Ihmettelen miksei palstalle ole tullut enempää rekisteröityneenä kirjoittajia. Nytkin palstalla on jo aika monia jotka kirjoittavat käyttämällä samaa nimimerkkiä, mutta rekisteröimätöntä. Sisäänkirjautuminen ei ole kovin haastava toimenpide joten pelkkää laiskuutta se ei ole.
Rekisteröityneenä kirjoittamalla saa kuitenkin enemmän huomioarvoa kirjoitukselleen, ja jos enemmänkin kirjoittaa ajatuksiaan, niin kymmenen viimeistä viestiä löytyy galleriasivun kautta (tämä siis hyvä asia silloin jos joku on pitänyt kirjoitustasi mielenkiintoisena hän todennäköisesti haluaa lukea muitakin kirjoituksiasi). Ja ainahan voi halutessaan kirjoittaa osan viesteistä jollain muulla nickillä, jos ei halua että niitä yhdistetään omaan rekisteröityyn nimimerkkiin (muistaa vaan kirjautua ulos välillä).
Lopuksi esimerkki viestistä joka varmasti olisi saanut enemmän lukijoita jos siinä olisi ollut iskevämpi otsikko ja se olisi kirjoitettu rekisteröityneenä (kirjoitushetkellä 188 lukukertaa):
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=107&conference=4500000000000630&posting=22000000011392962
rekisteröitymällä parempi näkyvyys
6
584
Vastaukset
- Regina
noitten syitten takia ei halua rekisteröityä!!
- myrkkynainen
En tajua sitä että vaikka olen rekistöröitynyt niin ei käyntikorttiani näy kuin harvoin kirjoituksissani?Kirjoittelen monella nimellä koska ei kirjautumiseni ole hyödyttänyt mitään.Olisi mukavaa jos aina olisi käyntikortti kun kirjoitan.Miksi sitä ei näy nimimerkkini perässä?
myrkkynainen kirjoitti:
En tajua sitä että vaikka olen rekistöröitynyt niin ei käyntikorttiani näy kuin harvoin kirjoituksissani?Kirjoittelen monella nimellä koska ei kirjautumiseni ole hyödyttänyt mitään.Olisi mukavaa jos aina olisi käyntikortti kun kirjoitan.Miksi sitä ei näy nimimerkkini perässä?
Rekisteröity nimimerkkisihän on "myrkkynainensuomi24fi". Jotta kirjoituksesi tulisivat näkyviin tuolla nickillä tulee sinun klikata oikealla yläkulmassa olevaa "kirjaudu sisään" linkkiä ja laittaa oikea tunnus ja salasana. Tämän jälkeen kaikki mitä kirjoitat ilmestyy reksiteröidyllä nickillä.
On huomattavaa että jos on jonkin aikaa tekemättä mitään, niin kirjautuu ulos automaattisesti, ja joutuu tekemään kirjautumisen uudelleen. Jos on kirjautuneena sisällä on "kirjaudu sisään" linkin tilalla "tervetuloa ...."- myrkkynainensuomi24fi
Cesar kirjoitti:
Rekisteröity nimimerkkisihän on "myrkkynainensuomi24fi". Jotta kirjoituksesi tulisivat näkyviin tuolla nickillä tulee sinun klikata oikealla yläkulmassa olevaa "kirjaudu sisään" linkkiä ja laittaa oikea tunnus ja salasana. Tämän jälkeen kaikki mitä kirjoitat ilmestyy reksiteröidyllä nickillä.
On huomattavaa että jos on jonkin aikaa tekemättä mitään, niin kirjautuu ulos automaattisesti, ja joutuu tekemään kirjautumisen uudelleen. Jos on kirjautuneena sisällä on "kirjaudu sisään" linkin tilalla "tervetuloa ...."Kiitos neuvosta.Taas tajuan enemmän.Kiitos!
- ihmiset olemme
myrkkynainensuomi24fi kirjoitti:
Kiitos neuvosta.Taas tajuan enemmän.Kiitos!
äärimmäisen tyhmiä!
- vastustaja
myrkkynainensuomi24fi kirjoitti:
Kiitos neuvosta.Taas tajuan enemmän.Kiitos!
taas kerran osoitit tyhmyytesi!älykkyysosamäärä.....?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101054
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82784Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat261570Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede14557- 65521
- 92499
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47486- 23443
- 46407
- 29405