Hyvä kommentti asuntokaupasta !!

Loistavaa

Uusimaan tekstaripalstalla kirjoitus jossa todetaan asuntokaupan nyt elpyvän koska välittäjät tyytyvät pienempään prosenttiin MYYJÄN OMAISUUDESTA !!!! Siis ei voi kirjoittaja oikeampaan enää osua, kyse on juuri siitä että välittäjä ottaa osan TOISEN OMAISUUDESTA !! Tätä ihmiset eivät tajua vaan antavat omaisuudestaan siivun näille tyhjäntoimittajille, miksi ??? Itse olen tehnyt 3 kiinteistökauppaa ja kaikki ILMAN VÄLITTÄJIÄ , loistavasti ovat onnistuneet. Ja jatkossakin toimin näin, en ymmärrä miksi nämä ulkopuoliset hääräävät kaupantekotilaisuuksissa , heidän takiaan tulee turhia kuluja molemmille puolille, käyttäkää ihmiset järkeänne ja lopettakaa omaisuutenne jakaminen ulkopuolisille. Heillä ei ole MITÄÄN VASTUUTA näistä tehdyistä kiinteistökaupoista jos jälkeenpäin tulee esim. kosteusongelmia, silloin on aivan sama tilanne kuin olisit tehnyt kaupat yksin, välittäjän palkkio on vain jäänyt pois ja silläkin rahalla korjaa jo paljon.

13

1613

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • välittäjät

saavat vain senttejä kun hinnat tippuu. joku vielä sanoo olis pitäny kunnella saulia hiljaisialiikkeitä menkää töihin.

• nännit

Itse väsäsin ilmoituksen oikotiehen ja etuoveen, ei maksanut mitään. Kiinteistön omistajana hoidin esittelyn sovittuna aikana. Kaupat syntyi ja pankki hoiti pientä korvausta vastaan paperityön. Kiinteistövälittäjä on tänä päivänä tarpeeton. Kiitos internet.

• nännit kirjoitti:

Itse väsäsin ilmoituksen oikotiehen ja etuoveen, ei maksanut mitään. Kiinteistön omistajana hoidin esittelyn sovittuna aikana. Kaupat syntyi ja pankki hoiti pientä korvausta vastaan paperityön. Kiinteistövälittäjä on tänä päivänä tarpeeton. Kiitos internet.

Itse et nimittäin väsäile yhtään ilmotusta etuovi.com:iin, siellä saavat ilmoittaa vain ja ainoastaan välitysliikkeet..

Toiseksi voin valistaa sinua, oikotiellä mainostaminen on maksullista ("eikä maksanut mitään").

Taidat olla "wannabe välittäjä" joka ei ole koskaan myynyt yhtään asuntoa tai kiinteistöä :)

• nännit
        Välittäjä_LKV kirjoitti:

Itse et nimittäin väsäile yhtään ilmotusta etuovi.com:iin, siellä saavat ilmoittaa vain ja ainoastaan välitysliikkeet..

Toiseksi voin valistaa sinua, oikotiellä mainostaminen on maksullista ("eikä maksanut mitään").

Taidat olla "wannabe välittäjä" joka ei ole koskaan myynyt yhtään asuntoa tai kiinteistöä :)

Ilmotukseni on tietysti poistettu. En tarkkaan muista oliko etuovi vai oikotie. 4 viikon ilmoittelu maksoi 90 €, eli ei mitään kiinteistövälittäjien provisioon verrattuna. Jo toisena päivänä oli yhteydenotto, seurauksena että sain myytyä asuntoni pyytämälläni hinnalla.
        Asunnonvälittäjät voivat pikkuhiljaa pistää ovet kiinni, niitten rako on mennyttä. Marjojen poiminta syksyllä tuo lisäansiota.

• onko?
        nännit kirjoitti:

Ilmotukseni on tietysti poistettu. En tarkkaan muista oliko etuovi vai oikotie. 4 viikon ilmoittelu maksoi 90 €, eli ei mitään kiinteistövälittäjien provisioon verrattuna. Jo toisena päivänä oli yhteydenotto, seurauksena että sain myytyä asuntoni pyytämälläni hinnalla.
        Asunnonvälittäjät voivat pikkuhiljaa pistää ovet kiinni, niitten rako on mennyttä. Marjojen poiminta syksyllä tuo lisäansiota.

Kuulehan ammattivälittäjä LKV, minulla on osake jonka aion tulevaisuudessa myydä , kerro minulle miksi minun pitäisi antaa siitä reilu siivu sinulle? En ymmärrä miksi asuntokauppaan on pesiytynyt tällainen porukka joka ottaa toisten omaisuudesta osansa, millä oikeudella?? Työmäärä on hävyttömän pieni verrattuna saatuun palkkioon, muutama näyttö ja leppoisaa rupattelua ihmisten kanssa ja se on siinä!!

• ammattinainen

Eihän se ole hullu, joka pyytää. Vaan se, joka maksaa, eikö vain?

• että kiinteistövälittäjä

ei ota mistään vastuuta, jos myytävässä tai ostettavassa asunnossa löytyykin jotain kökköä kaupanteon jälkeen. Olen aivan samaa mieltä siitä, että he ovat turhia rahastajia.

• ammattikunta

tuo kiinteistönvälittäjät.Mihin ihmeeseen sellaisia edes tarvitaan.Paskanjauhantaa suurella palkkiolla,suurin osa välittäjistä ei ymmärrä rakennustekniikasta pätkääkään.Itse en välittäjältä ostaisi mitään, ainoastaan suoraan omistajalta.

• huomanneet?

Tämän päivän Uusimaan asuntoliitteessä olevat firmat ovat vähentäneet henkilökuntaa rajusti.
        Ennen oli pitkä rivi poleerattuja naamoja, nyt on puolet jäljellä. Pakko hakea kunnon työtä ettei kuole nälkään.

• Suomi111
        huomanneet? kirjoitti:

Tämän päivän Uusimaan asuntoliitteessä olevat firmat ovat vähentäneet henkilökuntaa rajusti.
        Ennen oli pitkä rivi poleerattuja naamoja, nyt on puolet jäljellä. Pakko hakea kunnon työtä ettei kuole nälkään.

Johtuneekohan väen väheneminen siitä, että kun on taantuma ja asunto-/kiinteistökauppa on hiljentynyt? Samalla lailla moni muukin yritys on joutunut lomauttamaan ja irtisanomaan väkeä. Ihan sama asia kuin välittäjien väheneminen. Tosin kun Ensto lomauttaa 200 henkeä niin ei heidän kuvia lehteen laiteta. Älkää viitsikö ihmiset valittaa, että välittäjät ovat kalliita ja turhanpäiväisiä. Jos asia on mielestäsi niin, niin ole hyvä äläkä käytä heidän palveluitaan. Hoida itse omat kauppasi ja ole onnellinen. Miksi pitää käyttää aikaa siihen, että pitää heidän työtään arvostella? Taitaa olla ihan turhaa.

• Nähnytkin

Meillä todellakin on ammattikunta joka saattaa saada, asunnon myynti-hinnasta riippuen, huikean palkkion ilman ensimmäistäkään lehti-ilmoitusta tai näyttöä! Eli välittäjillähän on luettelo jossa on ne ihmiset jotka haluavat tietynlaisen asunnon. Sitten kun sellainen tulee niin ilmoittavat tietty sille joka on tietonsa antanut. Näin kävi sukulaiselleni ja kun myi talon niin...arvatkaa vaan mitä palkkio oli!Toisaalta joutuvat joskus maksamaan lehti ym. kulut ilman että asunto menee heillä kaupaksikaan. Kumma ammatti. Itse tykkään kun tiedän työn tehdessäni suht palkkani. Ei tule tyhjästä eikä tarvitse tehdä työtä ilman rahaa!Vasuustaan puhuvat...paskan m....., juuri tuttavillani asiat sekaisin kun ostamassaan talossa(välittäjä mukana!) pahat kosteus-vauriot ym.Joutuvat kai monen vuoden oikeus-rumbaan ja ehkäpä velkasaneeraukseenkin kun pankkikin uhkailee.Että näin. Myykää ihmiset itse!!!!

• isosta talosta

on 15-20000 euroa, siis jonkun toisen vuoden palkka. Joku tekee 8-tuntista päivää palkkansa eteen! Ei välittäjä niin paljon työtä tee yhden talon eteen, eikä ilmoitukset niin kalliita ole. Olemme haastaneet Huoneistokeskuksen oikeuteen välityksessä olleista virheistä, mutta se ei edes vastaa eikä halua neuvotella.

• soittoja tulee
        isosta talosta kirjoitti:

on 15-20000 euroa, siis jonkun toisen vuoden palkka. Joku tekee 8-tuntista päivää palkkansa eteen! Ei välittäjä niin paljon työtä tee yhden talon eteen, eikä ilmoitukset niin kalliita ole. Olemme haastaneet Huoneistokeskuksen oikeuteen välityksessä olleista virheistä, mutta se ei edes vastaa eikä halua neuvotella.

myös välittäjiltä. Välittäjä kävi katsomassa taloa ja sanoi myyvänsä kuukaudessa ja palkkio olisi 12500 euroa!! Välittäjä sanoi "manipuloivansa ostajan tarvitsemaan tämän talon". On kuulema "ammattipuhuja". Kun joku tulee näytölle, "ei päästä pois".
        No, me myymme itse sille, joka oikiasti haluaa hyvän talomme. Emme pakota ketään!! Pankin lakimies tekee kauppakirjat muutamalla satasella.
        Käykää yksityisten omilla näytöillä, säästätte välittäjien palkkiot. Saatte oikiaa tietoa talosta. Kun epäilin, ettei välittäjä osaa vastata ostajaehdokkaan kysymyksiin esim. lämmityksestä, niin välittäjä sanoi :"en jää tuppisuuksi, puhun jotain muuta johon ostaja tyytyy eikä huomaa etten tiennyt jotain juttua". Ostaja mukamas puhuu mieluummin välittäjän kanssa, koska asunnon omistajalle EI KEHTAA haukkua toisen kotia.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pehmeää laskua

Sinulle. Muutaman kilsan päästä. Mieheltä, joka salaa välittää.
      Ikävä
      94
      3792
    2. Nainen olet minun

Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli
      Ikävä
      47
      3175
    3. Sille ei voi enää mitään

Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.
      Ikävä
      100
      2807
    4. Merja Kyllönen: Ero

Joko uusi kierroksessa
      Suomussalmi
      134
      2457
    5. Harmi jos ei enään nähdä

Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki
      Ikävä
      57
      2450
    6. Mukavaa päivää

Miehelle 🖕❤️‍🔥 Kahvia ja kävelylle🌞
      Ikävä
      61
      2388
    7. Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun

mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??
      Ikävä
      117
      2377
    8. Vau miten upea nainen!

Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.
      Tunteet
      21
      2304
    9. Kunpa minä tietäisin

Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv
      Ikävä
      23
      2296
    10. En voi sanoa että toivon sinulle hyvää.

Ei meitä ole tarkoitettu yhteen.
      Ikävä
      64
      2080
    Aihe