Kertokaapa hyviä ska-punk artisteja ja levyjä on olemassa?
Ainaski Tim Armstrongin uus lätty kuulostaa hyvältä.
ska-punkkia?
5
575
Vastaukset
Rancid on mainio.
...And Out Comes the Wolves on yksi punk-suosikeistani.
Goldfinger soitti hyvää ska-punkkia, ennenaikaan, nykyisin melkein pelkkää poppista!:(
http://www.youtube.com/watch?v=Pe8fGt5M3SI
Kutsuipa joku punk-vaikuttaja Madnessiakin, jokunen aika sitten jossain, en muista missä, punk-bändiksi, vaikka ei poppoo koskaan punkkia soittanutkaan.- ja madness
lätyt löytyy kyllä hyllystä.
Aika monella bändillä tuntuu löytyvän vivahteita ja joillakin kuten rancidilla on aina muutama biisi skata.
Onkohan olemassa artisteja jotka ois tehneet levykaupalla ska-pukkia ja vielä hyvää sellaista?
Aito ja alkuperäinen ska, madnessiä lukuunottamatta kuulostaa vähän turhan kesylle meikäläisen makuun.
Pitännee tsekata toi goldfingerin alkupään tuotanto. ja madness kirjoitti:
lätyt löytyy kyllä hyllystä.
Aika monella bändillä tuntuu löytyvän vivahteita ja joillakin kuten rancidilla on aina muutama biisi skata.
Onkohan olemassa artisteja jotka ois tehneet levykaupalla ska-pukkia ja vielä hyvää sellaista?
Aito ja alkuperäinen ska, madnessiä lukuunottamatta kuulostaa vähän turhan kesylle meikäläisen makuun.
Pitännee tsekata toi goldfingerin alkupään tuotanto.Älä sitten pahasti pety GF:n tuotantoon.
Suurin osa bändin kappaleista on kuitenkin vain pop-punk pohjaista musiikkia, johon ska vain tuo kaivattua särmää.
Olisin toivonut, että biisinikkari
John Feldmann olisi keskittynyt enemmän juuri ska-punkkiin ja jättänyt muut musikiiliset intohimonsa lukuisiin muihin projekteihinsa.
Bändin repertuaari on varsin laaja yksittäisiä kappaleita tarkastellen.
Löytyy niin puhdasta poppia, skata, punkkia, hc:täkin ja jopa pari kappalettaa argerssiivista Terror tyylistä raivoa.
Unohtui mainita vielä, vain youtuben kautta tutuksi tullut Operation Ivy, poppoo joka melko saumattomasti, ja ihan onnistuneesti, yhdistelee punkkia skaa-rämpytykseen.
- :-)
Tim kuulostaa todellakin loistavalta, tänään sain herran soololätyn kätösiini ja ah kun sen asetti levylautaselle ja vola kaakkoon! "Wake up.."
Ja Rancid, uutta levyy odotellaan 40 asteen kuumeessa... =)- Ska.Man
Kokeileppas sellasta ku Operation Ivy.Rancidin Timin Ja Matin ex bändi ennen rancidia ja taitaapi vielä common riderin Jesse laulaa tässä bändissä.loisto kamaa suosittelen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131135
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89864Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18679Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat275642- 64618
- 77608
- 104584
- 26532
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49523Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet91457