Laulajien töppäilyt ?

törppö....

Kuka laulaja on mielestänne pilannut töppäilyillään maineensa julkisuudessa kaikista eniten ?

15

1678

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kapani tansa

Tapani kansa tietysti

• No joo... mutta kyllä niitä töpeksijöitä on useita muitakin moneen lähtöön (nimiä mainitsematta).

• Tapsan tahdit

ei mahda sairauksilleen yhtään mitään. Eli mielestäni ei ole töppäillyt.

• rita

Tartteeko tuota nyt edes kysyä?

• Laulajat

Kari Hirvonen...yrittää pysyä epätoivoisesti otsikoissa naissekoiluilla.

• tietysti

Matti Nykänen:)

• tietysti kirjoitti:

Matti Nykänen:)

Matti Nykänen on kaikkea muuta, kuin laulaja. Hän on ennemminkin laulajan irvikuva. Lauluäänensä kuulostaa kauniisti sanottuna samanlaiselta, kuin hiekkainen oksa oksasilppurissa.

• rita
        Justiinax kirjoitti:

Matti Nykänen on kaikkea muuta, kuin laulaja. Hän on ennemminkin laulajan irvikuva. Lauluäänensä kuulostaa kauniisti sanottuna samanlaiselta, kuin hiekkainen oksa oksasilppurissa.

No laulajana ei Mattia kyllä osaa pitää mutta ompahan edelleen maailman paras mäkihyppääjä.(jos oon väärässä niin korjatkaa)Valitettavasti vaan elämä meni sivuraiteelle,toisilla menee paremmin toisilla huonommin,niin se on...

• rita kirjoitti:

No laulajana ei Mattia kyllä osaa pitää mutta ompahan edelleen maailman paras mäkihyppääjä.(jos oon väärässä niin korjatkaa)Valitettavasti vaan elämä meni sivuraiteelle,toisilla menee paremmin toisilla huonommin,niin se on...

Aivan. Mäkihyppääjänä Matin saavutukset ovat kyllä edelleen omaa luokkaansa. on vaan nyt pilannut maineensa viina-ja naissekoiluillaan ja surkeilla lauluyrityksillään.
        Yö-yhtyeen Olli Lindholmilla on muuten aika paljon samankaltainen ääni, kuin Matilla, muttei kuitenkaan ihan yhtä surkea.

• rita
        Justiinax kirjoitti:

Aivan. Mäkihyppääjänä Matin saavutukset ovat kyllä edelleen omaa luokkaansa. on vaan nyt pilannut maineensa viina-ja naissekoiluillaan ja surkeilla lauluyrityksillään.
        Yö-yhtyeen Olli Lindholmilla on muuten aika paljon samankaltainen ääni, kuin Matilla, muttei kuitenkaan ihan yhtä surkea.

En kyllä menis sinuna vertailemaan Olli Lindholmin ääntä mihinkään kun toden-näköisesti et ymmärrä sen tyylisen musiikin päälle.Ollilla on ääni jolla varmaankaan ei voitettais tangokuninkuutta mutta joka sopii täydellisesti musiikkityyliin jota Yö esittää.Yön musiikki on upeeta ja monen biisin sanat oikeesti sanoo jotain jos osaa kuunnella.

• Caritan
        rita kirjoitti:

En kyllä menis sinuna vertailemaan Olli Lindholmin ääntä mihinkään kun toden-näköisesti et ymmärrä sen tyylisen musiikin päälle.Ollilla on ääni jolla varmaankaan ei voitettais tangokuninkuutta mutta joka sopii täydellisesti musiikkityyliin jota Yö esittää.Yön musiikki on upeeta ja monen biisin sanat oikeesti sanoo jotain jos osaa kuunnella.

samaa mieltä! Itse olen kasvanut murrosiästä nuoruuteen ja aikuisuuteen (mm.) Yön musiikin tahdissa. Aina siitä musiikista ja sanoista on löytynyt jotakin, joka koskettaa -ja löytyy edelleen! Ja Olli on Yön ehdottomasti `se jokin`, jota ilman Yö ei olisi Yö. Jonkun muun laulamana ne laulut tuskin koskettaisivat niin paljon, Ollin ääni on juuri oikeanlainen.

• samaa mieltä
        rita kirjoitti:

Joo kyllä taitaa Justiinalla olla tuo musiikkikorva aika hakusessa vai mitä rita.
        Kyllä Ollin ääni on kaukana mistää Nykäsestä mutta Nykäsellä on samanlainen naukuva ääni kuin Kansalla niin siksi varmaan Justiina???

• samaa mieltä kirjoitti:

Joo kyllä taitaa Justiinalla olla tuo musiikkikorva aika hakusessa vai mitä rita.
        Kyllä Ollin ääni on kaukana mistää Nykäsestä mutta Nykäsellä on samanlainen naukuva ääni kuin Kansalla niin siksi varmaan Justiina???

Kyllä sun musiikkikorva on sanonko missä, jos väität ,että T.Kansalla ja Matti Nykäsellä on samanlainen lauluääni.

• rita kirjoitti:

Joo, mä tykkään kans YÖ:n biiseistä. Ne on ihan koskettaviakin monet ( esim. Joutsenlaulu, Rakkaus on lumivalkoinen, yms. ).
        Mun mielestä vaan sen Olli Lindholmin ääni nyt ei ole mikään maailman komein, mutta sopii kyllä niihin YÖ:n lauluihin.

• Yö yhtye
        Justiinax kirjoitti:

Joo, mä tykkään kans YÖ:n biiseistä. Ne on ihan koskettaviakin monet ( esim. Joutsenlaulu, Rakkaus on lumivalkoinen, yms. ).
        Mun mielestä vaan sen Olli Lindholmin ääni nyt ei ole mikään maailman komein, mutta sopii kyllä niihin YÖ:n lauluihin.

Kyllä Ollia mielummin kuuntelee kuin Kansaa!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Korjaa toki jos...

Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä
      Ikävä
      29
      3135
    2. Mitä aiot sanoa, kun ja jos tapaatte seuraavan kerran?

Oletko päättänyt etukäteen?
      Ikävä
      119
      1265
    3. Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu
      Suomalaiset julkkikset
      10
      1145
    4. Koetko sä mitään

Syyllisyyden tunteita siitä mitä teit mulle?
      Ikävä
      58
      981
    5. Mies muistatko kun näit

Mut ensimmäisen kerran? Missä se oli? Hyvää yötä.
      Ikävä
      70
      969
    6. olet kaiken rakkauden arvoinen

Olisinpa kertonut kuinka rakastuin sinuun. Kuinka hyvältä tunnuit siinä lähelläni, kunpa en olisi väistänyt vastapäätyy
      Ikävä
      26
      917
    7. Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa

Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu
      Ikävä
      171
      899
    8. Olisi kiva

Tietää, mitä oikein ajattelet minusta tai meistä? Mitä meidän välillä on? Salattua tykkäämistä, halua, himoa? Onhan tämä
      Ikävä
      38
      891
    9. Mikä koirarotu muistuttaa kaivattuasi eniten?

Koirien piirteet muistuttavat usein ihmisten ja omistajiensa piirteitä.
      Ikävä
      66
      860
    10. Oot mun koko maailma

Ei ole koskaan ollut ketään, joka olisi niin täydellinen minulle kuin sinä mies ❤️ Ikävöin sua🥹
      Ikävä
      75
      794
    Aihe