Onko Mynttonilla

Hyvät kelit

Kuopijossa?? Täällä synnyinseudullasi paistaa aurinko pilvettömältä taivaalta.Kesäisin terveisin:MYÖ...P.S.Terveiset kokoperheelle;-))

12

1226

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • BadMyntton

on kelit ja sinne tullaan tännään:)

• Tulepas sitten käymään illansuussa vaikkapa jossain keskustan buarissa?

Minä voin tarjota olusen ja lupaan toki olla lyömättä. Tämä on sinulle ainutlaatuinen tilaisuus tavata Savonlinnan kingi kotikulmilla ja olla vielä saamatta turpiinsa.

Pistän vielä kaupanpäällisiksi sinulle tussitehtaaltani mustia ja ruskeita tusseja 100 kipaletta jottei pääse sinullakaan kesällä viikset "loppumaan"

• BadMyntton
        SavoRULES kirjoitti:

Tulepas sitten käymään illansuussa vaikkapa jossain keskustan buarissa?

Minä voin tarjota olusen ja lupaan toki olla lyömättä. Tämä on sinulle ainutlaatuinen tilaisuus tavata Savonlinnan kingi kotikulmilla ja olla vielä saamatta turpiinsa.

Pistän vielä kaupanpäällisiksi sinulle tussitehtaaltani mustia ja ruskeita tusseja 100 kipaletta jottei pääse sinullakaan kesällä viikset "loppumaan"

kutsusta, mutta minulla on huomenna tärkeä tilaisuus enkä voi baaritella. Tussit otan kyllä iloiten vastaan, joten jätä ne mutakuoppasi reunalle. Sido kassiin 50 metriä pitkä köysi, jotta minun ei tarvitse ostaa kallista happinaamaria, sillä ominaishajusi vie järjen ja hiukset!

• lapsi vanhuksille

ja ite ryyppäämään!! Hyvä isi!

• vai etkö
        lapsi vanhuksille kirjoitti:

ja ite ryyppäämään!! Hyvä isi!

Osaa lukea."huomenna tärkeä tilaisuus,en voi baaritella" Lue muualtakin kuin rivien välistä,onko se sinulle noin vaikeaa.

• kertaakaan
        vai etkö kirjoitti:

Osaa lukea."huomenna tärkeä tilaisuus,en voi baaritella" Lue muualtakin kuin rivien välistä,onko se sinulle noin vaikeaa.

uskonut baddiksen puheisiin!! Joten miksi nyt aloittaisin??

• joku
        kertaakaan kirjoitti:

enemmän sontaa kuin pastilli,niin se on ihme tietysti jos ei Rulle Rollaattoria oteta huomioon.

• BadMyntton
        kertaakaan kirjoitti:

olisi jotenkin elämääni johonkin suuntaan liikauttava merkitys, että uskotko sinä minun puheisiini vai et:D Kyseessä on kuitenkin ristiäiset ja minulla on kunnia olla yksi kummeista, joten pidän sitä baari-iltaa tärkeämpänä.

• onnea
        BadMyntton kirjoitti:

olisi jotenkin elämääni johonkin suuntaan liikauttava merkitys, että uskotko sinä minun puheisiini vai et:D Kyseessä on kuitenkin ristiäiset ja minulla on kunnia olla yksi kummeista, joten pidän sitä baari-iltaa tärkeämpänä.

lapselle kun saa noin mahtavan kummisedän!!

• onnea kirjoitti:

lapselle kun saa noin mahtavan kummisedän!!

Voi lapsiparkaa! :-(

• vie.
        SavoRULES kirjoitti:

"Minun viisas mielipiteeni"

Onko sinulla sellainenkin?

• kateellinen kun
        SavoRULES kirjoitti:

sinua ei koskaan kastettu!

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      84
      1349
    2. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      51
      968
    3. Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että
      Maailman menoa
      369
      798
    4. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      142
      759
    5. Rakastan häntä

Jumala, rakastan häntä. Haluan olla hänen omansa. Hänen vierellä. Halata häntä.
      Ikävä
      55
      699
    6. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      123
      692
    7. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      648
    8. Naiselle Kuuleppa Tämä

Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä
      Ikävä
      38
      625
    9. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      76
      612
    10. Onko mun toinen

Puoliskoni täällä, huhuuu 😍❤️ Ihanista ihanin 😚😚
      Ikävä
      56