Vireonin ensimmäisen aallon Pohjoismaihin rakennettavat vetytankkausasemat löytyvät vihdoin jo kartalta 😃👍
https://vireon.com/our-stations
Vireonin tulevat vetytankkausasemat kartalla
110
1481
Vastaukset
- Anonyymi
Juu, yrittävät epätoivoisesti kerätä sijoittajia ja rahoitusta ajatukselleen, mutta siihen setaitaa jäädä, kuten 95% vastaavien yritysten käy.
- Anonyymi
Eivät yritä.
- Anonyymi
Nyt näyttää erittäin hyvältä 👍
- Anonyymi
Niin näyttää 👍
- Anonyymi
Aina vain samaa EPÄTOIVOISTA massaspämmäämistä samalla aiheella. Olet siis Vireonilla selvästi töissä ja koitat huijata muut vetyautojen käyttäjiksi. Kun muut menevättävät vetyautoilussa rahaa, niin vetyfanaatikot rikastuvat. Älä siis lankea heidän huijaukseensa vaan ota aidosti selvää vetyautoilun arjesta.
https://keskustelu.suomi24.fi/t/18898798/vetyfanit-valehtelevat-sinulle-ja-houkuttelevat-vetyansaan-
https://keskustelu.suomi24.fi/t/18531011/vetyautojen-ostajat-kokeneet-tulleensa-huijatuksi-ja-nostaneet-oikeuskanteen-- Anonyymi
Voitko hieman tarkentaa?
- Anonyymi
Ei se vetytankkausaseman ylläpito ole niin helppoa oikeassa elämässä kuin paperilla niin netissä väitetään.
https://keskustelu.suomi24.fi/t/17809057/miljoona-vetyautoa-suomessa-tarvitsee-2133-miljoonaa-euroa-tukea-
https://keskustelu.suomi24.fi/t/17672440/laskelma-vetytankkausaseman-kannattavuudesta-ei-kannata-
https://keskustelu.suomi24.fi/t/17254624/vetyinfran-rakentaminen-on-mahdottomuus-
https://keskustelu.suomi24.fi/t/17717322/koska-julkistetaan-vetytankkausaseman-kuluttajahinta-suomessa
https://keskustelu.suomi24.fi/t/18267047/shell-sulkee-vetytankkausasemia-ja-alkaa-rakentamaan-latausverkostoa-- Anonyymi
En ymmärrä...
- Anonyymi
Samalta kartalta löytynee lohikäärmeitä ja ritareita, joulupukin paja, keijumetsä ja muita satuja.
- Anonyymi
Mitä tarkoitat?
- Anonyymi
Hienoa että löytyvät jo kartalta 👍
- Anonyymi
Tämä on erittäin hienoa 👍
- Anonyymi
Vetyauto taitaa olla se tulevaisuuden juttu.
- Anonyymi
Kyllä se on 👍
- Anonyymi
Vetyauto taitaa olla se tulevaisuuden juttu
- Anonyymi
Niin se taitaa olla 👍
- Anonyymi
Vetyautomies sanoo kyllä 👍
- Anonyymi
Myös vetytankkausasemamies sanoo: kyllä 👍
- Anonyymi
Tämä on niin ihanaa 😍
- Anonyymi
Todella ihanaa 💕
- Anonyymi
Vihdoin ne löytyvät kartalta 👍
- Anonyymi
Niin ne löytyvät 😃
- Anonyymi
Tämäpäs vasta 👍
- Anonyymi
Tämä tosiaan on 👍
- Anonyymi
Kartta on hyvä.
- Anonyymi
Erittäin hyvä.
- Anonyymi
Vireoni on yks jaskanjauhaja! Eipä tunnu asemia nousevan!
- Anonyymi
Sinun kiukkusi nousee 😃
- Anonyymi
Siinäpä sitten 👍😃
- Anonyymi
Sanos muuta 😊
- Anonyymi
Vetytankkausasemia tulee myös muilta toimijoilta.
- Anonyymi
Niin niitä tulee 😊
- Anonyymi
Harmittaa jo nyt kun noita ei vaan tule.
- Anonyymi
Kyllä niitä tulee 😊
- Anonyymi
Hienoa, Suomeen on jo melkein yksi tulossa.
- Anonyymi
Siinähän ne ovat kartalla 👍
- Anonyymi
Juu, todellakin vain KARTALLA. Onko jo mennyt yli 3 kuukautta ja edelleen vain odottavassa tilassa?
"Hellesylt Hydrogen Hub
Opening soon"
- Anonyymi
Upean hienoa 👍
- Anonyymi
Tämä on tosiaan upean hienoa 🙂
- Anonyymi
Upeita vetytankkausasemia tulee 😊
- Anonyymi
Niin niitä tulee 😃
- Anonyymi
Siinä ne ovat kartalla.
- Anonyymi
Siinä ne tosiaan ovat 👍😃
- Anonyymi
Oho oho 😮
- Anonyymi
Sanos muuta 😊
- Anonyymi
Ihana kartta 💗
- Anonyymi
Erittäin ihana 😃
- Anonyymi
Lupsakkaa 👍
- Anonyymi
Erittäin lupsakkaa 👍
- Anonyymi
Eikä edelleenkään ole Norjan vetytankkausasema avautunut ja kaikki muut vasta suunnitteilla. On aika heikko esitys vetytankkausverkoston laajenemisesta.
- Anonyymi
Vaikuttaa siltä ettei sitä avata kun on vakavia ongelmia vedyn tuottamisessa Norjassa.
"Ensinnäkin ilman pitkäaikaisia vedyn ostosopimuksia projektirahoitus ei yksinkertaisesti riitä. Elektrolyyserit tarvitsevat jatkuvaa, ruuhka-ajan ulkopuolista uusiutuvaa energiaa saavuttaakseen alle 3 euron/kg tuotantokustannukset, joita tarvitaan kilpailukyvyn takaamiseksi harmaata vetyä tai suoraa sähköistämistä vastaan. Silti sähkön tukkuhinnat Pohjoismaissa ja lähialueilla ovat vaihdelleet 30 ja 80 euron/MWh välillä kahden viime vuoden aikana, mikä tekee tuottoennusteista epävarmoja. Sitä vastoin eräässä alan tutkimuksessa havaittiin, että kahden prosenttiyksikön nousu koroissa voi nostaa energian tasoitettuja kustannuksia lähes 20 prosenttia, mikä on juuri tämä dynamiikka keskuspankkien kamppaillessa inflaation kanssa.
Toiseksi, erillisen vetyverkoston puuttuminen lisää sekä pääoma- että operatiivisia rasituksia. Norjan maakaasulle optimoitu putkistojärjestelmä ei pysty kuljettamaan erittäin puhdasta vetyä ilman kalliita jälkiasennuksia. Kausittaisia tai verkon tasapainottavia puskurivarastoja varten on käytännössä olemattomia varastointitiloja, mikä pakottaa tuottajat joko rakentamaan erillisiä puskurisäiliöitä tai turvautumaan kalliisiin ammoniakin muuntamis- ja merikuljetusreitteihin – vaihtoehtoihin, jotka nostavat kilokustannuksia entisestään. Syrjäiset hankkeet, kuten Mo i Rana, kohtaavat siis kaksinkertaiset rangaistukset: lähellä olevan teollisen kysynnän puutteen ja korkeat logistiikkakulut tuotteen toimittamisesta muualle.
Kolmanneksi, rahoitusympäristö on kiristynyt dramaattisesti Euroopan alkuvaiheen vedyn hypetyksen jälkeen. Pandemian jälkeisten toimitusketjujen ongelmien ja geopoliittisten shokkien seurauksena kehittäjät kohtaavat nyt jopa 25 prosentin laitteiden inflaation ruostumattoman teräksen ja harvinaisten maametallien osalta. Pankit ja institutionaaliset sijoittajat, jotka aikoinaan halusivat tukea lippulaivahankkeita vihreillä aloilla, ovat vetäytyneet vankkojen poliittisten takeiden puuttuessa. Jopa Yhdysvalloissa, jossa inflaation vähentämislaki tarjoaa anteliaita verohyvityksiä vedyn tuottajille, analyytikot varoittavat, että kysyntä ei todennäköisesti toteudu laajamittaisesti ilman rinnakkaisia velvoitteita tai ostohinnan tukea.
Norjalaiset päättäjät vastaavat vastaavasti. Viimeisin teollisuusvalkoinen kirja jättää vedyn pois aiemmasta "kriittisen" asemastaan ja asettaa sen uudelleen yhdeksi vaihtoehdoksi hajautetussa vähähiilisessä portfoliossa. Useat korkean profiilin hankkeet ovat hiljaa hiipuneet: Shellin Aukra-sinisen vedyn suunnitelma hyllytettiin, kun ankkuriasiakkaita ei löytynyt, ja Hellesyltin ja Hammerfestin hajautettujen vetykeskusten konseptitutkimukset eivät koskaan edenneet alkuvaiheen suunnittelua pidemmälle. Jopa Statkraft, täysin hallituksen tuella, siirtyy pienempiin, integroituihin sovelluksiin – kuten vedyn sekoittamiseen olemassa olevissa kaasuturbiineissa – erillisten gigaprojektien sijaan."
https://energynews-biz.translate.goog/norways-hydrogen-hype-collapses-statkraft-retreat-exposes-green-h₂-bubble/?utm_source=rss&utm_medium=rss&utm_campaign=norways-hydrogen-hype-collapses-statkraft-retreat-exposes-green-h₂-bubble&_x_tr_sl=en&_x_tr_tl=fi&_x_tr_hl=fi&_x_tr_pto=wapp
- Anonyymi
Minä kävin tänään tankilla.
- Anonyymi
Minä kävin eilen 👍
- Anonyymi
Minulla oli auto latauksessa viime yönä. Aamulla se oli valmis hyvissä ajoin. Energian hinta oli noin 0,005 €/kWh. Pistääkö vety paremmaksi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulla oli auto latauksessa viime yönä. Aamulla se oli valmis hyvissä ajoin. Energian hinta oli noin 0,005 €/kWh. Pistääkö vety paremmaksi?
Sähköauto on vain ikävä ja vaivalloinen välivaihe siirryttäessä vetyautoihin 😊
- Anonyymi
Upea ensimmäinen aalto 👍
- Anonyymi
Tämä on todella upeaa 😊
- Anonyymi
Edistystä tapahtunut, mutta ei vieläkään aidosti auki. Ilmeisesti vielä ongelmia on ja pitää varata aika vetyauton tankkaamiseen.
"Hellesylt Hydrogen Hub
Please contact us if you want to refuel at Hellesylt."
Löytyi myös artikkeli aiheesta. Testivaiheessa edelleen. Pitkään on kestänyt että saadaan aidosti vetytankkausasema auki.
https://norwegianhydrogen.com/news/hellesylt-preparing-for-full-scale-green-hydrogen-production- Anonyymi
Kerätäänkö tässä nyt vetyautoilijoiden sähköpostiosoitteita, jotta ne voidaan myydä eteenpäin ja lähettää vetypropagandaa?
https://vireon.com/contact-us
- Anonyymi
Siinä ne ovat tosiaan kartalla 👍
- Anonyymi
👍👍
- Anonyymi
Töpselipellet ovat näreissään. Ihmekös tuo kun ovat haksahtaneet TÖPSELIANSAAN.
- Anonyymi
👍👍
- Anonyymi
Sinua harmittaa että sinulle kerrotaan totuus ettei se vetytekniikka ollutkaan niin helppoa ja nopeata leviämään. ;)
- Anonyymi
Väitätkö tosissasi ettei vetyautoilu ole käytännössä taloudellinen ansa?
https://keskustelu.suomi24.fi/t/19010097/vetyfanit-valehtelevat-ja-houkuttelevat-vetyansaan-
Kerro meille minkä ongelman vetyautot ratkaisevat ja tekevät ihmisistä onnellisempia autoilijoita? Miksi tähän ketjuun ei tule selkeää vastausta edes 3 vuoden jälkeen?
https://keskustelu.suomi24.fi/t/17234958/minka-ongelman-vetyautot-ratkaisee-tulevaisuuden-autoilussa - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Väitätkö tosissasi ettei vetyautoilu ole käytännössä taloudellinen ansa?
https://keskustelu.suomi24.fi/t/19010097/vetyfanit-valehtelevat-ja-houkuttelevat-vetyansaan-
Kerro meille minkä ongelman vetyautot ratkaisevat ja tekevät ihmisistä onnellisempia autoilijoita? Miksi tähän ketjuun ei tule selkeää vastausta edes 3 vuoden jälkeen?
https://keskustelu.suomi24.fi/t/17234958/minka-ongelman-vetyautot-ratkaisee-tulevaisuuden-autoilussaPimeyden voimat lobbaavat tauotta, jotta ihmiset ajautuisivat töpseliansaan. Ajoneuvojen aikaavievä ja eläämä rajoittava lataaminen tulee jäämään vanhentuneena teknologiana historiaan aivan pian aivan samoin kuin polttomoottori. Tähän voitte luottaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pimeyden voimat lobbaavat tauotta, jotta ihmiset ajautuisivat töpseliansaan. Ajoneuvojen aikaavievä ja eläämä rajoittava lataaminen tulee jäämään vanhentuneena teknologiana historiaan aivan pian aivan samoin kuin polttomoottori. Tähän voitte luottaa.
Eli kirjaimellisesti sorrut mustamaalaamiseen puhumalla "pimeyden voimista" sen sijaan että kertoisit seikkaperäisesti kohta kohdalta miksi täyssähköautoilu on "töpseliansa"? Jos olet luonteeltasi hätähousu, niin miksi sitten löytyy monia joille mahdollinen melko vähäinen täyssähköauton lataaminen vuositasolla kaukana kotoa ei ole iso ongelma, koska ostavat yhä uudestaan täyssähköauton? Miksi vetyautoilu ei ole mielestäsi mitenkään riskitöntä tavalliselle autoilijalle? Kun ei suostuta yksinkertaiseen kysymykseen vastaamaan niin se täyttää Venäjän propagandan tunnusmerkit.
Keskustelupalstojenkin perusteella täyssähköautojen kirjoittelijoiden määrä on ylivoimaisesti suurempi kuin vetyautoilijoiden. Kovin hiljaista on monilla vetyaiheisilla palstoilla. Ei edes Suomen kahdella vetyautojen facebook ryhmässä ole juuri mitään keskustelua vaan toimii VAIN POSITIIVISTEN vetyuutisten massaspämminä eikä negatiivisia näy, koska niitä ei haluta julkaista ollenkaan. Käy kokeilemassa virittää keskustelua ja ihmettele miksei ihmiset oikein lähde mukaan vetykeskusteluihin.
https://keskustelu.suomi24.fi/t/17250419/missa-muualla-voi-keskustella-vetyautoista
- Anonyymi
Ei kai kukaan oikeasti uskonut että ladattavat sähköautot olisivat joku vaihtoehto?
- Anonyymi
Miksi sitten monessa maassa vetyautokanta on 0,0% jos kerran ovat niin hyvää tekniikkaa. Kerro miksi ihmiset eivät halua ostaa vetyautoja, mutta täyssähköautojen määrät kasvavat monessa maassa vuosittain selvästi ja ihmiset ostavat niitä? Miksi jopa Toyota on joutunut myöntämään ettei vetyautot myy vaan on tehnyt täyskäännöksen tuomalla noin 15 täyssähköautoa markkinoille lähivuosina?
https://keskustelu.suomi24.fi/t/18818799/toyota-myontaa-etta-sahkoautot-menevat-paremmin-kaupaksi-kuin-vetyautot-
https://keskustelu.suomi24.fi/t/17254273/vetyautojen-maarat-eri-maissa-prosentteina-
- Anonyymi
Ei ole Hellesylt edelleenkään kunnolla auki. Surkeata on jos ei voi käydä ilman ajanvarausta tankkaamassa vetyä. Edelleenkin KAIKKI muut kohteet "under development" eli kehitysasteella vasta vireonin kartalla. Ei siis Vireonilla voi mennä kovinkaan hyvin kun ei asemat aukea. Vetyhypetys ei pelasta jos ei ole fyrkkaa millä toteuttaa. Jää vain tyhjäksi puheeksi.
- Anonyymi
Aivan upeaa 💗👍
- Anonyymi
Erinomaista Vireon 😊
- Anonyymi
Vireon on hyvä 👍
- Anonyymi
oho
- Anonyymi
kolme firmaako niitä asemia rakentaa
- Anonyymi
Vireoni spämmää vetypropagandaa kun velat vain lisääntyvät joka vuosi. Spämmillä ei yritys nouse suosta.
https://www.asiakastieto.fi/yritykset/fi/vireon-hydrogen-oy/32592354/taloustiedot
https://www.finder.fi/Polttoaine/Vireon+Hydrogen+Oy/Helsinki/yhteystiedot/3761137- Anonyymi
Taloustietojen mukaan Vireoni on jo saattohoidossa. Ei mikään pankki lainaa miljoonia yritykselle joilla ei ole uskottavia tuloja. Silloin Vireoni joutuu turvautumaan muiden yritysten apuun yhteistyöllä selvitäkseen... myös niihin hämäriin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taloustietojen mukaan Vireoni on jo saattohoidossa. Ei mikään pankki lainaa miljoonia yritykselle joilla ei ole uskottavia tuloja. Silloin Vireoni joutuu turvautumaan muiden yritysten apuun yhteistyöllä selvitäkseen... myös niihin hämäriin.
Jep, Vireoni ajautuu pideyden voimien pariin kun ei ole varaa maksaa sähkölaskua. :D
- Anonyymi
Tämä on erittäin upeaa 😃
- Anonyymi
Mistä saa vetyä? No hei - sehän on maailmankaikkeuden runsain alkuaine!
- Anonyymi
Vireon on konkurssikypsä yritys Norjassa.
- Anonyymi
Konkurssikypsä Vireonilla on suuri kiusaus ostaa Venäjältä sähköä ja maakaasua vedyn valmistamiseen, koska Venäjä pystyy toimittamaan tätä vedyn valmistamisen raaka-ainetta selvästi halvemmalla. Tämä tukee luonnollisesti Venäjän valtiota ja sotakoneiston toimintaa.
https://keskustelu.suomi24.fi/t/19032132/vetyautojen-kannattajat-ovat-venajan-hallinnon-tukijoita
https://keskustelu.suomi24.fi/t/17471380/kannattamalla-vetyautoja-kannatat-myos-venajan-taloutta-ja-sotakassaa-- Anonyymi
"Venäjä poltti ylimääräistä maakaasuaan soihduttamalla PÄIVITTÄIN 10 MILJOONAN DOLLARIN EDESTÄ, arvioi brittilehti The Times vuoden 2022 elokuussa. Kaasua jäi yli, koska Ukrainan sodan jälkeen alkaneet Venäjä-pakotteet vähensivät kaasun myyntiä ulkomaille merkittävästi."
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/be784edd-8d0e-44b3-a593-eeefe626506b
- Anonyymi
Näin se menee 💗
- Anonyymi
konkurssiin.
- Anonyymi
ttyty
- Anonyymi
Ihgua 🤗💕
- Anonyymi
Vetyfirma ja myös sen vetytankkausasema mennyt konkurssiin. Onko tulevaisuudessa Vireonilla sama kohtalo?
https://keskustelu.suomi24.fi/t/19049772/norjan-ainoa-vetytankkauasema--hynion-as--on-nyt-suljettu! - Anonyymi
Hhjkhh jjbk jnn
- Anonyymi
Olen samaa mieltä 👍
- Anonyymi
Moni vety-yhtiö on tuottanut vain tappiota viimeisen 3 vuoden aikana ja osakekurssi selvästi laskenut. Onko Vireonilla sama kohtalo?
https://keskustelu.suomi24.fi/t/18925068/sijoittajat-heraavat-etta-vety-ei-olekkaan-voittava-hevonen-
https://keskustelu.suomi24.fi/t/18269424/usealla-vety-yhtiolla-menee-huonosti-ja-osakekurssi-laskee- - Anonyymi
Tämä on niin ihanaa 💗💗💗
- Anonyymi
No mutta tämähän on hienoa 😃
- Anonyymi
Juu, todella hienoa että Vireoni menee konkurssiin.
- Anonyymi
Näinpä 👍
- Anonyymi
Njhjkj
- Anonyymi
Tässä on nyt iso riski että Vireon puhuu kaikkea ruusuista sijoittajille pumpaten firman tuloksen ylös kun onnistutaan myymään hyväuskoisille hölmöille vetytekniikkaa edes tietotaidon muodossa. Ongelmista vaietaan tai vähintäänkin vähätellään, koska se vaikuttaisi negatiivisesti sijoittajien innostukseen. Pump&Dump on yleinen sijoitushuijaus ja varmasti konkurssikypsillä firmoilla (Vireon) on iso kiusaus siihen epätoivoisena langeta.
https://www.nordnet.fi/sijoitushuijaukset- Anonyymi
Onhan tässä jo yksi varsin vaarallinen "pump and dump" huijauksen mahdollisuus kun halutaan puhua mustaa valkoiseksi, jotta oma sijoitus voidaan myydä huipulta tyhmille hyväuskoisille ihmisille, jolloin totuuden tullessa ilmi menettävät huomattavasti rahaa.
"Osapuolet ovat sopineet, että kauppahintaa ei julkisteta, mutta Uuksulainen paljastaa, että kaikki kolme HydRen perustajaa sijoittavat suurimman osan kauppahinnasta Norjalaisen Vedyn osakkeisiin. – Uskomme vahvasti, että vety on ratkaiseva tekijä päästöttömän rekkaliikenteen mahdollistamisessa ja että Norwegian Hydrogen tulee olemaan johtava toimija tämän toteuttamisessa. Siksi meille on järkevää sijoittaa suurin osa kauppahinnasta uudelleen ja ryhtyä osakkeenomistajiksi Norwegian Hydrogenissa."
https://www.kauppalehti.fi/uutiset/a/dd9336ba-5163-4cbc-a923-d3d259a0303
Toyota on joutunut myöntämään ettei saa vetyautoaan kaupaksi, jolloin joutuivat tekemään u-käännöksen tuomanna noin 15 täyssähköautoa markkinoille vuoteen 2027 mennessä.
https://keskustelu.suomi24.fi/t/18818799/toyota-myontaa-etta-sahkoautot-menevat-paremmin-kaupaksi-kuin-vetyautot-
- Anonyymi
Siinäpäs ne ovat kuin ovatkin 👍
- Anonyymi
Melkoisessa lennossa(perseelleen) on tuo Vireonin jakeluasemien rakentanen.
Vireon Hydrogen Oy:
Liikevaihto: 0 euroa.
Tulos: −332 000 euroa.
Omavaraisuusaste: −7,7 %.
Työllisti: 0-4 henkilöä.
Vireon Oy:
Liikevaihto: 0 euroa.
Liiketulos: −3 000 euroa.
Omavaraisuusaste: 100 %.
Työllisti: - (ei tietoa).- Anonyymi
Aika hurjaa bisnestä.
- Anonyymi
Latauspaikkoja Suomessa oli v 2023 muistaakseni yli 12.000 latausasemaa ja sen lisäksi vielä kotien - ja mökkien latausmahdollisuudet. Lisää on tullut ja tulee koko ajan..
Vielä kannattaa hetki, ei taida vielä edes lähimpiin kymmeniin vuosiin päättyä tuo ’hetki’, odotella vetyauton siirtymistä, jos jostain edes onnistuisi sellaisen löytämäänkään ja ostamaan. Eihän nuokaan kerran ’wannabeasemat’ole edes olemassa. - Anonyymi
Länsisuomessa? tulossa?
- Anonyymi
erert
- Anonyymi
LG hydrogen osakkeet nousee
- Anonyymi
Tässä on esimerkki pump&dump huijauksen kommentista.
https://www.nordnet.fi/sijoitushuijaukset
- Anonyymi
Vireonilla ei taida olla enää minkäänlaista toimintaa Suomessa?
- Anonyymi
Nyt näyttää hyvältä 👍😊
- Anonyymi
Niin minustakin kun ilmeisesti vetytankkausasemien rakentamisesta ja avaamisesta on luovuttu. Sen sijaan päätetty vain PUHUA hintaan 0e että niitä joskus tulee.
- Anonyymi
Miten voi olla mahdollista että Jyväskylän vetytankkausasema on edelleen "under developement" tilassa? Miksei edes "opening soon"? Senhän piti avautua viimeistään kesän lopussa ja kohta syksykin on mennyt jo ohitse.
Kertoo jälleen kerran että merkittäviä vaikeuksia tuntuu olevan vetytekniikassa. Netissä kun puhutaan niin kuulostaa niin helpolta, mutta oikeassa elämässä sitten ne tosiasiat valkenevat.
Ketjusta on poistettu 23 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Purra sössi kaiken 2 vuodessa, itkee nyt Marinin perään
Nyt on taas sama vanha itkuvirsi, kun ei omat taidot riittänee. Kaikki on taas muiden syytä. No miten sen "Tunnin juna"799031Ikuiset kaipaajat
Miksette vaan mene sen kaipauksen kohteen luokse ja puhu sille suoraan? Mitä järkeä on kaipailla jotain puolituttua vuo1645749Nyt se on selvitetty: Sanna Marinin hallitus lisäsi menoja 41 miljardilla
”vasemmistohallitus oli katastrofaalisen huono”, sanoo kokoomus. Sanna Marinin (sd.) hallituksen tekemät menolisäykset1395129Orpon hallitus runnoi Tunnin junan ilman tarvetta
Näinkö valtiontaloutta hoidetaan? Siis asiantuntijoidenkin aikoja sitten kannattamattomaksi laskema Tunnin juna tehdään253949Riikka ottaa miljardi euroa EU:n yhteisvelkaa Suomelle
Niin kääntyi irvipersun takki taas, vaikka vaalilupauksissa oli ettei yhteisvelkaa Suomi enää koskaan ota. No nyt otti m853500Lindtman ylivoimainen suosikki pääministeriksi
Lindtmania kannattaa pääministeriksi peräti 50 prosenttia useampi kuin toiseksi suosituinta Kaikkosta. https://www.ilta563418Sanna Marin - Maailman paras talousasiantuntija?
PersKeKoa pukkaa? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000011636623.html1052800Veronmaksajat kustantavat yrittäjien eläkkeitä jo yli 500 miljoonalla
Suomalaista yrittäjää ei kommunistista erota. Aktiivisen "yrittämisen" maksattaa yritystukina yhteiskunnalla, ja vieläpä412773En tiedä ymmärrätkö
Kuinka paljon merkitset mulle. Näet minut minuna etkä silti käännä selkääsi. Tökit jatkuvasti kepillä jäätä ja menit ehk102761Eli persujen rääkyminen Marinin hallituksen velanotosta oli sitä itseään
"Valtiovarainministeriön mukaan Marinin hallitus lisäsi valtion pysyviä menoja 3 miljardia eikä 11 miljardia euroa." El52290