Iiro käyttää myös sen kymmenistä nikeistä "War is Peace", millä on kaikista TÖRKEIMMÄT "mielipiteet"
Iiro VIHAA Kirkkoa ja RAKASTAA HOMOJA!!!
Eipä ole ihme että SKP on SELVITYSTILASSA, kun siellä on näitä RAKKIKOIRA tasoisia Iiroja!!!
GAY Iiro ylivoimaisena emmistönä jatkuvasti palstan
13
262
Vastaukset 13
- Seppo.Hullula
olet mielisairas ihminen, mene hoitoon
- UUSI,
NimimErkki, "Seppo. Hullula" sopii muuten HYVIN Iiron imatsoon!
UUSI, kirjoitti:
NimimErkki, "Seppo. Hullula" sopii muuten HYVIN Iiron imatsoon!
olet aivan perkeleen tyhmä ihminen. ota ne lääkkeesi!
- tekee...
Palstasta yksipuolisen propaganda saitin, päivittäisillä SADOILLA spämmäyksillä!
Montako Iiron viestiä tänäänkin löytyy, varmasti taas satoja!
Kun Normikansalaiset ovat ansiotöissä on Iiro-hiirellä vapaus "hyppiä pöydillä" ilman SUUREMPAA vastustusta!- kuntuota
Vastakarvakin väittää talipaaneja cian teatraaleiksi näyttelijöiksi jotka pukeutuu kaapuun ja ampuu omiaan.
- 22
War is Peacen viestit ovat ainakin asettuneet kirkon puolelle.
- puolella????
Eipä taida sitä IHMETTÄ löytyvän!!!!
- Kirkkoon kuuluva!
Meidän pitäisi laittaa KOMMARI JÄÄNNÖKSET hiljaiseksi joukko voimalla!
Todista höpinäsi vesipää? Sinusta ei siihen ole ollut, vaikka konttaat perässäni itkemässä jatkuvasti.
Ihan hyvä, että SKP:lla menee huonosti, sillä en ole koskaan edes kannattanut kommareita vaan kapitalistista
Venäjää, josta tyhjää koliseva nuppisi on vetänyt sen johtopäätöksen, että ole kommari. Homoja olen lähinnä haukkunut ja tunnettu homohan sinäkin Rane olet. Hahah!
Tyhmyydellesi et toki mitään voi, mutta älä näytä sitä täällä, jossa olet syväkyykytetty häviäjä. Lisäksi olet paskahousu ja luihu pelkuri. Pane raasu edes kuvasi esiin, niin saadaan makoisat naurut. Kirkko turha ja naurettava edes vihattavaksi. Säälin kyllä kaikkia typeryksiä, jotka makselevat kirkkoon veroja, saamatta juuri mitään vastapainoksi.- Huvittunut:-)
Olet pikkuinen ja tyhmä hinttari ja roikut kiimaisena iiron persekarvoissa. Oletko noin pihkassa iiroon? Turha vaiva, sillä ainoa mitä iiro sinusta haluaa, on puristaa paskat housuihisi. Ainoa ongelma on, että sinusta ei ole miestä tapaamaan iiroa.
- rane...
Tämähän ÄÄRIKOMMARI uhkaa jo VÄKIVALLALLA!!!
Tiedonantajan "tiltu" Iiro on HERKKÄ nahkainen, vaikka se itse HAUKKUU ja PILKKAA kaikki kommunismin ulkopuoliset vaikka MILLÄTAVALLA!!! - hähäääää
rane... kirjoitti:
Tiedonantajan "tiltu" Iiro on HERKKÄ nahkainen, vaikka se itse HAUKKUU ja PILKKAA kaikki kommunismin ulkopuoliset vaikka MILLÄTAVALLA!!!Shitman tulee jostain ja pommittaa komut kivikaudelle.Sitä odotellessa laulan maamme laulun.
- kanssa,
rane... kirjoitti:
Tiedonantajan "tiltu" Iiro on HERKKÄ nahkainen, vaikka se itse HAUKKUU ja PILKKAA kaikki kommunismin ulkopuoliset vaikka MILLÄTAVALLA!!!Samaa mieltä GAY Iirosta!
Laita Iiro taas kyykistelemään!
Kiitämme "ranea.." hyvänä vastarintamiehenä kommareita vastaan!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olen nainen pahoillani, että tykkään sinusta niin paljon, että
Haluaisin panna sua. Tuntuu vaan siltä, että olet sen suhteen ihan haluton. Ei minulle riitä pelkkä ystävyyssuhde.971699Puukotus Kajaanissa
Kuka puukotti ja ketä? https://yle.fi/a/74-20247765 Vähemmän yllättäen päihteet mainittu491125- 16958
Mieti oikeasti
Ollaan lähes tuntemattomia, mutta samalla on tämä erityinen vuosien tilanne takana, joka on ollut monella tapaa väärin.40878Pahin tapa satuttaa toista
On jättää toinen vaille mitään vastausta. Erityisen kipeää se tekee sillon jos toinen ghostaa.86827- 16775
kene ajoi "kolarin"?
"Punkaharjulla Luston ja Tuppuranmäen välillä sattui tiistaina aamupäivällä liikenneonnettomuus. Poliisin mukaan Savonl19771- 93766
- 46748
Minulla on joskus ikävä sinua ja ajattelen sinua joskus.. edelleen
Olin joskus niin rakastunut sinuun. Olin onnellinen, että kohdattiin ja kun vain tiesin sinun olevan olemassa. Täytit aj27737- 63715
- 68712
- 47684
Alkaa jotenkin nyt kuvio hahmottuu täällä
Sellainen vaikutelma tästä alkaa tulla, että täällä on joku pieni porukka, joka tuntee toisensa tai ainakin pelaa samaan97671Nainen, tässä olen kahden vaiheilla
Toinen pitäisi valita ja kummassakin on hyvät ja huonot puolensa. Toinen olisi sellainen pysyvä mutta työläs. Toinen taa67654Jos kaivattusi on
Varattu niin miksi et antaisi asian olla hänen suhteen. Miksi ylipäätään vielä jatkat?51617- 47604
Hyvä on sitten, jos et sitä s*ksiä halua kanssani.
Rakastetaan vaan toisiamme, voin käydä muualla tyydyttämässä fyysisenpuolen tarpeet. Puhumalla tämäkin olisi selvinnyt.131595Oliko virhe palkata näykkelis johtoon?
Kunnan asiat sekaisin eikä mikään homma toimi. Ilmeisesti samaa sekoilua muillekin suunnille. Johtaja asuu itse muualla152566Suloinen ja herkkä
Toiset huomioiva, räväkkä, yllättävä. Ei sellaisesta voi olla pitämättä.31565