Uussuomalainen musliminainen suuttuu kun hänelle toivotetaan hyvää joulua

Anonyymi-ap

Aishah kertoo, että hän tulee vihaiseksi, kun hänelle toivotetaan hyvää joulua, toisaalta hänellä ei ole mitään haluja toivotella vääräuskoisille suomalaisillekaan hyviä jouluja.

Tuokin voisi hyvin lähteä takaisin kotimaahansa.

81

669

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Muslimit ei sovi länsimaahan.

• Anonyymi

Eikä tule koskaan sopimaan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikä tule koskaan sopimaan

Totta!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Totta!

onhan tuo rasistinen uskotoaan loukkaavaa jos menet esim Zykovixin vaimolle toivottelemaan jouluja-

kun ei kuulu uskontoonsa...

Sama kuin joku natsi toivottelisi tietyille kansanryhmille hyvää Kristalliyötä tai Hitlerin syntymäpäivää 20.4. ...

• Anonyymi

Muslimi saa suuttua, jos maamme tavan mukaan toivotamme HYVÄÄ JOULUA!! Maassa maan tavalla tai maasta pois!!

Se olkoon mottona meillä täällä SUOMESSA!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

onhan tuo rasistinen uskotoaan loukkaavaa jos menet esim Zykovixin vaimolle toivottelemaan jouluja-

kun ei kuulu uskontoonsa...

Sama kuin joku natsi toivottelisi tietyille kansanryhmille hyvää Kristalliyötä tai Hitlerin syntymäpäivää 20.4. ...

Kristalliyönjuhlaa ei vietetä eikö natsin syntymäpäivää sen enempää joten kaukaa haettua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kristalliyönjuhlaa ei vietetä eikö natsin syntymäpäivää sen enempää joten kaukaa haettua.

Koraani on rasistinen kirja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo, siellä kehoitetaan tappamaan vääräuskoisia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Satukirja sekin.

• Anonyymi

Mihin kristityt pitäisi lähettää jotka tulee vihaisiksi, kun toivottaa "hyviä lomia" eikä hyvää joulua?

• Anonyymi

Valehtelet!

• Anonyymi

No paskaa joulua sitten.

• Anonyymi

Muslimeille.

• Anonyymi

Sit päälle vois tarjota kinkkua, sanoo vaan sille että on kanaa ja kun on hyvällä halulla vetänyt naamaansa, "sori, se olikin sikaa"

• Jihadisti kysyi eilen minulta Cittarissa hieman murtaen, että ymmärsiköhän hän erään tarjouksen oikein, kun kolme mehua myytiin alle yhden hinnan. Vahvistin asian, ja parin ystävällisen sanan jälkeen tuo maahantunkeutuja toivotti minulle hyvää joulua, kuten minäkin sitten hänelle. Todella kiva kaveri terroristiksi.

• Anonyymi

Saattoi olla vaikkapa Libanonin kristittyjä.

• Anonyymi

Tietenkin tuo sattui sinulle. Ja Cittarissa.

• Anonyymi kirjoitti:

Saattoi olla vaikkapa Libanonin kristittyjä.

Toki. Aika vilpittömän tuntuisesti se toivotus tuli. Tosin muslimit ovat ainakin uskontopalstojen mukaan kieroja kuin korkkiruuvit ja eteviä teeskentelemään mukavaa ennen kuin iskevät kuin Kopra.

• Anonyymi kirjoitti:

Tietenkin tuo sattui sinulle. Ja Cittarissa.

No jaa, se oli sekunneista kiinni ettei olisi sattunut. Mutta muuten – tietenkin.

• Anonyymi
        Repe_RuutikaIlo kirjoitti:

Toki. Aika vilpittömän tuntuisesti se toivotus tuli. Tosin muslimit ovat ainakin uskontopalstojen mukaan kieroja kuin korkkiruuvit ja eteviä teeskentelemään mukavaa ennen kuin iskevät kuin Kopra.

Minulle toivotti 3 muslimia viime viikolla hyvää joulua. Minä olen toivottanut elämäni aikana lukemattomille hyvää Hanukkaa tai Ramadania. Nämä ongelmat taitavat olla vain peräkammarin persun päässä.

• Anonyymi

Eivät suinkaan kaikki Lähi-Idästä tulleet maahanmuuttajat ole muslimeja. On sieltä tullut kristittyjäkin muslimien harjoittamaa vainoa pakoon. He luonnollisesti toivottavat hyvää joulua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minulle toivotti 3 muslimia viime viikolla hyvää joulua. Minä olen toivottanut elämäni aikana lukemattomille hyvää Hanukkaa tai Ramadania. Nämä ongelmat taitavat olla vain peräkammarin persun päässä.

Kyllä ne ovat äärimuslimien omassa päässä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Peräkammariputinisti taitaa olla oikea ilmaisu. Persut ovat kansainvälistymässä vinhaa vauhtia, mutta putinistit ovat kääntymässä sisäänpäin niin, että ovat itsensä ympäri jo pariin kertaan. Kohta kääntyvät niin monta kertaa itsensä sisään, että räjähtävät.

• Anonyymi

Muslimeilla on tosiaan lupa valehdella vääräuskoisille, ja sitä he myös tekevät.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eivät suinkaan kaikki Lähi-Idästä tulleet maahanmuuttajat ole muslimeja. On sieltä tullut kristittyjäkin muslimien harjoittamaa vainoa pakoon. He luonnollisesti toivottavat hyvää joulua.

Eihän nää suvakkipösilöt sitä tajua.

• Anonyymi

Ja mistä tiedät, että oli varmasti muslimi?

Typerä kommentti sulta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näin on.

• Anonyymi

Keksi lisää.

• Anonyymi

Kuuluuko islam muka sivistysvaltioon?

• Anonyymi

Nimenomaan sivistysvaltioon kuuluu. Sinuna tarkistaisin sivistykseni.

• Anonyymi

Ei muuat kuin U-junaan!

• Anonyymi

Voisivat lähteä pois.

• Anonyymi

Kinkkua🐷 paistaessani tuuletan aina hyvät tuoksut rappukäytävään 🧔🧔musliminaapureideni iloksi.

• Anonyymi

Toiset puolestaan sivelee ovenkahvat silavalla.

• Anonyymi

On varmasti hirveää muslimista jouluna Suomessa, kyllä nyt pitäisi vähemmistövaltuutettujen ja muiden ihmisoikeuskommunistien puuttua muslimeja ärsyttävään jouluriehaan.

Itselle ihan sama kun mulle ei merkitse koko joulu juuri yhtään mitään en jaksa ikuisia joululurituksia ja nykyhomppeleiden uusia joululauluja kuunnella pätkääkään.

Uusimmat ns. joululaulut on todella kurjaa kuultavaa, kuten nykymusiikki ja ns. laulajat muutenkin pääosin.

Surkeita sanoituksia ja sävellyksiä, tuntuu jotta luovuus on hävinnyt kokonaan musiikkipuolelta pysyvästi.

Joulu on ollut aina kaupallinen juhla, johon löysäpäisimmät lähtee joka vuosi innolla mukaan ja öyhöttämään.

• Anonyymi

Niin ja tilalle ISIS Joulu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin ja tilalle ISIS Joulu.

Kinkun tilalle vuohen tai lampaan raato, josta veri laskettu elävältä halal määräysten mukaan.

• Anonyymi

Se ei ole yhtään hirveää. Muslimi ei voi viettää joulua, mutta tämä voi toivottaa hyvää joulua.

• Anonyymi

Stop rasismi !!

• Anonyymi

Kuolema kusilihoille.

• Anonyymi

Vahinko oli se sitten toivottaa hyvää joulua... Osui väärään hermoon kun pahastui suorastaan. Varmaan on kovin harmissaan kirkoistakin.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Pitääkö sanoa vuohipaimen?

• Anonyymi

Mitä tuollainenkin elukka tosiaan tekee Suomessa. Syö ja lihoo ja harrastaa liikuntaa ilmaisen asuntonsa ja Kelan välillä ja loppuajan kiroilee ja vihaa suomalaisia.

• Anonyymi

Oliko musta jätesäkki joka alkoi uhoamaan.

• Anonyymi

Oliko sillä roskapusseja mukana?

• Anonyymi

Viha ja eriarvoistaminen on kiinteitä osia iIamissa.

• Anonyymi

BUAHAAA-kiäh kiäh-Mukava asua seudulla - ei äo65nekkkruja, narkkkiriukuja, koulupudokasmulattteja...
      raiskaaajia, matukatujengejä, ryöstäjiä, puukottajia, somaleja, löyhkäkaaaapuakkoja, saaaastamustalaisia, vajakkiarabeja, lihavia suvakkeja, nolopoliiseja pelkäämässä autoissaan, ryzz, ziä, ex-ry. zzziä eli ukrainalaisia, , ym työtöntä kela-rikos-huume LOISpassskasakkia.
      jatkuu pian lista....,

• Anonyymi

Jaa. Minulle toivotettiin muslimimaassa asuessani sanomalehdessä nimellä hyvää joulua. Ostoskeskuksissa oli joulukuusia jne...

• Anonyymi

Monissa vähän maltillisemmissa muslimimaissa huomioidaan joulu esim. ostosliikkeissä turistien ja paikallisen kristityn vähemmistön vuoksi. Eivät kaikki muslimimaat ole kuin Iran tai Saudi-Arabia.

• Anonyymi

Miksi toivottelette niille mitään, jos eivät pidä siitä.
      Olkaa niin, ettette edes katso silmiin moisia ilmestyksiä. Niin ennenkin tehtiin.
      Aito stadilainen ei ainakaan koskaan katso ketään silmiin.
      Pysykää ihmisinä, älkääkä palvoko heitä.

• Anonyymi

Et sinä ole ihminen. Milloin ajattelit ryhtyä sellaiseksi?

• Anonyymi

kiäh kiäh-Mukava asua seudulla - ei äo65nekkkruja, narkkkiriukuja, koulupudokasmulattteja

raiskaaajia, matukatujengejä, ryöstäjiä, puukottajia, somaleja, löyhkäkaaaapuakkoja, saaaastamustalaisia, vajakkiarabeja, lihavia suvakkeja, nolopoliiseja pelkäämässä autoissaan, ryzz, ziä, ex-ry. zzziä eli ukrainalaisia, , ym työtöntä kela-rikos-huume LOISpassskasakkia.
      jatkuu pian lista....,

• Anonyymi

Minä en toivota tunkeutujille kuin hyvää matkaa omaan maahan. Muuten näytän katseella syvää inhoa aina kun tulee vastaan.

• Anonyymi

Miksi persut suuttuvat aina, kun heille toivottaa hyvää työpäivää?

• Anonyymi

Tätä islam sontaa ja barbaarisia muslimi elukoita sitten pitäisi sietää

• Anonyymi

Minäkin tulen vihaiseksi jos minulle toivotetaan hyvää joulua, enkä ole muslimi. Joulu on vastenmielinen ja typerä kerskakulutusjuhhla, jossa ei ole mitään hyvää. Pelkkää typerää hössötystä koko joulu.

• Vieläkö on ihmissuhteita jäljellä tuolla asenteella?

• Anonyymi

Kaikki muslimit Gazaan niin kyllä iipot hoitaa.

• Anonyymi

Pahaaa joulua sitten sille!

• Anonyymi

Aishah panokone ja *ulkun kannattaja .

• Anonyymi

No voi voi. Ei muuta kuin takaisin kotimaahan, jos siellä ei moista tapahdu.

• Anonyymi

Joulun vietto pitää lopettaa, sehän loukkaa muslimien ihmisoikeuksia.

• Teepä kansalaisaloite sitten. 🥱

• Kotioitetaan Irakiin tai Iraniin , missä nainen ei tarvi enää kuulla Hyvä Joulua Hellan ääressä , eikä pääsee puhumaan mitään..

• Anonyymi

Miksi jollekin tunkeutujalle pitäisi yleensä toivotella mitään, ainakaan mitään hyvää. Painuisi omaan maahansa valittamaan.

• Anonyymi

Nyt lähteitä peliin tai öyhöZnaZin paskapuhetta ja ruikulipaukkuja.

• Anonyymi

Persu saa raivarin kuullessaan sanan Ramadan.

• Anonyymi

Tällaiset tulisi karkoittaa iraniin.

• Anonyymi

Muuttais tuokin vaan takas kotimaahansa.

• Anonyymi

En suomalaisena halua myös joulun hokemista ja toivottelua. Se on ahdistavaa ja inhottavaa. Joudun väkisin sanomaan sukulaiselle toivotuksen, koska hän viettää. Kaupan kassa toivotti minulle, joudun esittämään siinä tilanteessa. En vietä joulua enkä Yulea. On väkisin tyrkytetty ja aivopesua. Lahjat ok kaikille. Osa ihmisistä tekee juhlapyhinä pahan palvontamenoja ulkomailla mm. ja sekään ei tunnu järkevältä.

• Anonyymi

Ja ei häiritse jos joku haluaa tietäjät ja jeesuksen muistelua. Suosinhan itsekin pihkaa. Mutta pakkoasiat joulussa, ei.

• Anonyymi

Suomen "Joulu" on hyvin uskontoneutraali juhlan nimi. Sen kantasanahan on Yule eli germaanien keskitalven juhla. Kun germaanien muinaisiin jumaliin ei enää kukaan usko, niin "Hyvää Joulua" on yhtä neutraali toivotus, kuin amerikkalaisten "Happy Holidays!"

Uskonnottomana toivottelen hyviä jouluja ja mielelläni otan noita toivotuksia vastaan.

• Anonyymi

Itse olen ateisti, mutta monikulttuurisella työpaikallani minulle ei tuota ongelmaa toivottaa Ramadanin aikaan "Id mubarak" tai joulun aikaan "Hyvää joulua". Perhejuhlat ja lomapäivät ovat ilon eikä kateuden aihe. Jos joku toisen pippoloista viitsii vetää herneen nenäänsä, katsokoon vikaa joka löytyy peilistä. Seuraavaksi varmaan joku lapseton ihminen kieltää onnittelemasta iloisten perhetapahtumien viettäjiä?

• Anonyymi

On käsittämätöntä kuinka tuollainenkin henkilö on tullut Suomeen kun tietää ettei kulttuuri ja arvot ole sitä mihin on oppinut!!
      Ei muuta kuin ulos maasta!

• Anonyymi

Meillä persuilla Joulu on vielä edessä.

• Anonyymi

Islam on pelkkää totalitarismia ja rasismia, ne ei kunnioita vähääkään muita vaan teeskentelevät ensin, mutta sitten käyttäytyvät eläimiä alhaisemmmin.

• Anonyymi

Miksi tällaiset aishahit sitten tulevat sellaiseen maahan, jossa toivotellaan toisilleen hyvää joulua, uuttavuotta, juhannusta, pääsiäistä, vappua, ym ym.
      Eikö olisi ollut parempi pysyä kotimaassaan???

• Anonyymi

Aisha sanoo myös, että islam on rauhan uskonto. Mites kävi Nigeriassa jouluna?

• Anonyymi

On siis ihan perusmuslimi.

• Anonyymi

Somalinainen ilmeisesti.

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nyt tuli Suomen somaleista todella ikävää faktaa

sillä osa somalivanhemmista lähettää lapsiaan kotimaahansa kurinpitolaitoksiin, joissa heitä pahoinpidellään. Illan MOT
      Maailman menoa
      390
      4414
    2. Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi
      Maailman menoa
      148
      3769
    3. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      16
      3272
    4. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      108
      2761
    5. Kommentti: oikeuslaitos korvattava SDP:n johdolla

Näkisin että Suomessa tuomiovalta pitäisi olla demareiden johtoportaalla. Koska porvarimedia säestettynä persujen kirku
      Maailman menoa
      9
      2441
    6. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      21
      2272
    7. Lindtman haluaa leikata Kela-korvauksista...oho!

Antti Lindtman sanoo Kauppalehdessä, että vuodesta 2028 voi tulla erittäin hankala, mikäli nykyinen hallitus ei tee riit
      Maailman menoa
      151
      1942
    8. Huono päivä

Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja
      Ikävä
      18
      1898
    9. Onko kaivattusi spesiaali?

Millä tavalla ja miten?
      Ikävä
      121
      1843
    10. Typeryyttä

Se on kummallista, kun kaksi ihmistä tuntee selittämätöntä vetoa toisiinsa, mutta eivät vain pääse toistensa luokse. Mik
      Ikävä
      124
      1429
    Aihe