~~ jäähyväisssuudelma ~~

tiiger-66

15

552

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Joskus minäkin tämän oikeasti
      kokenut,ja raskaita...eräänlaisen
      kuoleman suudelmaa - elävänä.

      Haluan iloisen pomppivan
      tiikerin yöliidolle.

      • tiiger-66

        tämä ero on ollunna
        niin raastavaa,,,,,
        ,,,,,,,
        ,,ollaan ja ei olla oltu,,,,
        ,,,,,,,,,
        ,,,nyt on tultu suhteessamme
        loppusuoralle,,,,,,
        ,,,,,,,,
        ,,,tää satuttaa,
        kun on tunteita, mutta kun ei toimi
        kailta osin,,se tärkein puuttuu,,,!!
        ,,,,
        ,,,,mut jäähyväsisuudelma oli
        niin kaunis ja herkkä,,,
        ,,,,,,,,,
        ,,ihan menee kylmät väreet,,,,,,
        ,,,,,,,,
        ,,ihan just se tuntuu kuolemalta,
        ,,,,,,,,,
        ,,mut elämä jatkuu,,,,,
        ,,,,,,,,,,,
        ,,ja oon niin äärettömän kiitollinen,
        kun sain rakastaa,,,,,,
        ,,,,,,,,,,,
        ,,ja rakastan edelleenkin,,,,
        ,,,,,,,,
        ,, dolan, kyllä se tästä,,
        ,,,,,,,,hymyilee**
        ,,aamulla en tiennyt, itkeäkö vai nauraa,,,
        ,,ja niimpä tein vuortellen molempia,,
        ,,,,,,,,,
        ,,,kiitos sulle rakas ystävä~~
        Sinäkin oot selvinnyt,
        niin miksi en minäkin,,,
        ,,,,uskon huomiseen
        uskon kauneuteen,
        jonain päivänä olen valmis
        kohtaamaan rakkaani,
        maailmansa~~


    • baljon b-kirjaimia:)

      *****

      marraskuinen pakkanen
      ehti
      jäädyttää kastepisarat

      ennen niiden ehtimistä
      kuihtuville terälehdille

      pakkasesta huolimatta
      huulesi ovat lämpimät
      kuten suudelmasikin

      sääli, että jäähyväis...

      *****

      • tiiger-66

        Rakkauden puutarhassa
        on ikuinen kesä,,,
        ,,,siellä kukkii
        ja tuoksullaan hurmaa
        aina ruusut,,,,,,
        ,,,,,,,,,,,
        ,,ja huuleni aina
        kuumat,,,,,,,,
        ,,,,,,,,
        ,,ja pehmeät,,,,
        ,,,,,,,,,
        ,,,erittäin kaunis voi olla
        ja se olikin,,
        jäähyväissuudelma,,,
        ,,,,,,,,,,,,
        ,,,,,,sulle hyvää yötä,,
        ,,,,,,,,
        ,,,,,,,ja lentopusu>>>>>>>>>>>>>

        >>>>>>>>>>>>>>>>


      • baljon b-kirjaimia:)
        tiiger-66 kirjoitti:

        Rakkauden puutarhassa
        on ikuinen kesä,,,
        ,,,siellä kukkii
        ja tuoksullaan hurmaa
        aina ruusut,,,,,,
        ,,,,,,,,,,,
        ,,ja huuleni aina
        kuumat,,,,,,,,
        ,,,,,,,,
        ,,ja pehmeät,,,,
        ,,,,,,,,,
        ,,,erittäin kaunis voi olla
        ja se olikin,,
        jäähyväissuudelma,,,
        ,,,,,,,,,,,,
        ,,,,,,sulle hyvää yötä,,
        ,,,,,,,,
        ,,,,,,,ja lentopusu>>>>>>>>>>>>>

        >>>>>>>>>>>>>>>>

        *****

        nukuin hyvin
        katsellen kauniita unia

        lentosuukkosi
        minut tuuditti

        takaisin menneeseen
        aikaan jonka
        luulin kadonneen

        enkeli taivaassa
        nyt hymyilee

        pudotellen
        valkoista
        enkelilunta
        syksyn pimeyteen

        *****

        kiitos!!!
        muutama sana sulta vain
        voimia herätä
        niistä sain :):)


      • tiiger-66
        baljon b-kirjaimia:) kirjoitti:

        *****

        nukuin hyvin
        katsellen kauniita unia

        lentosuukkosi
        minut tuuditti

        takaisin menneeseen
        aikaan jonka
        luulin kadonneen

        enkeli taivaassa
        nyt hymyilee

        pudotellen
        valkoista
        enkelilunta
        syksyn pimeyteen

        *****

        kiitos!!!
        muutama sana sulta vain
        voimia herätä
        niistä sain :):)

        koskettavaa,,
        ,,ja kaunista,,
        ,,,yhdessä jaksamme,
        runoilemme ja uskomme
        kauniiseen huomiseen~~
        ,,,,,,,
        ,,,, iloa ja valoa
        perjantaipäevääsi~~

        lämmöllä tigru**


    • Hän mennyt on.
      Ei iäksi.
      Suutelen ilmaa vielä.
      Odotan.

      Runosi sai ajatukset liikkeelle.
      Kiitos.

      • aamuinen kävijä

        Kuinka kauas hän on mennyt ?

        Milloin palaa ?


      • tiiger-66

        suudelma,,,,
        sun kotkasi lento,,
        vei hänet niin kauas,,
        ,,monen meren taa
        mutta sieltä kotka taas
        saapuu uljaasti lentäen
        luokses,,,
        ,,,ja tervetuliaissuudelma
        tulinen~~

        kiitos Gitta,
        hyvää weekend** :)

        rakkaudella~~


    • Mysteriet

      Täällä ei saa kirjoittaa noin kauniisti!

      Se sanotaan tuolla ohjesivulla (s. 3765,5) =)

      "Joka hieman puolenyön jälkeen kirjoittaa niin kauniin runon että lukijalta meinaa mennä kahvi eli tee väärään kurkkuun... jne... jne... plaa... plaa... plaa...
      Älköön häntä kuitenkaan tästä tuomittako tahi ankarasti moitittako, vaan näyttettäköön hänelle valo jota kohti kulkea... plaa... plaa... jne..."

      Nih kerta ;D

      Ihana

      • tiiger-66

        höh, se oli se tigruntassu
        joka raapi,,,raapi,,,ja,,
        ,,,,kynnet verillä,,
        ,,,,,kyyneleet valuen,,
        ,,,,jäähyväissuudelma,,
        ,,,,,,kun luin
        ,,mä ensin kirkaisin,,,
        ,,,pelosta,,,,,
        ,,,,,,,,,,oikeesti,,
        ,,,,,säikytellä rauhallisii
        tigruja,,,
        ,,,,,,
        ,,,,,,,ja sit huokaisin
        helpotuksesta,,,,,,,
        ,,,,,
        ,,sanamysi,,oot ihan mahoton!!
        ,,,,,,,
        ,,,,mistä sä keksitkin,,,
        ,,,,,,
        ,,,*hymyilee*
        ,,,,,
        ihana ystävä** :)
        ,,,,,,,,,,,


    • lindalinda1

      erot eivät milloinkaan ole helppoja,
      oli tunteita tai ei. Rakkaus antaa, rakkaus kan-
      taa ja rakkaus anteeksi antaa.

      Nytkin lyhyellä runollasi kerrot sen olennaisen,
      jäähyväistunnelman herkkyyden ja satuttavuuden.
      Kaunista kaipausta, kaunistakin voi olla ero.

      • tiiger-66

        ,,,,tää on ollunna
        nin raastavaa,,,,,
        ,,,,,,,
        ,,mutta nyt se alkaa
        olla takanapäin,,
        ,,,,,,,
        ,,ei niitä suhteita voi
        katkaista tosta vaan,,naks*
        ,,,,,
        ,,,tärkeää toi anteeks anto,,
        ,,,,ja et on asiat selvitetty,,,
        ,,,,,,,
        ,,et ei jää kaivelemaan,,
        ,,,,,kyllä se tästä,
        iso kiitos ja hyvää weekend** :)


    • Joka niin pieni,
      kätkee itseensä - kaiken

      Vasta sitten sen huomaa,
      kun alas putoaa - pirstaleina

      "jäähyväissuudelma"

      viileä tunteeton
      pois on lämpö,,,
      pois on menny,,,

      Tänää tuo syön ollunna jotennii
      herkistynny,,,,mitää liee,,,,,,
      alkaako sataa oikein kunnolla.

      "terälehdille"

      Tekis niin miel,,,,,perhoslaatarilla
      ,,,,tulla paikkaa sitä syvää pistohaavaa.
      laulaa yks laulu,,,,
      "Pääskyemo räystään alle pesän rakentaa,
      poikasiaan siellä hän hellin hoivaajaa.
      Antaa ruokaa jokaiselle ja kun hämärtää,
      peitteheksi siivet levittää"

      Päivä jo hämärtyy illan syliin
      lämpöä Sinulle Liisa toivotta

      • tiiger-66

        voi liisa,,
        ,,se kultainen ajatuksesi jo,,,
        ,,,,,,,perhoslaastarii,,
        ,,,se rakkaus,,
        ,,haavojain sivelee,,
        ,,,,,,,
        ,,parantaa,,,
        ,,,,,,,,
        ,,,"Pääskyemo räystään alle pesän rakentaa,
        poikasiaan siellä hän hellin hoivaajaa.
        Antaa ruokaa jokaiselle ja kun hämärtää,
        peitteheksi siivet levittää"
        ,,,,,,,,,,
        ,,loistavaa,,,,,
        ,,oon sanaton tästä
        kaikesta kauneudesta,,,,,,,
        ,,,,,,,,mitä osakseni teiltä saan,,,
        ,,,,,,,,,,,nöyrä kiitos~~


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      68
      1889
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1354
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      131
      1320
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1064
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      927
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      344
      862
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      744
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      684
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      663
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      654
    Aihe