Haastan skepsisväen todistamaan, ettei maailmankaikkeudessa ole muita ilmiöitä kuin ne, jotka maan ihminen on havainnut silmillään ja mittauksillaan :) :) :). Skepsisväki pitää itseään universumin älykkäimpänä joukkona.
Haaste skepsis ry:lle
8
153
Vastaukset
- kukaan..
todistamaan.
- J.R.
Haasteen esittäjällä on velvollisuus todistaa ensin, että siellä on muita ilmiöitä, kuin ne jotka maan ihminen on havainnut silmillään ja mittauksillaan. Haaste on esitetty muodossa jossa jotain mitä ei ole havaittu, pidetään olemassa olevana oletusarvoisesti. Esim. Todistakaa että lentävä spagettihirviö EI ole olemassa.
En kuulu skepsikseen tai vapaa-ajattelijoihin eikä kiinnostakaan. Minun näkemykseni joka on jostain Intialaisesta veda kirjasta, jossa sanotaan että Jumalan olemassa oloa ei voi koskaan todistaa kumpaakaan suuntaan, eli onko vai eikö keskustelu Jumalan olemassa olosta on loputonta väittelyä.- aijaijaijai
Ovat kokeneet ja nähneet. Tottakai skepsisväki ei ole nähnyt ja siksi vänkääkin. Skespsiväki= jälkeenjääneitä niskuroijia.
- hussuntussun
aijaijaijai kirjoitti:
Ovat kokeneet ja nähneet. Tottakai skepsisväki ei ole nähnyt ja siksi vänkääkin. Skespsiväki= jälkeenjääneitä niskuroijia.
kokeneet ja nähneet ne miljoonat ihmiset? Sen lentävän spagettihirviönkö?
aijaijaijai kirjoitti:
Minä näköinen se "Jumala" on? Kuvaile hieman, niin saadaan makoisat naurut. Kymmeniä miljoonia toinen toistaan tyhmempiä hihhuleita rukoilee samaan aikaan ja pyytelee milloin mitäkin, mutta miten "Jumala" mukaa kaikkia auttamaan samaan aikaan ? Miksi "kaikkivaltias" ei estä esim. maanjäristyksiä, joissa kuolee satoja tuhansia ihmisiä? Vittumainen ukkeli vai mitä? Hahah!
Skepsis ei ole koskaan väittänytkään, ettei ettei maailmankaikkeudessa olisi muita ilmiöitä kuin ne, jotka maan ihminen on havainnut silmillään ja mittauksillaan. Vain typerys esittää moisen haasteen, johon ei ole edes perusteita, eikä alkuperäistä väitettä.
Älä vaan esitä noin tyhmää kysymystä siellä, sillä sinut nauretaan pihalle sieltä. Skepsis uskoo vain tieteelliseen todistusaineistoon, jotka on varmistettu usealta eri taholta ja julkaistu arvostetuissa tiedejulkaisuissa. Skepsikseen on aivan turha tulla esittämään hassuja höpinöitä "ihmeistä", joita ei ole koskaan todeksi todistettu.- limpkin
varmaankin on vielä ilmiöitä joihin tiede ei ole päässyt käsiksi, mutta se on toinen juttu.
- Aatteleppaite2.0
vs vastatodisteet,taisit jäädä velkaa;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 683031
- 922845
- 492067
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201535- 151329
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..51308Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131291Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein131243Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin241212- 181210