rekisteröitymällä parempi näkyvyys

Ihmettelen miksei palstalle ole tullut enempää rekisteröityneenä kirjoittajia. Nytkin palstalla on jo aika monia jotka kirjoittavat käyttämällä samaa nimimerkkiä, mutta rekisteröimätöntä. Sisäänkirjautuminen ei ole kovin haastava toimenpide joten pelkkää laiskuutta se ei ole.

Rekisteröityneenä kirjoittamalla saa kuitenkin enemmän huomioarvoa kirjoitukselleen, ja jos enemmänkin kirjoittaa ajatuksiaan, niin kymmenen viimeistä viestiä löytyy galleriasivun kautta (tämä siis hyvä asia silloin jos joku on pitänyt kirjoitustasi mielenkiintoisena hän todennäköisesti haluaa lukea muitakin kirjoituksiasi). Ja ainahan voi halutessaan kirjoittaa osan viesteistä jollain muulla nickillä, jos ei halua että niitä yhdistetään omaan rekisteröityyn nimimerkkiin (muistaa vaan kirjautua ulos välillä).

Lopuksi esimerkki viestistä joka varmasti olisi saanut enemmän lukijoita jos siinä olisi ollut iskevämpi otsikko ja se olisi kirjoitettu rekisteröityneenä (kirjoitushetkellä 188 lukukertaa):
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=107&conference=4500000000000630&posting=22000000011392962

6

584

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Regina

      noitten syitten takia ei halua rekisteröityä!!

      • myrkkynainen

        En tajua sitä että vaikka olen rekistöröitynyt niin ei käyntikorttiani näy kuin harvoin kirjoituksissani?Kirjoittelen monella nimellä koska ei kirjautumiseni ole hyödyttänyt mitään.Olisi mukavaa jos aina olisi käyntikortti kun kirjoitan.Miksi sitä ei näy nimimerkkini perässä?


      • myrkkynainen kirjoitti:

        En tajua sitä että vaikka olen rekistöröitynyt niin ei käyntikorttiani näy kuin harvoin kirjoituksissani?Kirjoittelen monella nimellä koska ei kirjautumiseni ole hyödyttänyt mitään.Olisi mukavaa jos aina olisi käyntikortti kun kirjoitan.Miksi sitä ei näy nimimerkkini perässä?

        Rekisteröity nimimerkkisihän on "myrkkynainensuomi24fi". Jotta kirjoituksesi tulisivat näkyviin tuolla nickillä tulee sinun klikata oikealla yläkulmassa olevaa "kirjaudu sisään" linkkiä ja laittaa oikea tunnus ja salasana. Tämän jälkeen kaikki mitä kirjoitat ilmestyy reksiteröidyllä nickillä.

        On huomattavaa että jos on jonkin aikaa tekemättä mitään, niin kirjautuu ulos automaattisesti, ja joutuu tekemään kirjautumisen uudelleen. Jos on kirjautuneena sisällä on "kirjaudu sisään" linkin tilalla "tervetuloa ...."


      • myrkkynainensuomi24fi
        Cesar kirjoitti:

        Rekisteröity nimimerkkisihän on "myrkkynainensuomi24fi". Jotta kirjoituksesi tulisivat näkyviin tuolla nickillä tulee sinun klikata oikealla yläkulmassa olevaa "kirjaudu sisään" linkkiä ja laittaa oikea tunnus ja salasana. Tämän jälkeen kaikki mitä kirjoitat ilmestyy reksiteröidyllä nickillä.

        On huomattavaa että jos on jonkin aikaa tekemättä mitään, niin kirjautuu ulos automaattisesti, ja joutuu tekemään kirjautumisen uudelleen. Jos on kirjautuneena sisällä on "kirjaudu sisään" linkin tilalla "tervetuloa ...."

        Kiitos neuvosta.Taas tajuan enemmän.Kiitos!


      • ihmiset olemme
        myrkkynainensuomi24fi kirjoitti:

        Kiitos neuvosta.Taas tajuan enemmän.Kiitos!

        äärimmäisen tyhmiä!


      • vastustaja
        myrkkynainensuomi24fi kirjoitti:

        Kiitos neuvosta.Taas tajuan enemmän.Kiitos!

        taas kerran osoitit tyhmyytesi!älykkyysosamäärä.....?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1054
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      784
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      261
      570
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      14
      557
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      521
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      486
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      23
      443
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      46
      407
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      29
      405
    Aihe