Epäsiistein/tyylittömin artisti?

tyylitietoinen

Kuka on mielestäsi epäsiisteimmän näköinen artisti. Eli kenen pukeutuminen vaatisi kohentamista? Kenen olisi aika käydä parturissa/kampaajalla ?

27

2279

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • no joo

T Kansa ja Danny siinä on kaksi jotka voisivat katsoa peiliin ennenkuin lähtevät ihmisten ilmoille.

• Saapas

Danny ja Topi Sorsakoski

• mie vaan

Minun mielestäni Tapsa Kansa on hyvin tyylikkään ja siistin näköinen mies ,mutta Dannystä olen kyllä samaa mieltä, kuin edellinen kirjoittaja.
        Dannylle parturissa käynti ei tekisi pahaa. Se hänen takatukka-lookkinsa on jo aikansa elänyt.
        Pukeutumisen suhteenkin löytyisi parannettavaa vaikka kuinka.

Dannyn lisäksi toinen tyylittömän ja epäsiistin näköinen artisti on Topi Sorsakoski. Rasvainen letti, risuparta ja se iänikuinen musta stetsoni päässä eivät ole kovin tyylikästä katseltavaa.

• Dannyn suhteen olet oikeassa, mutta Tapsa ei tosiaankaan ole epäsiistin , eikä tyylittömän näköinen.

• hahhhhahh
        Justiinax kirjoitti:

Dannyn suhteen olet oikeassa, mutta Tapsa ei tosiaankaan ole epäsiistin , eikä tyylittömän näköinen.

Hommaa itsellesi rillit että näät paremmin.

• kääk!

Anita Hirvonen ja Saija Varjus.

• kepa

Tommi Läntinen parturiin!

• rutekka

vois harkita kampaajalle menoa,

• mukkula

danny
      topi s
      frederik

anita h
      saija v
      arja k

• ---------

Kari Tapio
        Anita Hirvonen

• risapöksyt

Yks vähän epäsiisti artisti on Tommi Läntinen. Meijukin vois käydä siellä kampaajalla...mutta ihan yleisesti ottaen, nykymuusikot vois ottaa oppia ns. vanhemman polven artisteista ja olla laittamatta jalkaan rikkinäisä farkkuja tullessaan yleisönsä eteen. Ei kukaan muukaan työntantaja välttämättä katso sellaista hyvällä. Eikä yll kolmekymppisen naisartistin tarvitse leikkiä teini-ikäistä napapaidassa ja bootseissa. Kyllä yleisiön silmä lepää enemmän siistissä, mukavasti ( Huom! Ei prameesti ) pukeutuneessa solistissa. Ja vaikka pukeutuminen ei olekaan verrannollinen ääneen, vois joka artisti katsoa peiliin ennen keikka...

ps. Kari Tapio on Tapsa Kansan kanssa kaukana tältä listalta...niistä olis mallia monelle...

• huomattu on

Kari Tapio esiintyy miltein aina puku päällä ja vau mitä kenkiä hänellä on aina on jotkut erikoiset kengät jalassa.Eräskin kuuntelija tanssipaikalla sanoi Karille: SULLA ON VARMASTI PALJON KENKIÄ JOHON KARI VASTAS ETTÄ OOTKO LASKENUT EI KUN MULLA ON NIIN HYVÄÄ KENKÄPLANKKIA.

• huomattu on kirjoitti:

Kari Tapio esiintyy miltein aina puku päällä ja vau mitä kenkiä hänellä on aina on jotkut erikoiset kengät jalassa.Eräskin kuuntelija tanssipaikalla sanoi Karille: SULLA ON VARMASTI PALJON KENKIÄ JOHON KARI VASTAS ETTÄ OOTKO LASKENUT EI KUN MULLA ON NIIN HYVÄÄ KENKÄPLANKKIA.

Kari tuntuu suosivan sellaisia "rotantappo"-kenkiä eli sellaisia tosi teräväkärkisiä kenkiä.

• WAU!
        huomattu on kirjoitti:

Tapsa Kansa on myös tosi tyylikäs ja puvussa vielä extratyylikäs !!!

Yhdessä konsertissaan tässä taannoin hän kertoi ,että kun oli menossa lentokonella Ouluun, niin oli sanonut lentoemännälle(joka kylläkin oli mies), että : " Mulla on tässä pukupussissa esiintymispuku ja se pitäisi saada johonkin sillälailla ettei se rypistyisi". No se mies näytti Tapsalle kaapin, jossa oli muitakin vaatteita ja sanoi ,että:" Muista sitten itse hakea se, sillä minä en kuitenkaan muista mitään ". Siihen Tapsa oli naurahtanut ,että :"Sittenhän meitä on tässä kaksi samanlaista ".
        Kun Tapsa oli sitten mennyt hakemaan sieltä kaapista sitä pukupussiaan, niin se olikin pudonnut sinne kaikkien muiden vaatteiden alle ja Tapsa sanoi , yleisölle ,että : "Niin että,jos puku näyttää ruttuselta ,niin se on Finnairin vika " .

• anna.h
        huomattu on kirjoitti:

Karilla on hauskat jutut! Hänellä on kyllä tyylitaju kohdallaan, ihania kenkiä.

• bootsit
        anna.h kirjoitti:

Karilla on hauskat jutut! Hänellä on kyllä tyylitaju kohdallaan, ihania kenkiä.

Niin on annah Kari on huumori miehii upeita bootseja hänellä on todellakin ja monenlaisia kenkiä olen hänellä nähnyt.

• Finnairilla töissä
        WAU! kirjoitti:

Tapsa Kansa on myös tosi tyylikäs ja puvussa vielä extratyylikäs !!!

Yhdessä konsertissaan tässä taannoin hän kertoi ,että kun oli menossa lentokonella Ouluun, niin oli sanonut lentoemännälle(joka kylläkin oli mies), että : " Mulla on tässä pukupussissa esiintymispuku ja se pitäisi saada johonkin sillälailla ettei se rypistyisi". No se mies näytti Tapsalle kaapin, jossa oli muitakin vaatteita ja sanoi ,että:" Muista sitten itse hakea se, sillä minä en kuitenkaan muista mitään ". Siihen Tapsa oli naurahtanut ,että :"Sittenhän meitä on tässä kaksi samanlaista ".
        Kun Tapsa oli sitten mennyt hakemaan sieltä kaapista sitä pukupussiaan, niin se olikin pudonnut sinne kaikkien muiden vaatteiden alle ja Tapsa sanoi , yleisölle ,että : "Niin että,jos puku näyttää ruttuselta ,niin se on Finnairin vika " .

Tais Kansa olla mömmöissään sillon.

• Finnairilla töissä kirjoitti:

Tais Kansa olla mömmöissään sillon.

Sä olet kyllä ihan mahdoton.

• kyllästynyt
        Justiinax kirjoitti:

Sä olet kyllä ihan mahdoton.

Ja sä olet aivan seko.Pysysit joskus asiassa mistä on aloitettu kirjoittamaan mutta kun ei niin ei....

• Nensku
        bootsit kirjoitti:

Niin on annah Kari on huumori miehii upeita bootseja hänellä on todellakin ja monenlaisia kenkiä olen hänellä nähnyt.

Ehdottomasti huonoiten pukeutuvat ovat Simo Silmu ja Janne Tulkki.
        Tulkilla on aina vain pelkkää mustaa päällä ja Simolla ne samat iänikuisen vanhat mustat kuluneet farkut,valkoinen kulunut kauluspaita ja siinä päällä kulahtanut musta pikkutakki ja sitten jos ei ole näitä, niin on jotkut repaleiset farkut ja siihen yhdistetty ns"metsuripaita",örk!

• Pam
        Nensku kirjoitti:

Ehdottomasti huonoiten pukeutuvat ovat Simo Silmu ja Janne Tulkki.
        Tulkilla on aina vain pelkkää mustaa päällä ja Simolla ne samat iänikuisen vanhat mustat kuluneet farkut,valkoinen kulunut kauluspaita ja siinä päällä kulahtanut musta pikkutakki ja sitten jos ei ole näitä, niin on jotkut repaleiset farkut ja siihen yhdistetty ns"metsuripaita",örk!

Ja miks Tulkin pitää aina tunkea päällensä liian piukeet housut??? Mä en ymmärrä, mikä tossa Tulukissa naisia viehättää, selittäkee???

• Amina
        bootsit kirjoitti:

Kari Tapiolla on mielestäni usein hienoja paitojakin ( niissä on monasti jotain erikoista kirjailua tms. )

• ---------
        Amina kirjoitti:

Kari Tapiolla on mielestäni usein hienoja paitojakin ( niissä on monasti jotain erikoista kirjailua tms. )

jaa sillä takatukalla

• ???!!
        --------- kirjoitti:

jaa sillä takatukalla

Katsopas tarkemmin kuvia, ei ole hänellä takatukkaa nykyään.

• Kikka
        ???!! kirjoitti:

Katsopas tarkemmin kuvia, ei ole hänellä takatukkaa nykyään.

Kyllä Kari Tapio on samaa sarjaa Frederikin ja Dannyn kanssa. Kaikkilla heillä on hailukan värinen takatukka-letti. Kävisivät parturissa !

• mävaan
        Kikka kirjoitti:

Kyllä Kari Tapio on samaa sarjaa Frederikin ja Dannyn kanssa. Kaikkilla heillä on hailukan värinen takatukka-letti. Kävisivät parturissa !

Mulle ainakin tulee naisilta pelkästään positiivista palautetta pitkistä hiuksista (ristiselkään asti).

• Kikka
        mävaan kirjoitti:

Mulle ainakin tulee naisilta pelkästään positiivista palautetta pitkistä hiuksista (ristiselkään asti).

Makuasiahan se on, mutta kyllä minä tykkään ,että miehellä on LYHYET ja siististi leikatut hiukset.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kysymys muille miehille

Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss
      Ikävä
      79
      5556
    2. Kohta katson sun kuvaasi

ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa
      Ikävä
      24
      3437
    3. VOI TÄTÄ ILON

JA ONNEN PÄIVÄÄ 😂
      Tuusniemi
      156
      2002
    4. Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan

Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a
      Maailman menoa
      222
      1921
    5. Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi

jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?
      Ikävä
      167
      1676
    6. Martinan bisnekset rajusti tappiolla

Seiska 28.7: nousukiito katkesi, yritykset C-luokkaa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      281
      1459
    7. Voiko olla, onko se tosiaan niin että

Kumpikin rakastetaan toisiamme. Nyt pitää sukeltaa pakastimeen ❤️🥵
      Ikävä
      57
      991
    8. Metsa Man Extra kanava toimii hyvin

ja sieltä voipi kahta vanhoja vitejoita pahimpaan puutteeseen. Peukalot ylös.
      Tuusniemi
      21
      960
    9. Tiedätkö mitä kaivattusi harrastaa?

Minä en tiedä.
      Ikävä
      61
      919
    10. Mitkä yleiset huonot tavat ihmisillä ärsyttävät sinua ?

Aloitukseen saa vapaasti purkaa tuntojaan. Itseäni hiukan kiusaa, kun saman talon asukkaat eivät vastaa tervehdykseen.
      80 plus
      109
      907
    Aihe