Vireonin tulevat vetytankkausasemat kartalla

Anonyymi-ap

99

1242

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Juu, yrittävät epätoivoisesti kerätä sijoittajia ja rahoitusta ajatukselleen, mutta siihen setaitaa jäädä, kuten 95% vastaavien yritysten käy.

      • Anonyymi

        Eivät yritä.


    • Anonyymi

      Nyt näyttää erittäin hyvältä 👍

      • Anonyymi

        Niin näyttää 👍


    • Anonyymi

      Aina vain samaa EPÄTOIVOISTA massaspämmäämistä samalla aiheella. Olet siis Vireonilla selvästi töissä ja koitat huijata muut vetyautojen käyttäjiksi. Kun muut menevättävät vetyautoilussa rahaa, niin vetyfanaatikot rikastuvat. Älä siis lankea heidän huijaukseensa vaan ota aidosti selvää vetyautoilun arjesta.

      https://keskustelu.suomi24.fi/t/18898798/vetyfanit-valehtelevat-sinulle-ja-houkuttelevat-vetyansaan-

      https://keskustelu.suomi24.fi/t/18531011/vetyautojen-ostajat-kokeneet-tulleensa-huijatuksi-ja-nostaneet-oikeuskanteen-

      • Anonyymi

        Voitko hieman tarkentaa?


      • Anonyymi

        En ymmärrä...


    • Anonyymi

      Samalta kartalta löytynee lohikäärmeitä ja ritareita, joulupukin paja, keijumetsä ja muita satuja.

      • Anonyymi

        Mitä tarkoitat?


    • Anonyymi

      Hienoa että löytyvät jo kartalta 👍

      • Anonyymi

        Tämä on erittäin hienoa 👍


    • Anonyymi

      Vetyauto taitaa olla se tulevaisuuden juttu.

      • Anonyymi

        Kyllä se on 👍


    • Anonyymi

      Vetyauto taitaa olla se tulevaisuuden juttu

      • Anonyymi

        Niin se taitaa olla 👍


    • Anonyymi

      Vetyautomies sanoo kyllä 👍

      • Anonyymi

        Myös vetytankkausasemamies sanoo: kyllä 👍


    • Anonyymi

      Tämä on niin ihanaa 😍

      • Anonyymi

        Todella ihanaa 💕


    • Anonyymi

      Vihdoin ne löytyvät kartalta 👍

      • Anonyymi

        Niin ne löytyvät 😃


    • Anonyymi

      Tämäpäs vasta 👍

      • Anonyymi

        Tämä tosiaan on 👍


    • Anonyymi

      Kartta on hyvä.

      • Anonyymi

        Erittäin hyvä.


    • Anonyymi

      Vireoni on yks jaskanjauhaja! Eipä tunnu asemia nousevan!

      • Anonyymi

        Sinun kiukkusi nousee 😃


    • Anonyymi

      Siinäpä sitten 👍😃

      • Anonyymi

        Sanos muuta 😊


    • Anonyymi

      Vetytankkausasemia tulee myös muilta toimijoilta.

      • Anonyymi

        Niin niitä tulee 😊


    • Anonyymi

      Harmittaa jo nyt kun noita ei vaan tule.

    • Anonyymi

      Hienoa, Suomeen on jo melkein yksi tulossa.

    • Anonyymi

      Siinähän ne ovat kartalla 👍

      • Anonyymi

        Juu, todellakin vain KARTALLA. Onko jo mennyt yli 3 kuukautta ja edelleen vain odottavassa tilassa?

        "Hellesylt Hydrogen Hub

        Opening soon"


    • Anonyymi

      Upean hienoa 👍

      • Anonyymi

        Tämä on tosiaan upean hienoa 🙂


    • Anonyymi

      Upeita vetytankkausasemia tulee 😊

      • Anonyymi

        Niin niitä tulee 😃


    • Anonyymi

      Siinä ne ovat kartalla.

      • Anonyymi

        Siinä ne tosiaan ovat 👍😃


    • Anonyymi

      Oho oho 😮

      • Anonyymi

        Sanos muuta 😊


    • Anonyymi

      Ihana kartta 💗

      • Anonyymi

        Erittäin ihana 😃


    • Anonyymi

      Lupsakkaa 👍

      • Anonyymi

        Erittäin lupsakkaa 👍


    • Anonyymi

      Eikä edelleenkään ole Norjan vetytankkausasema avautunut ja kaikki muut vasta suunnitteilla. On aika heikko esitys vetytankkausverkoston laajenemisesta.

      • Anonyymi

        Vaikuttaa siltä ettei sitä avata kun on vakavia ongelmia vedyn tuottamisessa Norjassa.

        "Ensinnäkin ilman pitkäaikaisia ​​vedyn ostosopimuksia projektirahoitus ei yksinkertaisesti riitä. Elektrolyyserit tarvitsevat jatkuvaa, ruuhka-ajan ulkopuolista uusiutuvaa energiaa saavuttaakseen alle 3 euron/kg tuotantokustannukset, joita tarvitaan kilpailukyvyn takaamiseksi harmaata vetyä tai suoraa sähköistämistä vastaan. Silti sähkön tukkuhinnat Pohjoismaissa ja lähialueilla ovat vaihdelleet 30 ja 80 euron/MWh välillä kahden viime vuoden aikana, mikä tekee tuottoennusteista epävarmoja. Sitä vastoin eräässä alan tutkimuksessa havaittiin, että kahden prosenttiyksikön nousu koroissa voi nostaa energian tasoitettuja kustannuksia lähes 20 prosenttia, mikä on juuri tämä dynamiikka keskuspankkien kamppaillessa inflaation kanssa.

        Toiseksi, erillisen vetyverkoston puuttuminen lisää sekä pääoma- että operatiivisia rasituksia. Norjan maakaasulle optimoitu putkistojärjestelmä ei pysty kuljettamaan erittäin puhdasta vetyä ilman kalliita jälkiasennuksia. Kausittaisia ​​tai verkon tasapainottavia puskurivarastoja varten on käytännössä olemattomia varastointitiloja, mikä pakottaa tuottajat joko rakentamaan erillisiä puskurisäiliöitä tai turvautumaan kalliisiin ammoniakin muuntamis- ja merikuljetusreitteihin – vaihtoehtoihin, jotka nostavat kilokustannuksia entisestään. Syrjäiset hankkeet, kuten Mo i Rana, kohtaavat siis kaksinkertaiset rangaistukset: lähellä olevan teollisen kysynnän puutteen ja korkeat logistiikkakulut tuotteen toimittamisesta muualle.

        Kolmanneksi, rahoitusympäristö on kiristynyt dramaattisesti Euroopan alkuvaiheen vedyn hypetyksen jälkeen. Pandemian jälkeisten toimitusketjujen ongelmien ja geopoliittisten shokkien seurauksena kehittäjät kohtaavat nyt jopa 25 prosentin laitteiden inflaation ruostumattoman teräksen ja harvinaisten maametallien osalta. Pankit ja institutionaaliset sijoittajat, jotka aikoinaan halusivat tukea lippulaivahankkeita vihreillä aloilla, ovat vetäytyneet vankkojen poliittisten takeiden puuttuessa. Jopa Yhdysvalloissa, jossa inflaation vähentämislaki tarjoaa anteliaita verohyvityksiä vedyn tuottajille, analyytikot varoittavat, että kysyntä ei todennäköisesti toteudu laajamittaisesti ilman rinnakkaisia ​​velvoitteita tai ostohinnan tukea.

        Norjalaiset päättäjät vastaavat vastaavasti. Viimeisin teollisuusvalkoinen kirja jättää vedyn pois aiemmasta "kriittisen" asemastaan ​​ja asettaa sen uudelleen yhdeksi vaihtoehdoksi hajautetussa vähähiilisessä portfoliossa. Useat korkean profiilin hankkeet ovat hiljaa hiipuneet: Shellin Aukra-sinisen vedyn suunnitelma hyllytettiin, kun ankkuriasiakkaita ei löytynyt, ja Hellesyltin ja Hammerfestin hajautettujen vetykeskusten konseptitutkimukset eivät koskaan edenneet alkuvaiheen suunnittelua pidemmälle. Jopa Statkraft, täysin hallituksen tuella, siirtyy pienempiin, integroituihin sovelluksiin – kuten vedyn sekoittamiseen olemassa olevissa kaasuturbiineissa – erillisten gigaprojektien sijaan."

        https://energynews-biz.translate.goog/norways-hydrogen-hype-collapses-statkraft-retreat-exposes-green-h₂-bubble/?utm_source=rss&utm_medium=rss&utm_campaign=norways-hydrogen-hype-collapses-statkraft-retreat-exposes-green-h₂-bubble&_x_tr_sl=en&_x_tr_tl=fi&_x_tr_hl=fi&_x_tr_pto=wapp


    • Anonyymi

      Minä kävin tänään tankilla.

      • Anonyymi

        Minä kävin eilen 👍


      • Anonyymi

        Minulla oli auto latauksessa viime yönä. Aamulla se oli valmis hyvissä ajoin. Energian hinta oli noin 0,005 €/kWh. Pistääkö vety paremmaksi?


    • Anonyymi

      Upea ensimmäinen aalto 👍

      • Anonyymi

        Tämä on todella upeaa 😊


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Kerätäänkö tässä nyt vetyautoilijoiden sähköpostiosoitteita, jotta ne voidaan myydä eteenpäin ja lähettää vetypropagandaa?

        https://vireon.com/contact-us


    • Anonyymi

      Siinä ne ovat tosiaan kartalla 👍

      • Anonyymi

        👍👍


    • Anonyymi

      Töpselipellet ovat näreissään. Ihmekös tuo kun ovat haksahtaneet TÖPSELIANSAAN.

      • Anonyymi

        👍👍


      • Anonyymi

        Sinua harmittaa että sinulle kerrotaan totuus ettei se vetytekniikka ollutkaan niin helppoa ja nopeata leviämään. ;)


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Väitätkö tosissasi ettei vetyautoilu ole käytännössä taloudellinen ansa?

        https://keskustelu.suomi24.fi/t/19010097/vetyfanit-valehtelevat-ja-houkuttelevat-vetyansaan-

        Kerro meille minkä ongelman vetyautot ratkaisevat ja tekevät ihmisistä onnellisempia autoilijoita? Miksi tähän ketjuun ei tule selkeää vastausta edes 3 vuoden jälkeen?

        https://keskustelu.suomi24.fi/t/17234958/minka-ongelman-vetyautot-ratkaisee-tulevaisuuden-autoilussa

        Pimeyden voimat lobbaavat tauotta, jotta ihmiset ajautuisivat töpseliansaan. Ajoneuvojen aikaavievä ja eläämä rajoittava lataaminen tulee jäämään vanhentuneena teknologiana historiaan aivan pian aivan samoin kuin polttomoottori. Tähän voitte luottaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pimeyden voimat lobbaavat tauotta, jotta ihmiset ajautuisivat töpseliansaan. Ajoneuvojen aikaavievä ja eläämä rajoittava lataaminen tulee jäämään vanhentuneena teknologiana historiaan aivan pian aivan samoin kuin polttomoottori. Tähän voitte luottaa.

        Eli kirjaimellisesti sorrut mustamaalaamiseen puhumalla "pimeyden voimista" sen sijaan että kertoisit seikkaperäisesti kohta kohdalta miksi täyssähköautoilu on "töpseliansa"? Jos olet luonteeltasi hätähousu, niin miksi sitten löytyy monia joille mahdollinen melko vähäinen täyssähköauton lataaminen vuositasolla kaukana kotoa ei ole iso ongelma, koska ostavat yhä uudestaan täyssähköauton? Miksi vetyautoilu ei ole mielestäsi mitenkään riskitöntä tavalliselle autoilijalle? Kun ei suostuta yksinkertaiseen kysymykseen vastaamaan niin se täyttää Venäjän propagandan tunnusmerkit.

        Keskustelupalstojenkin perusteella täyssähköautojen kirjoittelijoiden määrä on ylivoimaisesti suurempi kuin vetyautoilijoiden. Kovin hiljaista on monilla vetyaiheisilla palstoilla. Ei edes Suomen kahdella vetyautojen facebook ryhmässä ole juuri mitään keskustelua vaan toimii VAIN POSITIIVISTEN vetyuutisten massaspämminä eikä negatiivisia näy, koska niitä ei haluta julkaista ollenkaan. Käy kokeilemassa virittää keskustelua ja ihmettele miksei ihmiset oikein lähde mukaan vetykeskusteluihin.

        https://keskustelu.suomi24.fi/t/17250419/missa-muualla-voi-keskustella-vetyautoista


    • Anonyymi

      Ei kai kukaan oikeasti uskonut että ladattavat sähköautot olisivat joku vaihtoehto?

      • Anonyymi

        Miksi sitten monessa maassa vetyautokanta on 0,0% jos kerran ovat niin hyvää tekniikkaa. Kerro miksi ihmiset eivät halua ostaa vetyautoja, mutta täyssähköautojen määrät kasvavat monessa maassa vuosittain selvästi ja ihmiset ostavat niitä? Miksi jopa Toyota on joutunut myöntämään ettei vetyautot myy vaan on tehnyt täyskäännöksen tuomalla noin 15 täyssähköautoa markkinoille lähivuosina?

        https://keskustelu.suomi24.fi/t/18818799/toyota-myontaa-etta-sahkoautot-menevat-paremmin-kaupaksi-kuin-vetyautot-

        https://keskustelu.suomi24.fi/t/17254273/vetyautojen-maarat-eri-maissa-prosentteina-


    • Anonyymi

      Ei ole Hellesylt edelleenkään kunnolla auki. Surkeata on jos ei voi käydä ilman ajanvarausta tankkaamassa vetyä. Edelleenkin KAIKKI muut kohteet "under development" eli kehitysasteella vasta vireonin kartalla. Ei siis Vireonilla voi mennä kovinkaan hyvin kun ei asemat aukea. Vetyhypetys ei pelasta jos ei ole fyrkkaa millä toteuttaa. Jää vain tyhjäksi puheeksi.

    • Anonyymi

      Aivan upeaa 💗👍

    • Anonyymi

      Erinomaista Vireon 😊

      • Anonyymi
        UUSI

        Vireon on hyvä 👍


    • Anonyymi

      oho

    • Anonyymi

      kolme firmaako niitä asemia rakentaa

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Taloustietojen mukaan Vireoni on jo saattohoidossa. Ei mikään pankki lainaa miljoonia yritykselle joilla ei ole uskottavia tuloja. Silloin Vireoni joutuu turvautumaan muiden yritysten apuun yhteistyöllä selvitäkseen... myös niihin hämäriin.


    • Anonyymi

      Tämä on erittäin upeaa 😃

    • Anonyymi

      Mistä saa vetyä? No hei - sehän on maailmankaikkeuden runsain alkuaine!

    • Anonyymi

      Vireon on konkurssikypsä yritys Norjassa.

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        "Venäjä poltti ylimääräistä maakaasuaan soihduttamalla PÄIVITTÄIN 10 MILJOONAN DOLLARIN EDESTÄ, arvioi brittilehti The Times vuoden 2022 elokuussa. Kaasua jäi yli, koska Ukrainan sodan jälkeen alkaneet Venäjä-pakotteet vähensivät kaasun myyntiä ulkomaille merkittävästi."

        https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/be784edd-8d0e-44b3-a593-eeefe626506b


    • Anonyymi

      Näin se menee 💗

      • Anonyymi

        konkurssiin.


    • Anonyymi

      ttyty

    • Anonyymi

      Ihgua 🤗💕

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Hhjkhh jjbk jnn

      • Anonyymi

        Olen samaa mieltä 👍


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Tämä on niin ihanaa 💗💗💗

    • Anonyymi

      No mutta tämähän on hienoa 😃

      • Anonyymi

        Juu, todella hienoa että Vireoni menee konkurssiin.


    • Anonyymi

      Näinpä 👍

    • Anonyymi

      Njhjkj

    • Anonyymi

      Tässä on nyt iso riski että Vireon puhuu kaikkea ruusuista sijoittajille pumpaten firman tuloksen ylös kun onnistutaan myymään hyväuskoisille hölmöille vetytekniikkaa edes tietotaidon muodossa. Ongelmista vaietaan tai vähintäänkin vähätellään, koska se vaikuttaisi negatiivisesti sijoittajien innostukseen. Pump&Dump on yleinen sijoitushuijaus ja varmasti konkurssikypsillä firmoilla (Vireon) on iso kiusaus siihen epätoivoisena langeta.

      https://www.nordnet.fi/sijoitushuijaukset

      • Anonyymi

        Onhan tässä jo yksi varsin vaarallinen "pump and dump" huijauksen mahdollisuus kun halutaan puhua mustaa valkoiseksi, jotta oma sijoitus voidaan myydä huipulta tyhmille hyväuskoisille ihmisille, jolloin totuuden tullessa ilmi menettävät huomattavasti rahaa.

        "Osapuolet ovat sopineet, että kauppahintaa ei julkisteta, mutta Uuksulainen paljastaa, että kaikki kolme HydRen perustajaa sijoittavat suurimman osan kauppahinnasta Norjalaisen Vedyn osakkeisiin. – Uskomme vahvasti, että vety on ratkaiseva tekijä päästöttömän rekkaliikenteen mahdollistamisessa ja että Norwegian Hydrogen tulee olemaan johtava toimija tämän toteuttamisessa. Siksi meille on järkevää sijoittaa suurin osa kauppahinnasta uudelleen ja ryhtyä osakkeenomistajiksi Norwegian Hydrogenissa."

        https://www.kauppalehti.fi/uutiset/a/dd9336ba-5163-4cbc-a923-d3d259a0303

        Toyota on joutunut myöntämään ettei saa vetyautoaan kaupaksi, jolloin joutuivat tekemään u-käännöksen tuomanna noin 15 täyssähköautoa markkinoille vuoteen 2027 mennessä.

        https://keskustelu.suomi24.fi/t/18818799/toyota-myontaa-etta-sahkoautot-menevat-paremmin-kaupaksi-kuin-vetyautot-


    • Anonyymi

      Siinäpäs ne ovat kuin ovatkin 👍

    • Anonyymi

      Melkoisessa lennossa(perseelleen) on tuo Vireonin jakeluasemien rakentanen.

      Vireon Hydrogen Oy:
      Liikevaihto: 0 euroa.
      Tulos: −332 000 euroa.
      Omavaraisuusaste: −7,7 %.
      Työllisti: 0-4 henkilöä.

      Vireon Oy:
      Liikevaihto: 0 euroa.
      Liiketulos: −3 000 euroa.
      Omavaraisuusaste: 100 %.
      Työllisti: - (ei tietoa).

      • Anonyymi

        Aika hurjaa bisnestä.


    • Anonyymi
      UUSI

      Latauspaikkoja Suomessa oli v 2023 muistaakseni yli 12.000 latausasemaa ja sen lisäksi vielä kotien - ja mökkien latausmahdollisuudet. Lisää on tullut ja tulee koko ajan..

      Vielä kannattaa hetki, ei taida vielä edes lähimpiin kymmeniin vuosiin päättyä tuo ’hetki’, odotella vetyauton siirtymistä, jos jostain edes onnistuisi sellaisen löytämäänkään ja ostamaan. Eihän nuokaan kerran ’wannabeasemat’ole edes olemassa.

    Ketjusta on poistettu 21 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Sanna niin nättinä Amsterdamin Business Foorumilla

      Upeasti edustaa taas Suomea ulkomailla meidän kansainvälinen superstaramme. Miksei persuilla ole ketään siedettävän näk
      Maailman menoa
      158
      9884
    2. Stubb jo paljon tunnetumpi kuin kaikki persut yhteensä

      Nyt on aika ottaa mittaa tunnettavuudesta, herrat ja narrit! Joku tuolla toisessa ketjussa väitti, että "persujen rivimi
      Maailman menoa
      2
      9501
    3. Työeläkkeiden maksaminen on lopetettava

      Suomen talous on palkansaajien vuosikausia heikentyneen ostovoiman vuoksi niin kuralla, että palkkasumman jakamisessa ta
      Maailman menoa
      130
      7990
    4. Sofia Virran pahoinpitelyä puolustetaan netissä

      HS soitti Virran pahoinpitelyä puolustaneille https://www.hs.fi/politiikka/art-2000011516353.html
      Maailman menoa
      261
      7528
    5. Purra tekee hyvää työtä, me suomalaiset haluamme että hän jatkaa myös

      seuraavan hallituksen valtiovarainministerinä. Kovina aikoina pitää olla kova.
      Maailman menoa
      123
      6167
    6. Koska Minja Koskela ja Sofia Virta kääntyy islamiin?

      Sekä vihreät että vasurit selvästi pitävät islamista ja muslimeista, varsinkin naiset, joten voidaan olettaaa että nuo k
      Maailman menoa
      87
      5967
    7. Persu Keskisarja on politiikan Uuno Turhapuro

      Asiantuntija luonnehtii Keskisarjaa Trumpin ajan Turhapuroksi, joka ärsyttää kokoomusta. – Keskisarjan känni-imago j
      Maailman menoa
      56
      5787
    8. Stubb jo paljon tunnetumpi ja arvostetumpi maailmalla, kuin Marin koskaan

      Stubb tekee sitä työtä mitä pitää, hän ei koreile vaatteilla eikä ole baareissa räkäposkella kuten Marin. Marininhan pit
      Maailman menoa
      94
      4851
    9. Oikeistohallitusten aikaan saannokset.

      Holkerin touhujen seurauksena lama. Aho jatkoi tuhoa osaamattomuudellaan. Katainen ja alkoi talouden alamäki. Sipilä ja
      Maailman menoa
      14
      3927
    10. Pelle Miljoona, 70, saa harvinaista taiteilijaeläkettä - Tämän suuruinen eläke on kuussa!

      Pelle Miljoona on kyllä symppis! Peace! Suomen punk-konkari Pelle Miljoona on yksi syksyn Vain elämää -kauden artisteist
      Vain elämää
      54
      1454
    Aihe