Näyttää siltä että Suomen Kaivostomintaan ei luoteta enää EU alueella.
"näin ei voi jatkua"
Viekö Talvivaara Lagunan ? !
19
314
Vastaukset
- kansallistetaan vaan
Nythän sitten voidaan saada kaivokset kotimaiseen omistukseen jos muualla ei enää luoteta kotimaiseen kaivostoimintaan.
- eteenpäin tuiskussa
On kyllä paha virhe yleistään yhden kaivoksen kompurointi koko alaa koskevaksi.
Talvivaara on iso ja siellä sovelletaan uudenlaisia prosesseja. Niiden kehittäminen vie aikansa.
Tsempiä Talvivaara. Kyllä tuo kaivos vielä tulee onnistumaan kun paras suomalainen osaaminen käytetään hyödyksi. eteenpäin tuiskussa kirjoitti:
On kyllä paha virhe yleistään yhden kaivoksen kompurointi koko alaa koskevaksi.
Talvivaara on iso ja siellä sovelletaan uudenlaisia prosesseja. Niiden kehittäminen vie aikansa.
Tsempiä Talvivaara. Kyllä tuo kaivos vielä tulee onnistumaan kun paras suomalainen osaaminen käytetään hyödyksi.Prosessi ei ole uusi, samanlaista löytyy Australiasta, mutta oikeessa olet siinä, ettei lumisilla alueilla ennen ole kokeiltu samaa.
Mutta miten käy T-vaaran laajennus ja se järven alta louhinta, saakohan luvat ?- vuotaa ku seula.
arto.lohvansuu kirjoitti:
Prosessi ei ole uusi, samanlaista löytyy Australiasta, mutta oikeessa olet siinä, ettei lumisilla alueilla ennen ole kokeiltu samaa.
Mutta miten käy T-vaaran laajennus ja se järven alta louhinta, saakohan luvat ?Muovikalvo altaiden alla huh huh,voi kuvitella miten muovin käy Suomen sääolosuhteissa.
Australiassa voi toimiakkin. vuotaa ku seula. kirjoitti:
Muovikalvo altaiden alla huh huh,voi kuvitella miten muovin käy Suomen sääolosuhteissa.
Australiassa voi toimiakkin.Juu ja polskit sen pellin hitsas sekä muovin veti.
Mutta kertokaapa miten se uraani otettaan pois kaivoveestä ?
ylen uutiset kertoi jotta kaivovettä ei saa juoda uraania pois ottamatta, mutta mitenpä sen pois saa ?- Eevertti
arto.lohvansuu kirjoitti:
Juu ja polskit sen pellin hitsas sekä muovin veti.
Mutta kertokaapa miten se uraani otettaan pois kaivoveestä ?
ylen uutiset kertoi jotta kaivovettä ei saa juoda uraania pois ottamatta, mutta mitenpä sen pois saa ?Juomalla saa pois...
- kaupungin miljoonat
Mitenhän käy nyt kansallisen Laguuna-hankkeen? Rahat taitavat loppua.
- tähdenlentoa hetken
En sijoittaisi tuollaiseen kaivokseen rahojani, osakkeenomistajatko maksaa korvaukset.
- missä Perä?
tähdenlentoa hetken kirjoitti:
En sijoittaisi tuollaiseen kaivokseen rahojani, osakkeenomistajatko maksaa korvaukset.
Allas vuotaa taas,onneksi lohijokia kohti pohjoiseen.
- ministerin vastuut.
missä Perä? kirjoitti:
Allas vuotaa taas,onneksi lohijokia kohti pohjoiseen.
Missä Paula luuraa ?
- maksaa hyvin paljon
ministerin vastuut. kirjoitti:
Missä Paula luuraa ?
Huomenna päätös mitä tehdään talvivaaralle?
- hoituu3
Nythän ne Talvivaaran vedet on rajattu uuteen altaaseen.
- veronmaksaja maksaa
Tuhot on järkyttävän suuret,mennee vuosia ja paljon rahaa ennekuin ollaan "lähtöpisteessä".
Toisaalta osake olis nyt 1 €uron kappale kun se parhaimmillaan pyöri rapiat 7€ hmmm,,,- joko sijoitit
Joko ostit Talvivaaran osakkeita. Kyllä se vielä nousuun lähtee ja nyt saa edullisesti.
- artturi sakari
Nikkeliähän siellä on niin maan perusteellisesti.
- luonto tärkeä.
Hienoa että Perä tuli maisemiin,jos se siitä vielä nousisi.
- mitä muuta
Voi hyvänen aika.
Olipa se onni, että tikanmäki on olemassa. suurinpiirtein samaa sanon tästä tulemisesta.- sitä odotin.
Perä kertoi että Talvivaaran kaivos maksaa viulut .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä792342Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1401507- 1331462
- 1551214
- 1081013
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten373937Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82774Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55724Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50683