Vuosia sitten, kun harrastin juoksemista, minulla oli tapana ajaa kirkkaana kuutamoyönä autolla kauas metsään ja tehdä siellä juoksulenkki. Lähimpään asutukseen oli matkaa monesti 20 -30 km. Upea tunne, juosta kuutamolla kirkkaan tähtitaivaan alla, korkeat korpikuuset ympäröivät tietä. Itse koin olevani pieni. Aistit terävinä, jokainen risahdus nosti sykettä. Aivot tekivät jatkuvasti työtä havaitakseen ympäristöstä kaikki muutokset. Se ihana tunne, kun adrenaliini virtasi suonissa pelosta ja jännityksestä johtuen. Fyysinen ponnistus, jonka jälkeen ilma keuhkoissa tuntui todella raikkaalta hengittää. Kroppa tuntui lämpimältä kirpeällä pakkasella. Vastakohtana juoksulenkin jännitykselle tuli levollisuus ja raukeus autossa.
Nykyään kaipaan yhä joskus tuota tunnetta. Sitä hetkeä, kun tunsin olevani enemmän elossa.
Kuutamojuoksu erämaassa
Anonyymi-ap
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad671242- 42911
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että338709- 51661
- 112659
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116646- 51638
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38605- 76592
- 56574