Taas on susi loukkantunut, se olisi pikaisesti saatava hoitoon.
http://www.iltalehti.fi/uutiset/200701125585643_uu.shtml
susi loukkaantunut
3
466
Vastaukset 3
... metsään laastaripaketin kanssa ja parantaisit sen suden. Tähän sinut velvoittaa lakikin. Toinen vaihtoehto on ampua sen aivot pellolle harakoiden naposteltaviksi.
Eläinsuojelulaki 247/1996, § 14, 4 mom: Sairasta, vahingoittunutta tai muutoin avuttomassa tilassa olevaa luonnonvaraista eläintä on pyrittävä auttamaan. Jos eläin on kuitenkin sellaisessa tilassa, että sen hengissä pitäminen on ilmeistä julmuutta sitä kohtaan, eläin on lopetettava tai on huolehdittava siitä, että se lopetetaan.- Sudensuojelija
Kyllä pitäs nukuttaa ja lääkäriin viiä.
- antaa..
Sudensuojelija kirjoitti:
Kyllä pitäs nukuttaa ja lääkäriin viiä.
luonnon hoitaa sairaansa, kuten on tehnyt tähänkin asti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921536
- 831052
- 67957
Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?
Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su368919Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t177904- 93807
- 64613
Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on60612- 37578
Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin
Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta162560