Anteeksi tymyyteni, mutta voitteko ystävällisesti selvittää mulle kyseisen leffan loppuratkaisun. En tajua sitä ja se häiritsee. Siis lopussahan päähenkilö eli se psykologi mukamas ammutaan muttei kuitenkaan ammuta. Kuka siinä kuvittelee tms?
Kuudes aisti
Nimetön
2
206
Vastaukset
Todellisuudessa kyseinen lapsipsykologi oli menehtynyt jo alun ampumisvälikohtauksessa - ei vain piruparka itse sitä tajunnut, kuin vasta lopussa!
- mörrrrskis
Jep, siis päähenkilöhän (eli tämä psykologi) kuolee ampumiskohtauksessa, ja hän onkin koko elokuvan ajan ikäänkuin aave. Ja koska pikkupoika näkee kuolleita ihmisiä, hän näkee psykologin, vaikka kukaan muu häntä ei näe. Ja mieshän ei itse tiedä olevansa kuollut ja ihmettelee miksei vaimo huomaa häntä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?901757- 851242
- 1101123
- 71954
- 102884
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56828- 47741
- 36732
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis47681- 33663