Kaipaisin tietoa hänen levy-tuotannostaan, julkaisuvuosista ym..kaikki muukin tieto on kyllä tervetullutta. :)
Kari Tapio
12
740
Vastaukset
- anna.h
Hei!
Parhaiten saat tietoa, kun etsit käsiisi kirjan Kari Tapio - Olen suomalainen, kirjoittanut Vexi Salmi. Kirjan takaa löytyy diskografia. Netistä kannattaa hakea eri hakukoneilla tietoa, sanomalehtien nettiarkistoista voi myös etsiä juttuja Karista. - Kulkuri ja joutsen
Heips liisa Kari on upee ääninen laulaja ja tietoo saat varmaan myös polarartisteilta tai netistä kun laitat hakusanaksi Kari Tapio
Kaunista kevättä sulle- mä...
Justiinax kirjoitti:
Voisit sä mullekkin toivottaa kaunista kevättä? Tulisi hyvä mieli siitä.
No mä toivotin,vaikkei pyyntö mua koskenutkaan;-).Taisin bongata sut tuolta m.netistä.On tosiaan laskenut taso,mutta on tullut ilmeisesti parin vuoden sisällä käytyä kaikki väännöt sen verran perusteellisesti läpi,ettei enää asiaa tahdo löytyä.Monet siellä tuntevat toisensa,joten parhaimmat jutut hoidetaan pikaviesteillä/puhelimitse...
mä... kirjoitti:
No mä toivotin,vaikkei pyyntö mua koskenutkaan;-).Taisin bongata sut tuolta m.netistä.On tosiaan laskenut taso,mutta on tullut ilmeisesti parin vuoden sisällä käytyä kaikki väännöt sen verran perusteellisesti läpi,ettei enää asiaa tahdo löytyä.Monet siellä tuntevat toisensa,joten parhaimmat jutut hoidetaan pikaviesteillä/puhelimitse...
Kiitos samoin! :D Kyllä kelpaa mainiosti sinunkin kevät toivotuksesi :)
Joo,sitähän mä siellä( muusikoiden netissä) harmittelin ettei siellä ole enää aikoihin ollut mitään erityisen kiinnostavia/hauskoja aiheita. Ei kauheesti jaksa kiinnostaa esim. että kuka on pettänyt ketäkin jollain keikalla.
Varmasti se on just niinkuin sanoit ,että parhaimmat jutut muusikot vaihtavat sitten tuttujen kesken puhelimitse tms.- pyyntö Justiinaxulle
Justiinax kirjoitti:
Pysy asiassa vai tarviiko rautalangasta kaikki vääntää sulle???
- justiinaäks???
Justiinax kirjoitti:
Ootko jollakin tavoin rajoittaunut oman pääsi sisään? Kirjoituksista päätellen kyllä..
- Fiksu
En jaksa ymmärtää kuinka joku voi tykätä tommosen paskan musiikista. Tämä vanha äijänkäppänä on muutenkin hurjan epämiellyttävä paskaläjä.
- Paljon Fiksumpi
Sule idiootti tiedoksi että Kari on komee, upeeääninen charmantti herrasmies verrattuna näihin suomalaisiin muihin määkijöihin kuten T Kansaan. Kansa on epämiellyttävin määkijä mitä tiedän.
- sepi
Paljon Fiksumpi kirjoitti:
Sule idiootti tiedoksi että Kari on komee, upeeääninen charmantti herrasmies verrattuna näihin suomalaisiin muihin määkijöihin kuten T Kansaan. Kansa on epämiellyttävin määkijä mitä tiedän.
Kukas tämä Kari oikein on?Ilmeisesti joku tangomarkkinoiden alkukarsinnoissa pudonnut tai sitten näitä idolshinttareita.Ketä kiinnostaa?
- Kikka
Siinäpä vasta hampuusi sälli. Tohvelisankari nyhjäke vielä kaikenlisäksi.
- huomattu on...
Kansa tosiaan on aika hampuusin näköinenkin.
Tohvelisankari nyhjäke tosiaankin myös hyvä kun itse tiedät sen.
Kari on taas aivan toista maata charmatti, fiksu ja herrasmies ja komee viellä kaiken lisäksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kysymys muille miehille
Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss795556Kohta katson sun kuvaasi
ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa243437- 1562002
Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan
Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a2221921Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi
jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?1671676Martinan bisnekset rajusti tappiolla
Seiska 28.7: nousukiito katkesi, yritykset C-luokkaa.2811459Voiko olla, onko se tosiaan niin että
Kumpikin rakastetaan toisiamme. Nyt pitää sukeltaa pakastimeen ❤️🥵57991Metsa Man Extra kanava toimii hyvin
ja sieltä voipi kahta vanhoja vitejoita pahimpaan puutteeseen. Peukalot ylös.21960- 61919
Mitkä yleiset huonot tavat ihmisillä ärsyttävät sinua ?
Aloitukseen saa vapaasti purkaa tuntojaan. Itseäni hiukan kiusaa, kun saman talon asukkaat eivät vastaa tervehdykseen.109907