Kova on itsetunto,kun pullistelevat Kaljamahat ja alkoholisit kuvittelee olevansa jotain. Huh huh huh. Näitä riittää miehissä ja naisissa. Miettikääs nyt vähän.
Varkaudessa läskimahajuopot luulee itsestään liikoja
13
87
Vastaukset
- onsevirrassaelävä
Ihminen ihminen
- Hinnatalas
Meidän onneksemme jaksat kuitenkin välittää ihan kaikista, niinkuin raamattu opettaa,
- Vipattaa
Sipilän porukat sanovat, Jumalan tervehdys.
- Eva77
Rakastetaan heidät raittiiksi.
- Tommitaberman
Kosketelkaa toisianne ,miehetkin
- Omatonlinjat
Olen pullukka nainen,mutta en tyrkytä kellekkään itseäni. Jokanen saa olla millanen on. Ja hoitaa omat asiat,ei muiden. Sillä tavalla on helpompi jokasen elää. Kivaa iltaa vaan kaikille.
- UudenVuodenLapsus
Yksi kaveri on kuulemma - alkanut syömään salaattia !
- vanhanvuodenperse
Eihän,ei voi olla totta. Salaattia syömään,ihan outo. Onko se seonnu?
- KyylätätiKylältä
Tänä iltana te ryyppäätte maksanne. ja rahanne.Maanantaina taas teette töitä että teillä olisi rahaa ryypätä ja maksaa laskuja.Eipä tarvitse vaivautua tekemään töitä .Ryyppääminen on lopetettu 2013.Voi pitää hauskaa ilman alkoakin
- EikaitEikaitsiin
Oletko ylpeä,ettet tee töitä. Eikö ole tylsää. Itse en kestäisi maata päivät kotona tai keskustassa laahustaa kävellä ees taas tai peräti ajaa bussilla. Toki saat myös ilmaiseksi ajaa eläkeläiskortilla. Mutta aika ankeaa elämää olla tekemättä mitään hyödyllistä. No omapa on elämäs ja turha ihmetellä,jos saa kylähullun maineen.
- kusluistin
Tämä on elämäni parasta aikaa. Lähes neljäkymmentä vuotta oli tekemistä,välillä liikaakin. En kaipaa enää sitä aikaa. Nyt naatitaan elämästä. Saan valita miten aikani kulutan,vaihtoehtoja on paljon. Ei tarvii olla kuspäitten pomojen käskettävänä. Terveyskin on kohtalainen, jääkaapissa syömistä. Vai muka elämä ankeaa. Hulluja kirjuutat.
- Rajamäkirules
Wp-35peli tukisumma 1936€ wp:n osuus 406€ tukijoita 30 .Tukijoidem osuus laskennallisesti 50€/tukija.Helposti tuollaisen paritonnisen olisin nokittanu.Tukekaa kunnolla eikö vain nimellisesti.Ei noilla eväillä eduskuntaan mennä
ei mitään uutta, ainahan tietyt ihmiset luulleet itsestään verrattuna muihin. luulee ne muuallakin päin suomea.Nykyään vallitsee muutenkin liian pinnalliset arvot, vaikka kehopositiivisuus jyllää.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?861739Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,171091Käyttäkää kumia kajaanilaisten naisten kanssa
Elkää ottako riskiä ilman kumia kun saattaa käydä niin että sinusta tuleekin isä lapselle ja elättäjä molemmille.981046Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol79952- 91794
Jymyuutinen: Suomen talous kasvaa hurjaa vauhtia
https://www.iltalehti.fi/talous/a/11fba8a8-a7fb-44f4-a58b-f129f6d5bdf5 Akavan pääekonomistin mukaan Suomen kokonaistuot146779Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt51754Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs50695- 53674
Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv51671