Anteeksi tymyyteni, mutta voitteko ystävällisesti selvittää mulle kyseisen leffan loppuratkaisun. En tajua sitä ja se häiritsee. Siis lopussahan päähenkilö eli se psykologi mukamas ammutaan muttei kuitenkaan ammuta. Kuka siinä kuvittelee tms?
Kuudes aisti
Nimetön
2
227
Vastaukset
Todellisuudessa kyseinen lapsipsykologi oli menehtynyt jo alun ampumisvälikohtauksessa - ei vain piruparka itse sitä tajunnut, kuin vasta lopussa!
- mörrrrskis
Jep, siis päähenkilöhän (eli tämä psykologi) kuolee ampumiskohtauksessa, ja hän onkin koko elokuvan ajan ikäänkuin aave. Ja koska pikkupoika näkee kuolleita ihmisiä, hän näkee psykologin, vaikka kukaan muu häntä ei näe. Ja mieshän ei itse tiedä olevansa kuollut ja ihmettelee miksei vaimo huomaa häntä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101104
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82824Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18649Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264616- 76590
- 104574
- 54547
- 26522
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49513- 47437