kamalaa katsottavaa torilla kun laitapuolen kulkijat asuvat torilla ja räkivät ja oksentelevat siellä.Varsinkin torikahvila on suorastaan sikamaisessa kunnossa.En suosittele kenellekkään menemään ko.paikkaan kahvelle.Samoiten penkit ja niiden ympäristö.Rakennettiin kallis tori muutamalle asukille.
Ämmänsaaren
37
2054
Vastaukset
- kyläpoliisi
ja kaunis. Nämä alkomaholin suurkuluttajat kuitenkin "majailevat" torilla. Eivätkä pärstäkään enää ole kauneimmasta päästä. Kuitenkin oikeus heidänkin on siellä olla, elleivät käiriköi pahemmin.
- torimummo
Pitäisi ehdottomasti parempi kuri saada niille muutamalle torin maiseman ja torikahvilan viihtyvyyden pilaajalle. Älytön mekkala kuuluu sieltä. Kai se joku laki kieltää yleisellä paikalla meuhkaamisen humalapäissään. Julkijuopottelu on ainakin kiellettyä, poliiseilla pitää kiinnittää enemmän huomiota torin "asukkeihin". Ei ole kivaa jollain torikauppaaalla tulla monien satojen kilometrien päästä päihtyneiden sekaan kauppoja hieromaan. Ja näyttääkö ja kuulostaako se turisteistakaan hyvältä? Ja hotellin takana myös lymyilevät, sekään ei varmaan ainakaan kohenna Suomussalmi-kuvaa turitien silmissä.
- esiintyy
myös Kajaanissa. Tekisi mieli joskus istahtaa jäätelölle tai vaikka herneitä napostelemaan torin penkille.
MUTTA ei kertakaikkiaan ilikee...semmoset muovikassiukot täyttävät ne jo aamusta alkaen,
pitkästä pullosta ryypitään naamat punasena.
Välillä kusastaan puskaan ja "selvin" laitetaan yrittämään, josko lisää vinettoa saisi.
Tai öristään Cityn alakerrassa jollekulle ohikulkijalle, jos euron vippaisi. hyihhh
Eikä ne ole ainoastaan torin penkit, vaan eiköhön ole koko Suvantorannan puistikko, jonka
kaupunki kalliisti rakensi, täynnä törkyturpia.
Sekin raha on pois vanhuksilta ja sairailta,
joka käytetään "pulien paratiisin" jatkuvaan kohentamiseen.- puolelleko
ne perkeleet on pesiintyneet? jospa ne lentäis talveksi etelään......
puolelleko kirjoitti:
ne perkeleet on pesiintyneet? jospa ne lentäis talveksi etelään......
jos torilla örisijöille, annettaisi vain meno lippu, vaikka naurusaarille nauramaan ja Kananpaskoa pinkkoamaan, aamusta iltaan, "Neuvos"
Juuri kävinkin torilla kun palasin vanhaltakylältä, jossa oli tavan mukaan hiljaista, Kalevassa oli vain yksi pariskunta aamupalalla.
Hautuumaalla avattiin juuri uutta hautaa, jonkun elin päivät olivat siis päättyneet, jokunen aika sitten.
Torilla oli sentään, entinen remmi vielä voimissaan, Mister Suomelan johdolla, joka oli juuri saannut rahaa ja toiset yrittivät kokoajan jujuttaa, jopa pyörä Eskolta otettiin kaniin veloista, itse näin senkin ihmeen "Rantaneuvos"
Kyläpoliisia pyydän tekemään omat ratkaisut, tälle kuvottavalle epäkohdalle, joka vallitsee Ämmän torilla harvase päivä, suorastaa hävettää koko Suomussalmen puolesta, neuvoa antava "Rantaneuvos"- kyläpoliisi
rantaneuvos1 kirjoitti:
jos torilla örisijöille, annettaisi vain meno lippu, vaikka naurusaarille nauramaan ja Kananpaskoa pinkkoamaan, aamusta iltaan, "Neuvos"
Juuri kävinkin torilla kun palasin vanhaltakylältä, jossa oli tavan mukaan hiljaista, Kalevassa oli vain yksi pariskunta aamupalalla.
Hautuumaalla avattiin juuri uutta hautaa, jonkun elin päivät olivat siis päättyneet, jokunen aika sitten.
Torilla oli sentään, entinen remmi vielä voimissaan, Mister Suomelan johdolla, joka oli juuri saannut rahaa ja toiset yrittivät kokoajan jujuttaa, jopa pyörä Eskolta otettiin kaniin veloista, itse näin senkin ihmeen "Rantaneuvos"
Kyläpoliisia pyydän tekemään omat ratkaisut, tälle kuvottavalle epäkohdalle, joka vallitsee Ämmän torilla harvase päivä, suorastaa hävettää koko Suomussalmen puolesta, neuvoa antava "Rantaneuvos"Mietin, keitä ovat nämä torin kauhistukset. Elämässä jo luovuttaneet yksilöt, tavoitteet eivät ainakaan ole korkealla, päivässä toiseen kuitenkin päästään, aikansa.
Vai meinaavat Suomelan pyörän viedä, miten sitten liikkuu. Toisaalta velat on maksettava.
Siitäpä päähän pätkähti, jokin mikä saisi kaverit laajentamaan ympyräänsä. Heillehän voisi nimetä tuki-ihmisen, joka pitäisi pois torilta. Veisi heidät marjaan, sieneen yms. ja rahaakin tulisi. Tulisi vipit maksettua ja kuntokin kohenesi. Tästähän syntyy projekti, taas syntyy työpaikkoja,
Hankeen nimeksi POTORE 1,=pois torin reunalta.
Projektipäällikkö voisi olla rantaneuvos Seppänen, itse en ole kiinnostunut, koska on jo niistä hommista kokemuksia. Ja ESR-hankehan se maksaa 80%, kunta loput. Suomi kuitenkin EU:n nettomaksaja. - se aota!
kyläpoliisi kirjoitti:
Mietin, keitä ovat nämä torin kauhistukset. Elämässä jo luovuttaneet yksilöt, tavoitteet eivät ainakaan ole korkealla, päivässä toiseen kuitenkin päästään, aikansa.
Vai meinaavat Suomelan pyörän viedä, miten sitten liikkuu. Toisaalta velat on maksettava.
Siitäpä päähän pätkähti, jokin mikä saisi kaverit laajentamaan ympyräänsä. Heillehän voisi nimetä tuki-ihmisen, joka pitäisi pois torilta. Veisi heidät marjaan, sieneen yms. ja rahaakin tulisi. Tulisi vipit maksettua ja kuntokin kohenesi. Tästähän syntyy projekti, taas syntyy työpaikkoja,
Projektipäällikkö voisi olla rantaneuvos Seppänen, itse en ole kiinnostunut, koska on jo niistä hommista kokemuksia. Ja ESR-hankehan se maksaa 80%, kunta loput. Suomi kuitenkin EU:n nettomaksaja.Ei se aota vaekka niille oman koevu- tai pöllibaarin kaekilla mukavuuksilla jonnennii syryjemmälle mehtään pykkäesi. Ne tulloot aenaan takasi. On se nähtynnä ennennii, muuallahhii ko Kaenuussa.
- Anonyymi
kyläpoliisi kirjoitti:
Mietin, keitä ovat nämä torin kauhistukset. Elämässä jo luovuttaneet yksilöt, tavoitteet eivät ainakaan ole korkealla, päivässä toiseen kuitenkin päästään, aikansa.
Projektipäällikkö voisi olla rantaneuvos Seppänen, itse en ole kiinnostunut, koska on jo niistä hommista kokemuksia. Ja ESR-hankehan se maksaa 80%, kunta loput. Suomi kuitenkin EU:n nettomaksaja.Heleppo se on kaverin persiellä nuotijoon istuo! Hoijahan ite rojektisi moaliin!
- hitaasti, mutta varmasti
Tänään kuulemma vähän siistiytynyt tori.
- autoon
muuten saa KIITOKSET kiertävät siivoojat jotka noukki tökeröjen ROSKAT.
ÄMMÄNSAARI ON muuten siisti.
-kukka istutukset on kauniit.
autoiliat laitakaa roskapussi autoon !-eikä heitetä roskia LUONTOON.
-siinä tyhmyys paljastuu.kun sotkee ,kun roskat lentää ikkunasta.- kuin
sakot roskaajille! Ihmisten omistamille tonteillekin iletäänkin viskellä millon minkin "evään" kuoria. Työnnelkää taskuunne tai olokaa syömättä kulukiissanne. Kaivattas vanhemmilta enempi kotivalistusta.Niin yksinkertaista, ei luulis olevan vaikeaa.Ja joka autoon ehottomasti roskapussi joka sitten oikeaan paikkaan.EI TIENVARSILLE EIKÄ MINNE TAHANSA LUONTOON!
- Anonyymi
kuin kirjoitti:
sakot roskaajille! Ihmisten omistamille tonteillekin iletäänkin viskellä millon minkin "evään" kuoria. Työnnelkää taskuunne tai olokaa syömättä kulukiissanne. Kaivattas vanhemmilta enempi kotivalistusta.Niin yksinkertaista, ei luulis olevan vaikeaa.Ja joka autoon ehottomasti roskapussi joka sitten oikeaan paikkaan.EI TIENVARSILLE EIKÄ MINNE TAHANSA LUONTOON!
Et kait ole se sama valittaja/kyttääjä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinähän se täällä kyttäät ja vähä muuallakin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinähän se täällä kyttäät ja vähä muuallakin.
Olen sanaton
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen sanaton
Se oli tarkoituskin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö itke pihojen aurauksista?? Vaikka lunta tullut paljon
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö itke pihojen aurauksista?? Vaikka lunta tullut paljon
Mikä auto alla??
- Anonyymi
Korona-aalto kun pyyhkii, niin voipi olla tori pitkän aikaa tyhjä.
- Anonyymi
Siis eikö ihmisillä ole muuta tekemistä kuin ottaa esille 13 vuoden takainen keskustelu. Hei haloo. Ihmeitten aika ei oo ohi. Keksikää jo muuta.
- Anonyymi
No täällä riehuu yksi häiriintynyt ihmispolo, joka yrittää epätoivoivoisesti saada huomiota.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No täällä riehuu yksi häiriintynyt ihmispolo, joka yrittää epätoivoivoisesti saada huomiota.
Millä autolla ajaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Millä autolla ajaa?
Lentää lapiolla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näkyyhän tuo sinuakin kiinnostavan kun täällä näitä luet. Taidat sinä ollakin se pahin paska joka kirjoittaa kaikista jotakin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Millä autolla ajaa?
Ruumisautolla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lentää lapiolla.
Elähän Ensio rupea taad fantasioimaan
- Anonyymi
Ei torilla nykyään ole puliveivareita, kaikki ovat autuammilla mailla.
- Anonyymi
Ei oo ruuhkaa ollu sossun ovella pitkään aekaan.
- Anonyymi
Yksinkö olet saanut seisoa jonossa?
- Anonyymi
Kevään ensi merkki oli aikoinaan puliukkojono, joka kierteli pitkin toria.
- Anonyymi
Siitähän se kevät alkoikin, aitten tuli kiurut ja muut muuttolinnut.
- Anonyymi
Kävivät ensin ministeriltä vähän rahhoa, ja sitten outtelemmaan, millon kaoppa aukiaa. Sieltä sinne viitostien varteen pitämään ommoa parlamenttiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kävivät ensin ministeriltä vähän rahhoa, ja sitten outtelemmaan, millon kaoppa aukiaa. Sieltä sinne viitostien varteen pitämään ommoa parlamenttiä.
Paljonko Terttu antoi aina kerralla euroja sinulle?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paljonko Terttu antoi aina kerralla euroja sinulle?
Ei minulle mittää rahhoa oo antanu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei minulle mittää rahhoa oo antanu.
Hyvä ettei antanut. Oisit vaan ostanu viinaa.
- Anonyymi
Minäkin kiiruhin kahtomaan, että miten ne siellä torilla oikein käyttäytyy ja onko meijän isäntäkin siellä! Vaan eihän siellä ollut ristinsielua, lumikone jylläsi menemään, eikä kahvilasta tietoakaan.
- Anonyymi
Isäntä taes juosta vanahaan mestariin piiloon, kun näki syynin tulevan.
- Anonyymi
Onko räkiminen ja oksentelu vain keskitietä kulkevien oikeus?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 895095
- 514012
- 232073
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161775Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s271717- 151414
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹261185Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201006T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest43971- 21960