Kuulin huhun flat earthereista

Anonyymi

Saavat palkkaa paskan puhumisesta.

16

56

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ai ihan oikeasti?

• Anonyymi

Olin alunperin NWO uskova. Vuosia salaliittopalstoilla hengailtua, minulle tarjottiin työtä puhua Gang Stalkingista (joukkovainoaminen). Sain palkkaa noin 2,5K verottomana. Gang Stalking aihe alkoi jossain vaiheessa olla historiaa niin sain uuden työn puhua Littana Maa teoriasta. Palkkani on tänään noin 3,5K ja nautin jokaisesta kirjoituksesta mitä tänne kirjoitan. Tykkään vain puhua paskaa. Se on elämäni tarkoitus.

• Kuulit siis huhun omasta nykyisestä työstäsi? Keneltä?

• Anonyymi

Älä puhu paskaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älä puhu paskaa.

Se on sen elämän tarkoitus. Puhua paskaa nimittäin.

• Anonyymi

Älä puhu paskaa. Saan 6 tonnia joka kuukausi puhumalla litteästä maasta.

• Anonyymi

Voitko kertoa kuka sinulle työtä tarjosi? Onko kysymyksessä joku vihamielinen trollitehdas vai pelkkää huulenheittoa? Kohteillasi on se ero että flat earth on hauska vitsi johon kukaan ei tosissaan uskone vaikka saattaa olla loukkaantuvinaan kun epäillään. Gang stalking taas on pahaa
        todellisuutta edelleen monen kohdalla. Voin silti hyvin kuvitella että on tahoja jotka ovat valmiita maksamaan siihen kohdistuvast trollauksesta. Rikollisilla kun on usein taipumus yrittää peitellä rikoksiaan yhä uusilla rikoksilla.

• Anonyymi

Älä kalastele kommentteja.

• Anonyymi

Ei kannata ihan kaikkea kertoa täällä suomi24 salaliittoteoria -palstalla. Iso Veli valvoo. Ethän halua että sinut haetaan kotoota pois ja viedään siperiaan.

• Anonyymi

Tulkoon hakemaan mun kakkakikkare ja vieköön vaikka Pietariin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tulkoon hakemaan mun kakkakikkare ja vieköön vaikka Pietariin.

Ihan v*t*n hyvä!

• Anonyymi

Kirjoitus on pallopäiden savuverho. Todellisuudessa vahvoja viitteitä on siitä, että pallopääaktiivit olisivat yhteyksissä palveluntarjoajaan.

• Eiköhän ne ole kaikki normaaleja ihmisisä siellä palveluntarjoajalla, joten pitänee paikkansa.

• Anonyymi

Saan toimeentulotuen kun puhun litteästä maasta. Sossu ei olisi myöntänyt mulle muuten mutta suostuin kuitenkin puhumaan flat earthista.

• Anonyymi

Kuulin huhun, että amerikkalaiset veronmaksajat maksavat miljardeja NASA:n hihhuleille ja saavat vastineeksi jänskää scifiä ja piirrettyjä.

• Anonyymi

Kuulin huhun että Amerikan Ihmevalloissa maksetaan paljon isompia määriä siitä että pari poikaa saa sotia ties missä Maailman nurkalla.

Ja hulluin huhu oli että Presidentti siellä olisi antanut miljardöörikavereilleen triljoonaluokan veroalennukset jotka maksaa tavalliset tallaajat.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ketä ikävöit?

Tuntomerkkejä jos täällä oikeat kohtaavat❤️
      Ikävä
      92
      2107
    2. Et saa mua ikinä

Oma vikasi. Naiselta.
      Ikävä
      129
      1388
    3. Ammuskelua taas

Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.
      Kokkola
      23
      1350
    4. Juniorivalmennus Jokereissa..

Mitä hittoa siellä seurassa oikein tapahtuu?? Tämän kauden U14 ikäluokkaan on mahdutettu kaksi päävalmentajaa. Tälle kau
      Nuorten jääkiekko
      29
      1298
    5. Päivämääriä

Minä päivämääränä näit kaivattusi viimeksi?
      Ikävä
      68
      1223
    6. Introverttinä osastolla

Yhdellä lääkäritapaamisella hoitaja valitti lääkärille etten tee mitään muuta kuin makaan ja ulkoilen. Kävin kuitenkin s
      337
      1028
    7. Toivotko, että

hän tulisi juttelemaan sinulle, vai lähestytkö mieluummin itse?
      Ikävä
      89
      965
    8. Seksikkäin asu mikä päällä olet nähnyt kaivattusi ?

Seksikkäin asu mikä yllä olet nähnyt kaivattusi ?
      Ikävä
      54
      891
    9. 122
      787
    10. VIELÄKIN NAURATTAA

Seurustelua haluais. 🤣🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      82
      776
    Aihe