ja vähemmän tunnetut somekommentoijat tarttuivat tilaisuuteen ja alkoivat julkaista kuvia itsestään mekoissa. Tunnetuimpana heistä juontaja Arman Alizad, joka vastasi Huhtasaarelle kuvalla itsestään kirkossa häämekon tapainen luomus päällään.


      • ksjdksdj

        Oliko se sama kuva missä tämä pylvänäinen on maalannut huulensa punaiseksi ja poseerasi huulet raollaan?


      • qåaäzm

        Just meinasin sanoa samaa että ei nuo ole miehiä nähneetkään.


    • kjjjkjjkjhj

      Eiköhän siellä taas Setan "miehet" virkkuu-illassa suuttuneet ja päättivät laittaa somepäivityksiä.

      • Laura.on.mieleeni

        Varmasti on virkkuukoukku tärissyt ja hampaat irvessä levitelleet huulipunaa.


      • Välipiristin
        Laura.on.mieleeni kirjoitti:

        Varmasti on virkkuukoukku tärissyt ja hampaat irvessä levitelleet huulipunaa.

        Teillä persufaneilla on tuo tärinä jokin fiksaatio.


    • Plagiaatti-Laura

      Pylväinen on kauniimpi mitä Kopiosaari.

      • Pisteethimaan

        Kymmenen pistettä ja papukaijamerkki!


      • Jarkk0
        Pisteethimaan kirjoitti:

        Kymmenen pistettä ja papukaijamerkki!

        Tietenkin Pylvänäinen on homojen mielestä kauniimpi. Itse tykkään naisista naisellisine muotoineen, niin kuin normaalit miehet tapaavat.


    • muistelen.kyllä

      Yksi pedofiilian muoto on pukea poikalapsi mekkoon. Siinä poikalapsi alistetaan käytettäväksi nukeksi.

      • mestari.puhuu

        Sinähän pedofiilinä olet näistä salaisita kinkypraktiikoista tietoinen.


    • jsksjdksdj

      Afganistanissa ne muuten tekevät niin, sille on oma nimikin. Mutta suvakit nyt puolustelevat aina kun kyse on hienosta kulttuurista. Poikalapsi puetaan mekkoon ja sitten se tanssii aikuisille äijille.

    • hahahahahahahahahaahahah

      Plagiaatti-Laura ei taaskaan tiennyt mitä oli kopioinut.

      Voisiko joku kertoa jo Lauralle että hänen kopiointinsa on moraalisesti väärin ja voi syyllistyä myös tekijänoikeusrikokseen parhaimmillaan.

      Jos kaikki Lauran tekemät kopioinnit muuttaa digitaaliseen muotoon niin montako gigatavua hänen jäljiltään sitä jo on koossa.

      • hahahoo

        Jos edes professorit ei tiedä kopioinnista mitään, niin kuinkas sitten elemmin koulutetut?
        Sitäpaitsi, naiset juoksentelee aina miehisesti pitkissä houduissa, kukaan ei puutu siihen!


      • Jarkk0
        hahahoo kirjoitti:

        Jos edes professorit ei tiedä kopioinnista mitään, niin kuinkas sitten elemmin koulutetut?
        Sitäpaitsi, naiset juoksentelee aina miehisesti pitkissä houduissa, kukaan ei puutu siihen!

        Muu-sukupuoliset hormonisairaat siinä näyttää ulisevan.


      • uhvahava
        hahahoo kirjoitti:

        Jos edes professorit ei tiedä kopioinnista mitään, niin kuinkas sitten elemmin koulutetut?
        Sitäpaitsi, naiset juoksentelee aina miehisesti pitkissä houduissa, kukaan ei puutu siihen!

        Tää Heksan esitys oli ihan mahtava,,, https://www.youtube.com/watch?v=JFoWw2jZBkE


    • Xyxy

      Tietenkään ei ole kommentointimahdollisuutta. Eiköhän ideana tuossa ollut, että haluamme maskuliiniset miehet takaisin emme mitään neiteilijöitä ja cross-dressereitä. Ei varsinaisesti mekko vaatteena.

      Mutta mitä ikinä Laura twiittaakaan, niin koko suvakkiparvi ja media ovat yhtenä piraijana kimpussa. Toivoen, että tolkuton älämölö peittää osuvan huomautuksen.

      • Jarkk0

        Olet hinttarirasisti, oikea suvakin tyyppiesimerkki.


      • uhvahava

    • maku.asia

      Haluan luolamiehet takaisin ja etenkin apinamiehet! Perinteinen mies on ihan homppeli, koska on lakien alistama nössö, luolamies iskee nuijalla pahiksen hengiltä miettimättä seurauksista!

      • OnnexEiKaikki

        Ei lakien, vaan feministien alistama nössö.


    • Braunilla_loput

      Hame pukee miestä yhtähyvin kuin naista viikset.

      • pidäse.mieles

        Jeesuskaan ei käyttänyt housuja.


      • Jee_sukset
        pidäse.mieles kirjoitti:

        Jeesuskaan ei käyttänyt housuja.

        Jeesuksella oli kaapu eikä hame. Ristillä roikkuessa oli housut eikä hame.


      • Huomasitko aloituksen Conchita Wurstin kaljuuntumisesta? Ainakaan Conchita ei kopioi tyyliään keneltäkään.


    • ÄläAjattele

      Lauralla oli sama ongelma jo gradun tekoaikaan....ei millään jaksanut lukea toisten tutkimuksia kokonaan. Sit tulee pikkusen vääriä johtopäätöksiä kun vain itse päättelee.

    • Vieminutoksanhaaraan

      Puolueen Jokinen puheenjohtaja teki maanantain vastaisena yönä tärkeää politiikkaa. Toki turhan jauhaminen on tärkeää ja apinamiehistä haaveileminen.

    • Xyxy

      Uskomatonta soopaa tossa twitter-ketjussa. Ilmeisesti miehen oikeus pitää mekkoa sekä meikkiä on tärkeä monille. Ja sitten haukutaan Huhtasaarta. Kehittynyttä.

    • Minä sanon nyt totuuden: jokainen saa olla sellainen kuin on, kunhan ei riko lakia ja järjestystä ja sen rajan ymmärtäminen luulisi olevan jokaiselle selvä. Miten ihmeessä tämä asia saadaan väännettyä solmulle. Palomiehet ovat ihania, kiltitkin kivoja. Minä en mekoista tykkää mutta en ole mekastamassa niitä vastaankaan.

    • etmänvaikeeks

      minä en mekkoo oo pukenu en.enkä pue "kaapua"en.farkut on jees."levis"joo.ja oon nainen.ihansama.kaikii kukat kukii.joo.ja antaa olla tai sit ei.on vaan ja sit hei.leipäni hankin.joo.

    • IhanSamaMitäMouruatte

      Kylläpäs täällä otetaan kaikki kirjaimellisesti ja yhteen kuvaan takertuen.

      Miehet ovat tosiaankin nykyään hakusessa, mutta onneksi vain tietyissä osissa maata. Niitä oikeitakin miehiä on vielä olemassa. Meille, joita ei kiinnosta feministien pakkovalta eivätkä mekkoon pukeutuneet performanssitaiteilijat.

    • Saatte-hameenne-pitää

      >>Miten voi olla mahdollista että naiset saa omia miesten vaatetuksen,
      mutta miehet eivät saa omia naisten vaatetusta ?>>

      No isompi ihmettelyn aihe se on, että miksi Suomessa vain miehillä on pakollinen asevelvollisuus, mutta naisilla se on vapaaehtoista.

      Kyllä miehet on jo 100 v. sitten antaneet housuasunsa naisten käyettäväksi. Ja miehet olisi samaan aikaan voineet ottaa hameet iotselleen, mutta kukaan ei halunnut.

      Jotkut armeijan vaatteissa kulkevat kouhot miehet ovat pukeneet itselleen hameita. Mutta ei tuo minkäänlaista nousevaa pukeutumisen linjausta miesten keskuudessa edusta. Naiset saa edelleen pitää hameen vain omalla sukupuolellaan.

      • ristiretkikeitin

        Kun minä näen huolellisesti partamuotoillun voidehiuksisen maastohousumiehen, kysyn häneltä onko hän daeshin jäsen.


    • Mistä hän oli kopioinut kuvan?

      • maalämpörullat

        Nosto nosto Ison Omenan rullaportaat


      • petroasema
        maalämpörullat kirjoitti:

        Nosto nosto Ison Omenan rullaportaat

        Aina rikki ne liukupotaat ja sitten ne on poistanut ne kierreportaat. ja vielä valitetaan että ihmiset ei liiku tarpeeksi milläs liikut kun ensin tehdään automatiikat ja senjälkeen ne on aina rikki. idioottimaista.


    • lad

      Lapiokoura -Kopiolaura

      Keksin ihan ite :D

      • Possuntutkija

        Toi oli hyvä!


    Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kenen kanssa haluaisit suhteeseen?

      Laita omasi ja hänen nimensä ensimmäinen kirjain 😊
      Ikävä
      91
      2096
    2. Mies, ei käytetä kortsua

      Olen terve ja ehkäisy löytyy.
      Ikävä
      47
      1972
    3. Eläkeläisiltä leikataan jo asumistukeakin, osalla loppuu kokonaan!

      https://yle.fi/a/74-20102928 Hallitus varmaan vihaa eläkeläisiä, nyt ollaan kajoamassa eläkeläisten asumistukeenkin, os
      Maailman menoa
      377
      1751
    4. Mies, riittääkö sulle näkemään vilauksen musta?

      Etkö halua ottaa minua kiinni?
      Ikävä
      70
      1384
    5. Palstasuden aamu

      Hyvää huomenta. Alkaa vähitellen tervehtymistä tapahtua. 😊🤗☕🐺
      Ikävä
      219
      1115
    6. Mikä kaivatussasi on

      parasta?
      Ikävä
      38
      1061
    7. Kaipaatko vielä häntä?

      Entistä kumppaniasi?
      Suhteet
      190
      990
    8. Ken leikkiin ryhtyy

      Se leikin kestäköön. Ei mulle tarvitse kiukutella jos en lähde leikkiin mukaan. Eiköhän se oo molemmille helpoin kun lop
      Ikävä
      88
      977
    9. Ollaan samanlaisia

      Samannäköisiäkin? Herkkiä, pohdiskelevia, syvästi tuntevia? Aistin kuvienkin perusteella paljon samankaltaisuutta. Siksi
      Ikävä
      71
      974
    10. Minulla on nyt niin hirveä ikävä,

      etten meinaa kestää. ;( Voi kun olisit lohduttamassa minua. Anteeksi.
      Ikävä
      71
      896
    Aihe