*****************************************
~~Putoilevia kastepisaroita
terälehdillä
painan pehmeille huulillesi
jäähyväissuudelman~~
http://www.youtube.com/watch?v=gafkWAiOahA&feature=related
******************************************
~~ jäähyväisssuudelma ~~
15
552
Vastaukset
Joskus minäkin tämän oikeasti
kokenut,ja raskaita...eräänlaisen
kuoleman suudelmaa - elävänä.
Haluan iloisen pomppivan
tiikerin yöliidolle.- tiiger-66
tämä ero on ollunna
niin raastavaa,,,,,
,,,,,,,
,,ollaan ja ei olla oltu,,,,
,,,,,,,,,
,,,nyt on tultu suhteessamme
loppusuoralle,,,,,,
,,,,,,,,
,,,tää satuttaa,
kun on tunteita, mutta kun ei toimi
kailta osin,,se tärkein puuttuu,,,!!
,,,,
,,,,mut jäähyväsisuudelma oli
niin kaunis ja herkkä,,,
,,,,,,,,,
,,ihan menee kylmät väreet,,,,,,
,,,,,,,,
,,ihan just se tuntuu kuolemalta,
,,,,,,,,,
,,mut elämä jatkuu,,,,,
,,,,,,,,,,,
,,ja oon niin äärettömän kiitollinen,
kun sain rakastaa,,,,,,
,,,,,,,,,,,
,,ja rakastan edelleenkin,,,,
,,,,,,,,
,, dolan, kyllä se tästä,,
,,,,,,,,hymyilee**
,,aamulla en tiennyt, itkeäkö vai nauraa,,,
,,ja niimpä tein vuortellen molempia,,
,,,,,,,,,
,,,kiitos sulle rakas ystävä~~
Sinäkin oot selvinnyt,
niin miksi en minäkin,,,
,,,,uskon huomiseen
uskon kauneuteen,
jonain päivänä olen valmis
kohtaamaan rakkaani,
maailmansa~~
- baljon b-kirjaimia:)
*****
marraskuinen pakkanen
ehti
jäädyttää kastepisarat
ennen niiden ehtimistä
kuihtuville terälehdille
pakkasesta huolimatta
huulesi ovat lämpimät
kuten suudelmasikin
sääli, että jäähyväis...
*****- tiiger-66
Rakkauden puutarhassa
on ikuinen kesä,,,
,,,siellä kukkii
ja tuoksullaan hurmaa
aina ruusut,,,,,,
,,,,,,,,,,,
,,ja huuleni aina
kuumat,,,,,,,,
,,,,,,,,
,,ja pehmeät,,,,
,,,,,,,,,
,,,erittäin kaunis voi olla
ja se olikin,,
jäähyväissuudelma,,,
,,,,,,,,,,,,
,,,,,,sulle hyvää yötä,,
,,,,,,,,
,,,,,,,ja lentopusu>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>>>>> - baljon b-kirjaimia:)
tiiger-66 kirjoitti:
Rakkauden puutarhassa
on ikuinen kesä,,,
,,,siellä kukkii
ja tuoksullaan hurmaa
aina ruusut,,,,,,
,,,,,,,,,,,
,,ja huuleni aina
kuumat,,,,,,,,
,,,,,,,,
,,ja pehmeät,,,,
,,,,,,,,,
,,,erittäin kaunis voi olla
ja se olikin,,
jäähyväissuudelma,,,
,,,,,,,,,,,,
,,,,,,sulle hyvää yötä,,
,,,,,,,,
,,,,,,,ja lentopusu>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>>>>>*****
nukuin hyvin
katsellen kauniita unia
lentosuukkosi
minut tuuditti
takaisin menneeseen
aikaan jonka
luulin kadonneen
enkeli taivaassa
nyt hymyilee
pudotellen
valkoista
enkelilunta
syksyn pimeyteen
*****
kiitos!!!
muutama sana sulta vain
voimia herätä
niistä sain :):) - tiiger-66
baljon b-kirjaimia:) kirjoitti:
*****
nukuin hyvin
katsellen kauniita unia
lentosuukkosi
minut tuuditti
takaisin menneeseen
aikaan jonka
luulin kadonneen
enkeli taivaassa
nyt hymyilee
pudotellen
valkoista
enkelilunta
syksyn pimeyteen
*****
kiitos!!!
muutama sana sulta vain
voimia herätä
niistä sain :):)koskettavaa,,
,,ja kaunista,,
,,,yhdessä jaksamme,
runoilemme ja uskomme
kauniiseen huomiseen~~
,,,,,,,
,,,, iloa ja valoa
perjantaipäevääsi~~
lämmöllä tigru**
Hän mennyt on.
Ei iäksi.
Suutelen ilmaa vielä.
Odotan.
Runosi sai ajatukset liikkeelle.
Kiitos.- aamuinen kävijä
Kuinka kauas hän on mennyt ?
Milloin palaa ? - tiiger-66
suudelma,,,,
sun kotkasi lento,,
vei hänet niin kauas,,
,,monen meren taa
mutta sieltä kotka taas
saapuu uljaasti lentäen
luokses,,,
,,,ja tervetuliaissuudelma
tulinen~~
kiitos Gitta,
hyvää weekend** :)
rakkaudella~~
- Mysteriet
Täällä ei saa kirjoittaa noin kauniisti!
Se sanotaan tuolla ohjesivulla (s. 3765,5) =)
"Joka hieman puolenyön jälkeen kirjoittaa niin kauniin runon että lukijalta meinaa mennä kahvi eli tee väärään kurkkuun... jne... jne... plaa... plaa... plaa...
Älköön häntä kuitenkaan tästä tuomittako tahi ankarasti moitittako, vaan näyttettäköön hänelle valo jota kohti kulkea... plaa... plaa... jne..."
Nih kerta ;D
Ihana- tiiger-66
höh, se oli se tigruntassu
joka raapi,,,raapi,,,ja,,
,,,,kynnet verillä,,
,,,,,kyyneleet valuen,,
,,,,jäähyväissuudelma,,
,,,,,,kun luin
,,mä ensin kirkaisin,,,
,,,pelosta,,,,,
,,,,,,,,,,oikeesti,,
,,,,,säikytellä rauhallisii
tigruja,,,
,,,,,,
,,,,,,,ja sit huokaisin
helpotuksesta,,,,,,,
,,,,,
,,sanamysi,,oot ihan mahoton!!
,,,,,,,
,,,,mistä sä keksitkin,,,
,,,,,,
,,,*hymyilee*
,,,,,
ihana ystävä** :)
,,,,,,,,,,,
- lindalinda1
erot eivät milloinkaan ole helppoja,
oli tunteita tai ei. Rakkaus antaa, rakkaus kan-
taa ja rakkaus anteeksi antaa.
Nytkin lyhyellä runollasi kerrot sen olennaisen,
jäähyväistunnelman herkkyyden ja satuttavuuden.
Kaunista kaipausta, kaunistakin voi olla ero.- tiiger-66
,,,,tää on ollunna
nin raastavaa,,,,,
,,,,,,,
,,mutta nyt se alkaa
olla takanapäin,,
,,,,,,,
,,ei niitä suhteita voi
katkaista tosta vaan,,naks*
,,,,,
,,,tärkeää toi anteeks anto,,
,,,,ja et on asiat selvitetty,,,
,,,,,,,
,,et ei jää kaivelemaan,,
,,,,,kyllä se tästä,
iso kiitos ja hyvää weekend** :)
Joka niin pieni,
kätkee itseensä - kaiken
Vasta sitten sen huomaa,
kun alas putoaa - pirstaleina
"jäähyväissuudelma"
viileä tunteeton
pois on lämpö,,,
pois on menny,,,
Tänää tuo syön ollunna jotennii
herkistynny,,,,mitää liee,,,,,,
alkaako sataa oikein kunnolla.
"terälehdille"
Tekis niin miel,,,,,perhoslaatarilla
,,,,tulla paikkaa sitä syvää pistohaavaa.
laulaa yks laulu,,,,
"Pääskyemo räystään alle pesän rakentaa,
poikasiaan siellä hän hellin hoivaajaa.
Antaa ruokaa jokaiselle ja kun hämärtää,
peitteheksi siivet levittää"
Päivä jo hämärtyy illan syliin
lämpöä Sinulle Liisa toivotta- tiiger-66
voi liisa,,
,,se kultainen ajatuksesi jo,,,
,,,,,,,perhoslaastarii,,
,,,se rakkaus,,
,,haavojain sivelee,,
,,,,,,,
,,parantaa,,,
,,,,,,,,
,,,"Pääskyemo räystään alle pesän rakentaa,
poikasiaan siellä hän hellin hoivaajaa.
Antaa ruokaa jokaiselle ja kun hämärtää,
peitteheksi siivet levittää"
,,,,,,,,,,
,,loistavaa,,,,,
,,oon sanaton tästä
kaikesta kauneudesta,,,,,,,
,,,,,,,,mitä osakseni teiltä saan,,,
,,,,,,,,,,,nöyrä kiitos~~
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä681889- 1231354
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1311320- 1401064
- 101927
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten344862Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82744Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55684Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50663Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67654