Itse häpesin persuja noin tunti sitten
Milloin viimeksi häpesit persuja?
17
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Häpeän suvakkeja joka päivä.
- Anonyymi
sinua hävettää myös oma peilikuvasi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
sinua hävettää myös oma peilikuvasi
Taidat kertoa itsestäsi.
- Anonyymi
Suurin häpeä on aloittaa persujen aliarvioiminen ja väittää häpeävänsä kannatustaan. Älä huoli, kyllä voit kelvata Suomen Uutisia lukemaan.
- Anonyymi
Aloittajalla kävi kateeksi PS-jatkuva kasvu, ja luulee sitä häpeäksi, Hahahah:)
Semmosta on ollu liikkeellä punaviherruskean kompostipuolueen seassa. - Anonyymi
Mitä persussasi on vikaa?
- Anonyymi
Laskivat kerran kuulemma persujen puoluetoimistolla persmäkeä, saivat tikkuja persiisiinsä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Laskivat kerran kuulemma persujen puoluetoimistolla persmäkeä, saivat tikkuja persiisiinsä.
Oletpa fiksu. Oikea älyn jättiäinen.
Kommenttisi on todella erittäin älykäs.
- Anonyymi
Ei en usko että duudsoni on persu se on vain muuten pöhkö ja sivistymätön
- Anonyymi
Minä häpeän kaikkien sodassa Suomea puolustaneiden kuolleiden ja elossa olevien puolesta sinun moukkamaista epäisänmaallisuuttasi !!!!
- Anonyymi
Onkohan yksikään vihervassari ajatellut, että miksi Vietnam on nousut maata jakaneen pitkän sodan jälkeen takaisin ns. jaloilleen, muttei esim. Somalia.Onko syynä kansojen erinlainen mentaliteetti ja suhtautuminen uskontoon.Tai miksi rikkaat muslimimaat,eivät huoli näitä lähi-idän ns. siirtolaisia tekemääntöitä heille, vaan ottavat mielummin kauko-idästä työntekijät. Ei taida vihervassarin käsityskyky riittää pohtimaan tämäntapaisia asioita.
- Anonyymi
ciccero kirjoitti:
Jos tapulin terävimmät lepakot on Ohisalo ja Andersson, niin käsityskyky on aika rajallinen.
Persu solvaa ja vihaa tapansa mukaan naisia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Persu solvaa ja vihaa tapansa mukaan naisia.
Persu kertoo totuuden tyhmistä ihmisistä. Se voi ottaa koville, mutta sillä ei ole sukupuolen kanssa mitään tekemistä. Taidat olla itsekin tyhmä nainen, eikö vain?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Persu kertoo totuuden tyhmistä ihmisistä. Se voi ottaa koville, mutta sillä ei ole sukupuolen kanssa mitään tekemistä. Taidat olla itsekin tyhmä nainen, eikö vain?
Älä turhaan yritä peitellä, kyllä siellä persuissa juuri on eniten naisvihaa... lueppa vaikka persujen keskustelupalstoja joissa vouhotetaan persujen mielestä liiallisista (naisasialiikkeen saavuttamista) naisten oikeuksista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä turhaan yritä peitellä, kyllä siellä persuissa juuri on eniten naisvihaa... lueppa vaikka persujen keskustelupalstoja joissa vouhotetaan persujen mielestä liiallisista (naisasialiikkeen saavuttamista) naisten oikeuksista.
Entäs niissä rakastamissasi muslimiryhmissä? Sieltäkö oikein huokuu naisten kunnioitus?
- Anonyymi
Se on sinun ongelmasi. Kun katsoo nykyistä katukuvaa ja näihin ns. hädänalaisiin haaskattuja miljardeja niin häpeän ja tunnen voimatonta vihaa niitä kohtaan jotka tämän ovat saaneet aikaan. Onneksi en ole enää katsomassa mitä meno on 50 vuoden päästä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2552719Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse812085Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä121920Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki841383- 671335
Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.181260TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi161118Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään901100Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos43954- 71953