Saavat palkkaa paskan puhumisesta.
Kuulin huhun flat earthereista
16
56
Vastaukset
- Anonyymi
Ai ihan oikeasti?
- Anonyymi
Olin alunperin NWO uskova. Vuosia salaliittopalstoilla hengailtua, minulle tarjottiin työtä puhua Gang Stalkingista (joukkovainoaminen). Sain palkkaa noin 2,5K verottomana. Gang Stalking aihe alkoi jossain vaiheessa olla historiaa niin sain uuden työn puhua Littana Maa teoriasta. Palkkani on tänään noin 3,5K ja nautin jokaisesta kirjoituksesta mitä tänne kirjoitan. Tykkään vain puhua paskaa. Se on elämäni tarkoitus.
- Anonyymi
Älä puhu paskaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä puhu paskaa.
Se on sen elämän tarkoitus. Puhua paskaa nimittäin.
- Anonyymi
Älä puhu paskaa. Saan 6 tonnia joka kuukausi puhumalla litteästä maasta.
- Anonyymi
Voitko kertoa kuka sinulle työtä tarjosi? Onko kysymyksessä joku vihamielinen trollitehdas vai pelkkää huulenheittoa? Kohteillasi on se ero että flat earth on hauska vitsi johon kukaan ei tosissaan uskone vaikka saattaa olla loukkaantuvinaan kun epäillään. Gang stalking taas on pahaa
todellisuutta edelleen monen kohdalla. Voin silti hyvin kuvitella että on tahoja jotka ovat valmiita maksamaan siihen kohdistuvast trollauksesta. Rikollisilla kun on usein taipumus yrittää peitellä rikoksiaan yhä uusilla rikoksilla.
- Anonyymi
Älä kalastele kommentteja.
- Anonyymi
Ei kannata ihan kaikkea kertoa täällä suomi24 salaliittoteoria -palstalla. Iso Veli valvoo. Ethän halua että sinut haetaan kotoota pois ja viedään siperiaan.
- Anonyymi
Tulkoon hakemaan mun kakkakikkare ja vieköön vaikka Pietariin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tulkoon hakemaan mun kakkakikkare ja vieköön vaikka Pietariin.
Ihan v*t*n hyvä!
- Anonyymi
Kirjoitus on pallopäiden savuverho. Todellisuudessa vahvoja viitteitä on siitä, että pallopääaktiivit olisivat yhteyksissä palveluntarjoajaan.
Eiköhän ne ole kaikki normaaleja ihmisisä siellä palveluntarjoajalla, joten pitänee paikkansa.
- Anonyymi
Saan toimeentulotuen kun puhun litteästä maasta. Sossu ei olisi myöntänyt mulle muuten mutta suostuin kuitenkin puhumaan flat earthista.
- Anonyymi
Kuulin huhun, että amerikkalaiset veronmaksajat maksavat miljardeja NASA:n hihhuleille ja saavat vastineeksi jänskää scifiä ja piirrettyjä.
- Anonyymi
Kuulin huhun että Amerikan Ihmevalloissa maksetaan paljon isompia määriä siitä että pari poikaa saa sotia ties missä Maailman nurkalla.
Ja hulluin huhu oli että Presidentti siellä olisi antanut miljardöörikavereilleen triljoonaluokan veroalennukset jotka maksaa tavalliset tallaajat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 922107
- 1291388
Ammuskelua taas
Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.231350Juniorivalmennus Jokereissa..
Mitä hittoa siellä seurassa oikein tapahtuu?? Tämän kauden U14 ikäluokkaan on mahdutettu kaksi päävalmentajaa. Tälle kau291298- 681223
Introverttinä osastolla
Yhdellä lääkäritapaamisella hoitaja valitti lääkärille etten tee mitään muuta kuin makaan ja ulkoilen. Kävin kuitenkin s3371028- 89965
Seksikkäin asu mikä päällä olet nähnyt kaivattusi ?
Seksikkäin asu mikä yllä olet nähnyt kaivattusi ?54891- 122787
- 82776