Oletko koskaan herkistynyt lempiartistisi konsertissa tai muussa esiintymisessä herkistynyt kyyneliin? Mille laululle silmänurkkasi kostui?
oletko herkistynyt?
20
1180
Vastaukset
- Niina
Kyllä näin on käynyt, viimeksi Romantikalla kun oli Mikon ja Myrskylyhdyn levyn julkkarit. Mikko lauloi niin ihanan hempeästi biisin: Jos sä haluut mun huomisen. Oli kyyneleissä pidätteleminen:)
- fanityttö
se biisi on NIIN ihana! :) en kyl yhtään ihmettele jos on tullu tippa linssiin! Levyltäki kuulostaa niin kaihoisalta et jos oot viel livenä päässy kuulee ni voi voi..
- Kikka
kyllä vaan. Tapani Kansan kon joulukonsertissa, kun hän laulo, niin tavattoman kauniisti ja tunteikkaasti mm. Tuikkika oi jouluntähtöset, Sylvian joululaulun ja Varpusen jouluaamuna.
Myös silloin herkistyin, kun Tapsa Kansa lauloi eräässä konsertissaan laulun Syysunelma/syysunelmia ( Se ei ole siis se Katri-Helenan laulu vaan ihan toisenlaienn laulu ).
Yhdellä tanssikeikalla Tapsa lauloi "Laulu se on ollut iloni ja työni " Se herkisti myös.- ei jaksa kuunnella
Kyllä siinä tulee tippa linssiin kun kuuntelee Kansan määkimistä ja naukumista on se vaan niin hirveetä. Neon 2:kin tekee parempaa musiikkia ja laulaa paremmin kuin Kansa.
ei jaksa kuunnella kirjoitti:
Kyllä siinä tulee tippa linssiin kun kuuntelee Kansan määkimistä ja naukumista on se vaan niin hirveetä. Neon 2:kin tekee parempaa musiikkia ja laulaa paremmin kuin Kansa.
Ei muuta voi sanoa, kuin että sulla on tosi outo musiikkimaku. Mistä sä sen Neon2:kin tähän tempasit.
Se on sama jos mä väittäisin, että M.a nummisella on parempi ääni, kuin Kari Tapiolla.- musiikkimakuja on monenlaisia
Justiinax kirjoitti:
Ei muuta voi sanoa, kuin että sulla on tosi outo musiikkimaku. Mistä sä sen Neon2:kin tähän tempasit.
Se on sama jos mä väittäisin, että M.a nummisella on parempi ääni, kuin Kari Tapiolla.Kato sun kiusaksi laitoin tuon Neon2 niillä on hyvää musiikkia. Mut Kari Tapiolla onkin parempi ääni kuin T Kansalla.
Ja aloita taas vaan hauhaminen jos saat jonkunlaisen tyydytyksen tuosta mutta muista nukkuu ja ottaa lääkkees ettet sekoa. musiikkimakuja on monenlaisia kirjoitti:
Kato sun kiusaksi laitoin tuon Neon2 niillä on hyvää musiikkia. Mut Kari Tapiolla onkin parempi ääni kuin T Kansalla.
Ja aloita taas vaan hauhaminen jos saat jonkunlaisen tyydytyksen tuosta mutta muista nukkuu ja ottaa lääkkees ettet sekoa.Mä nukun silloin, kun nukuttaa. Älä sä kanna murhetta siitä.
- no joo
Justiinax kirjoitti:
Mä nukun silloin, kun nukuttaa. Älä sä kanna murhetta siitä.
En tosiaankaan kanna mutta nyt selvis miksi olet tollanen.Et nuku tarpeeksi siinä selitys meille kaikille Justiinax ei nuku tarpeeksi.
no joo kirjoitti:
En tosiaankaan kanna mutta nyt selvis miksi olet tollanen.Et nuku tarpeeksi siinä selitys meille kaikille Justiinax ei nuku tarpeeksi.
Paraskin puhumaan, kun itse riekkuu täälä jo viiden aikaan aamulla.
- jeppe
no joo kirjoitti:
Et säkään nuku tarpeeksi,jos asiaa ajatellaan meidän muiden kannalta.Jos nukkuisit vaikkapa 24h/vrk seitsemänä päivänä viikossa,kohoaisi tämän foorumin taso melkoisesti!
- ??????
Agentsien keikalla jokunen vuosi sitten tuli tippa linssiin (en muista kappaletta) ja Anne Mattilan keikalla kappaleesta "Rannalla kyynelten meren", kappaleen aihe kosketti silloin henkilökohtaisesti..
- enkelit
Ainakin viimeksi herkistyin Kari Tapion konsertissa hänen laulaessaan sotaveteraaneille omistetun laulun "Enkeleitä seitsemän". Tunnelma salissa oli lähes käsinkosketeltavan kunnioittava. Sotaveteraanit ovat aina olleet lähellä sielunmaisemani. Myös Taistelija-laulu Karilta on riipaissut sanoillaan minua...
- Saapas
Olen montakin kertaa ja monienkin artistien lauluissa, mutta mainittakoon synttärionniteluna laulukseni saamani Unten erämaa Janne Tulkin esittämänä ja Tiellä Turhuuden -biisi samoin Tulkin esittämänä. Siinä on hyvin koskettavat sanat.
- aBi05
itkussa oli pidättelemistä kesällä '03 Yön keikalla..laulu tais olla Joutsenlaulu. Olin juuri menettänyt läheiseni, niin silloin tuntui pahalta..
- Naiskuuntelija
Muutama vuosi sitten Jari lauloi konserttinsa päätteeksi toisena ylimääräisenä Päivä vain -laulun, joka on virsikirjassakin. Se on aina ollut yksi lempikappaleistani, ja kyyneleet tulivat silmiin Jarin sitä laulaessa.
- Kaunis laulu
Päivä vain ja hetki kerrallansa.....
on kaunis laulu mutta Matin ja Tepon esittämän paljon kauniimpi.
- Nyyhky
laulavan jotakin herkkää.
- pilvi taivaan peittää
monestikin. eri biiseille. yleensä sellaisille biiseille joissa on sen hetkiseen elämäntilanteeseen sopivat hyvät sanat. Myös erittäin hyvin soitettu kitarasoolo yms. saa mut herkistymään.
- Mammu
tuo aina tipan linssiin. Etenkin Kari Tapion ja Janne Tulkin tulkitsemina.
Samoten Kuin joutsenlaulu-biisi herkistää kummasti. Kake Randelin on sen aikanaan levyttänyt ja nykyisin sitä esittää ainakin Eija Kantola.- Mun sydämeni tänne jää...
Kyllä on tosi kaunista kun Kari Tapio laulaa tuon mun sydämeni tänne jää kappaleen ja rajamaa kappaleen ym....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kysymys muille miehille
Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss795556Kohta katson sun kuvaasi
ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa243437- 1562002
Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan
Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a2221921Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi
jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?1671676Martinan bisnekset rajusti tappiolla
Seiska 28.7: nousukiito katkesi, yritykset C-luokkaa.2811459Voiko olla, onko se tosiaan niin että
Kumpikin rakastetaan toisiamme. Nyt pitää sukeltaa pakastimeen ❤️🥵57991Metsa Man Extra kanava toimii hyvin
ja sieltä voipi kahta vanhoja vitejoita pahimpaan puutteeseen. Peukalot ylös.21960- 61919
Mitkä yleiset huonot tavat ihmisillä ärsyttävät sinua ?
Aloitukseen saa vapaasti purkaa tuntojaan. Itseäni hiukan kiusaa, kun saman talon asukkaat eivät vastaa tervehdykseen.109907