Suomessa nähdään vain Ukraina pelkässä hyvässä.
Mutta ei näitä Ukrainan ongelmia naapureiden kanssa.
Puola haluaa repiä Zelenskyin kunniamerkit rinnuksista?
22
225
Vastaukset 22
- Anonyymi00001
Puolalaiset itsekin tappelevat asiasta keskenään sillä Puolan pääministeri Donald Tusk vetosi Puolan ja Ukrainan välisen solidaarisuuden ja keskustelujen puolesta vaikka Karol Nawrocki kiukutteleekin Ukrainan armeijan yksikön nimeämisestä mielestään väärin,,,
- Anonyymi00002
Katsoin juuri Madventuresin venäjä jaksoa. Rantalan Riku siinä kertoi, että käydääs piipahtaa siellä neuvostoliiton rippeillä ja kurvasi Ladalla Ukrainaan...olipa köyhän näkönen paikka vuonna 2008
- Anonyymi00003
Riku otti kuppia ryssien kanssa ja kehui suhteita hohohoo.
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Riku otti kuppia ryssien kanssa ja kehui suhteita hohohoo.
Toppikset olivat enimmäkseen harmittomia vielä silloin.
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Toppikset olivat enimmäkseen harmittomia vielä silloin.
Samaa jengiä kuin nytkin, ei kansalainen voi kuin totella tai tehdä itsarin kun ollaan sodassa.
- Anonyymi00006
UKRAINA ON MAIMAN PAHAN MAA.
- Anonyymi00008
Ukraina on Eurooppaa tuhoava suuri ongelma.
- Anonyymi00007
Turkki polttanut päreensä Ukrainan sekoiluun ja kokee Ukrainan jo vaaraksi itselleen.
- Anonyymi00010
Se on hieno juttu, että saadaan Ukraina mukaan Euroopan Unioniin.
Täällä on jo enenstään Kreikassa olemassa samanlaiset kyriliset kirjaimistotkin. Ei tarvii Komissiossa kenenkään opetella ihan täysin uusia kirjaimia.- Anonyymi00011
KOKO KETJU TÄYTTÄ PASKAA-
Huumehörhö Anonyymi-ap;n johdolla-
Mulla on ketipinor 100mg ja propral 40mg ja venlafaxin 150mg ja xanor 1mg ja opamox 30mg
https://keskustelu.suomi24.fi/t/18719364/mulla-on-ketipinor-100mg-ja-propral-40mg-ja-venlafaxin-150mg-ja-xanor-1mg-ja-opamox-30mg
Ihan sama minulle kuka tahansa mutta ei hullu-tällä palstalla riehuisi-
- Anonyymi00012
Iskeekö Turkki Israeliin???
- Anonyymi00013
Putinistipersujen iltamatinea menossa.
- Anonyymi00014
Ukraina ei ainakaan häpeä natsi historiaansa kuten saksa.
- Anonyymi00015
Heh! Persuilla vielä vuosi aikaa myydä persettä kokoomukselle.
- Anonyymi00018
... ja sen jälkeen odottaa risumettä 🌲🌲🪓🌲🥰
- Anonyymi00016
Ysimillistä syytä käyttää!
- Anonyymi00021
Turkki ihan kypsä Zelenskyyn sekoiluun!
- Anonyymi00024
Zelenskyi on uhka mailmanrauhalle!
- Anonyymi00022
Koomikko on vastatuulessa!
- Anonyymi00023
Ukraina syyllinen Suomen velkaantumiseen.........
- Anonyymi00026
Zelenskyi on Euroopan vihollinen!
- Anonyymi00027
Hallitus voi tehdä työpaikkoja
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa611346Moottoripyöräonnettomuus
Mopomiitissä tapahtunut onnettomuus ja uutisointi. Ajoradan ylityksen vaarallisuudesta ei mitään uutisointia. Ei myöskää911028- 164937
Jos oikeasti haluat mies
Tiedät mitä on tehtävä. Luotan, että etenet jos haluat. En voi tehdä enää mitään kun ei ole numeroasi.105874Uusi ruokapaikka
Tuleeko Haapavedelle uusi lounaspaikka ,haetaan kokkia? Uusi firma kyseessä30863Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as25808Kerro minulle totuus
Minä haluan kuulla sen nyt. Kenen kanssa sinä olet nykyisin, ja miksi jätit minut? 🐒201772Hautakivien massapoisto aloitettu Härkökankaan vanhalla hautausmaalla kaikessa hiljaisuudessa!
Suomussalmen seurakunnan kirkkoneuvosto on tehnyt historiansa surullisimman päätöksen hautojen haltuunotosta ja raivauks46760Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu127714Miten sinä voit?
Kysytkö kukaan sitä sinulta? Olen huomannut, että jos kohtaa empaattisen ihmisen ja hän kysyy noin, saattaa padot murtua93707- 27704
Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.166625VILLISIKALAUMA TULOSSA IISALMEEN
Yle: Poliisi varoittaa Iisalmen keskustaa lähestyvästä villisikalaumasta Poliisi on pyytänyt Pohjois-Savossa Iisalmessa43616- 61602
Useita poliisiautoja kunnantalolla
Maijojen kyydissä tuttuja naamoja ja nyt kannetaan arkistolaatikoita autoihin. Nyt se on alkanut. Pidätykset.12585- 85548
On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit78530Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo187511sinulle....
Olen ymmärtänyt, ettei minua haluta enää takaisin. Mitään pahaa en koskaan halunnut sinulle. Ikävä että kuvittelit niin.75497- 55497