Resato vetytankkausasemat Suomeen

Anonyymi-ap

Suomalainen Sarlin on tehnyt sopimuksen Hollantilaisen Resaton kanssa vetytankkausasemien rakentamisesta Suomeen. Näin ne vetytankkausasemien rakentajat lisääntyvät 👍

https://resato-hydrogen.com/

53

752

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Huikeaa 💞

      • Anonyymi

        🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒

        💋 ­­N­­y­­­m­­f­­o­­m­a­a­n­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Höpö höpöä!

    • Anonyymi

      Jos tämä ei ole huikeaa niin mikä sitten?

      • Anonyymi

        Näin juuri 👍


    • Anonyymi

      Vety etenee loistavasti

      • Anonyymi

        Niin etenee.


    • Anonyymi

      Kun Sarlin linkin avaa ja tutustuu tarkemmin, niin vaikuttaa vahvasti siltä että etsivät jonkun muun yrittämään vetytankkausaseman bisneksen pyörittämiseen kuin itse alkaisivat siihen. Riskit ovat suuret ja mielummin toimivat taustalla kuten Woikoski on myös päättänyt tappiollisen 6 miljoonana euron jälkeen vuonna 2015 kun joutuivat purkamaan lopulta vetytankkausasemansa Suomessa. Toivottavasti saavat sen myös liiketaloudellisesti kannattamaan. Taitaa olla aika pitkä matka siihen ja joutuvat ottamaan ensimmäiset vuodet raskaasti tappiota.

      https://keskustelu.suomi24.fi/t/17809057/miljoona-vetyautoa-suomessa-tarvitsee-2133-miljoonaa-euroa-tukea-

      https://keskustelu.suomi24.fi/t/17672440/laskelma-vetytankkausaseman-kannattavuudesta-ei-kannata-

      https://keskustelu.suomi24.fi/t/17254624/vetyinfran-rakentaminen-on-mahdottomuus-

      https://keskustelu.suomi24.fi/t/17744170/vetytankkausaseman-aukiolon-luotettavuus-heikkoa-

      • Anonyymi

        Näin se aina menee. Ei ole pulaa toimijoista, jotka rakentaa tankkausasemia, autoja, vedyn tuotantolaitoksia. Kunhan Joku Muu maksaa laskut. Yleensä se Joku Muu on suoraan valtion pohjattomasta säkistä maksettava tuki.

        Ei kukaan vedyn puolesta lobbaava OMIA rahojaan ole tähän huippubisnekseen sijoittamassa. Mutta ilmainen raha kelpaa.

        Näin tämä bisnes on pyörinyt jo 20 vuotta eikä loppua näy. Kaupallista kannattavuutta luvassa vasta 10-30 vuoden päästä. Tämäkin on ollut jo vakio sen 20 vuotta eli maali siirtyy koko ajan.


    • Anonyymi

      Alan ammattilaisten yhteistyö tuo tulosta ja vetyverkon valmistaminen alkaa hiljalleen edetä askel askeleelta.

      Anti-vety-propagandistinkin alkaa tukehtua omaan propagandaansa ja nähdä painajaisunia pahimman pelkonsa toteutumisesta, voihan vety sentään.

      Alkuun tukipanoksia ja sitten volyymien kasvaessa vetykilon hinta muodostuu kukkaroystävälliseksi ja homma alkaa puksuttaa omalla painollaan.

      Vetyautojen kennoteknologia otta avahvoja lisäharpauksia, samalla kun ne tulevat olemaan patteriautoja edullisempia vuoteen 2030 mennessä. Sen jälkeen kukaan ei halua ostaa ympäristötuholtaan dinosauruksen aikaisia s-autoja ja ottaa vielä riesakseen niiden käytön kurjuutta, rangefloppeja, arvon hurjia pudotuksia ja epävarmuutta.

      Koko homma on kiinni vain vetyverkon valmistumisesta ja sen jälkeen kaikki rulettaa helposti kuin polttarilla, mutta puhtaasti ja jopa ilmaa puhdistaen. Kunnon ekokonsepti.

      Vetytalous ja vetymobiliteetti lisää myös yhteyskuntien riippumattomuutta.

      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vetyhenkilöautot eivät yleisty KOSKAAN!

        https://keskustelu.suomi24.fi/t/18183496/vetyautoilla-ei-ole-tulevaisuutta

        Tuo "eivät koskaan" on patterikauppiaan märkä uni.

        Todellisuuduessa vetyauto on täysin ylivoimainen.

        Patterit saattavat jäädä pieniin kinnereihin, samalla kun oikeat autot kulkevat vaivattomasti vedyllä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo "eivät koskaan" on patterikauppiaan märkä uni.

        Todellisuuduessa vetyauto on täysin ylivoimainen.

        Patterit saattavat jäädä pieniin kinnereihin, samalla kun oikeat autot kulkevat vaivattomasti vedyllä.

        Vetyautossa ei ole oikeasti mitään hyvää. Tankkaus on ainoa etu jos sattuu olemaan ensimmäisenä tankilla, muuten odotat paineistusta vähintään vartin ja sitten 5min tankkausta ja kaikkein kalleinta polttoainetta tankkiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo "eivät koskaan" on patterikauppiaan märkä uni.

        Todellisuuduessa vetyauto on täysin ylivoimainen.

        Patterit saattavat jäädä pieniin kinnereihin, samalla kun oikeat autot kulkevat vaivattomasti vedyllä.

        "Todellisuuduessa vetyauto on täysin ylivoimainen."

        Palataan tähän sitten kun:
        - vedyn jakeluverkosto ja vetyautojen mallitarjonta on sanotaanko nyt siedettävä
        - vetyauton "polttoainekustannus" on suuruusluokaltaan 2-3 eur/100km

        Ennen näiden ehtojen täyttymistä vetyautolla ei ole mahdollisuuksia laajamittaiseen yleistymiseen. Erityisesti vedyn hinta ei edes optimistisimmissa skenaarioissa ole lähellekään tuota tasoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Todellisuuduessa vetyauto on täysin ylivoimainen."

        Palataan tähän sitten kun:
        - vedyn jakeluverkosto ja vetyautojen mallitarjonta on sanotaanko nyt siedettävä
        - vetyauton "polttoainekustannus" on suuruusluokaltaan 2-3 eur/100km

        Ennen näiden ehtojen täyttymistä vetyautolla ei ole mahdollisuuksia laajamittaiseen yleistymiseen. Erityisesti vedyn hinta ei edes optimistisimmissa skenaarioissa ole lähellekään tuota tasoa.

        Tuota päivää ei tule ja miksi pitäisi. Nykyinen sähkö aparaatti kulkee jo 2,5€ tuon ihan kohtuu sähkösopimuksella.


    • Anonyymi

      Sarlin on jälleenmyyjänä ja hoitaa asennukset, huollot ja ylläpidon jos joku haluaa investoida ja ostaa Hollantilaisen firman vedyn jakeluverkoston.
      Onhan se huikeaa, hihii!

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Anti-vety-trollitehtaan tuotanto on kovin heppoista kauraa.

      Vaikuttaa olevan paniikki puserossa kun tuollaisella vimmalla ponnetonta, nollaarvoista ja mihinkään mitään vaikuttamatonta propagandaansa trollailee.

      • Anonyymi

        Joo, vety tuskin autoilussa yleistyy. Vetypropagandaa kyllä pukkaa, onkohan joku jolla on oma lehmä ojassa?

        Vain se hymiöfoldausmegasaastepoju jaksaa joka päivä täällä. Mutta tässä vaiheessa kaikki taitavat hänelle jo nauraa...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, vety tuskin autoilussa yleistyy. Vetypropagandaa kyllä pukkaa, onkohan joku jolla on oma lehmä ojassa?

        Vain se hymiöfoldausmegasaastepoju jaksaa joka päivä täällä. Mutta tässä vaiheessa kaikki taitavat hänelle jo nauraa...

        ... jatkoa

        Uskoisin, että tämä höynähtänyt vetypojukin tajuaa, että ihmiset ovat laiskoja. Kun täyssähköautojen hinta laskee tavanomaisten alle kautta linjan, kukaan ei enää _viitsi_ mennä tankkaamaan, kun homma onnistuu kotona.

        Tankkauspakkoautoja ei pian juuri kukaan halua.

        Tuon lisäksi polttokennoautojen monimutkaisen tekniikan vuoksi ne tulevat olemaan aina merkittävästi kalliimpia kuin täyssähköautot. Ja huomattavasti kalliimpia käyttövoimaltaan ja huolloiltaan.

        Kaikki tuo sen jälkeen, kun vetyinfra saataisiin edes toimimaan. Mutta tätäkään ei näytä tapahtuvan.


    • Anonyymi

      Jokainen ymmärtää, että kun vetyauton hyötysuhde on 20 % ja sähköauton 70 % niin vetyauto ei tule olemaan koskaan vaihtoehto.

      • Anonyymi

        Niin pitäisi. Vety on tärkeä raaka-aine teollisuusessa mm ammoniakin valmistuksessa jota käytetään lannoiteteollisuudessa, että saadaan rehua ja hampurilaisia jne. Vedyn avulla voidaan valmistaa vähäpäästöisesti terästä, josta voidaan .....jne. Alumiininvalmistuksessa käytetään paljon sähköä, josta voidaan tehdä vaikka aikakone De Lorean. Sähköpiuhan siihen sähköautoonkin voidaan alumiinsta tehdä. Oikealle puhtaalle vedylle löytyy ottajia teollisuudessa, jos päästöihin tosissaan halutaan puuttua. Liikenteen päästöjen vähennykseen on jo keinot.


    • Anonyymi

      Niin se on tehnyt sopimuksen,hihihiii...

    • Anonyymi

      Ihan parasta, hihihiii

    • Anonyymi

      "Vaikuttaa olevan paniikki puserossa kun tuollaisella vimmalla ponnetonta, nollaarvoista ja mihinkään mitään vaikuttamatonta propagandaansa trollailee."

      Miksi sitten vetyautot eivät mene kaupaksi maailmalla jos se on sinusta niin hyvä tuote jääden siihen pyöreästi 0,0% autokannasta monen vuoden jälkeenkin? Onko myös monen maan vetyautojen myyntitilastot "trolleja"? Miksei edes aitoa hyvää keskustelua vedystä ole netissä monella eri vetypalstalla vähäisillä jäsenillään jos vetyautojen pitäisi tulevaisuudessa lyödä itsensä läpi.... kuten täyssähköautot ovat nyt tehneet? Miksi kaasuautotkaan eivät voittaneet täyssähköautoja 2010-luvun aikana vaikka vastaavat vetyautoja käytettävyydeltään?

      Ja narsistinen pilkka jatkuu kun tiedetään ettei hyvillä argumenteilla voiteta kansaa puolelleen, joten kriittisesti suhtautuviin on pakko iskeä epäasiallisella kirjoituksella kun ei muuta voida. Se vasta onkin onnetonta yläastetasoisen kakaran käytöstä kun ei voida myöntää häviötään ja epätoivoisesti vain tehdään vetyautoihin liittyvää propagandaa vaikka vetyautot on kansan mielestä tuotteena HUONO eikä niitä haluta ostaa missään maassa vetytankkausasemista huolitamatta. :D Jatka vain VALEHTELUA ja KIELTOTILAA kuten ennenkin.

      https://keskustelu.suomi24.fi/t/17233769/vetytalouden-kannattaminen-narsismin-piirteilla-

      https://keskustelu.suomi24.fi/t/17254273/vetyautojen-maarat-eri-maissa-prosentteina

      https://keskustelu.suomi24.fi/t/17679482/miksi-vetytankkausverkoston-maissa-vetyautot-ei-mene-kaupaksi

      https://keskustelu.suomi24.fi/t/18006801/vetyautosta-tarjotaan-surkeasti-autoliikkeessa-

      https://keskustelu.suomi24.fi/t/17752830/japani-on-epaonnistunut-vetytaloudessa-ja-vetyautoilussa-

      https://keskustelu.suomi24.fi/t/17743607/vetytekniikka-ei-kiinnosta-juuri-ketaan-

      https://keskustelu.suomi24.fi/t/18005410/vetyautoilijoiden-tuska-vedyn-hinta-nousee-sietamattomaksi-

      https://keskustelu.suomi24.fi/t/17224516/miten-ihmiset-saadaan-innostumaan-vetyautoista-suomessa

    • Anonyymi

      "Vetyautojen kennoteknologia otta avahvoja lisäharpauksia, samalla kun ne tulevat olemaan patteriautoja edullisempia vuoteen 2030 mennessä. Sen jälkeen kukaan ei halua ostaa ympäristötuholtaan dinosauruksen aikaisia s-autoja ja ottaa vielä riesakseen niiden käytön kurjuutta, rangefloppeja, arvon hurjia pudotuksia ja epävarmuutta."

      Kysyin aikaisemminkin mitä vetyteknisiä harppauksia on saatu oikeassa elämässä aikaan toisessa ketjussa vetyhondaan liittyen, mutta et siihen vaivautunut vastaamaan uskottavasti. Joten näyttöjä odotellessa. Harrastat taas tätä sananhelinää suurista hienoista tulevaisuuden näkymistä, mutta et osaa samaan aikaan myöskään vastata YKSITYISKOHTAISESTI ja myös USKOTTAVASTI että miten siihen voittokulkuun päästään. Olet suuruudenhulluus keisari ilman vaatteita.

      Kerta toisensa jälkeen monessa ketjussa väität täyssähköautoja "megasaasteeksi", mutta et pysty yhtään puolueetonta ympäristöraporttia lähettämään väitteesi tueksi. Et myöskään vastaamaan mikä auto sitten olisi se aidosti ympäristöystävällinen kertoen tarkan merkin ja mallin liittäen siihen myös ympäristöraportin mukaan. Olet kuin Trump joka väittää että vaalit on häneltä varastettu, mutta kun asiaa käsitellään jopa korkeinta oikeutta myöden eikä pystytä hänen väitteitään todistamaan todeksi, niin jatkat samaa TIETOISTA VALEHTELUA samaan tapaan kuin Trump. Käytät valhetta FUD aseena, koska tiedät että VETYAUTOT ovat HÄVINNEET kisan ja toivot epätoivoisesti käännettä.

      https://keskustelu.suomi24.fi/t/17241661/greenpeace-ei-nae-sahkoautoja-quotmegasaasteenaquot-

      https://en.wikipedia.org/wiki/Fear,_uncertainty,_and_doubt

      • Anonyymi

        Jos ja suuri jos saadaan vuoteen 2030 yksikin vetytankkauspiste. Sieltä saa sitä maakaasuvetyä. Polttoaineena se on kirjaimellisesti dinosaurusten ajalta.


    • Anonyymi

      Joko taas on tulossa helmat paukkuen?😫

    • Anonyymi

      Suomessa on paljon yrityksiä joilla on vastaavanlaisia yhteistyö- ja kumppanuussopimuksia ulkolaisten yritysten kanssa myynnistä, asennuksista ja huolenpidosta. Tuo ei kuitenkaan merkitse että niitä tulisi maahan ensimmäistäkään, vaan ulkolainen yritys on ulkoistanut kaikki toimintonsa suomalaiselle yritykselle, koska ei näe itselleen siitä olevan kuin pelkkä riski ja isot kulut.

    • Anonyymi

      On tämä kyllä todella ihanaa, hihihiii...

    • Anonyymi

      Hyvältä näyttää 👍

    • Anonyymi

      Muikeaa!!

    • Anonyymi

      Nyt on kyllä tosi huikeaa!!

    • Anonyymi

      Mahtava sopimus!!

    • Anonyymi

      Tämä on hienoa!

    • Anonyymi

      Niin se on tehnyt!

    • Anonyymi

      Hyvä Sarlin!

    • Anonyymi

      No nyt tulikin oikea jymypaukku!

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Upeaa!

    • Anonyymi

      Nyt näyttää erittäin hyvältä!

    • Anonyymi

      Loistavaa!

    • Anonyymi

      Loistava sopimus!

    • Anonyymi

      Loistavaa 👍

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Hulluinta on suunnitella jotain vetyverkostoa. Tankkausasemat eivät tarvitse tällaista, koska tankkaus voidaan tehdä konttiin rakennetusta säiliöstä, jota täydennetään säiliöautolla kuten muitakin polttoaineita.

        Putkiverkko on tarpeen vain SSAB:n Suomen ja Ruotsin tehtaiden yhdistämiseksi Perämeren rannoilla, koska vedyn käyttö olisi runsasta raudan valmistuksessa.


    • Anonyymi

      Hyviä vetyhommia.

    • Anonyymi

      Suloista 🤗

    • Anonyymi

      Hienoa.

    • Anonyymi

      Kiva juttu 👍

    • Anonyymi

      Erinomaista.

    • Anonyymi

      On se.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

      Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      138
      7705
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

      Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1925
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

      Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      25
      1900
    4. Miten meinasit

      Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      91
      1623
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

      Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      180
      1555
    6. Tunnekylmä olet

      En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      104
      988
    7. Oletko miten

      Valmis läheisyyteen?
      Ikävä
      49
      920
    8. Taisit sä sit kuiteski

      Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      4
      859
    9. Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme

      Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri
      Ikävä
      28
      820
    10. Muistatko hänen

      Tuoksunsa? Saako se sinut syttymään? ❤️‍🔥
      Ikävä
      33
      793
    Aihe