Onko suomi valmis

Anonyymi-ap

tuleviin mellakoihin ja paljon muuhun mitä on tulossa?

28

72

Vastaukset 28

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
      UUSI

Odotan taikamattoa jolla päästään eroon Pks ongelmista.
      Ruotsin ja Suomen välinen vapaa pääsy lopetettava. Raja vartioitava.

• Anonyymi00008
        UUSI

Eu ei salli.

• Anonyymi00010
        UUSI

Aloittaja on sekopää Venäjän trolli.

• Anonyymi00018
        UUSI
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Eu ei salli.

Lakeja voidaan muuttaa.

• Anonyymi00023
        UUSI
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Aloittaja on sekopää Venäjän trolli.

En ole...

• Anonyymi00002
      UUSI

Täällä kukaan mitään uskalla mellakoida,hiljaa istutaan ja katsellaan nousevia kuluja ja ministereiden leikkaavan meidän viimeisistä rahoista

• Anonyymi00003
        UUSI

Noinhan aina on ollut teillä Pietarissa.

• Anonyymi00004
        UUSI
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Noinhan aina on ollut teillä Pietarissa.

Minä odotan kun raja aukeaa ja venäläiset pääsee tänne ja ostavat mökkejä ja taloja. Saadaan normaaleja fiksuja humaaneja ihmisiä.
        Muistelen niitä aikoja kun pääsi käymään turistina Venäjällä viimeksi tänään. Kävin 1 X kerran 1975. Pietarissa.
        Kuuntelin Kurjet laulua venäjäksi eilen ja tänään. Venäläinen hyvä musiikki herättää tunteet ja kaipauksen johonkin, se on tutun oloista.

• Anonyymi00011
        UUSI
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Minä odotan kun raja aukeaa ja venäläiset pääsee tänne ja ostavat mökkejä ja taloja. Saadaan normaaleja fiksuja humaaneja ihmisiä.
        Muistelen niitä aikoja kun pääsi käymään turistina Venäjällä viimeksi tänään. Kävin 1 X kerran 1975. Pietarissa.
        Kuuntelin Kurjet laulua venäjäksi eilen ja tänään. Venäläinen hyvä musiikki herättää tunteet ja kaipauksen johonkin, se on tutun oloista.

Pelastajamme🤗

• Anonyymi00012
        UUSI

Moskovassa on juuri ollut kommunistipuolueen järjestämä iso mielenosoitus, jossa on pidätetty ihmisiä.

• Anonyymi00017
        UUSI

Suomalaiset mellakoi, eikä mene lakkoon, vaikka polttoaineen hintaa nostettas yli 5€/l.
        Hammasta purraan, rähistään suomi24 palstalla.
        Saahan sitä polttoainerahaa, jos on töissä, niin mene palkasta osa polttoaineeseen, jos ei pyöräile työpaikalle.

• Anonyymi00027
        UUSI

Lisäisin tuohon, että itsekseen kiroillaan ja jupistaan sekä somessa auotaan päätä, kun ei tarvitse sanoa kohteelle kasvokkain. Mikään ei siis muutu! Kaikki olennaiset hyvinvointivaltion osa-alueet lopetetaan tai kutistetaan niin pieneksi, että palveluita ei saa. Suomi on köyhä, velkainen, riitainen, syrjäytynyt muusta Euroopasta, nuoret ilman toivoa hyvästä ja turvallisesta tulevaisuudesta!
        Sanoin lapsilleni, että hakekaa opiskelemaan toiseen maahan, minä tulen perässä äitinne kanssa. En halua, että lapsillani ei ole mahdollisuutta hyvään elämään. Kaiken kukkuraksi Venäjä tulee tuhoamaan loput ja Suomi liitetään Pietarin hallintoalueeseen. Lapset ymmärsivät ja muuttavat pois ensi tammikuussa. Minä muutan ensi helmikuussa vaimon kanssa!

• Anonyymi00029
        UUSI
        Anonyymi00027 kirjoitti:

Lisäisin tuohon, että itsekseen kiroillaan ja jupistaan sekä somessa auotaan päätä, kun ei tarvitse sanoa kohteelle kasvokkain. Mikään ei siis muutu! Kaikki olennaiset hyvinvointivaltion osa-alueet lopetetaan tai kutistetaan niin pieneksi, että palveluita ei saa. Suomi on köyhä, velkainen, riitainen, syrjäytynyt muusta Euroopasta, nuoret ilman toivoa hyvästä ja turvallisesta tulevaisuudesta!
        Sanoin lapsilleni, että hakekaa opiskelemaan toiseen maahan, minä tulen perässä äitinne kanssa. En halua, että lapsillani ei ole mahdollisuutta hyvään elämään. Kaiken kukkuraksi Venäjä tulee tuhoamaan loput ja Suomi liitetään Pietarin hallintoalueeseen. Lapset ymmärsivät ja muuttavat pois ensi tammikuussa. Minä muutan ensi helmikuussa vaimon kanssa!

Me kuulumme Itäeurooppaan. Syntyperä ja kieli. Dna.

• Anonyymi00030
        UUSI
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Moskovassa on juuri ollut kommunistipuolueen järjestämä iso mielenosoitus, jossa on pidätetty ihmisiä.

Kommunistinen ja Vasemiistolainen toiminta tullaan kieltämään maailmassa.
        On vain yksi Totuus ei useita aivopesu ja ihmisvihamielisiä, satanistisia seksuaali pyrkimyksiä esittäviä kanavia,sukupuolia on kaksi ja julkiset homotus kampanjat poistetaan niiden tarkoitus syrjäyttää biologinen ihmilaji ja geenimanipuloitu kyvytön tilalle. Lapsia on suojeltava.

• Anonyymi00005
      UUSI

Jos on yhtä "rajuja" mellakoita kuin mitä no-go-persut kokivat retkellään Puhoksella, niin eiköhän noista selvitä. Persujen bussiin ei tullut naarmuakaan.

• Anonyymi00019
        UUSI

Ei kannata nousta persujen bussiin. Se ei vie minnekään.

• Anonyymi00006
      UUSI

Ei todellakaan.
      Syytellään hallitusta,rasismia,jne....eikä tajuta avata silmiä näkemään mikä ulkomailla aiheuttaa ongelmia,ja jo täällä.
      Vasemmistopuolueet,milloin ottavat vastuun hyysäämisensä tuloksesta?

• Anonyymi00014
        UUSI

Pikku persua pelottaa, kun se on joku heinähattu maalta.
        Me stadilaiset uskallamme kulkea missä vaan, myös Puhoksessa, sillä meillä on katu-uskottavuutta.

• Anonyymi00015
        UUSI
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Me stadilaiset uskallamme kulkea missä vaan, myös Puhoksessa, sillä meillä on katu-uskottavuutta.

Vornasta pelotti niin kauheasti että se kulki pistooli taskussa.

• Anonyymi00028
        UUSI
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Samanlaisia juntteja, maalaistolloja, heinähattuja ja puhumattomia, sosiaalisesti vammaisia te `stadilaiset`olette!!!
        Sillä ei ole mitään merkitystä, oletko pääkaupunkiseudulta, koska te kaikki olette tulleet sieltä maalta, jota te niin pilkkaatte. Te itsekin tiedätte olevanne maalaisia kaikki! Helsinki on suurin junttikylä maailmassa missä olen koskaan käynyt. Oikea pikku-Pietari, jolla ei ole mitään katu-uskottavuutta missään oloissa. Ei ole, koska oikeat lähimmät suurkaupungit ovat Oslo, Kööpenhamina, Tukholma, Göteborg ja Pietari!!!

• Anonyymi00007
      UUSI

Mitä höpöttää yöllä

• Anonyymi00009
      UUSI

Juu ei taida auttaa enää bussiin ja putkaan kanto, niinkuin eloapinoiden kohdalla, luvassa on paljon pahempi porukka tällä kertaa..

• Anonyymi00016
      UUSI
      • Anonyymi00021
        UUSI

Joku näköjään elää muinaisuudessa.

• Anonyymi00020
      UUSI

Ei tiedä taas pitäisikö persujen vuoksi itkeä vai nauraa.

• Anonyymi00024
      UUSI

Homopoika laukoo kovaa.

• Anonyymi00025
      UUSI

Eikös.niitä ampumaratojen perustamista helpotetakin.
      Taitaa ennakoida jotain muuta kuin hirvenmetsästystä.
      Ehkä olisi parempi helpottaa rakentamisen ja esim
      sähkärien luokitteluja yms. jotka estää kaiken järkevän toiminnan. Ne jotka eivät osaa itse tehdä säätävät turhia säöntöjä.

• Anonyymi00031
      UUSI

Sodat loppuun koska niitä aloitettiin vain tarkoituksena tappaa väestöä jne.
      Sodanlietsojat muistettu ja laitetaan kuriin.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta

Sinulle! Olen miettinyt sinua paljon yön aikana. 🫂
      Ikävä
      68
      1185
    2. Viesti sinulle

Tiedät että tunteet ja ajatukset ja meillä on vahva yhteys mistä molemmat tiedetään. Odotan sinua ☀️
      Ikävä
      47
      910
    3. Mitä ihmettä pitäisi tapahtua

Että me kohdataan ja saadaan tämä tilanne etenemään?
      Ikävä
      69
      792
    4. Olen kironnut sinut alimpaan helvettiin

Hyvää matkaa.
      Ikävä
      82
      781
    5. Jos mies naisen prinsessakohtelu

on sinulle liikaa, älä valitse prinsessaa 🦋🧚🏼‍♀️👸🏼
      Ikävä
      149
      736
    6. Mikä on totta mikä ei?

Onko juoru vai ei että nimeltä mainitsematon henkilö on tehnyt naiselle/naisille jotain joka on väärin?
      Kuhmo
      14
      722
    7. Mitä sinulle on tapahtunut lapsena

Kun olet noin sairas päästäsi? Pikkupojalle ( Miehen kehossa)
      Ikävä
      80
      709
    8. Ikävö sinua nainen!

Rakastan sua! ❤️💛❤️💜🧡🧡💚🤎:💜💜❤️
      Ikävä
      64
      703
    9. Miksi meille jäi

Niin huonot välit vaikka meistä kumpikaan ei ole tunteilleen mitään voinut. Ehkä se kohtalo on sitä mieltä ettei kuitenk
      Ikävä
      37
      695
    10. Haluan purkaa vielä tuntemuksia

Tykkään sinusta kovin paljon❤️ olen surullinen tilanteestasi ja siitä mitä me olemme yhdessä joutuneet kokemaan. Tämä ei
      Ikävä
      19
      595
    11. Rakas, rakkaampi, rakkain

Olen tullut siihen johtopäätökseen, ettei minun kannata rakastaa. Kaikki joita olen koskaan rakastanut vain kohtelevat m
      Sinkut
      120
      593
    12. Tunteiden käsittely kertoo ihmisestä.

Kun puhutaan "tavallisesta" ihmisestä, joka on suht tasapainoinen eläjä, niin puhutaan oikeastaan taitavasta tunteiden k
      Sinkut
      202
      586
    13. Kyllä tiedän sun

Likaiset pelit selän takana
      Ikävä
      52
      549
    14. Sara Sieppi ja hissi tänään

Voi helvetin helvetti. Nytkö tätä naikkosta täytyy palvoa ja antaa etuoikeus hissiin, kun hän on vääntänyt kakaran maail
      Kotimaiset julkkisjuorut
      115
      525
    15. Onko tuo joku katkera nainen oikeasti

Joka sinua syyttää?
      Ikävä
      90
      518
    16. Ketä ajattelen

kun mietin, mitä sinulle kuuluu? En tunne sinua oikeasti, ja se on ehkä hyvä, koska jos tietäisin enemmän, se varmaan v
      Ikävä
      18
      500
    17. Persujen Puhoksen retki

Perussuomalaiset olivat tehneet turistibussimatkan Puhokseen. Tosin raukat olivat niin peloissaan, etteivät uskaltaneet
      Perussuomalaiset
      159
      483
    18. Työttömän miehen ihmisarvo

..parisuhdemarkkinoilla on olematon. Työtön mies on naisille ihmisjätettä, varsinkin jos sattuu olemaan vielä kunnolline
      Sinkut
      115
      478
    19. YLINEN pilaa Ähtärin mahdollisuudet.

Vuodeosastopäätös jossa Nina Ylinen (sdp) äänesti niiden lopettamisen puolesta, hoitajille potkut ja silti arviointimene
      Ähtäri
      25
      456
    20. Pilkettä sunnuntain silmässä

😉 Jos tästä ketjusta löytyisi yksi ihminen, joka saisi sut hymyilemään tänään… Millainen hän olisi? Ei tarvitse kerto
      Sinkut
      65
      441
    Aihe