Veikkauksia iskelmä finlandia ehdokkaista?
Oma lista:
1) Kari Tapio
2) Jari Sillanpää
3) Anne Mattila
4) Anna Erikson
5) Mikko Mäkeläinen
iskelmä finlandia ehdokkaat
18
837
Vastaukset
- Kikka
Kari Tapio on jo voittanut Iskelmäfinlandian, joten hän ei voi enää olla ehdokkaana.
1. Tapani Kansa
2. Paula Koivuniemi
3. Jari Sillanpää
4. Anna Eriksson
5. Fredi- sisisipp
lista
1 Anna Erikson
2 Anne Mattila
3 Jari Sillanpää
4 Mikko Mäkeläinen
5 Reijo Taipale
Ei voikaan Tapani Kansa ja Kari Tapio olla tuolla listalla joka vuosi!!!!! On niitä muitakin laulajia ja varma voittakin on jo tiedossa.....
Ehdokkaina KUULUISI olla :
* Reijo Taipale
* Tapani Kansa
* Fredi
* Vicky Rosti
* Jari Sillanpää
Mutta jos Iskelmäradio päättää ehdokkaat niin ne ovat:
*Simo Silmu
*Anneli Mattila
*Anne Mattila
*Sheidi
*Anniina Mattila- iskelmä soi
Maanantaina 14.3 julistetaan nuo ehdokkaat.
Mitä muuten Sillanpää ja Kansa tekisivät tuolla???Niin, maanantaina se selviää.
Sillanpäästä en tykkää minäkään yhtään, mutta on hänellä kuitenkin sentään jotain hittejä. Eli jos joku Antti Huovila on joskus voittanut Iskelmäfinlandian, niin ehkäpä Jari Sillanpääkin voisi sitten ehdokkaana olla.
Tapani Kansa on hieno pitkänlinjan artisti, paljon hittejä, on myös itse tehnyt lauluja yms...- ei kiitos
Justiinax kirjoitti:
Niin, maanantaina se selviää.
Sillanpäästä en tykkää minäkään yhtään, mutta on hänellä kuitenkin sentään jotain hittejä. Eli jos joku Antti Huovila on joskus voittanut Iskelmäfinlandian, niin ehkäpä Jari Sillanpääkin voisi sitten ehdokkaana olla.
Tapani Kansa on hieno pitkänlinjan artisti, paljon hittejä, on myös itse tehnyt lauluja yms...No ei ainakaan Kansaa.
- Metsuri
kisa.
Jossa palkitaan ne, jotka eivät ole vielä saaneet ko. palkintoa?
No, sillä ei todellakaan ole mitään tekemistä sen kanssa, kuka sen palkinnon oikeasti ansaitsisi.
Toisinsanoen, jos olet palkinnon jo saanut, et ole ennää palkinnon arvoinen?
Tuota samaa systeemiä voisi hyvin soveltaa vaikkapa Olympialaisiin. Jos olet jo aikaisemmin voittanut Olympiakultaa niin suorituksesi mitätöidää vaikka kisan voittaisitkin. :))))))))
Tänäkin vuonna tuon palkinnon oikeasti ansaitsisi Kari Tapio samoin kun ensi vuonnakin, ja sitä seuraavana, jne, jne.- nih!
Tajuatko pönttö ,että muutkin artistit, kuin Kari Tapio tekevät kovaa laulajan duunia ja monet ovat tehneet sitä yhtäkauan ,kuin Karikin.
Ei Kari ole ainoa artisti tässä maassa, joka ansaitsee tunnustusta työstään.
Itse asiassa mä antaisin etenkin kaikille niille upeille pitkänlinjanartisteille jotka ovat jaksaneet ja jaksavat tehdä vuodesta toiseen tuota antoisaa ja tärkeää, mutta myös raskasta työtä tuon Iskelmä-Finlandia palkinnon. - pönttö
nih! kirjoitti:
Tajuatko pönttö ,että muutkin artistit, kuin Kari Tapio tekevät kovaa laulajan duunia ja monet ovat tehneet sitä yhtäkauan ,kuin Karikin.
Ei Kari ole ainoa artisti tässä maassa, joka ansaitsee tunnustusta työstään.
Itse asiassa mä antaisin etenkin kaikille niille upeille pitkänlinjanartisteille jotka ovat jaksaneet ja jaksavat tehdä vuodesta toiseen tuota antoisaa ja tärkeää, mutta myös raskasta työtä tuon Iskelmä-Finlandia palkinnon.Ei se ole mikään kriteeri, että on tehnyt laulukeikkoja esim. 30 vuotta?
Laatu ratkaisee.
Ja syytön minä olen siihen ,että Kari Tapion on ylitse muiden.
Moni nykypäivän artisti varmasti haluaisi olla kuin Kari Tapio, mutta se ei vain onnistu.
Suosio pitää ansaita. - Marika
pönttö kirjoitti:
Ei se ole mikään kriteeri, että on tehnyt laulukeikkoja esim. 30 vuotta?
Laatu ratkaisee.
Ja syytön minä olen siihen ,että Kari Tapion on ylitse muiden.
Moni nykypäivän artisti varmasti haluaisi olla kuin Kari Tapio, mutta se ei vain onnistu.
Suosio pitää ansaita.Ei tosiaankaan ole ylitse muiden. Kaikkea muuta !
Suomessa on paljon hyviä laulajia.
Sinä saat kyllä pitää Karia omana ykkösenäsi. Monilla muilla on ne omat suosikkiartistinsa , jotka heidän mielestään ovat ylitse muiden, kuten SINUN mielestäsi Kari Tapio. - Tuhnux
Marika kirjoitti:
Ei tosiaankaan ole ylitse muiden. Kaikkea muuta !
Suomessa on paljon hyviä laulajia.
Sinä saat kyllä pitää Karia omana ykkösenäsi. Monilla muilla on ne omat suosikkiartistinsa , jotka heidän mielestään ovat ylitse muiden, kuten SINUN mielestäsi Kari Tapio.levyjen määrä kertoo, että Kari Tapio on suurimmalle osalle suomalaisia No:1
Niin kuin se onkin. - Kikka
Tuhnux kirjoitti:
levyjen määrä kertoo, että Kari Tapio on suurimmalle osalle suomalaisia No:1
Niin kuin se onkin.Jaa... Esim. Tapani Kansan uusin levy " Tapsa ja Rautavaara" levy on tähänmennessä myynyt yli 21 000 kpl, kun Kari Tapion uusin levy " Toiset on luotuja kulkemaan" on myynyt hieman yli 18 000 kpl.
http://www.ifpi.fi/tilastot/2004myydyimmatkotimaiset.html
kyllä se vaan on niin ,että suurimmalla osalla suomalaisista on jokaisella ne ihan omat lempparilaulajansa.
Kukaan artisti ei ole ylitse muiden. - Tiia
Kikka kirjoitti:
Jaa... Esim. Tapani Kansan uusin levy " Tapsa ja Rautavaara" levy on tähänmennessä myynyt yli 21 000 kpl, kun Kari Tapion uusin levy " Toiset on luotuja kulkemaan" on myynyt hieman yli 18 000 kpl.
kyllä se vaan on niin ,että suurimmalla osalla suomalaisista on jokaisella ne ihan omat lempparilaulajansa.
Kukaan artisti ei ole ylitse muiden.Kyllähän hyviä laulajia riittää joka makuun ja hyvä niin. Olisi pirun tylsää, jos Suomessa ei olisi muita laulajia ,kuin Kari Tapio.
Keneen häntä sitten voisi verrata ? Mitä kuuntelisivat kaikki ne ihmiset ,jotka eivät Kari Tapiosta pidä ? - Hovito
Kikka kirjoitti:
Jaa... Esim. Tapani Kansan uusin levy " Tapsa ja Rautavaara" levy on tähänmennessä myynyt yli 21 000 kpl, kun Kari Tapion uusin levy " Toiset on luotuja kulkemaan" on myynyt hieman yli 18 000 kpl.
Kukaan artisti ei ole ylitse muiden.Ainakin Tapsa itse valittaa, että levyt ei enää myy.
http://www.mtv3.fi/ohjelmat/45min_2003/arkisto.shtml?319877 - musica
Hovito kirjoitti:
Ainakin Tapsa itse valittaa, että levyt ei enää myy.
http://www.mtv3.fi/ohjelmat/45min_2003/arkisto.shtml?319877Ei yli 21 00 myytyä levyä, tänäpäivänä kovin huonosti ole, kun kilpailu on koventunut ja levyjä myydään muutenkin vähemmän, kuin esim.joskus 70-80- luvulla
- voi voi tuota ..
Kikka kirjoitti:
Kukaan artisti ei ole ylitse muiden.Kuules Kikka nuo on vain lukuja ja kyllä se suosio on Karilla aivan mahtava.
Karia käydään keikoilla kuuntelemassa ja varmasti enemmän Karia kuin Kansaa.
Nuo sun tilastosi on vain numeroita.
- pohjustus
Voihan olla, että Iskelmä Finlandian jakajalla on suosikkinsa ehdokkaiden joukossa, niin puolueeton kuin hänen tulisikin olla, vaan itse luulen palkintofinalistien olevan:
Reijo Taipale
Matti Esko
Tapani Kansa
Paula Koivuniemi
Lea Laven
Itse ojentaisin sen Taipaleen Reiskalle, jolla meriittiä riittää...- pelokas
Minä taas hieman "pelkään" ,että ehdokkaina ovat mm.Topi Sorsakoski, Pepe Willberg, Hector ja Muska
Ei minulla ole heitä vastaan mitään ,mutta kyllähän esim tuossa edellä olevassa viestissä Taipale, Kansa, M-Esko, Laven ja Koivuniemi ovat mielestäni huomattavasti parempia laulajia ,kuin nuo minun mainitsemani.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia
Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell3367412Kysymys muille miehille
Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss774769- 2083225
Kohta katson sun kuvaasi
ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa243117- 762016
- 1531896
Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan
Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a2201841Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi
jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?1661597Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?
Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?1201558- 891478