Mikä Tapanin lauluista on koskettanut henkilökohtaisesti juuri sinua kaikista eniten ?
Koskettavin laulu ?
16
652
Vastaukset
- OK.
Vaeltaja tai Tomu. Tai ehkä sittenkin Elämäni laulukirja.
- Tapsulin laulu
Ei ole mieliartistini muutenkaan. Justiinax on saanut aikaan sen muita artisteja moittiessaan, että tunnen suurta vastenmielisyyttä Tapsulia kohtaan!
Kylläpä olet lapsellinen. Ei kai sun Tapsaa tarvi inhota, jos mä en tykkää jostain tietyistä artisteista, joista sä ehkä pidät. Sehän on mun mielipiteeni, ei Tapsan !
- En minä
Justiinax kirjoitti:
Kylläpä olet lapsellinen. Ei kai sun Tapsaa tarvi inhota, jos mä en tykkää jostain tietyistä artisteista, joista sä ehkä pidät. Sehän on mun mielipiteeni, ei Tapsan !
kun jatkuvasti olet muita artisteja morkkaamassa, myös niitä, joita en itsekään pidä, mutta etkö sä voisi lopettaa tuollaisen ja Tapsuliinisi ylenmääräisen kehuskelun. Se saa aikaan inhon sun suosikkiasi kohtaan ihan totaalisesti!
En minä kirjoitti:
kun jatkuvasti olet muita artisteja morkkaamassa, myös niitä, joita en itsekään pidä, mutta etkö sä voisi lopettaa tuollaisen ja Tapsuliinisi ylenmääräisen kehuskelun. Se saa aikaan inhon sun suosikkiasi kohtaan ihan totaalisesti!
Voitko sä sitten ystävällisesti kertoa, että mitä sä sallit mun tänne sitten kirjoittaa?
- muitten artistien
Justiinax kirjoitti:
Voitko sä sitten ystävällisesti kertoa, että mitä sä sallit mun tänne sitten kirjoittaa?
moittiminen kokonaan. Kehu sitten Tapsuliasi miten paljon tahansa tällä palstalla, mutta on tosi hölmöä, että jatkuvasti moitit muita artisteja, jotka eivät ole sinun makuusi.
- Anonyymi
muitten artistien kirjoitti:
moittiminen kokonaan. Kehu sitten Tapsuliasi miten paljon tahansa tällä palstalla, mutta on tosi hölmöä, että jatkuvasti moitit muita artisteja, jotka eivät ole sinun makuusi.
Anniina
Niitä on niin monta ,että en taida kaikkia lähtä tähän luettelemaan listasta tulis niin pitkä, kun en pysty yhtä tai kahta, tai edes vaan muutamaa siitä valitsemaan.
- kirjaimellisesti
Koko äijä "koskettaa" kun koskee sen olemus sekä musiikki niin ettei kestä kuunnella ;D
- K.Jajava
Joko "Ei kauempaa" tai "Hän mennyt on". Lyriikka punottu koskettavaan melodiaan. Lepää rauhassa, Donnerin Otto! :(
- ManneVan
Olen Transsu Nieminen.
- Anonyymi
Minä tein luojalle laulun
- Anonyymi
https://m.youtube.com/watch?v=3IDHqLr-O5c
Sitä voi esittää vaikka jollekin kauniille. Ei just muille. - Anonyymi
Äidin lämmin laulu
- Anonyymi
Tapsan kaikki laulut on ihan perseestä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1609235Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde492829Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja312607- 572541
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1971935- 981862
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai241806Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä501341Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1091217- 281201