Kummallisia vaatteita noilla enkun tenavilla, niinku tällä viimeisimmällä, paljain kintuin ja ilman päähinettä tuulisella lentokentällä. Liekö ollut sitten niin lämmin keli ettei kummoisempaa tarttenut. Hienoja vaatteita varmaan saanut lahjaksikin mutta silti tuollaiset ihmeelliset vetimet päällä. Kyllä ruotsissa onneksi osataan pukeutua.
Englannin pikkuprinssi
9
287
Vastaukset
- viuhadus
Samaa mieltä. Rouva tykkäs vilautella ;) asu suoraan 60 luvulta.
- LissuMargareeta
Siniverisyys ei ehkä palelluta niin kuin tavisten punaverisyys.Jonkinlainen hellhattu varmasti olisi ollut paikallaan.Kate se jatkaa haaroväliensä vilautteluja taas kerran.
- huono maku
kauheita vaatteita pikkuselle puetaan !? vanhanaikaista
- Retroilua
Ne on varmaan Williamin vanhoja, näyttävät ainakin ihan samanlaisilta kuin Willillä oli aikanaan.
Mä muistan kun oma tytär syntyi samana kesänä kuin William ja Madeleine. Sitä kiinnitti huomiota noiden kuninkaallisten vaatteisiin kun oli itsekin saanut juuri vauvan.
Niinhän Victoriakin pukee Estellelle omia vauva-aikaisia vaatteitaan. Retrohan on nyt muotia.
Poikani tytärkin käytti pienenä isänsä vanhoja vauvanvaatteita, kun vaatteita oli säästynyt ja pysyneet hyvinä.
- Hyymörii
Herttuatar Catherine innostui erityisesti alpakan villasta, joka toi hänelle mieleen prinssi Williamin hiuskuontalon.
- Sinun pitäisi laittaa tätä vähän päähäsi, herttuatar vitsaili ja osoitti vaaleanruskeaa villatuppoa.
Mitähän jos Wiliami sanoisi vaimolleen että hankihan tissit!!kun laudasta tulet sinä mieleeni!- huumoria(ko?)
no eipä kovin hyvä vitsi ollu sulta Hyymörii!
On niin isänsä näköinen poika kuin vain olla ja voi.
Vaate kuin vaate, jokainen pukee lapsensa niin kuin itse haluavat. Ei ole kuninkaallisten pakko ostella kalliita merkkivaatteita lapsilleen. Kansalaisten verorahoillahan ne ostetaan ;)- tuskinpa
Onkohan pikkuprinssi koskaan puettu Suomalaisen äitiyspakkauksen vaatteisiin?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 174566
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1842519Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731657Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella281500Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641207- 211159
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon221125- 117978
Toivoisin etten jännittäisi
niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti42942- 171924