TÄYSIN VÄÄRÄ VALTA KOKONAAN

väärävaltapois

TODELLAKIN, täytyy kertoa, että "Herra" Jeesus on täysin VÄÄRÄ "Herra", joka nimenomaan ei koskaan antanut syntejä tai asioita anteeksi, missä itse valtiaat olivat meillekin niin paljon kaken aiheuttaneet. Eivät antaneet, ainakaan varsinkaan juuri nimenomaan Jeesus, vaikka kaikki asiamme olimme verisesti ihan liikaakin maksaneet, ja silti ei Jeesus koskaan antanut anteeksi, vaikka suurin osa asioista johtui juuri valtiaista. Esim. minun asiani kaikki (ei mitään oikeita tekoja, vaan ajatustason) johtuivat valtiaista itsestään, ja silti olen joutunut niin verisesti maksamaan ihan liikaakin jo alusta lähtien koko 10 vuoden ajan. "Herra" Jeesus on itse tehnyt sellaisia sen luokan SYNTEJÄ, että on jatkuvasti VALEHDELLUT raskaasti samasta syyttömästä ja Hän on LANGETTANUT tälle jatkuvasti, Hänen haluamiaan hengenvaarallisia VALEITA ja TIETOISIA VÄÄRYYKSIÄ. "Herra" Jeesus on koko 10 vuoden ajan ollut täysin vÄÄRÄ "Herra", joka itse ei noudattanut koskaan OIKEUTTA, EI OIKEAA TOTUUTTA, vaan LANGETTELI aivan tahallaan TIETOISESTI KAIKKI ANSAT tälle syyttömälle, kun itse ensin olivat kammenneet ja väsänneet täysin nurin koko miehen. "Herra" Jeesus ei ole mikään muu kuin ainainen IKUINEN KIDUTTAJA, KIUSAAJA, tuomari, joka ei muuta kuin ITSE tekee VÄÄRYYKSIÄ ja VALEITA ja sitten kehtaa työnsä tulosta (=kampitettua ja nurin väännettyä uhria kompuroimisineen) tulla pisteitä vaan tuijottelemaan, eikä katso koskaan koko asiaa, miten ovat itse täällä kaiken kampittaneet hajottamassaan miehessä. "Herra" Jeesus on todistettavasti toiminut alusta asti aivan täysin VÄÄRIN ja TIETOISESTI erittäin VAARALLISELLA tavalla, välittämättä YHTÄÄN uhrinsa kohtelusta, ja kohtalosta, johon erittäin vaaralliseen hengenvaaraan olivat syyttömän saaneet, oikein väkisin vääntämällä, laittamalla ja asettelemalla. "Herra" Jeesus ei ole mikään muu kuin täysin VÄÄRÄ Herraksi, joka ei koskaan noudattanut OIKEAA OIKEUTTA, EI OIKEAA TOTUUTTA, ei kohtuutta minkäänlaista IKINÄ, vaan täysin TIETOISESTI väänsivät niin hirmuvoimalla jatkuvasti, alati tätä syytöntä, että nurin meni ja hän kaatui sitten siihen, HEIDÄN VIRITTÄMÄÄNSÄ VALEPASKAAN JA ANSOIHIN, niitä tämä "tuomari-Jeesus" sitten tuli pieniä pisteitä tuijottelemaan ja tuomitsemaan niiden perusteella OMAT TYÖNSÄ, HEIDÄN kaiken kampittamisen, hirmukovalla väännön ja kaatamisen (syyttömän) ja VALEENSA ja VÄÄRYYTENSÄ siihen päälle ja pisteitä tuijottelemaan. Eivät koskaan edes näistä omista kampittamisistaan ja kaatamisistaan, valepaskoilla ansojen virittämisistään vääryyksineen koskaan edes niistä armahtanut syytöntä, avutonta, Heidän henkihieveriin väsäämäänsä ja vääntämäänsä uhria. Eivät armahtaneet edes silloin,. kun oli sitten tullut jo hengenvaarallista, vaan sitten alkoivat tämän avuttoman, syyttömän, Heidän IKIUHRINSA systemaattinen raakalaismaisten murhien suunnittelu ja ajaminen, järjestäminen. Ei todellakaan kelpaa, ei aikoihin ole kelvannutkaan minkäänlaiseksi hallitsijaksi, ei tuomariksi (pisteitä tuijotteleva, eikä katso koskaan koko asiaa), ei Herraksi, sillä Herra Jeesuksen piti kyllä olla aivan ihmistenkin puolella, joka mieluummin auttaa ja ymmärtää, kuin tuomitsee AIVAN TÄYSIN VÄÄRIN, oMISTA TEOISTAAN JA ANSOJEN VIRITYKSISTÄÄN.

3

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kptkprst

      Jokin seula tulisi olla, ettei kenenkään tarvitsisi tällaisia sekopäitten juttuja nähdä näillä sivuilla.

      • väärävaltaontosi

        Kuule, sorry vaan mutta kaikki on totta, mitä olen kirjoittanut, itse jos uskot Jumalaan &kumpp. niin uskot valeeseen, jossa sinäkin varmaan saat vielä ikävä kyllä kyytiä. Valehtelevat ja huijaavat koko ajan.


      • rauhallisesti.veli

        Nooop, jos usko on vahva, eivät lampaat karkaa laumasta. Josko kepin sijasta vilauttelisit paratiisin avaimia (omenoita kai ei saa) pitääksesi vuonasi luonasi.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      92
      1683
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      174
      1320
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      105
      1118
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      16
      1108
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      87
      946
    6. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      46
      895
    7. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      68
      881
    8. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      65
      850
    9. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      773
    10. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      758
    Aihe