Sattui ihan silmääni

Isoäitikkä

kun luin taas pienen tauon jälkeen tämän Savonlinna-sivun tekstejä.

Keskenään ovat taas tietyt vesselit täällä peistä kalisuttaneet ja paitsi toisiinsa, myös sivullisiin ovat koettaneet osua ilmaan reikiä huitoessaan.

Tapanahan Savonlinnassa on riidellä ja kinastella, niin kuin kaupungissa kuin kaupungissa, mutta jotenkin minusta tuntuu, että varsinkin savolais- ja karjalaisviritteisillä ihmisillä tuntuisi olevan tarve saada aina vain viimeinen sana. Ja se olisi kinastelun itse tarkoitus ja ainoa syy aloittaa ylipäätänsä kinastelu.

Mitä mieltä muut asiallisesti tälle palstalle tekstejään esiin tuovat ihmiset ovat tästä asiasta?

Onko Savonlinnasta vihdoin tullut kaavailtu viihdekeskus tämänkin sivuston avustuksella ja kautta, ja toimiiko tämä sivusto todella keskusteluareenana siitä, miten Savonlinnaa kaupunkina voisi tosiaan kehittää tavoitteen suuntaisesti, nimittäin viihdekeskukseksi muutenkin, kuin tarjoamalla tällä sivustolla kansalaisten luettaviksi heitä viihdyttäviä kirjoitelmia?

Ja siitä ovatko kirjoitukset todella viihdyttäviä, jolloin ne voisi hyvällä omalla tunnolla liittää tavoitteeseen Savonlinnasta viihdekeskus vai vain huvittavia, jolloin Savonlinnasta tulisi maanlaajuisesti pikkuhiljaa naurunalainen paikka, jonne jopa ulkoavaruudesta singahtavat eliöt ovat nyt päässeet tutustumaan sivuston parina viime päivänä esiintyessä itselleen epäedullisessa valossa eli tylsimmillään vain varttuvien nuorten keskinäisen kiukuttelun areenana.





Olen hyvin huolissani tämän sivuston imagosta.

12

1315

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Höpöhöpö

      Rouva se jaksaa naurattaa:D Joku viaton palstalainen saattaa jopa uskoakkin noita juttujasi. Tämä on taas malliesimerkki siitä, miten ensin ensin aiheutetaan kaaosta ja sen jälkeen tullaan "tauon" jälkeen ihmettelemään, että mitäs täällä hillutaan:D Aloitetaan kirjoitus asiallisesti ja loppuun piilotetaan pikkainen provo, jolloin palstan vakio kiukutteliat intoutuvat varmasti kommentoimaan ja sitä sitä myötä myös puskahuutelijat ja isoäitikkä kaikkine nimimerkkeineen, joita on todellakin monta...Ja taas mamma nauraa partaansa kun ketju venyy ja venyy:)

      • Isoäitikkä

        miksi tauon-sana on pantu lainausmerkkeihin?
        Eivät minun tekstini mitään uskonkappaleita ole, mutta olen pahoillani, jos minun luullaan sekaantuneen esimerkiksi parin viimepäiväisen mellastuksen tuoksinaan.

        Kyllä minun kirjoitustyylini pitäisi älykkään ihmisen erottaa varttuvien nuorten kirjoituksista.

        Minä... en tiedä mitä sanoa...koska minut on asetettu nyt epäilyksenalaiseksi asiaan, johon en ole syyllinen.


      • Höpöhöpö
        Isoäitikkä kirjoitti:

        miksi tauon-sana on pantu lainausmerkkeihin?
        Eivät minun tekstini mitään uskonkappaleita ole, mutta olen pahoillani, jos minun luullaan sekaantuneen esimerkiksi parin viimepäiväisen mellastuksen tuoksinaan.

        Kyllä minun kirjoitustyylini pitäisi älykkään ihmisen erottaa varttuvien nuorten kirjoituksista.

        Minä... en tiedä mitä sanoa...koska minut on asetettu nyt epäilyksenalaiseksi asiaan, johon en ole syyllinen.

        ihan varmasti tiedät:D Kirjoitustyylisi paljastaa sinut, vaikka hyvin sitä yrität muunnella...olet perin evil grandmama! Jos olisit taukoa pitänyt, et tietäisi miekkailu asioista mitään! Minä en luule sinun sekaantuneen mihinkään, minä tiedän!


      • Isoäitikkä
        Höpöhöpö kirjoitti:

        ihan varmasti tiedät:D Kirjoitustyylisi paljastaa sinut, vaikka hyvin sitä yrität muunnella...olet perin evil grandmama! Jos olisit taukoa pitänyt, et tietäisi miekkailu asioista mitään! Minä en luule sinun sekaantuneen mihinkään, minä tiedän!

        tässä eräänä päivänä näin eriskummallista miekkailua, mutta onneksi sellainen riiviömäinen meno poistettiin tältä palstalta, jotteivät lapsenlapseni sitä päässeet näkemään.

        Minulla on postini hoidettavana, mutta ei pidä kuvitella, että aina olisin suorittamassa myöskään erästä toista tehtävääni, jota jopa kutsun missioksi.

        Minä vanhana ihmisenä väsyisin, jos minun joka päivä pitäisi olla varjelemassa nuorisoa tietyiltä perversioilta, joita tällä palstalla esiintyy. Jätän mielihyvin sen tehtävän näiden eksyneitten varhaisnuorten vanhemmille tai mieluummin nuorten omaan älykkyyteen luottaen heille itselleen.

        Minä uppoudun kyllä muuhunkin työhöni välillä kuin näiden sivujen tarkkaan tutkimiseen, mistä kyllä on ollut ilmeistä hyötyä kartoittaessani nettiriippuvaisuuden eri ilmenemismuotoja.


      • Höpöhöpö
        Isoäitikkä kirjoitti:

        tässä eräänä päivänä näin eriskummallista miekkailua, mutta onneksi sellainen riiviömäinen meno poistettiin tältä palstalta, jotteivät lapsenlapseni sitä päässeet näkemään.

        Minulla on postini hoidettavana, mutta ei pidä kuvitella, että aina olisin suorittamassa myöskään erästä toista tehtävääni, jota jopa kutsun missioksi.

        Minä vanhana ihmisenä väsyisin, jos minun joka päivä pitäisi olla varjelemassa nuorisoa tietyiltä perversioilta, joita tällä palstalla esiintyy. Jätän mielihyvin sen tehtävän näiden eksyneitten varhaisnuorten vanhemmille tai mieluummin nuorten omaan älykkyyteen luottaen heille itselleen.

        Minä uppoudun kyllä muuhunkin työhöni välillä kuin näiden sivujen tarkkaan tutkimiseen, mistä kyllä on ollut ilmeistä hyötyä kartoittaessani nettiriippuvaisuuden eri ilmenemismuotoja.

        on kääntymässä itseäsi vastaan! Et ole ainoa, joka osaa vaania ja analysoida...löydän ja tunnistan sinut helposti!


      • Isoäitikkä
        Höpöhöpö kirjoitti:

        on kääntymässä itseäsi vastaan! Et ole ainoa, joka osaa vaania ja analysoida...löydän ja tunnistan sinut helposti!

        koko eilisen päivän aikana ja edellisen iltapäivän aikana kirjoitettujen tekstien perusteella, että minä olen ollut kenties epäilyksenalainen tämän palstan tason alentamiseen, missä tapauksessa höpöhöpöä kirjoittavan kohdalla ei tarvitse muutenkaan olla huolissaan.

        Vaania ... vaanimiseen minulla on liian painavat askeleet, sillä niin monenlaiset huolet sivuston tasosta huolettavat minua, että jos olen lähelläkään esimerkiksi tätä sivustoa, askeleitteni aiheuttama jyrinä kuullaan, jos sitä on tarve kuulla. Analysointiin minulla ei ole lahjoja. Onko sinulle niitä tuotu?


    • Vai sattui mummia ihan silmään ja sitä piti tänne tulla kertomaan?

      Otapa kuule vaikka käärö ja valele se kylmällä vedellä taikka sitten jääkuutioilla. Sitten haudutat silmääsi siinä semmosen kuustoista päivää nin johan toimii silmä taas jos sattuu sulamaan.

      Voit myös kokeilla räväyttää iirikseen laastaria. Hansaplastia sellainen kymmenen sentin kerros silmänvalkuaiseen niin johan auttaa. Tässä haittapuolena on se, ettet näe toisella silmällä mitään viikkoon.

      Kolmas hyvä keino on käyttää apuna käänteisteoriaa. Eli jos silmä on oikein oikein kipiä ja mummelia koskee ihan älyttömästi niin pitää keksiä joku varokeino joka koskee vielä enemmän.

      Tähän tarkoitukseen on keksitty esimerkiksi sirkkeli. Siihen kun jysäytät kuule etusormen sillä tavoin että se singahtaa seinälle niin koskee kuule varmasti enemmän kuin silmään.

      Kokeilepa GRANNY noita keinoja mitä Savonsetä sinulle neuvoi. Jo on kumma ja ihmetys jos vielä perjantai-aamuna mummelilla silmät karsastaa.

      • Höpöhöpö

        edelliseen kirjoittajaan ja tällä kertaa vaatteet päällä!


      • Isoäitikkä
        Höpöhöpö kirjoitti:

        edelliseen kirjoittajaan ja tällä kertaa vaatteet päällä!

        hyvä (?) höpöhöpö olen hyvin mielissäni. Moraaliset arvosi kyllä pikku hiljaa ovat nousussa. Hiljaa hyvä tulee.


      • Höpöhöpö kirjoitti:

        edelliseen kirjoittajaan ja tällä kertaa vaatteet päällä!

        Milloinkas sinä sitten olet "yhtynyt" ilman vaatteita?


      • hampaaseen

        jos sitä sun hammastikkua voi yleensä miekaksi kutsua. Haluasin sen mummoni tekareiden puhdistukseen.


      • muuta
        Höpöhöpö kirjoitti:

        edelliseen kirjoittajaan ja tällä kertaa vaatteet päällä!

        vetoketjut ja napit on yleinen ilmiö vaatteissa.


    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1965
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1053
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      114
      1046
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      757
    5. 52
      704
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      32
      643
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      608
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      557
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      482
    Aihe